abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69554799

Op 3 mei 1903 is Heracles opgericht en behoort daarmee tot een van de oudste voetbalverenigingen in Nederland. Het is een club met een rijke historie waarin het grote hoogtes maar ook diepe dalen heeft gekend.

Bekijk hier de historie van de club
Bekijk de mythe van de naamgever
Verplaats je nog eens naar het oude stadion aan de Bornsestraat

Heracles is een echte familieclub, het is dan ook niet vreemd dat beide supportersverenigingen over eigen ruimtes in het stadion beschikken.

Supportersvereniging Hart voor Heracles
Bianco Nero/ Almelo Tifosi

Officiele site: www.heracles.nl

Fansites: www.hafc-1903.nl, www.heracles-vakj.nl

Fotosites: www.cootjedesign.nl, www.heraclesfotosite.nl

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/Heracles_Almelo

[ Bericht 53% gewijzigd door Blawh op 30-05-2009 16:27:52 ]
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:21:01 #2
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69554893
Jullie mogen Hiariej wel een jaartje huren hoor.

Svejdik blijft.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:26:10 #3
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69556090
Nieuwe spelers aub
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69556212
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:21 schreef Prosac het volgende:
Svejdik blijft.
Afgelopen jaar had Heracles eigenlijk Svejdik op moeten halen. Hij mocht toen vertrekken.
Gewoon een prima verdediger, die zondag weer in de basis staat ipv Sankoh.

Ik vraag me af of Groningen hem deze zomer weer zo makkelijk laat gaan, denk het niet.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:02:05 #5
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_69556872
idd, denk dat we achter het net vissen met Svejdik. Dat wordt dus verder zoeken. Hoop dat het scountingnetwerk in Duitsland nog wat oplevert want op Luijckx na zie ik zo snel geen verdediger die onze gaten kan vullen. Als Wuytens ook nog weg gaat ...

Aan de andere kant hebben we nog steeds het geld uit de spelerspoules, het geld van Klavan en nu het geld van Boakye dus er is genoeg om wat mee te doen. Ik hoop dus ook dat Heracles ons TT goed leest en dat we binnen 7 pagina's een aantal versterkingen kunnen verwelkomen!

Edit: ik vergeet nu wel Breukers natuurlijk. Als die jongen zich blijft ontwikkelen, hebben we in ieder geval al een opvolger voor Boakye binnen. Nu nog een centrale verdediger en een linksback.
451 °F
pi_69560639
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:26 schreef Damzkieee het volgende:
Nieuwe spelers aub
PRecies mijn gedachte. Er vertrekken een paar spelers las ik. Ik hoop dat ze Cziommer kunnen halen, maar dat gaat moeilijk worden denk ik. Welke andere spelers zouden ze nog meer kunnen halen? Een vervanger voor Ricky hebben ze ook nog niet volgens mij.

Maar even over een eventueel nieuw stadion. Hoe staat het daarmee. Waar willen ze het eventuele nieuwe stadion bouwen?? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_69560661
In elke linie zullen er spelers bij moeten komen, dit jaar zullen ze wat meer haast moeten maken omdat het seizoen erg vroeg begint. Ook al heeft Breukers zich goed ontwikkeld, ik vind dat er wel een vervanger voor Boakye aangetrokken moet worden.
Heraaacles Almelooo
pi_69564253
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Afgelopen jaar had Heracles eigenlijk Svejdik op moeten halen. Hij mocht toen vertrekken.
Gewoon een prima verdediger, die zondag weer in de basis staat ipv Sankoh.

Ik vraag me af of Groningen hem deze zomer weer zo makkelijk laat gaan, denk het niet.
Toen hadden we Boakye die net 2 topjaren achter de rug had, plus Maertens was al gekomen. Toen hadden we niet zo zeer een basisklant nodig voor die positie.
pi_69586602
belachelijk dat we 2 spelers naar de concurrent laten gaan zeg, slaat nergens op
pi_69590132
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:23 schreef Incolumis het volgende:
belachelijk dat we 2 spelers naar de concurrent laten gaan zeg, slaat nergens op
Zij halen spelers van concurrenten, wij de spelers van middenmoters!

(hoop ik )
Heraaacles Almelooo
pi_69598877
http://www.aavisie.nl/site/player.asp?t=2&id=8193

Onze voorzitter over het stadion en andere zaken die spelen rondom ons clubje. Zoals bekend is het stadion nog lang niet rond en ook het op orde brengen van de selectie is nog in volle gang. We hoeven volgens Smit niet te verwachten dat de selectie compleet is aan het begin van de competitie eind juli.
Heraaacles Almelooo
pi_69599164
Garantie van de gemeente Almelo over die flexlocatie, dat zou wel goed nieuws zijn.
pi_69599806
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:40 schreef Blawh het volgende:
Garantie van de gemeente Almelo over die flexlocatie, dat zou wel goed nieuws zijn.
Nu maar hopen dat het vertrek van de verantwoordelijke wethouder geen gevolgen heeft, dit komt wel op een zeer ongelukkig moment aangezien Heracles naar het schijnt veel overleg met de beste man heeft gevoerd.
Heraaacles Almelooo
pi_69600277
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:05 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat het vertrek van de verantwoordelijke wethouder geen gevolgen heeft, dit komt wel op een zeer ongelukkig moment aangezien Heracles naar het schijnt veel overleg met de beste man heeft gevoerd.
Hopelijk staat het zwart op wit, dan is er geen enkel probleem.
pi_69600459
Kaya en Pryor mogen jullie in Arnhem wel komen ophalen.
pi_69601683
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:22 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hopelijk staat het zwart op wit, dan is er geen enkel probleem.
Ik schat de clubleiding erg hoog in wanneer het gaat om zaken doen, maar wanneer er afspraken zijn gemaakt in de wandelgangen is het lang niet altijd zeker dat men zich daar ook aan gaat houden.

Als ze slim zijn geweest hebben ze alle toezeggingen zo snel mogelijk op papier gezet.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:28 schreef Tieske1983 het volgende:
Kaya en Pryor mogen jullie in Arnhem wel komen ophalen.
Die hebben het toch een tijd goed gedaan bij Vitesse, zouden wel interessante spelers kunnen zijn mits ze transfervrij mogen vertrekken.
Heraaacles Almelooo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:38:10 #17
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69625634
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:29 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
http://www.aavisie.nl/site/player.asp?t=2&id=8193

Onze voorzitter over het stadion en andere zaken die spelen rondom ons clubje. Zoals bekend is het stadion nog lang niet rond en ook het op orde brengen van de selectie is nog in volle gang. We hoeven volgens Smit niet te verwachten dat de selectie compleet is aan het begin van de competitie eind juli.
Geeft hij zichzelf nu extra tijd of wat? Elk jaar hetzelfde geneuzel. Alle clubs zijn al bezig met hun versterkingen, en wij mogen weer wachten op de afdankertjes
Ongelooflijk, echt.

Ik zie het ook nog wel gebeuren dat de onderhandelingen Cziommer spaaklopen, waarna ze geen alternatief achter de hand hebben

Opstelling:

Willie Dost Douglas
Fledderus Qays Quansah
Looms Reekers Maertens Breukers
Piecke

Dat wordt geheid degradatie.
29.10 Novastar HMH
pi_69633035
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
Geeft hij zichzelf nu extra tijd of wat? Elk jaar hetzelfde geneuzel. Alle clubs zijn al bezig met hun versterkingen, en wij mogen weer wachten op de afdankertjes
Ongelooflijk, echt.
Alleen Sparta en ADO hebben zich tot nu toe versterkt. ADO haalt Ricky van den Bergh, Als wij Cziommer halen dan gaan wij er t.o.v. hen op vooruit vind ik.

Het blijft kut dat we zo'n klein budget hebben, daardoor zullen de meeste goede spelers eerst kijken of er nog iets interessanters voorbij komt dan Heracles.

Ik heb er ook voor volgend jaar weer vertrouwen in, al zal er wel een goede vervanger moeten komen voor Wuytens mocht deze vertrekken. Vooral voorin verwacht ik volgend seizoen meer, Hakola en Dost gaan zich denk ik erg goed ontwikkelen. Misschien Paddy en Qays ook wel.

Wellicht is Steur ook wel meer fit, blijft ook gewoon een goede speler voor Heracles indien fit. Meer blessures dan afgelopen seizoen is sowieso amper mogelijk.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:01:27 #19
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69633100
En als het wel gebeurd zijn wij weer de sjaak met een A1 team in de basis.
Douglas, Looms en stiekem ook Willie zijn gewoon lang niet goed genoeg, dus daar moeten eigenlijk ook nog vervangers voor komen.

29.10 Novastar HMH
pi_69638135
Gaat er vanavond nog iemand naar het Polman Stadion voor die bijeenkomst?
Heraaacles Almelooo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:16:15 #21
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_69640408
Ach, het hoort het allemaal bij, jongens. Hoe lager je speelt, hoe makkelijker het is om spelers te krijgen. Maar wij spelen eredivisie met een zeer mager budget. Ieder jaar is het weer zenuwpezen en peentjes zweten tijdens de transferperiode en ieder jaar moeten we weer tot de laatste dag wachten tot we alles weten. En zelfs dan blijven er altijd gaten in de selectie die opgevuld moeten worden met kwalitatief mindere spelers.

En toch blijven we er ieder jaar weer in. Of we dit jaar weer een fatsoenlijke selectie krijgen is natuurlijk onduidelijk maar laten we niet vergeten dat het seizoen heel vroeg begint (mbt de opmerking van Smit dat de selectie nog niet rond is voor de seizoensstart, iets dat wij ook wel kunnen voorspellen) en dat we dit jaar wat meer geld te besteden hebben dan voorgaande jaren.

Het worden gewoon weer spannende weken, maar om nou te gaan doemdenken gaat me wat ver. Tot nu toe gaat het zoals het elk jaar gaat. Er komen heus nog wel namen bij ...
451 °F
pi_69643595
Precies, het zou oerdom zijn van Heracles om nu de hoofdprijs voor bepaalde spelers te betalen terwijl ze over een maandje de helft nog waard zijn. Niet alleen oerdom, maar ook heel risicovol. Heracles moet vanwege het beperkte budget zuinig omgaan met de centen, daarom moet de clubleiding zich niet laten pushen met het doel om de selectie rond te hebben bij de eerste training. Dat is niet van belang.

Wel lijkt het me van belang bij het aankopen van spelers de aandacht te richten op de belangrijkste posities in het elftal, daarbij denk ik aan de aanvallende middenvelder en eventueel centraal achterin mocht er daar iemand vertrekken.
Heraaacles Almelooo
pi_69648952
Afbeeldingen van de stadionopties door de architect:
http://www.lksvdd.nl/?docid=3607
Heraaacles Almelooo
pi_69649442
Een niet erg hoopvol berichtje van RTV Oost over de bijeenkomst van vanavond:
quote:
Supporters van Heracles Almelo gaan acties houden als er niet snel duidelijkheid komt over een nieuw stadion.

Dat zei de voorzitter van supportersvereniging Bianco Nero dinsdagavond. Ze denken dat aan bijvoorbeeld grote spandoeken in Almelo. Een groep supporters was dinsdagavond bij een informatiebijeenkomst van de gemeenteraad. Gemeenteraadsleden gingen onder meer met bestuursleden van Heracles en de Sportraad Almelo in gesprek. Na anderhalf uur praten had niemand van de gemeenteraad van Almelo een duidelijk standpunt. De supporters balen daarvan. Ze denken dat het slecht is voor de club als er niet snel een nieuw stadion komt.
We zijn dus niet erg veel opgeschoten.
Heraaacles Almelooo
pi_69650276
Was natuurlijk te verwachten.

Vind uitbouw trouwens mooier volgens die schetsen dan nieuwbouw, voor zover je dat kunt beoordelen aan de hand van de schetsen.
pi_69650554
Inderdaad ziet die uitbouw er beter uit, maar aan die nieuwbouw kan nog alles aan veranderd worden. Dat is het voordeel van een nieuw stadion, dat kan aangepast worden aan alle nieuwste ontwikkelingen.
Heraaacles Almelooo
pi_69650586
Resit Schuurman naar jullie volgens een Graafschap-fansite.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:41:20 #28
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69650819
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:34 schreef Strooper het volgende:
Resit Schuurman naar jullie volgens een Graafschap-fansite.
Die heeft nu ook zo ongeveer alle clubs in die regio gehad he.
pi_69650870
Moeten we daar blij mee zijn? Volgens mij deed hij het altijd leuk bij NEC, maar sinds zijn vertrek naar Enschede en later Doetinchem bakte hij er niet zo heel veel van volgens mij.
pi_69650914
Degelijke eredivisiespeler. Niet meer, niet minder.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 23:08:24 #31
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_69651837
Ik zal eerlijk bekennen dat ik vroeger gecharmeerd was van Schuurman maar hij heeft de laatste jaren zo weinig laten zien dat hij wat mij betreft nu niet hoeft te komen.
451 °F
pi_69651933
Hij wordt waarschijnlijk als vervanger van De Vries gehaald. Althans, Smit zei dat begin deze week de vervanger van De Vries waarschijnlijk gecontracteerd zou worden. Uit die woorden maak ik eigenlijk ook op dat hij niet direct voor de basis gehaald zal worden. Hij is in ieder geval transfervrij las ik op die de Graafschap site, dan kun je de gok nog nemen en hopen dat hij weer naar zijn NEC vorm groeit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 02-06-2009 23:25:11 ]
pi_69652283
Niemand is nog voor de basis gehaald, tijd dat het geld van Klaven wordt geinvesteerd.
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:43:13 #34
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69656151
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Niemand is nog voor de basis gehaald, tijd dat het geld van Klaven wordt geinvesteerd.
Precies mijn punt inderdaad. Looms is daar nog absoluut de zwakste schakel van het team.
En over het stadion: dat wordt wel 2014
29.10 Novastar HMH
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:34:07 #35
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69656905
Maar wat is nu de exacte reden dat Boakye pleite moest?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_69660093
Wuytens dus waarschijnlijk naar Utrecht.
pi_69660153
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:40 schreef Blawh het volgende:
Wuytens dus waarschijnlijk naar Utrecht.
Waar haal je dat vandaan ?

Iemand genaamd ''Almelo'' op fcutrecht.net feliciteerde ons al met m nml.

Ik zou het wederom een goede aankoop vinden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:43:07 #38
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69660172
Godverdomdese kutzooi.
29.10 Novastar HMH
pi_69660183
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan ?

Iemand genaamd ''Almelo'' op fcutrecht.net feliciteerde ons al met m nml.

Ik zou het wederom een goede aankoop vinden.
Ik kreeg net een sms, zou in de VI staan dacht ik.
pi_69660224
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:43 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik kreeg net een sms, zou in de VI staan dacht ik.
Ah ok, vanavond even lezen dan.
pi_69660238
Ze hebben een pot goud gevonden in Utrecht?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:53:14 #42
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69660523
Ach 1 miljoen is nog wel een keer op te hoesten. Nu is Smit aan zet. Ben benieuwd....
29.10 Novastar HMH
pi_69660606
quote:
'Mister Heracles' Fred Hoogstraten op 72-jarige leeftijd overleden

'Mister Heracles' Fred Hoogstraten is niet meer. Op 72-jarige leeftijd overleed het voormalige bestuurslid technische zaken, die ook enkele malen als voorzitter fungeerde, in een verzorgingstehuis in Hellendoorn. Het huidige Heracles Almelo heeft veel aan hem te danken. Fred Hoogstraten is een onmisbare schakel geweest in het bestaan van Heracles. Als hij er niet geweest was, had Heracles allang niet meer bestaan. Net als in het verleden mensen als Frits van den Elst, Rieks Verweg, Marinus Hammink, Gerard Tusveld en Mr Molenaar de club op cruciale momenten van de ondergang hebben gered, heeft ook Fred Hoogstraten, die een verwarmingsbedrijf dreef, persoonlijk veel geld, tijd en creativiteit in de club gestoken.

De uit Arnhem afkomstige Hoogstraten kwam in 1972 in het bestuur van Heracles. De organisatie van de club was op dat moment een chaos. Hoogstraten bracht lijn in de club. Toch bleef Heracles het moeilijk houden. In 1974 bedroeg de schuld drie ton. Soms liet Heracles in de jaren zeventig een speler invliegen die dan een tijdje meespeelde. De Joegoslaaf Tepavac is daar een voorbeeld van. Hoogstraten betaalde dat dan uit eigen portemonnee. Hij heeft zich in die tijd - oa samen met de door hem bij Heracles gehaalde trainer Hennie Hollink - het vuur uit de sloffen gelopen om de club aan de gang te houden.

Bij het begin van de jaren tachtig waren er weer grote financiële problemen. Steeds echter was Fred Hoogstraten de man die reddingsacties organiseerde, geldschieters vond of zelf een bedrag in de club stak.In 1986 was de club andermaal nagenoeg failliet. Redding bleek niet meer mogelijk, maar Hoogstraten vond Rieks Verweg en Marinus Hannink bereid de club te redden en zette weer een organisatie op die de club in rustiger vaarwater bracht.

Fred Hoogstraten was ere-voorzitter van Heracles.
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:57:05 #44
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69660656
RIP
29.10 Novastar HMH
pi_69660717
quote:
De Vries hoopt binnen twee weken op nieuwe club
Remon de Vries Heracles besloot zijn aflopende contract bij Heracles Almelo deze zomer niet te verlengen. De verdedigende middenvelder, die gratis mag vertrekken bij de Almeloërs, is nog altijd op zoek naar een nieuwe club.

De afgelopen weken was er interesse van clubs uit zowel de Eredivisie als Jupiler League, weet VoetbalPrimeur. Onder meer Vitesse zou zich volgens officieuze kanalen willen versterken met De Vries. Concreet werd die interesse niet. De Vries hoeft echter niet te wanhopen.

Naast de belangestelling vanuit de Jupiler League zijn er ook clubs uit zowel Duitsland als Oostenrijk die zich bij het management van de 29-jarige speler gemeld hebben. De Vries verwacht binnen nu en twee weken meer duidelijkheid te hebben over waar zijn voetbaltoekomst ligt.

De Vries kwam de afgelopen vier vijf seizoenen uit voor Heracles Almelo. Namens de eredivisionist verscheen hij 126 keer in competitieverband in het veld. Eerder speelde De Vries al voor AGOVV Apeldoorn.
pi_69665987
Voetbalprimeur meldt nu dat Booy in de VI heeft gezegd dat ze bij Utrecht belangstelling hebben voor Wuytens.

Het is druk op transfergebied, maar niet de drukte die wij graag zien. Er gaan meer spelers weg dan dat er binnenkomen, dat is een nieuw fenomeen voor ons Heraclieden. Zeker wanneer er transfersommen betaald moeten worden. Met de verkoop van Boakye en Wuytens kunnen we al gauw zo'n 1,5 miljoen euro verdienen. Daarmee en met de opbrengsten uit het spelersfonds kunnen de heren beleidsbepalers best een leuke selectie samenstellen.
Heraaacles Almelooo
pi_69666356
Wuytens moet je toch niet aan Utrecht gaan verkopen, dat zou juist een club moeten zijn waar je naar toe moet groeien als Heracles zijnde...
pi_69666429
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wuytens moet je toch niet aan Utrecht gaan verkopen, dat zou juist een club moeten zijn waar je naar toe moet groeien als Heracles zijnde...
Clausule. Bovendien zie ik ons niet toegroeien richting Utrecht, die trekken de geldbuidel aardig open.
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:12:26 #49
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69666522
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe?

Utrecht barst ineens van de miljoenen, Heracles moet het met een paar ton doen. Voor 2 miljoen moet je Wuytens helaas laten gaan.
pi_69666644
Heracles kan financieel natuurlijk nooit met FC Utrecht concurreren, als zij het geld kunnen betalen om hem te halen dan is er niets aan te doen. Veel liever Utrecht dan Enschede.
Heraaacles Almelooo
pi_69666670
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Hoe?

Utrecht barst ineens van de miljoenen, Heracles moet het met een paar ton doen. Voor 2 miljoen moet je Wuytens helaas laten gaan.
Twee miljoen? Ga er maar niet vanuit dat het zoveel is.
Heraaacles Almelooo
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:19:04 #52
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69666743
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:17 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Twee miljoen? Ga er maar niet vanuit dat het zoveel is.
Ik wist niet dat ie een clausule had.. Van hoeveel eigenlijk dan?

Veel clubs in Nederland zijn in ieder geval weer aan het slapen zoals bij Klavan.
pi_69666807
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:16 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Heracles kan financieel natuurlijk nooit met FC Utrecht concurreren, als zij het geld kunnen betalen om hem te halen dan is er niets aan te doen. Veel liever Utrecht dan Enschede.
Ik gun Jan een mooie stap, dus met Enschede had ik ook prima kunnen leven. Sportief gezien was Heerenveen of Enschede wellicht een betere stap, maar als je ziet welke clubs Utrecht aftroeft (ook met andere spelers) dan denk ik dat Utrecht financieel zeker niet minder interessant is. Nu hopen dat hij met Utrecht richting plaats 3-6 kan groeien.
pi_69666927
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ie een clausule had.. Van hoeveel eigenlijk dan?

Veel clubs in Nederland zijn in ieder geval weer aan het slapen zoals bij Klavan.
Wordt gesproken over iets minder dan een miljoen, een koopje dus.
pi_69668198
quote:
Jos van Putten blijft hoofd medische staf
Jos van Putten blijft hoofd van de medische staf van Heracles Almelo. Eerder gaf Van Putten aan te vertrekken vanwege een te drukke combinatie met zijn studie, maar daar is nu een passende oplossing voor gevonden. “Ik ben blij dat er een oplossing is gevonden voor de drukke combinatie van studie en Heracles Almelo. In deze constructie heb ik voldoende tijd om op een goede manier aan mijn studie manuele therapie te werken”, aldus een tevreden Van Putten.
quote:
Niki Leferink fysiotherapeut bij Heracles Almelo
Niki Leferink (33) is met ingang van het nieuwe seizoen fysiotherapeut bij Heracles Almelo. De oud speler liep de afgelopen maanden al stage bij de club. “Ik word als fysiotherapeut, revalidatietrainer en verzorger toegevoegd aan de medische staf”, aldus Leferink. “Jos van Putten blijft hoofd van de medische staf en stuurt de afdeling aan. Het is voor mij een relatief nieuwe rol. Ik ben al fysiotherapeut maar het is toch anders werken. Het is een fantastische mooie uitdaging. Ik ben natuurlijk bij Heracles Almelo als speler begonnen en speelde er van 1992 tot 1999. Nadat ik stopte als voetballer heb ik mijn vak als fysiotherapeut weer opgepakt. Voor de winterstop heb ik met de voorzitter en met Jos gesproken en vervolgens ben ik één dag per week stage gaan lopen. Dat was erg leuk en het is de club blijkbaar ook goed bevallen anders hadden ze me niet gevraagd als fysiotherapeut. Het gemoedelijke wat ik als speler bij Heracles aantrof is er nog steeds.”
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:54:57 #56
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69668282
Hoofd Medische Staf
Als je nu eerst eens bezuinigd op dit soort onzinfuncties, alsjeblieft zeg
29.10 Novastar HMH
pi_69672295
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
Hoofd Medische Staf
Als je nu eerst eens bezuinigd op dit soort onzinfuncties, alsjeblieft zeg
ja idd er zit een ziekenhuis in de buurt
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:10:33 #58
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_69674737
Haha, die Van Putten weet ook van geen ophouden ^_^

Hij blijft mijn kale held
451 °F
pi_69680143
van putten met zyn usa verhaal
pi_69688649
Schuurman komt definitief naar Heracles volgens RTV Oost, een nuttige speler vanwege zijn multifunctionaliteit maar verder niet zoveel bijzonders. In elk geval is er nu goede concurrentie voor Boakye en ook op het middenveld is Schuurman prima inzetbaar.
Heraaacles Almelooo
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:20:56 #62
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69690410
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 01:12 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Schuurman komt definitief naar Heracles volgens RTV Oost, een nuttige speler vanwege zijn multifunctionaliteit maar verder niet zoveel bijzonders. In elk geval is er nu goede concurrentie voor Boakye en ook op het middenveld is Schuurman prima inzetbaar.
Concurrentie voor Boakye? Die is weg hoor
29.10 Novastar HMH
pi_69693029
quote:
Wuytens weet van belangstelling FC Utrecht

Jan Wuytens is op de hoogte van de interesse van FC Utrecht, maar zegt verder nog niet te weten waar zijn nabije toekomst ligt. Er zouden nog enkele clubs geïnteresseerd zijn in de verdediger van Heracles Almelo, zo weet dagblad Tubantia. “Ik weet nog helemaal niets zeker”, laat de 23-jarige Belg weten vanaf zijn vakantieadres. “Utrecht heeft zich gemeld, dat wel”, vervolgt de oudere broer neef van PSV’er Stijn Wuytens. “Ik ben op vakantie in Frankrijk en heb mijn zaakwaarnemer vandaag nog niet gesproken. De kans zit erin dat ik weg ga bij Heracles, maar ik wacht rustig af op wat er komen gaat.”

Eerder legde Heracles-voorzitter Jan Smit zich al neer bij een vertrek van de centrale verdediger. “Wij gaan ervan uit dat Jan naar FC Utrecht vertrekt”, zei de preses. Ook technisch directeur bij Utrecht Foeke Booy stak de belangstelling voor de Belgische jeugdinternational niet onder stoelen of banken. “Daar doe ik niet geheimzinnig over”, verklaarde de Fries tegenover Voetbal International.

Wuytens maakte in 2005 zijn debuut voor de Almeloërs. Afgelopen seizoen was zijn vierde in dienst van de ploeg van trainer Gert Heerkes. Sinds twee seizoenen is de mandekker een vaste waarde bij de nummer vijftien van de Eredivisie. Wuytens wist de afgelopen voetbaljaargang vijf keer te scoren voor de Tukkers
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:23:15 #64
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69693085
Oudere broer
29.10 Novastar HMH
pi_69694970
Wel balen als hij weg zou gaan, maar goed.
pi_69695015
Had iedereen wel verwacht denk ik. Ben al blij dat hij relatief vroeg lijkt te vertrekken, heeft de club meer tijd om een opvolger te regelen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:29:38 #67
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69695313
En die tijd hebben ze meestal wel hard nodig inderdaad...
29.10 Novastar HMH
pi_69696640
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:20 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Concurrentie voor Boakye? Die is weg hoor
Ik bedoel uiteraard Breukers.

Boakye en Wuytens zijn dadelijk verkocht, investeerders blij met rendement uit het spelersfonds. De verkoop van Wuytens en Boakye levert al snel 1,5 à 2 miljoen euro op. De helft zal teruggaan naar de investeerders. Ik hoop en verwacht dat zij hun oude investering opnieuw inleggen zodat Heracles met flink wat geld de transfermarkt op kan gaan om zich goed te kunnen versterken.

De spelers die tot nu toe gehaald zijn kunnen enkel mee in de breedte. Schuurman en Reekers zijn allebei uitstekende spelers om de selectie mee aan te vullen, maar geen spelers die van meerwaarde zijn voor Heracles.
Heraaacles Almelooo
pi_69696736
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Boakye en Wuytens zijn dadelijk verkocht, investeerders blij met rendement uit het spelersfonds.
En voor Klavan is ook nog een paar ton gevangen (7 of 8 werd over gesproken, maar lijkt me wel bizar veel. Aan de andere kant zat AZ achterin wel aardig in de problemen en hadden ze met spoed een oplossing nodig). Van dat geld is alleen een fooi voor die Pool uitgegeven.

Welke posities hebben we echt versterking nodig? Linksback, '10' en rechtsback? En uiteraard vervanging voor de spelers die weggaan (Wuytens wss).

Snap niet dat zo weinig clubs interesse tonen in Quansah, maar daar lig ik totaal niet wakker om.

Dost had gisteren trouwens een aardige invalbeurt, ook al waren het maar 10 minuten en kwam hij bij een 3-0 achterstand het veld in.
pi_69696843
creatieve middenvelder mag er ook bij (Cziommer bijv.)
Reekers achterin, met Maertens als opbouwende verdediger, links en rechtsback mag er wel bij van mij.
en we kunnen nog wel iemand op rechtsbuiten gebruiken
pi_69697099
De volgende posities zou ik invullen met nieuwe spelers: linkback, links centraal achterin en links middenveld. Voor die 3 posities zou ik twee of drie spelers halen (dus spelers die multi-inzetbaar zijn). Mocht Wuytens weggaan dan hebben we helemaal geen spelers meer die links centraal achterin kunnen spelen. Ook al zou Wuytens blijven dan nog zou die positie deze zomer dubbel bezet moeten gaan worden.

Dan natuurlijk een middenvelder voor de punt naar voren, een 'nr 10' als opvolger voor Van den Bergh. Mocht Cziommer dat worden dan doen we goede zaken. Vervolgens een rechtsback, als opvolger van Boakye. Als laatste en wellicht extra optie een middenvelder als opvolger van Bridji.

Komt erop neer dat er zo'n 4 à 5 aankopen gedaan moeten worden, en afhankelijk of er voorin nog iemand vertrekt zal er ook daar nog wat bij moeten komen.

Vooralsnog is de aanval goed bezet:

Links:
Hakola
Steur

Centraal:
Dost
Everton
Schulmeister

Rechts:
Douglas
John

'Nr. 10':
Overtoom
-nieuweling-

Daarbij komt ook nog eens dat veel spelers op meerdere posities uit de voeten kunnen. Het is te hopen dat Steur eindelijk fit wordt en dat we niet weer te maken krijgen met langdurige blessures zoals die van Paddy.
Heraaacles Almelooo
pi_69697223
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

En voor Klavan is ook nog een paar ton gevangen (7 of 8 werd over gesproken, maar lijkt me wel bizar veel. Aan de andere kant zat AZ achterin wel aardig in de problemen en hadden ze met spoed een oplossing nodig). Van dat geld is alleen een fooi voor die Pool uitgegeven.
Over deze transfer van Klavan is niet erg veel duidelijkheid, het zou van amateurisme getuigen wanneer AZ zijn halfjarige contract afkoopt voor zo'n bedrag terwijl hij in de zomer transfervrij over zou komen. Ik geloof dan ook niet in bedragen als 7 à 8 ton. Daarnaast hoorde ik ook verhalen dat Klavan destijds gefinancierd zou zijn door een investeerder, waardoor we waarschijnlijk maar een deel van de transfer/huursom op zouden strijken.
Heraaacles Almelooo
pi_69697636
quote:
'FC Utrecht haalt Jan Wuytens, Heracles wil Kruiswijk'

FC Utrecht is nog niet uitgewinkeld. Na Ricky van Wolfswinkel, Dries Mertens, Nana Asare en Jacob Mulenga wil de ploeg uit de Domstad nu Jan Wuytens vastleggen. De verdediger kan voor een beperkte transfersom weg bij Heracles Almelo.

Volgens De Telegraaf heeft Heracles Almelo zich inmiddels neergelegd bij een vertrek van de Belgische verdediger, die deze week zijn 24ste verjaardag viert. Als vervanger van de oud-PSV'er hebben de Heraclieden Arnold Kruiswijk op het oog. Hij staat onder contract bij Anderlecht, maar komt daar weinig aan spelen toe
Dus niet alleen Utrecht wil Kruiswijk, Heracles ook. Wanneer Wuytens naar Utrecht vertrekt kunnen wij Kruiswijk mooi halen! Dat zou een zeer goede speler voor ons zijn!
Heraaacles Almelooo
pi_69698006
Kruiswijk lijkt me eerlijk gezegd zowel financieel (salaris) als sportief onhaalbaar voor jullie.
pi_69698467
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef Strooper het volgende:
Kruiswijk lijkt me eerlijk gezegd zowel financieel (salaris) als sportief onhaalbaar voor jullie.
Dat was Pieckenhagen ook, Maertens stond ook in de belangstelling van subtoppers. Cziommer zou normaal gesproken ook onhaalbaar zijn qua salaris, maar ook die wil graag komen.

Ik schat de kans ook op minder dan 5%, maar je weet het natuurlijk nooit. Zou wel een echte waard zijn mocht hij wel komen. Ze zijn in ieder geval bezig met spelers die ons beter maken, niet geschoten is altijd mis.

@HAFC-Nijverdal
Paddy is linksbuiten, die 1x vanaf rechts heeft gespeeld tijdens een invalbeurt. Hakola kan ook prima vanaf rechts spelen. Misschien dat Martina nog komt (op huurbasis), Douglas lijkt in ieder geval zijn krediet verspeeld te hebben.
pi_69698851
Kruiswijk zal wel meer dan een half miljoen bij Anderlecht verdienen?
pi_69699001
Als je hoorde wat Maertens verdiende bij Brugge dan vallen de salarissen in Belgie nog wel mee

Bied hem gewoon een contract aan van 2 jaar met een jaarsalaris van 300.000 en hij komt echt wel
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:23:32 #78
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69699053
Kruiswijk is alleen in beeld bij FC Utrecht, die rommelsites hebben het bericht van De Telegraaf verkeerd gelezen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_69699066
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kruiswijk zal wel meer dan een half miljoen bij Anderlecht verdienen?
Pieckenhagen verdiende meer dan een miljoen, Cziommer zal ook wel 5 a 6 ton verdienen.

Edit: Zie nu dat ze, zoals Zapper al zei, Telegraaf als bron vermelden, dan is het een onzinbericht helaas.
pi_69699149
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:23 schreef Blawh het volgende:

[..]

Pieckenhagen verdiende meer dan een miljoen, Cziommer zal ook wel 5 a 6 ton verdienen.
Maar Pieckenhagen was al 30+, Cziommer zal ook wel redelijk binnen zijn. Kruiswijk nog niet.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:26:26 #81
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69699163
Cziommer schijnt 3 ton te willen verdienen, hoorde ik. Geen idee of het waar is
pi_69699300
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar Pieckenhagen was al 30+, Cziommer zal ook wel redelijk binnen zijn. Kruiswijk nog niet.
Bij Heracles zal hij heus niet op droog brood hoeven te leven. Grootverdieners krijgen hier ook boven de 3 ton, voor Garcia lag vorige zomer zelfs een contract van rond de 4 ton klaar.
pi_69699318
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij Heracles zal hij heus niet op droog brood hoeven te leven. Grootverdieners krijgen hier ook boven de 3 ton, voor Garcia lag vorige zomer zelfs een contract van rond de 4 ton klaar. Als je vervolgens jezelf in de kijker speelt bij een grotere Nederlandse club dan kun je Almelo best als tussenstap gebruiken.
pi_69699575
Cziommer zou zeker een goede investering zijn, Kruiswijk ook, maar ik denk niet Heracles nu al in die positie is dat het een echte springplank is voor spelers naar een hoger niveau in Nederland.

Klavan is de enige tot nu toe denk ik? Daarom was het zo goed geweest wanneer je iemand als Boakye aan een Twente of Heerenveen had kunnen verkopen, en Everton goed geslaagd was, of die Japanner.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:43:08 #85
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69699736
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cziommer zou zeker een goede investering zijn, Kruiswijk ook, maar ik denk niet Heracles nu al in die positie is dat het een echte springplank is voor spelers naar een hoger niveau in Nederland.

Klavan is de enige tot nu toe denk ik? Daarom was het zo goed geweest wanneer je iemand als Boakye aan een Twente of Heerenveen had kunnen verkopen, en Everton goed geslaagd was, of die Japanner.
Springplank naar de subtop. Garçia heeft het ook zo gedaan, net als nu Klavan en Wuytens dus.
29.10 Novastar HMH
pi_69699766
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef Strooper het volgende:
Zou wel een super aankoop zijn voor Heracles.
pi_69699889
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cziommer zou zeker een goede investering zijn.
Op basis van wat ?

Presteert al jaren niets meer, en is een volgevreten vedette.
pi_69699918
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:43 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Springplank naar de subtop. Garçia heeft het ook zo gedaan, net als nu Klavan en Wuytens dus.
Friend zat op een dood spoor in Friesland, heeft zich hier in de kijker van Gladbach gespeeld.

Lakic heeft zich hier weer in de kijker gespeeld.

Boakye stond vorig seizoen in de belangstelling van Engelse Premier League clubs, dit seizoen vanwege blessures en trammelant niet helemaal uit de verf gekomen.

Schilder heeft zich hier goed ontwikkeld, als je kijkt hoe hij speelde in het begin en hoe hij zich aan het einde staande hield is dat een verschil van dag en nacht.

Helaas waren het meestal huurlingen, maar die zijn hier wel weer in de picture van grotere clubs gekomen.
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Op basis van wat ?

Presteert al jaren niets meer, en is een volgevreten vedette.
Jaren? Schoot AZ 2 jaar geleden nog bijna naar de titel.
pi_69700013
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef Blawh het volgende:
Jaren? Schoot AZ 2 jaar geleden nog bijna naar de titel.
2 jaar zijn toch jaren ?

Maar goed, Cziommer is mij enorm tegen gevallen afgelopen seizoen.
pi_69700057
Cziommer is voor de middenmoot wat Perez is voor de subtop. Eigenlijk te goed, en te slecht voor een niveau hoger.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:53:13 #91
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69700133
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cziommer is voor de middenmoot wat Perez is voor de subtop. Eigenlijk te goed, en te slecht voor een niveau hoger.
Servet en tafellaken verhaal inderdaad. Geldt ook wel een beetje voor Garçia.
29.10 Novastar HMH
pi_69700534
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef Blawh het volgende:

[..]

@HAFC-Nijverdal
Paddy is linksbuiten, die 1x vanaf rechts heeft gespeeld tijdens een invalbeurt. Hakola kan ook prima vanaf rechts spelen. Misschien dat Martina nog komt (op huurbasis), Douglas lijkt in ieder geval zijn krediet verspeeld te hebben.
Paddy kan ook goed als rechtsbuiten spelen, hij kan eigenlijk op alle plaatsen in de voorhoede uit de voeten.

Ik geloof niet dat we Kruiswijk kunnen halen, maar het is het proberen altijd waar. Als reserve-speler van Anderlecht verdien je ook geen topsalaris. Sportief kan hij zich bij Heracles weer in de kijker spelen en heeft hij sowieso een grote kans op speeltijd.
Heraaacles Almelooo
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:06:10 #93
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69700576
Volgens mij is het hele Kruiswijk verhaal verkeerd opgevat. Ik meen ergens gehoord te hebben dat Utrecht Kruiswijk op het lijstje had staan, niet Heracles.
29.10 Novastar HMH
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:07:04 #94
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69700602
Lezen jullie over mijn berichten heen ofzo?
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:23 schreef Zapper het volgende:
Kruiswijk is alleen in beeld bij FC Utrecht, die rommelsites hebben het bericht van De Telegraaf verkeerd gelezen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:08:40 #95
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69700663
Naja, dan had ik dat dus van jou en Televaag.
29.10 Novastar HMH
pi_69700708
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:05 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Paddy kan ook goed als rechtsbuiten spelen, hij kan eigenlijk op alle plaatsen in de voorhoede uit de voeten.
Een goede voorzet met rechts hoef je in ieder geval niet van hem te verwachten, op dat soort passjes als tegen Roda na dan.
pi_69701279
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:07 schreef Zapper het volgende:
Lezen jullie over mijn berichten heen ofzo?
[..]

Je hebt zeker gelijk, in de Telegraaf en ook in de VI van gisteren stond dat Kruiswijk alternatief is voor Wuytens bij FC Utrecht. Wanneer Utrecht Wuytens binnenhaalt zou Heracles het ook eens kunnen proberen bij Kruiswijk.
Heraaacles Almelooo
pi_69701316
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:10 schreef Blawh het volgende:

[..]

Een goede voorzet met rechts hoef je in ieder geval niet van hem te verwachten, op dat soort passjes als tegen Roda na dan.
Met training kun je veel bereiken. Vanaf rechts heeft hij trouwens meer assists afgeleverd dan vanaf links...

Heracles.nl meldt dat Schuurman rond is, alleen nog een medische keuring kan de overgang tegenhouden:

Resit Schuurman (30) komt met ingang van komend seizoen uit voor Heracles Almelo. De middenvelder die nog wel medisch goedgekeurd moet worden komt transfervrij over van De Graafschap en tekent een contract voor twee seizoenen in Almelo. Schuurman speelde eerder voor Go Ahead Eagles (1997-2001), NEC (2001-2004) en FC Twente (2004-2007). Resit Schuurman: “Heracles Almelo is een prachtige club met goede supporters en ik zie er naar uit om het zwart witte shirt aan te trekken”.
Algemeen directeur Nico Jan Hoogma: “We zijn blij met de komst van Resit. Hij is een ervaren eredivisie speler die op meerdere posities inzetbaar is.”

[ Bericht 39% gewijzigd door HAFC-Nijverdal op 04-06-2009 14:55:55 ]
Heraaacles Almelooo
pi_69702790
Edit: Vorige bericht niet gezien.

Wanneer gaat hij naar Zwolle?
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:05:26 #100
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69702856
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef Blawh het volgende:

[..]

Aldus de clubsite.

Wanneer gaat hij naar Zwolle?
Afbouwen bij HSC'21
29.10 Novastar HMH
pi_69734938
quote:
Een 'vreemde' dag voor Schuurman
ALMELO - Het was gisteren een vreemde dag voor voetballer Resit Schuurman. "Heel vreemd." Hij zal het woord nog vaak herhalen.

Alles moet nog even plek krijgen in zijn hoofd. Eerst was er woensdagavond de degradatie van zijn club De Graafschap. Schuurman zat op de reservebank, zag zijn ploeg spartelen en daarna langzaam verdrinken tegen RKC Waalwijk. Een dag later stroomt zijn mobiele telefoon vol met sms'jes. Allemaal met dezelfde boodschap: "Gefeliciteerd met je overgang naar Heracles". De dertigjarige speler tekent voor twee jaar bij de ploeg uit Almelo.

Schuurman is net naar het reisbureau geweest. Het is na een heel lang seizoen tijd voor reisje. Niet te ver weg, als er maar zon is. Al op 22 juni begint hij in Almelo aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De speler uit Deventer heeft amper een dag vakantie, maar verheugt zich er alweer op. "Eerst even ontspannen ergens in Europa, dan weer vol aan de bak in Almelo. Ik heb er zin in, het is een nieuwe kans bij een club die verder is dan De Graafschap", zegt de oud-speler van FC Twente. "Heracles moet ook elk seizoen vechten, maar handhaaft zich al jaar na jaar."

Terug naar De Graafschap en de nog verse pijn. Schuurman speelde er na zijn vertrek bij FC Twente twee seizoenen. De day after de degradatie overheerst bij de kersverse Heraclied vooral dat hele "vreemde" gevoel. "Ik speelde dit seizoen alles, maar in de nacompetitie stond ik er naast. Ik weet niet of het iets met mijn aflopende contract te maken had. Ik kreeg een aanbieding, maar wilde wachten. Het voelde slecht om op de bank te zitten tijdens de wedstrijden tegen RKC. Je zit daar maar, wilt wat doen, het team helpen. Maar het kan niet. In de kleedkamer was het na afloop muisstil, wat een klotegevoel. Degraderen is geen leuk woord om op je cv te hebben staan. In de bus hebben we nog nagepraat. Daarna was het klaar. Iedereen ging naar huis, vakantie vieren. Heel vreemd. Dat had ik nog nooit meegemaakt. Er is niets meer, geen afsluiting of wat dan ook. Opeens is het klaar."

En dan zijn er die felicitaties, over zijn toekomst bij Heracles. "Het is dubbel, voor de jongens die bij De Graafschap blijven, vind ik het oprecht rot. Voor mezelf ook, maar ik ben ook blij om naar Heracles te gaan. Het lijkt me een mooie club en het is in de buurt van Deventer. Ik kom er een paar bekenden tegen. Hendrie Krüzen en ik hebben samengespeeld bij Go Ahead Eagles. Ik begon toen net als voetballer. Bij Heracles zal ik me moeten bewijzen. Ze verwachten van mij dat ik ervaring meebreng."

www.tctubantia.nl
pi_69746198
quote:
Dave Heijnerman vraagt erom

Dave Heijnerman, niet veel van onze bezoekers zullen deze man kennen. Wees er maar blij van. Dave, gepensioneerd plaatjesplugger en professioneel slijmjurk, is namelijk geen man die we graag in onze stad zien lopen. Niet zozeer vanwege zijn internetproject "Mooie Mensen", een datingsite waarop alleen 'mooie' mensen welkom zijn maar meer vanwege zijn laatste column. Nu is Dave in Nederland niet zo bekend als hij graag zou willen. Daarom probeert hij in zijn column op Glamourblog nog een beetje aandacht te trekken. En dat doet hij graag over de rug van onze zwart-witte trots.

Dave vond het namelijk nodig om in zijn column over de breuk tussen Jan en Yolanthe even te verwijzen naar Heracles. Niet vanwege de mooie sfeeracties of de knappe prestatie die onze club al enkele jaren levert. Nee, Jan Smit moet blij zijn dat Yolanthe bij hem weg is. "Kop op Jan!, over 2 jaar lach je erom, zeker als Wesley Schneider bij Heracles voetbalt!" Tja, dan ben je bij ons aan het verkeerde adres. Reageerders kom er maar in met telefoonnummers, mailadressen en adresgegevens van Dave. Round one, fight!

Update: kijk aan, op onze bezoekers kunnen we bouwen. Kaartje, pizza's, betonklinkers in enveloppe en oud papier kunt u verzenden naar: Heijnerman D J F, Larenseweg 28/A14, 1221CM Hilversum. Een beller echt eigenlijk nog altijd sneller via: 035 - 772 47 69.

HNDB.nl
pi_69746747
Haha wat een actie. Wannabe GeenStijl'ers.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:14:45 #104
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69746937
Erg triest (re)actie, heel die site valt me de laatste tijd flink tegen overigens.
pi_69747354
Soms staan er wel goede stukken tussen (gemeente etc.) Alhoewel alles van één kant wordt bekeken.

Maas mag btw ook vertrekken bij RKC
pi_69747418
Kijken of Dost nu nog in actie komt in Toulon.
pi_69764117
quote:
Drie talentvolle spelers naar Heracles Almelo
Heracles Almelo heeft drie jonge spelers vastgelegd. De twintigjarige middenvelder Elias Pech (foto) komt over van Hertha BSC, waar hij in de Beloften speelde. Pech tekende voor twee seizoenen met een optie voor nog een jaar. Daarnaast krijgt Jong Heracles Almelo versterking van Gaby Jallo (20) en Erwin Nieuwboer (19). Beide spelers komen over van de Voetbalacademie FC Twente / Heracles Almelo. Linksback Jallo tekende voor één seizoen met een optie voor nog een jaar, aanvallende middenvelder Nieuwboer signeerde een tweejarige overeenkomst met een optiejaar. Algemeen Directeur Nico Jan Hoogma: “We zijn erg tevreden met de komst van deze jonge talentvolle spelers.”
  zaterdag 6 juni 2009 @ 11:20:16 #108
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69764465
Die korte reacties altijd van Hoogma
pi_69768236
Weer een aantal spelers uit de academie naar Almelo, dat begint steeds beter te lopen. Het succes van de buren in Enschede heeft als gevolg dat jeugdspelers daar niet zo gemakkelijk meer doorbreken en dus eerder voor ons zullen kiezen.
Heraaacles Almelooo
pi_69771869
quote:
Heracles Almelo zal de voorbereiding op het nieuwe seizoen starten op maandag 22 juni. De ploeg van trainer Gert Heerkes speelt onder meer een wedstrijd tegen het Mexicaanse , de oud-ploeg van onder meer trainer Leo Beenhakker.

Aan het voorbereidingsprogramma zullen nog wedstrijden worden toegevoegd. De eerste speelronde in de eredivisie staat gepland voor het weekend van 31 juli en 1 en 2 augustus.

Dinsdag 30 juni

Den Ham - Heracles Almelo

Vrijdag 3 juli

OZC Ommen - Heracles Almelo

Vrijdag 10 juli

Heracles Almelo - Chivas Guadalajara (Beckum)

Maandag 6 tot en met zaterdag 11 juli

Trainingskamp in Billerbeck (Duitsland)

Zondag 12 juli

Open Dag Heracles

Woensdag 15 tot en met zaterdag 18 juli

Toernooi in Duitsland (programma volgt)

Dinsdag 21 juli

BV Veendam - Heracles Almelo (Coevorden)
pi_69771878
quote:
Geert en Ouden en Jason Oost nemen afscheid van De Graafschap. De Superboeren degradeerden afgelopen weekend uit de Eredivisie en moeten flink snijden in de kosten. Omroep Gelderland weet te melden dat er een aantal spelers mogen vertrekken.

Den Ouden en Oost kunnen transfervrij worden opgehaald door een nieuwe club. In het contract van de twee was een degradatie clausule opgenomen. De rest van de selectie krijgt een salarisverlaging. Daarnaast vertrekken de gehuurde spelers Stijn Wuytens en Ben Sahar. Léon Hese, Resit Schuurman en Luuk de Jong kwamen eerder al tot een akkoord met respectievelijk SC Cambuur, Heracles Almelo en FC Twente.

Door de degradatie zal De Graafschap komend seizoen flink minder geld hebben. Het budget zakt met vier miljoen euro en komt uit op zes miljoen euro. Voor de Jupiler League is dat echter een flink bedrag.
pi_69772128
Vanavond om 18.30 op eredivisie live "Mooiste momenten van Heracles" en "In gesprek met Heracles" om 19:00

Ik zal het wel ff proberen om op te nemen

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2009 18:10:52 ]
  zaterdag 6 juni 2009 @ 18:49:26 #113
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_69775572
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 11:03 schreef Blawh het volgende:

[..]
Elias Pech dat zal wel weer veel woordspelingen geven bij de voetbalcommentator
pi_69823964
quote:
Gertjan Verbeek nieuwe trainer Heracles
Vandaag ontvingen wij uit zeer betrouwbare bron dat Gertjan Verbeek het komende seizoen weer als trainer van Heracles Almelo zal fungeren. Voorzitter Jan Smit liet dit zich vanmorgen ontvallen. Hoe de taken met Krüzen en Heerkes worden verdeeld is ons tot op heden nog onbekend. Verbeek was van 2001 tot 2004 al eerder trainer bij Heracles Almelo. Hij legde toen de fundering waarmee Peter Bosz uiteindelijk de promotie naar de Eredivisie behaalde. Gertjan, welkom terug!

HNDB
pi_69824026
Wauw!
pi_69824310
Niks is zeker, dus laten we maar rustig afwachten tot het op vi.nl/voetbalzone.nl komt te staan.

Zou het wel super vinden
pi_69824355
quote:
Heracles Almelo wil Gert-Jan Verbeek terug
Heracles Almelo en Gert-Jan Verbeek zijn in vergaande onderhandeling over een terugkeer van de trainer naar Almelo.

Verbeek was eerder van 2001-2004 al trainer-coach in dienst van de Almeloërs, in welke periode hij een belangrijke bijdrage leverde aan de opbouw van de club zowel organisatorisch als sportief.

Heracles Almelo speelt komend seizoen voor het eerst in de geschiedenis voor het 5de achtereenvolgende jaar in de Eredivisie. Onder Gert Heerkes werd de club dit jaar 15de, maar in de tweede seizoenshelft liepen de resultaten ver terug.

In principe zou Heerkes nog één seizoen trainer van de hoofdmacht blijven, maar de club denkt met het aantrekken van Verbeek voor een 3-jarig contract een belangrijke stap voor de verdere toekomst te kunnen maken.

Een aanbieding van de club aan Heerkes voor een andere technische functie binnen de club is door deze afgewezen en na afwikkeling van de beëindiging van zijn contract denkt Heracles Almelo snel met Verbeek tot een definitieve samenwerking te kunnen komen.

Zodra dit afgerond is zal een persconferentie volgen.

www.heracles.nl
  maandag 8 juni 2009 @ 13:43:18 #118
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69824440
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Niks is zeker, dus laten we maar rustig afwachten tot het op vi.nl/voetbalzone.nl komt te staan.
You make me laugh

Geweldig nieuws voor iedere Heraclied is dit, Verbeek de bikkel in plaats van mietje Heerkes. Ik heb er ineens weer alle vertrouwen in!

Verbeek
pi_69824459
Goed nieuws!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69824806
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef Zapper het volgende:

[..]

You make me laugh
Mij ook.

Als het op de officiele site staat lijkt het me wel betrouwbaar.
That's all folks!
pi_69824830
pi_69824861
Lullig voor Gert (die ik trouwens ook zo slecht niet vond), maar in het belang van de club natuurlijk een goede zet. Een kans die je niet kan laten lopen als beleidsbepaler. Verbeek heeft meer ervaring, meer uitstraling, bewezen spelers beter te kunnen maken en hij kent de club.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:01:39 #123
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69824937
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:58 schreef Blawh het volgende:
Lullig voor Gert (die ik trouwens ook zo slecht niet vond),
Niets lullig voor Gertje, met die man sloeg Heracles een pleefiguur in de Eredivisie. Je zult zien dat een aantal spelers op zullen leven onder Verbeek, met Everton voorop
pi_69824943
Verbeek is natuurlijk een held, maar dit is wel erg smerig voor Gert Heerkes die zijn baan heeft opgezegd voor Heracles en dan zo afgeserveerd wordt. Bah!
Heraaacles Almelooo
pi_69824979
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:01 schreef Zapper het volgende:

[..]

Niets lullig voor Gertje, met die man sloeg Heracles een pleefiguur in de Eredivisie. Je zult zien dat een aantal spelers op zullen leven onder Verbeek, met Everton voorop
Zonder iets te zeggen over Verbeek is dit natuurlijk wél zeer lullig voor Heerkes, een zeer sympathieke man die het gewoon goed heeft gedaan bij Heracles.
Heraaacles Almelooo
pi_69825029
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Zonder iets te zeggen over Verbeek is dit natuurlijk wél zeer lullig voor Heerkes, een zeer sympathieke man die het gewoon goed heeft gedaan bij Heracles.
Maar zo'n kans kan je als club niet laten lopen, daar ben je het ook wel mee eens denk ik?
  maandag 8 juni 2009 @ 14:07:24 #127
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69825111
Weird, Heerkes heeft het toch gewoon goed gedaan? En dan wordt hij toch ontslagen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 8 juni 2009 @ 14:09:10 #128
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69825159
Godsamme, Heracles is 3 punten boven de nr. 18 geëindigd, Heerkes heeft het helemaal NIET goed gegaan

Kijk daarnaast naar de waardeloze tactiek, het vermoorden van onze drie spitsen en de belachelijke wissels en iedere supporter kan alleen maar blij zijn.
pi_69825222
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:04 schreef Blawh het volgende:

[..]

Maar zo'n kans kan je als club niet laten lopen, daar ben je het ook wel mee eens denk ik?
Verbeek is een zeker goede trainer, die uitstekend past bij Heracles. Ik heb dan ook veel vertouwen in zijn komst.

Maar de manier waarop Heerkes nu aan de kant is gezet getuigd niet van klasse, die man is gewoon gebruikt als tussenpaus totdat Heracles een nieuwe trainer gevonden had.
Heraaacles Almelooo
  maandag 8 juni 2009 @ 14:12:07 #130
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69825262
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:09 schreef Zapper het volgende:
Godsamme, Heracles is 3 punten boven de nr. 18 geëindigd, Heerkes heeft het helemaal NIET goed gegaan

Kijk daarnaast naar de waardeloze tactiek, het vermoorden van onze drie spitsen en de belachelijke wissels en iedere supporter kan alleen maar blij zijn.
Jij was toch voor PSV?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69825320
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:07 schreef TC03 het volgende:
Weird, Heerkes heeft het toch gewoon goed gedaan? En dan wordt hij toch ontslagen.
Klopt, Heerkes heeft het goed gedaan vind ik en is een goede teambuilder. Maar Verbeek heeft meer uitstraling, meer ervaring, meer bijgedragen aan het huidige succes van Heracles. Tel daarbij op dat Smit en Verbeek goede maten zijn en Verbeek vorig seizoen al duidelijk nummer 1 was voor Heracles.

Als Feyenoord Cisse koopt, maar volgend seizoen Ribery zonder afkoopsom kan overnemen dan lijkt me het ook logisch dat Feyenoord voor Ribery kiest, ook al heeft Cisse het wel aardig gedaan.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Maar de manier waarop Heerkes nu aan de kant is gezet getuigd niet van klasse, die man is gewoon gebruikt als tussenpaus totdat Heracles een nieuwe trainer gevonden had.
Het is natuurlijk geen theekransje. Zakelijk gezien zullen er bij Heracles harde beslissingen genomen worden als je verder wilt groeien/ wilt overleven met een klein budget. Er is geen ruimte voor sentiment, het clubbelang staat voorop. Lullig voor Gert vind ik het ook hoor, maar voor de club lijkt me dit de beste zet.

Bovendien zal Gert echt wel een aardige zak geld meenemen, ook zal hij mede dankzij Heracles eerder binnenkomen bij andere clubs.
pi_69825346
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:09 schreef Zapper het volgende:

Dat kan iedereen voor zichzelf wel bepalen. Een 15e plaats is met Heracles een uitstekende prestatie, de argumenten dat het de tweede seizoenshelft minder ging is waar maar was ook te verwachten gezien het moeilijkere programma en de blessures die we hadden.

Zeg dan gewoon dat je Verbeek een betere trainer vindt en eigenlijk altijd hem al wilde aanstellen.
Heraaacles Almelooo
pi_69825403
Verbeek is denk ik de juiste man op de juiste plaats voor Heracles Almelo.
pi_69825564
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:14 schreef Blawh het volgende:
[..]

Het is natuurlijk geen theekransje. Zakelijk gezien zullen er bij Heracles harde beslissingen genomen worden als je verder wilt groeien/ wilt overleven met een klein budget. Er is geen ruimte voor sentiment, het clubbelang staat voorop. Lullig voor Gert vind ik het ook hoor, maar voor de club lijkt me dit de beste zet.

Bovendien zal Gert echt wel een aardige zak geld meenemen, ook zal hij mede dankzij Heracles eerder binnenkomen bij andere clubs.
Daar zeg ik ook allemaal niks over, dat klopt allemaal. Maar wij zijn het dus eens dat het nogal lullig is voor Gert.
Familie Heracles, mwah.
Heraaacles Almelooo
pi_69825634
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:22 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Familie Heracles, mwah.
Gert-Jan is altijd familie gebleven.
pi_69825724
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:25 schreef Blawh het volgende:

[..]

Gert-Jan is altijd familie gebleven.
Laten we hopen dat hij net zo goed presteert als in zijn eerste periode, dat hij het voor elkaar krijgt om een goede selectie neer te zetten en wederom een goed team vormt met Krüzen die duidelijk weer een stapje terug moet doen.

Zonde van het geld dat wordt verloren door het afkopen van Gert's contract, maar wellicht blijkt dit het waard te zijn geweest de komende jaren. Ik heb veel vertrouwen in de werkwijze van Verbeek en denk dat we ook met hem op een veilige 15e plaats kunnen eindigen.

We moeten alleen niet vergeten dat het budget niet ineens omhoog schiet en dat we als Heracles zijnde nog altijd moeten overleven voordat we stappen omhoog kunnen zetten. Tot het nieuwe stadion zal het elk seizoen spannend blijven tot het eind.
Heraaacles Almelooo
pi_69825845
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:30 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
We moeten alleen niet vergeten dat het budget niet ineens omhoog schiet en dat we als Heracles zijnde nog altijd moeten overleven voordat we stappen omhoog kunnen zetten. Tot het nieuwe stadion zal het elk seizoen spannend blijven tot het eind.
Verbeek heeft bewezen spelers beter te kunnen maken, dat zal op termijn veel meer kunnen opleveren dan de kosten om Heerkes af te kopen. Bovendien neemt Verbeek wel een stuk uitstraling mee, wellicht heeft dit een positief effect op sponsoren. Die zullen denk ik eerder investeren in Heracles (of een fonds voor spelers) waar Verbeek aan het roer dan een selectie met Heerkes als trainer. Neemt niet weg dat we nu opeens wonderen moeten verwachten, directe handhaving is ook volgend seizoen weer een topprestatie.
pi_69825906
Het is hoe dan ook een vooruitgang, maar het lijkt me dat dit ook nog wel een beetje kost? Het afkopen van Heerkes en Verbeek zal normaal gezien meer verdienen dan zijn voorganger. En als je één van de laagste begrotingen hebt, kun je dan niet beter je geld in de spelersgroep steken, zoals in spelers als Cziommer?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 8 juni 2009 @ 14:40:32 #139
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_69825998
Goede trainer voor Heracles. Kijken of Verbeek de club weer een klein stukje naar boven kan stuwen.
pi_69826074
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

Verbeek heeft bewezen spelers beter te kunnen maken, dat zal op termijn veel meer kunnen opleveren dan de kosten om Heerkes af te kopen. Bovendien neemt Verbeek wel een stuk uitstraling mee, wellicht heeft dit een positief effect op sponsoren. Die zullen denk ik eerder investeren in Heracles (of een fonds voor spelers) waar Verbeek aan het roer dan een selectie met Heerkes als trainer.
Verbeek is een uitstekende trainer, heeft spelers beter gemaakt en zorgt voor een goede uitstraling en teamspirit. Of sponsoren nu ineens meer geld inleggen betwijfel ik, zeker in deze tijden. Het zou enige invloed kunnen hebben, maar ik denk niet dat het substantieel veel uitmaakt.

Ook onder Heerkes zijn er natuurlijk spelers geweest die een positieve ontwikkeling hebben doorgemaakt.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef Blawh het volgende:
Neemt niet weg dat we nu opeens wonderen moeten verwachten, directe handhaving is ook volgend seizoen weer een topprestatie.
Precies!
Heraaacles Almelooo
pi_69826093
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:37 schreef Roberto258 het volgende:
Het is hoe dan ook een vooruitgang, maar het lijkt me dat dit ook nog wel een beetje kost? Het afkopen van Heerkes en Verbeek zal normaal gezien meer verdienen dan zijn voorganger. En als je één van de laagste begrotingen hebt, kun je dan niet beter je geld in de spelersgroep steken, zoals in spelers als Cziommer?
En als je zowel Verbeek als Cziommer kunt halen? Denk dat jullie dit seizoen wel hebben kunnen zien hoe belangrijk een goede trainer is.
pi_69826490
Goeie zaak, buiten het feit dat het me een betere trainer lijkt wordt het voor spelers misschien ook net iets aantrekkelijker om voor Heracles te kiezen, alleen vanwege het feit dat Verbeek daar zit. Heerkes heeft namelijk met alle respect geen uitstraling en zal denk ik voor veel spelers niet een reden kunnen zijn om voor Heracles te kiezen. Verbeek kan misschien net dat extra pluspunt zijn om te kiezen voor Heracles.
pi_69827288
meesterlijke zet! Had het niet verwacht. Nog wat goede spelers erby en t feest is compleet!
  maandag 8 juni 2009 @ 15:29:32 #144
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69827397
GertJan
29.10 Novastar HMH
pi_69828718
Zou kruzen ook mee opstappen? Ik zou er geen traan om laten iig
pi_69828842
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef Elwood1802 het volgende:
Zou kruzen ook mee opstappen? Ik zou er geen traan om laten iig
Verbeek wilde Krüzen vorig jaar nog als assistent naar Feyenoord halen, dus denk het niet.
quote:
'Heracles verder dan Feyenoord'
ALMELO - Vijf maanden na zijn ontslag bij Feyenoord heeft Gertjan Verbeek een nieuwe club. De 46-jarige oefenmeester tekent binnenkort een driejarig contract bij Heracles Almelo, de club die hij ook tussen 2001 en 2004 al diende.

De huidige trainer, Gert Heerkes, moet ondanks een doorlopend contract wijken voor Verbeek. Heracles Almelo acht hem niet rijp genoeg de ontwikkeling van de club als hoofdtrainer te begeleiden en zegt op zoek te gaan naar een oplossing. De clubleiding wilde Heerkes voor de organisatie proberen te behouden, maar de teleurgestelde oefenmeester legde het aanbod voor een technische functie naast zich neer.

Verbeek is verguld met zijn snelle terugkeer in de voetballerij. Dat hij bij een bescheiden club aan de slag gaat, met de zeventiende begroting van de eredivisie, zegt hem niets. ,,Heracles Almelo heeft geen schulden, zoals Feyenoord. En de organisatie is misschien wel een stuk professioneler dan in Rotterdam. De sportieve mogelijkheden zijn inderdaad minder groot, maar mijn graadmeter is dat ik iets neer moeten kunnen zetten. De naam van de club is daar ondergeschikt aan.’’

Dat kan hij in Almelo, zo heeft voorzitter Jan Smit hem verzekerd. ,,Als ze me alleen voor de functie van trainer-coach hadden gevraagd, had ik het niet gedaan’’, zegt Verbeek, ,,maar ik kan ook in organisatorische en beleidsmatige zin mijn stempel drukken. Het is een mooie uitdaging om de club samen met onder meer de voorzitter en algemeen directeur Nico Jan Hoogma naar een hoger plan te tillen.’’

Verbeek heeft vijf louterende maanden achter de rug, die hij onder meer invulde met een motorreis langs de wilde westkust van de Verenigde Staten. De voetballerij bleef echter trekken. ,,Ik ben natuurlijk een voetbaldier, had nooit thuisgezeten, daarom was ik ook zo blij met het telefoontje van Heracles Almelo’’, zegt Verbeek. Hij ziet er naar uit weer full-time met voetbal bezig te zijn. ,,Ik zal veel energie in de club steken, zoals de mensen dat van mijn gewend zijn. Want als ik iets doe, doe ik het vol overgave.’’

De oefenmeester uit het Friese Jubbega houdt nog een kleine slag om de arm. ,,Voordat ik een contract teken, moet de club eruit zien te komen met Gert Heerkes. Dat is wel zo sjiek. Heracles had hem willen behouden voor de organisatie, wat mij betreft een goede zaak. Ze vonden Gert als hoofdtrainer wat te onervaren om de kar ook beleidsmatig te trekken, maar ik heb geen probleem met hem.’’
  maandag 8 juni 2009 @ 16:13:47 #147
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69828846
Als Krüzen zou opstappen, dan zou Gert (wehhe van Gert naar GertJan) wel assistent zijn geworden, denk ik?
29.10 Novastar HMH
pi_69828878
Nu Bosz nog terug als Technisch Adviseur?
  maandag 8 juni 2009 @ 16:19:47 #149
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69829037
Doen we niet aan toch, Technisch adviseurs?
29.10 Novastar HMH
pi_69829101
Wordt ook al gesproken dat Boakye weg wilde door Kruzen, weet niet wat ik er van moet vinden

Iig blij dat Gert Jan terug is, nog paar spelers ophalen bij Heerenveen en we zitten gebakken
pi_69829109
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
Doen we niet aan toch, Technisch adviseurs?
Was ook niet serieus. Nico-Jan neemt al o.a. de taken van een Technisch Directeur op zich, nu zal hij die taken waarschijnlijk gaan delen met Verbeek. Goede zaak lijkt me, 2 mensen die hun sporen verdient hebben in de voetballerij met boven hen een keiharde zakenman.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:25:36 #152
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69829235
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:21 schreef Elwood1802 het volgende:
Wordt ook al gesproken dat Boakye weg wilde door Kruzen, weet niet wat ik er van moet vinden

Iig blij dat Gert Jan terug is, nog paar spelers ophalen bij Heerenveen en we zitten gebakken
Krüzen moet nu een stappie terug gaan doen denk ik. Verbeek is wat dominanter als hoofdtrainer dan Heerkes, die het eigenlijk alleen helemaal niet aan kon.
29.10 Novastar HMH
pi_69829285
Netjes hoor .
pi_69829386
Strakke actie
pi_69830872
echt totaal onverwacht, maar ik vind het wel jammer voor Heerkes. ik snap de reden wel.
Verbeek kan wel een reden worden voor spelers om te komen imo
pi_69830915
Goed hoor nu alleen de selectie en jullie kunnen bouwen.
pi_69831056
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:25 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Krüzen moet nu een stappie terug gaan doen denk ik. Verbeek is wat dominanter als hoofdtrainer dan Heerkes, die het eigenlijk alleen helemaal niet aan kon.
Het ideaalbeeld voor mij was dat Verbeek als een soort Engelse manager gaat opereren met Heerkes en Krüzen als veldtrainers onder hem. Dat Heerkes niet open staat voor een andere functie binnen de club is jammer maar begrijpelijk.
Heraaacles Almelooo
pi_69832058
Ene kant ook logisch, 2e seizoenshelft maar 12 punten gepakt

Waren er nog spelers die niet goed met verbeek konden bij Heracles?
pi_69832284
Niet echt, wel supporters.
  maandag 8 juni 2009 @ 18:05:17 #160
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69832687
Zoow, verrassend zeg. Dubbel gevoel hier. Ik vond Heerkens een goede trainer en dit is niet echt chic. Aan de andere kant: GERTJAN VERBEEK
  maandag 8 juni 2009 @ 18:23:13 #161
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69833292
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:05 schreef pfaf het volgende:
Ik vond Heerkens
Als mensen na anderhalf jaar je naam nog niet weten heb je het toch echt niet goed gedaan

Nog een voor Verbeek trouwens!
  maandag 8 juni 2009 @ 18:24:13 #162
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69833756
Wow dit kwam aan als een verrassing toen ik het zojuist hoorde. Toch is dit niet netjes tegenover Heerkes. Maar toch een voor Verbeek.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  maandag 8 juni 2009 @ 18:46:19 #164
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69834030
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:38 schreef MarijeH het volgende:
Toch is dit niet netjes tegenover Heerkes.

De man functioneerde niet, dan moet je weg.
pi_69834404
Alhoewel ik het Heerkes ook wel toevertrouwde

We worden gewoon elk jaar keurig 14e of 15, of dit nu onder Verbeek, Bruud of Heerkes is
pi_69834451
Hakola hebben we wel aan Gert te danken, die gaat volgend seizoen definitief naam maken.
  maandag 8 juni 2009 @ 19:04:06 #167
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69834677
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:58 schreef Blawh het volgende:
Hakola hebben we wel aan Gert te danken, die gaat volgend seizoen definitief naam maken.
Leg eens uit?
pi_69834795
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef Zapper het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Heracles Almelo #29 Waar Ricky de baas is
  maandag 8 juni 2009 @ 19:15:11 #169
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69835097
Wat een vakman
pi_69836880
quote:
Gert Heerkes: 'Ik had niet het idee dat er wat bijzonders aan de hand was'
ALMELO - Dat hij bij Heracles als hoofdtrainer het veld moet ruimen voor Gertjan Verbeek, verraste Gert Heerkes zeer. Hij had enkele weken geleden, meteen na de terugkeer van Mallorca, waar de selectie afscheid nam van het afgelopen seizoen, tijdens een gesprek al enige scepsis geproefd bij de leiding van de club.

'Ik heb dat kennelijk niet voldoende uit de wereld kunnen helpen', reageert Heerkes (foto) op het verrassende besluit dat hij geen hoofdtrainer meer is van de Twentse eredivisionist. 'Ik had niet het idee dat er wat bijzonders aan de hand was. Ik ben het er dus niet mee eens, maar daar zal de club geen boodschap aan hebben. Verder wil ik er nog niet op ingaan. We hebben radiostilte afgesproken tot alles is afgehandeld, hoewel het vreemd is dat ze toch van alles hierover naar buiten gebracht hebben.'

Heerkes wacht de ontwikkelingen af. 'Ik wil uiteraard werkzaam blijven in het profvoetbal. Of dat bij Heracles kan of dat ze het contract gaan afkopen, moet dus nog besproken worden. Dat gaat via de CBV. Met hen moeten we eruit zien te komen.'

Directeur Nico Hoogma wil weinig kwijt over de recentes keuzes van de club. 'We geven woensdag uitleg hierover', zegt hij desgevraagd. 'We moeten eerst nog een aantal zaken afwikkelen, zowel met Gert Heerkes, die we inderdaad hebben ander werk bij de club hebben aangeboden, als met Gertjan Verbeek. Meer kan ik er niet over zeggen.'
In de VI van een paar weken terug liet Jan Smit eigenlijk ook al wat doorseipelen. Iets van: ''Als de trainers niet ingrijpen, dan moet ik het maar doen''. Dat ging toen over dat incident uit bij Sparta waar Smit de kleedkamer binnen donderde.
pi_69838684
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Blawh het volgende:

[..]

In de VI van een paar weken terug liet Jan Smit eigenlijk ook al wat doorseipelen. Iets van: ''Als de trainers niet ingrijpen, dan moet ik het maar doen''. Dat ging toen over dat incident uit bij Sparta waar Smit de kleedkamer binnen donderde.
Dat kan toch geen reden zijn om iemand te ontslaan? Zeg gewoon eerlijk waar het op staat en kom niet aan zetten met argumenten zoals dat het in de tweede seizoenshelft slechter ging of iets dergelijks.
Heraaacles Almelooo
pi_69838774
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Blawh het volgende:

[..]

mwah denk niet dat dat er mee te maken heeft, is wel erg makkelijk om nu punten aan te wijzen. Smit zijn verwijt ging erom dat Heerkes/Kruzen de spelers niet aanpakten tijdens de rust. heeft niks met nu te maken
pi_69838822
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:36 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Dat kan toch geen reden zijn om iemand te ontslaan? Zeg gewoon eerlijk waar het op staat en kom niet aan zetten met argumenten zoals dat het in de tweede seizoenshelft slechter ging of iets dergelijks.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:38 schreef Incolumis het volgende:

[..]

mwah denk niet dat dat er mee te maken heeft, is wel erg makkelijk om nu punten aan te wijzen. Smit zijn verwijt ging erom dat Heerkes/Kruzen de spelers niet aanpakten tijdens de rust. heeft niks met nu te maken
Ik bedoelde ook niet dat het de enige reden zou zijn hoor, maar als je nadenkt zou het wel een voorteken kunnen zijn. Niet voor niets werd en vaak op gehamerd dat de doelstelling niet volledig behaald is en dat men niet blij was na afloop van het seizoen maar slechts opgelucht. Zo waren er wel vaker van dat soort opmerkingen tussendoor. Denk dat er met Verbeek aan het roer niet zulke kanttekening geplaatst worden in de media.
quote:
In principe zou Heerkes nog één seizoen trainer van de hoofdmacht blijven, maar de club denkt met het aantrekken van Verbeek voor een 3-jarig contract een belangrijke stap voor de verdere toekomst te kunnen maken.
Dat is duidelijk en eerlijk. Een politiek correcte manier om aan te geven dat men Verbeek hoger heeft zitten dan Heerkes.

[ Bericht 15% gewijzigd door Blawh op 08-06-2009 20:51:14 ]
  maandag 8 juni 2009 @ 20:40:05 #174
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69838840
Proficiat met Gertjan! Succes toegewenst.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_69839005
quote:
Pieckenhagen: 'Jammer, maar zo is voetbal'; Looms: 'Ik ben beduusd'
ALMELO - De spelers van Heracles Almelo zijn verrast door de trainerswissel. 'Is dat zo?' reageert aanvoerder Martin Pieckenhagen vanuit zijn huis in Rostock. 'Ah, dat is natuurlijk erg jammer voor Gert Heerkes. We hebben goed gewerkt met hem, vind ik. Maar als je naar de prestaties kijkt, hebben we niet echt een stap naar boven gezet en ik denk dat de club dat verwacht had. De leiding wil wel stappen maken. Ik vind Gert een goede trainer, die veel gedaan heeft voor Heracles', aldus de doelman die herstellende is van een knieoperatie. 'Jammer dat zoiets gebeurt, maar zo is voetbal.'

Van Heerkes' opvolger Gertjan Verbeek weet Pieckenhagen dat hij veel verdiensten heeft voor Heracles. 'Het is een harde trainer, zo heb ik gehoord. Misschien dat we onder hem constanter gaan worden.'

Pieckenhagen was niet helemaal verbaasd over de verandering bij zijn club. 'Ik wist dat er overlegd werd hierover. Maar als speler hebben we daar niks mee te maken. Ik heb het al zo vaak meegemaakt. Maar deze wissel verrast me wel, maar ik snap het ook wel dat de leiding hiervoor gekozen heeft. Ze zijn niet tevreden en maken daarom zo'n keuze. Het is een moeilijk besluit, maar zo gaat het nou eenmaal.'

Mark Looms (foto) was ook verrast. 'Ik wist van niks toen ik het las. Of ik verbaasd ben over dit besluit? Dat kan ik niet zeggen, want ik weet niet wat er gebeurd is. Of onze matige resultaten van de laatste tijd ermee te maken hebben, zou ik niet weten. Verbeek is ook een goede trainer, maar wat ik ervan moet denken, weet ik niet. Dat zal later nog wel komen. Ik ben nog te erg beduusd van deze wisseling', aldus de Almelose verdediger.
pi_69839284
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:39 schreef Blawh het volgende:

Dat is duidelijk en eerlijk. Een politiek correcte manier om aan te geven dat men Verbeek hoger heeft zitten dan Heerkes.
Dat klopt, dat vind ik een goede argumentatie. Niet dat Heerkes een keer niet ingrijpt of geen 35 punten heeft gehaald.
Heraaacles Almelooo
  maandag 8 juni 2009 @ 20:53:21 #177
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_69839398
Goed nieuws. En ik ben het totaal niet eens met mensen die zeggen dat er niet netjes is gehandeld. Als je een betere coach kan krijgen (wat Verbeek toch zeker is) doe je dat! Heracles heeft Heerkes een andere functie aangeboden binnen de club, als hij dat niet wil is dat jammer voor hem. Ik heb geen enkel dubbel gevoel, ben gewoon blij met Verbeek.
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_69839486
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:51 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Dat klopt, dat vind ik een goede argumentatie. Niet dat Heerkes een keer niet ingrijpt of geen 35 punten heeft gehaald.
Kunnen wel kleine nevenargumenten zijn. Al zou ik dat ook te makkelijk vinden. De kansen waren er genoeg om meer punten te halen en eerder veilig te zijn, Heerkes kan er weinig aan doen dat bepaalde spelers de mooiste kansen om zeep helpen.

Het kwam voor Heerkes en aanvoerder Pieckenhagen in ieder geval niet helemaal onverwacht, dan zal er bij eventuele interne gesprekken vast wel wat onvrede geuit zijn.
pi_69839570
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:53 schreef Apoc2003 het volgende:
Goed nieuws. En ik ben het totaal niet eens met mensen die zeggen dat er niet netjes is gehandeld. Als je een betere coach kan krijgen (wat Verbeek toch zeker is) doe je dat! Heracles heeft Heerkes een andere functie aangeboden binnen de club, als hij dat niet wil is dat jammer voor hem. Ik heb geen enkel dubbel gevoel, ben gewoon blij met Verbeek.
Dus als jij ergens een functie aangeboden krijgt onder jouw werkniveau dan accepteer je dat ook gewoon?
Heraaacles Almelooo
pi_69839918
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:55 schreef Blawh het volgende:

[..]

Kunnen wel kleine nevenargumenten zijn. Al zou ik dat ook te makkelijk vinden. De kansen waren er genoeg om meer punten te halen en eerder veilig te zijn, Heerkes kan er weinig aan doen dat bepaalde spelers de mooiste kansen om zeep helpen.

Het kwam voor Heerkes en aanvoerder Pieckenhagen in ieder geval niet helemaal onverwacht, dan zal er bij eventuele interne gesprekken vast wel wat onvrede geuit zijn.
Dat men op- of aanmerkingen heeft op het functioneren is logisch, want we hebben geen geweldig seizoen gedraaid. Toch mag ook de clubleiding gezien de omstandigheden tevreden zijn met wederom een nieuw jaar eredivisie.

Dat men dan kiest voor Verbeek is omdat ze hem een klasse hoger achten dan Heerkes, niet omdat laatstgenoemde slecht gefunctioneerd heeft. Dat maakt het voor Heerkes zuur maar misschien ook dragelijk. Hopelijk accepteert hij een andere functie binnen Heracles, zo niet dan is dat jammer maar enigzins begrijpelijk omdat een stap terug in een organisatie altijd moeilijk is. Het zou mooi zijn als hij elders bij een BVO aan de slag kan.
Heraaacles Almelooo
  maandag 8 juni 2009 @ 21:03:56 #181
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69839963
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

Dus als jij ergens een functie aangeboden krijgt onder jouw werkniveau dan accepteer je dat ook gewoon?
Wel als je NIET GOED FUNCTIONEERT in je huidige functie ja.
pi_69840445
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef Zapper het volgende:

[..]

Wel als je NIET GOED FUNCTIONEERT in je huidige functie ja.
Wat zou jij als goed functioneren omschrijven?
Heraaacles Almelooo
  maandag 8 juni 2009 @ 22:15:01 #183
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69843381
Heb je daadwerkelijk wedstrijden gezien van Heracles dit seizoen en heb je ook gelet op de tactische keuzes van Gert Heerkes?! Waardeloze trainer en terecht dat hij aan de kant is gezet. Geen idee waarom je het voor hem opneemt hier
pi_69843492
Gert kon vooral goed met groepen omgaan en een collectief smeden. Afgelopen jaar weinig tot geen incidenten in de spelersgroep (behalve Boakye al ligt dat aan Kruzen me dunkt)

Jammer dat hij Heracles niet naar een hoger niveau kan tillen. Men had er blijkbaar meer van verwacht.
pi_69844285
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Zapper het volgende:
Heb je daadwerkelijk wedstrijden gezien van Heracles dit seizoen en heb je ook gelet op de tactische keuzes van Gert Heerkes?! Waardeloze trainer en terecht dat hij aan de kant is gezet. Geen idee waarom je het voor hem opneemt hier
Als jij vind dat tweemaal handhaving en een halve finale in de beker geen goede prestatie is bij Heracles Almelo dan ben je de realiteit uit het oog verloren.

Maar overtuig me, welke tacktische blunders heeft Heerkes allemaal gemaakt?
Heraaacles Almelooo
pi_69844504
Verbeek. Willen jullie degraderen ofzo?
pi_69844872
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:35 schreef Rots het volgende:
Ons bestuur is niet kortzichtig.
  maandag 8 juni 2009 @ 22:44:38 #188
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69844914
quote:
Van welke planeet kom jij?
pi_69844978
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:44 schreef pfaf het volgende:

[..]

Van welke planeet kom jij?
Denk (omg.) Rotterdam

Zo heb je in één keer geen nieuws, en zo valt iedereen erover

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2009 22:47:22 ]
  maandag 8 juni 2009 @ 22:46:22 #190
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69844987
quote:

Lees je eerst eens in man.
29.10 Novastar HMH
pi_69846174
quote:
Wrange wissel bij Heracles Almelo
Gertjan Verbeek wordt de nieuwe trainer van Heracles. Er was maandag echter één probleempje: de oude trainer in Almelo wist dat nog niet.

Er gebeurde maandag de hele dag wat, in Almelo. Heracles bracht naar buiten dat het Gertjan Verbeek als nieuwe trainer wil aantrekken als opvolger van de huidige oefenmeester Gert Heerkes. Probleem was alleen dat die laatste op vakantie in Spanje was en niet op de hoogte werd gesteld.

Om 13.37 uur stuurt Heracles Almelo een opvallend persbericht naar de media. Er staat niet in dát ze een nieuwe trainer hebben, er staat dat ‘Heracles Almelo in verregaande onderhandelingen is met Verbeek.’ Verder valt er te lezen: ‘In principe zou Heerkes nog één seizoen trainer van de hoofdmacht blijven, maar de club denkt met het aantrekken van Verbeek voor een 3-jarig contract een belangrijke stap voor de verdere toekomst te kunnen maken.’

Dat klinkt mooi, alleen denkt Heerkes daar anders over: ‘We waren in onderhandeling om het contract te beëindigen, maar zijn daar nog niet uit. We hadden met elkaar afgesproken dat we niets zouden zeggen voordat we overeenstemming hadden bereikt. Zij komen opeens met een persbericht... Laat ík nu maar even mijn mond houden.’

Later geeft Verbeek (foto), die verregaande bevoegdheden in Almelo krijgt, zelf wél een interview dat wordt gepubliceerd op de website van het Algemeen Dagblad. ‘Als ze me alleen voor de functie van trainer-coach hadden gevraagd, had ik het niet gedaan. (...) Ze vonden Gert als hoofdtrainer wat te onervaren om de kar ook beleidsmatig te trekken, maar ik heb geen probleem met hem.’

Heerkes is op de achtergrond furieus, want het is not done voor een trainer om met een club te spreken voordat de vorige coach op een nette manier is vertrokken. Heerkes: ‘Wat ik daarvan vind? Laat ik mijn mond maar even houden.’

Later op de avond probeert Verbeek de schade te beperken. ‘Ik ben helemaal nog niet rond met Heracles. Ik heb alleen wat oriënterende gesprekken gehad. Ik heb ook nog met niemand hierover gesproken. Allemaal onzin.’

Onzin? En die citaten van u dan op de website van het Algemeen Dagblad?

‘Dat moeten zij maar weten. Ik weet niet hoe zij daaraan komen. Ik wil er verder niets over zeggen. Ik ben nu ook aan het eten. Tot ziens.’

Heerkes komt vandaag uit Spanje terug van zijn welverdiende vakantie. Hij wist zich met Heracles Almelo, dat de 17e begroting heeft in de Eredivisie, zonder nacompetitie te handhaven. Vanmiddag mag hij echter met de clubleiding onderhandelen over een afkoopsom, want zijn baan is-ie in ieder geval kwijt aan Gertjan Verbeek.
Ze waren er dus al mee bezig, dat maakt het natuurlijk al een stuk minder lullig. Kan haast niet anders dan dat het te vroeg is uitgelekt, want normaal zet Heracles niets op de officiële site voordat iets definitief is.
pi_69846442
Maar eigenlijk is nog niks zeker, er is nog geen contact ontbonden, en verbeek heeft nog niet getekend

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2009 23:15:44 ]
pi_69846687
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ze waren er dus al mee bezig, dat maakt het natuurlijk al een stuk minder lullig. Kan haast niet anders dan dat het te vroeg is uitgelekt, want normaal zet Heracles niets op de officiële site voordat iets definitief is.
Waarom maakt dat het minder lullig?

Overigens ook opmerkelijk dat er in het bericht staat dat Verbeek geen probleem met Heerkes heeft, alsof zij nog samen zouden moeten werken of iets dergelijks.

Niet echt lekkere berichtgeving dit, zoiets breng je pas naar buiten wanneer het definitief is en wanneer alles met de zittende trainer is afgehandeld.
Heraaacles Almelooo
pi_69846697
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Lees je eerst eens in man.
Waar moet ik me mee inlezen? Hebben jullie een jonge selectie volgend jaar, zo nee, degradatie.
pi_69846805
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:20 schreef Rots het volgende:

[..]

Waar moet ik me mee inlezen? Hebben jullie een jonge selectie volgend jaar, zo nee, degradatie.
Dat baseer je op een paar maandjes Feyenoord?
En hoeveel oudjes heeft Heracles volgens jou?
pi_69846880
'Ik ben nu ook aan het eten. Tot ziens' !

Wel een beetje jammer dat het nu zo'n conflict wordt.
pi_69846995
quote:

[..]

Oudjes, afgelopen seizoen 2 selectiespelers boven de 30 (waarvan er 1 weg is nu)
Ander is Pieckehagen en die voldoet meer als Henkie Timmer
pi_69847087
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:27 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Oudjes, afgelopen seizoen 2 selectiespelers boven de 30 (waarvan er 1 weg is nu)
Ander is Pieckehagen en die voldoet meer als Henkie Timmer
Oké, dan geef ik je nog een kans degradatie via de nacompetitie te ontlopen.
pi_69847170
Verbeek heeft trouwens prima werk geleverd bij Heracles en Heerenveen. Ik zie zo 1,2,3 geen trainer die Feyenoord dit jaar wel naar Europees voetbal had gebracht. Daar komt bij dat Verbeek een trainer is welke jonge spelers daadwerkelijk beter kan maken.
Ander voordeel is dat de spelers van Heracles geen volgevreten vedetten zijn, maar hard werken voor hun geld en iets willen leren van hem.
pi_69847198
Ontopic: nog nieuws/geruchten over eventuele transfers?
pi_69847415
quote:

[..]

waarom is Feyenoord niet gedegradeerd dan?
dan is Verbeek echt een toppertje als die zelfs hun nog van degradatie kan behoeden!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:36:34 #202
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69851667
Met een beetje geluk gaan we nu ook gewoon 4-4-2 spelen, en wordt Looms aan de kant gezet
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:37:47 #203
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69852632
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef Rots het volgende:

[..]

Oké, dan geef ik je nog een kans degradatie via de nacompetitie te ontlopen.
Dus Verbeek heeft het een paar maandjes slecht gedaan, maar daarvoor 8 jaar bij Heracles en Heerenveen meer dan uitstekend ( ) en nu kan hij het niet meer? Hebben jullie bij Feyenoord al z'n kennis weggenomen ofzo?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:46:41 #204
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69854496
quote:
Heerkes snapt niks van handelswijze Heracles

Gert Heerkes heeft verbaasd gereageerd op het nieuws dat Heracles Almelo om de tafel is gaan zitten met Gertjan Verbeek om hem op te volgen als coach van de Tukkers. De oefenmeester verbleef op zijn vakantieadres in Spanje, toen hij het nieuws te horen kreeg. “Dat is vreemd. Ik vind het teleurstellend dat het zo naar buiten komt, maar verder wil ik er niet op ingaan”, zei hij in een eerste reactie. Voorzitter Jan Smit en zijn directie denken met Verbeek de gewilde stap omhoog te kunnen zetten, en daarvoor moet Heerkes wijken. “Wij willen hoger. Het feit dat we in de tweede competitiehelft maar twaalf punten uit zeventien duels haalden heeft ons verontrust”, aldus de preses in Voetbal International. Wel zegt Smit een andere functie voor Heerkes in petto te hebben wanneer hij besluit te blijven.

Gezien de reactie van Heerkes is dat echter nog maar de vraag. “Een persbericht?! Dat is vreemd. Ik vind het teleurstellend dat het zo naar buiten komt, maar verder wil ik er niet op ingaan. Wat er naar buiten komt, is voor de rekening van Heracles”, zegt de coach in datzelfde weekblad. Heerkes weet in ieder geval niks van een ontslag. “Euh, dat weet ik niet. Pas als er beslissingen zijn genomen, wil ik wel wat vertellen, maar nu niet.”

Voorzitter Smit denkt vooral aan het clubbelang, en heeft niks op met de teleurstelling van zijn nu nog zittende coach. “Dat is iedereen tegen wie je zegt dat je niet met hem verder wil. Er komt nog een persconferentie waar we alles vertellen en Gertjan presenteren. Eerst moeten we de zaak met Heerkes afkaarten. Dat gaat niet zo makkelijk, omdat hij met vakantie is. Er is zoveel ruis op de lijn.”
Schandalig dat hij leest dat er een nieuwe trainer komt in een persbericht.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:50:50 #205
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69854602
Hmmz, zoals gezegd vind ik dit echt jammer. Zo'n sympathieke vent. Gewoon weer naar Quick gaan en zorgen dat zo over 3 jaar Jupiler League spelen.
pi_69854750
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Heracles was al in overleg met Heerkes over de afwikkeling van de zaak, het was Heerkes dan ook al bekend dat hij volgend seizoen geen hoofdtrainer zou zijn. Probleem is alleen dat waarschijnlijk te vroeg naar buiten is gelekt dat Verbeek al (zo goed als) rond is om hem op te volgen, daardoor moest Heracles wel met een bericht naar buiten komen.

Het zal overigens niet best zijn als ze niet al een opvolger op het oog hadden. Ik vind het namelijk altijd zo vaag wanneer clubs een trainer op straat zetten zonder dat ze weten welke coaches eventueel geïnteresseerd zijn in de job. Beetje lullig om een goede trainer aan de kant te zetten om er vervolgens achter te komen dat er niet eens betere opties voorhanden zijn om hem op te volgen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:30:39 #207
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69855727
Volgens mij was e.e.a. vorig jaar al aan de orde, maar koos Verbeek toen voor Feyenoord. Hij had destijds ook al gesproken met Smit, ik meen tijdens een etentje.

Heerkes moest al wel weten dat ze met iets bezig waren, Piecke wist het immers ook. Dat het persbericht wat vroeg naar buiten wordt gebracht is ronduit vervelend getimed.
29.10 Novastar HMH
pi_69856063
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Het is niet netjes dat Heracles berichten naar buiten brengt wanneer zaken nog niet zijn afgehandeld. Dat Heerkes nergens van op de hoogte was klopt natuurlijk niet, dat er afgesproken is om pas te reageren wanneer de contractontbinding rond is lijkt me wel duidelijk.
Heraaacles Almelooo
pi_69856215
Tja, het is allemaal te vroeg uitgelekt. toen HNDB.nl er mee kwam, toen volgde Heracles.nl ook...
pi_69856563
Inderdaad, als het toch al is uitgelekt kan je beter met een verklaring komen als club. Even duidelijk maken dat ze de zaken pas gladstrijken wanneer ze eruit zijn met Heerkes.
pi_69857387
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tja, het is allemaal te vroeg uitgelekt. toen HNDB.nl er mee kwam, toen volgde Heracles.nl ook...
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad, als het toch al is uitgelekt kan je beter met een verklaring komen als club. Even duidelijk maken dat ze de zaken pas gladstrijken wanneer ze eruit zijn met Heerkes.
Dat is wel wat te gemakkelijk, want wie heeft het uit laten lekken?
quote:
Vandaag ontvingen wij uit zeer betrouwbare bron dat Gertjan Verbeek het komende seizoen weer als trainer van Heracles Almelo zal fungeren. Voorzitter Jan Smit liet dit zich vanmorgen ontvallen. Hoe de taken met Krüzen en Heerkes worden verdeeld is ons tot op heden nog onbekend. Verbeek was van 2001 tot 2004 al eerder trainer bij Heracles Almelo. Hij legde toen de fundering waarmee Peter Bosz uiteindelijk de promotie naar de Eredivisie behaalde. Gertjan, welkom terug!
Inderdaad, de voorzitter zelf.
Heraaacles Almelooo
pi_69858138
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:17 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Dat is wel wat te gemakkelijk, want wie heeft het uit laten lekken?
[..]

Inderdaad, de voorzitter zelf.
Maar aan wie? Misschien wel iemand binnen de organisatie die het vervolgens naar buiten heeft gelekt.
pi_69858648
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:41 schreef Blawh het volgende:

[..]

Maar aan wie? Misschien wel iemand binnen de organisatie die het vervolgens naar buiten heeft gelekt.
Smit is daarvoor toch eindverantwoordelijk? Heracles heeft het zelf uit laten lekken, daardoor moesten ze erop reageren. Als ze het netjes hadden gespeeld dan hadden ze gewacht totdat alles rond was, had ons ook weer wat negatieve aandacht gescheeld.
Heraaacles Almelooo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:15:00 #214
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69859218
Negatieve aandacht kan mijn reet roesten eerlijk gezegd. En dat Smit verantwoordelijk is voor eventuele lekkages is natuurlijk al complete lariekoek. Alsof hij er met terugwerkende kracht nog wat aan kan doen dat iemand gelekt heeft?
29.10 Novastar HMH
pi_69859455
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
Negatieve aandacht kan mijn reet roesten eerlijk gezegd. En dat Smit verantwoordelijk is voor eventuele lekkages is natuurlijk al complete lariekoek. Alsof hij er met terugwerkende kracht nog wat aan kan doen dat iemand gelekt heeft?
Smit heeft het toch zelf gelekt, hij is daar verantwoordelijk voor.

Die negatieve aandacht kan mij ook niets schelen, maar het kan wel imagoschade opleveren. Iets dat uiteindelijk weer meeweegt in de verdeling van bijvoorbeeld TV-gelden.
Heraaacles Almelooo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:22:01 #216
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69859489
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:21 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Smit heeft het toch zelf gelekt, hij is daar verantwoordelijk voor.

Die negatieve aandacht kan mij ook niets schelen, maar het kan wel imagoschade opleveren. Iets dat uiteindelijk weer meeweegt in de verdeling van bijvoorbeeld TV-gelden.
QUE?!! Dat is wel nieuw voor mij. Dat zou betekenen dat Ajax en Feyenoord geld toe moeten leggen denk ik?
29.10 Novastar HMH
pi_69859593
Tuurlijk is Smit er eindverantwoordelijk voor. Maar eerder geef je aan dat de mindere prestaties in de tweede seizoenshelft te verwachten waren gezien o.a. het aantal blessures. Daar was Heerkes dan weer verantwoordelijk voor.

Ik bedoel te zeggen, het logisch dat je in een leidinggevende functie verantwoordelijk bent wanneer er iets mis gaat. Maar dat hoeft niet te betekenen dat de leidinggevende er ook direct schuldig aan is.

Bovendien vind ik het nog wel meevallen met die negatieve aandacht, die weegt niet op tegen de uitstraling die Verbeek met zich meebrengt. Nog nooit stond er zo'n grote kop in de Telegraaf bij een artikel gerelateerd aan Heracles. Het AD publiceerde meerdere artikelen, waaronder 1 met juist enorm positieve reclame: 'Heracles verder dan Feyenoord'.

De uitstraling die Verbeek naar verluidt minstens 3 jaar meeneemt naar Almelo weegt veel zwaarder dan een paar kritische berichten die 99,9% volgende maand alweer is vergeten.
pi_69859645
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:22 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

QUE?!! Dat is wel nieuw voor mij. Dat zou betekenen dat Ajax en Feyenoord geld toe moeten leggen denk ik?
Heb je de VI wel eens gelezen? De helft van de TV-gelden wordt verdeeld dmv de CPM (matrix).
Heraaacles Almelooo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:03:16 #219
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69860911
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:27 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Heb je de VI wel eens gelezen? De helft van de TV-gelden wordt verdeeld dmv de CPM (matrix).
Bronnetje? was ik niet van op de hoogte. Ik dacht positie op de ranglijst.
29.10 Novastar HMH
pi_69861658
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:25 schreef Blawh het volgende:
Tuurlijk is Smit er eindverantwoordelijk voor. Maar eerder geef je aan dat de mindere prestaties in de tweede seizoenshelft te verwachten waren gezien o.a. het aantal blessures. Daar was Heerkes dan weer verantwoordelijk voor.

Ik bedoel te zeggen, het logisch dat je in een leidinggevende functie verantwoordelijk bent wanneer er iets mis gaat. Maar dat hoeft niet te betekenen dat de leidinggevende er ook direct schuldig aan is.
Wel als hij er zelf direct bij betrokken is, of dat ook werkelijk het geval is blijft de vraag.

Zaterdagmiddag was bij sommigen al bekend dat Verbeek zou terugkeren, in welke functie wist men toen nog niet. Er was overleg met sponsoren dat dit eraan zat te komen. Misschien had dit lekken niet voorkomen kunnen worden, maar ze moeten in ieder geval de bedoeling hebben om de zaken goed af te ronden en tot die tijd binnenskamers proberen te houden. Wanneer dan Smit wordt gequote middels de zin die ik eerder aangaf dan betwijfel ik dat.

Maargoed, genoeg hierover. Heerkes krijgt een voldoende voor zijn werk bij Heracles. Hij zal zijn geld krijgen en heeft een kans gehad om zich in de profwereld te bewijzen.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:25 schreef Blawh het volgende:
Bovendien vind ik het nog wel meevallen met die negatieve aandacht, die weegt niet op tegen de uitstraling die Verbeek met zich meebrengt. Nog nooit stond er zo'n grote kop in de Telegraaf bij een artikel gerelateerd aan Heracles. Het AD publiceerde meerdere artikelen, waaronder 1 met juist enorm positieve reclame: 'Heracles verder dan Feyenoord'.

De uitstraling die Verbeek naar verluidt minstens 3 jaar meeneemt naar Almelo weegt veel zwaarder dan een paar kritische berichten die 99,9% volgende maand alweer is vergeten.
Het brengt zeker aandacht en publiciteit met zich mee. Voordat dit allemaal uit z'n verband wordt getrokken, ik geef alleen aan dat ik vind dat Heracles voorzichtiger had om kunnen gaan met het ontslag van Heerkes. Verder ben ik positief over de terugkeer van Verbeek en de daarbijhorende positieve gevolgen zoals hierboven is uiteengezet.

Verbeek kan veel voor Heracles betekenen, hij krijgt een grote rol binnen de organisatie. Daarbij moet Smit natuurlijk voor het nodige tegenwicht zorgen zodat Verbeek niet als een olifant door de porseleinkast gaat zoals bij Feyenoord. Ik ben ook benieuwd naar de rol van Krüzen, wordt hij de assistent van Verbeek. Krüzen kreeg door de rol van Heerkes meer verantwoordelijkheid bij het eerste elftal en wordt steeds de cultuurbewaker genoemd door Smit. Wat is zijn rol in het falen van Heerkes en wordt die rol ook geëvalueerd? Want de rolverdeling was voor de buitenwacht dan wel onduidelijk, binnen Heracles wist men toch dat Krüzen een grote rol speelde bij het team. Dan is het niet eerlijk om alleen Heerkes verantwoordelijk te houden.

Mocht Krüzen blijven onder Verbeek dan zal hij waarschijnlijk een minder grote rol gaan spelen dan nu het geval is. Wat is jullie mening hierover?
Heraaacles Almelooo
pi_69861695
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:03 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Bronnetje? was ik niet van op de hoogte. Ik dacht positie op de ranglijst.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)merkVanNederland.htm

Hier staat een onderdeel van de CPM, ik zal eens kijken of ik de VI nog terug kan vinden waar het volledige onderzoek in staat.
Heraaacles Almelooo
pi_69862387
1e wedstrijd 01/08 Heracles Almelo - NAC Breda 18:45 uur
pi_69862750
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
1e wedstrijd 01/08 Heracles Almelo - NAC Breda 18:45 uur
Dat zou een mooi openingsduel zijn, even afwachten of het definitief is. Vaak maken clubs (en burgermeesters) nog allerlei bezwaren waardoor programma's compleet anders kunnen worden.
Heraaacles Almelooo
pi_69863338
Diverse publicaties van het speelschema van de Eredivisie op onder andere Elfvoetbal.nl zijn onjuist. Het competitieschema dat dinsdag op diverse internetpagina's wordt gepubliceerd, komt niet overeen met de huidige - en bovendien nog niet afgeronde - opzet van het speelschema.

Het concept speelschema is momenteel nog in de maak en wordt aanstaande dinsdag om 10 uur gepresenteerd aan de betaaldvoetbalorganisaties. Zodra overeenstemming over het schema is bereikt, zal de KNVB het definitieve schema publiceren op zijn internetsite.

,,Het publiceren van dergelijke foutieve informatie komt de geloofwaardigheid van het blad niet bepaald ten goede. De KNVB overweegt voorts juridische stappen tegen ELF te ondernemen teneinde dergelijke foutieve publicaties in de toekomst te voorkomen", aldus een woordvoerster van de bond.

(KNVB.nl)
Heraaacles Almelooo
pi_69863522
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

Krüzen kreeg door de rol van Heerkes meer verantwoordelijkheid bij het eerste elftal en wordt steeds de cultuurbewaker genoemd door Smit. Wat is zijn rol in het falen van Heerkes en wordt die rol ook geëvalueerd? Want de rolverdeling was voor de buitenwacht dan wel onduidelijk, binnen Heracles wist men toch dat Krüzen een grote rol speelde bij het team. Dan is het niet eerlijk om alleen Heerkes verantwoordelijk te houden.

Mocht Krüzen blijven onder Verbeek dan zal hij waarschijnlijk een minder grote rol gaan spelen dan nu het geval is. Wat is jullie mening hierover?
Tuurlijk is Krüzen ook verantwoordelijk, ook hij zat langs de lijn toen er afgelopen seizoen vreemde en late wissels werden toegepast. Voor het falen van Brood is hij m.i. minder verantwoordelijk. Krüzen prefereert overduidelijk een 3-spitsensysteem (Zie afgelopen seizoen, de uitlatingen van Bosz na o.a. Vitesse thuis in het 1e jaar eredivisie en de wedstrijd tegen Willem II direct na het ontslag van Brood) en hield daar met Heerkes altijd aan vast, ook toen de buitenspelers niet presteerden. Onder Brood werd er vaak met 1 of 2 spitsen gespeeld.

Vind het trouwens niet vreemd dat Krüzen mag blijven, Verbeek wou hem er afgelopen seizoen niet voor niets bijhalen in Rotterdam. Die 2 liggen elkaar blijkbaar goed en Verbeek vertrouwt op zijn kwaliteiten.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:42:21 #226
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69871285
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:31 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

Als jij vind dat tweemaal handhaving en een halve finale in de beker geen goede prestatie is bij Heracles Almelo dan ben je de realiteit uit het oog verloren.
Over vorig seizoen heb ik niets te klagen, wellicht dat ik daarin niet helemaal duidelijk was. De tweede handhaving is meer geluk dan wijsheid met het logische gevolg dat Gert zijn droge hoofd elders mag tonen.
quote:
Maar overtuig me, welke tacktische blunders heeft Heerkes allemaal gemaakt?
Hmm ja, jij denkt dat ik mee heb zitten schrijven het afgelopen seizoen? Toch vreemd dat je zelf niet hebt gezien dat de opstellingen veelal nergens op sloegen, spelers als Douglas wekenlang mochten blijven staan en onze drie spitsen zijn verdronken in het wisselbeleid van Heerkes. Tel daarbij de vele verbazingwekkende wissels bij, die óf niet logisch waren óf veel te laat, en dan mag ik met recht spreken van een op een tactisch gebied dramatisch slechte trainer.
pi_69875065
wel raar dat de assistent mag blyven terwyl we al 3 trainers verder zyn..mijn inziens heeft Kruzen dit jaar ook gefaald maar daar hoor je niemand over
pi_69881323
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:31 schreef Elwood1802 het volgende:
Verbeek heeft trouwens prima werk geleverd bij Heracles en Heerenveen. Ik zie zo 1,2,3 geen trainer die Feyenoord dit jaar wel naar Europees voetbal had gebracht. Daar komt bij dat Verbeek een trainer is welke jonge spelers daadwerkelijk beter kan maken.
Ander voordeel is dat de spelers van Heracles geen volgevreten vedetten zijn, maar hard werken voor hun geld en iets willen leren van hem.
Grotere kans dat Heracles europees voetbal haalt dan Feyenoord.. Been heeft niet de capaciteiten om binnen één jaar feyenoord naar een hoger plan te brengen..
pi_69882368
quote:
Smit: 'Heracles heeft correct gehandeld'

ALMELO - Als Gertjan Verbeek niet beschikbaar was geweest om hoofdcoach te worden van Heracles Almelo was de club zeer waarschijnlijk doorgegaan met Gert Heerkes.

Dat werd dinsdagavond glashelder op een bijeenkomst van de businessclub van Heracles, waarop voorzitter Jan Smit uitlegde dat hij met de komst van Verbeek ,,een belangrijke stap denkt te zetten in de ontwikkeling van Heracles Almelo''.

Op de massaal bezochte bijeenkomst benadrukte Smit nog eens hoe graag hij Verbeek wilde hebben. Ook verzekerde hij de sponsors dat de club correct heeft gehandeld richting Heerkes: ,,Voor zijn vakantie hebben we hem verteld dat als de club de kans krijgt om een andere, meer ervaren trainer aan te stellen dat zou kunnen gebeuren. Heerkes heeft toen gezegd dat dat ons goed recht is'', aldus Smit die zich maandag genoodzaakt zag om de komst van Verbeek wereldkundig te maken omdat steeds meer mensen lucht kregen van de trainerswissel.

Smit: ,,Natuurlijk is dit moeilijk. Ik kan goed opschieten met Heerkes en hij is een aimabel mens. Maar ik heb gehandeld in het belang van de club en daar gaat het om''.
Een heldere uitleg, deze duidelijkheid had Heracles al eerder kunnen verschaffen.
Heraaacles Almelooo
pi_69882959
Inderdaad, maar het gaat lekker zo heen en weer.

1. Hndb komt ermee
2. Heracles.nl volgt
3. Verbeek uit kritiek op Feyenoord (Heracles verder dan Feyenoord)
4. Heerkes snapt er niks van
5. Pieckenhagen snapt het, looms niet
5. Smit heeft toch correct gehandeld

Ach, het zal er allemaal wel bij horen om een top club te worden

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2009 23:58:30 ]
pi_69883128
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef Zapper het volgende:
Hmm ja, jij denkt dat ik mee heb zitten schrijven het afgelopen seizoen? Toch vreemd dat je zelf niet hebt gezien dat de opstellingen veelal nergens op sloegen, spelers als Douglas wekenlang mochten blijven staan en onze drie spitsen zijn verdronken in het wisselbeleid van Heerkes. Tel daarbij de vele verbazingwekkende wissels bij, die óf niet logisch waren óf veel te laat, en dan mag ik met recht spreken van een op een tactisch gebied dramatisch slechte trainer.
Nee dat hoeft uiteraard niet, maar in een discussie is het wel makkelijk dat een mening wordt beargumenteerd.

Er waren spelers die teveel krediet kregen, Douglas is een goed voorbeeld. Er zijn ook spelers die zich onder Heerkes goed ontwikkeld hebben door het krediet dat ze kregen. Soms valt het goed uit, soms valt het slecht uit. Dat zal bij elke trainer zo zijn, dat geldt vanzelfsprekend ook voor de wissels.

Uiteindelijk gaat het om het resultaat dat dit alles oplevert, het eindresultaat voor afgelopen seizoen was voldoende gezien de doelstelling. Wanneer je met Heracles in de eredivisie blijft doe je het gewoon goed.
Heraaacles Almelooo
pi_69883284
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad, maar het gaat lekker zo heen en weer.

1. Hndb komt ermee
2. Heracles.nl volgt
3. Verbeek uit kritiek op Feyenoord (Heracles verder dan Feyenoord)
4. Heerkes snapt er niks van
5. Pieckenhagen snapt het, looms niet
5. Smit heeft toch correct gehandeld

Ach, het zal er allemaal wel bij horen om een top club te worden
Volgens Smit zelf...

Het enige dat ik Smit verwijt is dat hij dit alles in de media heeft gebracht op maandag, zonder dat Heerkes daarvan op de hoogte was en zonder dat de afwikkeling van de contractontbinding was voltooid.

We kunnen de laatste dagen in elk geval niet klagen over aandacht. En al helemaal niet over een saaie zomerstop!

[ Bericht 5% gewijzigd door HAFC-Nijverdal op 10-06-2009 00:29:36 ]
Heraaacles Almelooo
pi_69883587
Smit heeft op de businessclubavond schijnbaar weer ontkend dat Heerkes nergens van op de hoogte was en dat hij wist dat men met Verbeek bezig was. Daarnaast is men er nog niet uit over de afwikkeling van zijn contract, omdat Heracles nog praat met Heerkes over een andere functie.

Hopelijk snel meer duidelijkheid, zodat we eindelijk een echt goed oordeel kunnen geven.
Heraaacles Almelooo
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:25:26 #234
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69886895
Praten ze nog steeds over een nieuwe functie? Gert ziet de bui denk ik al hangen. Baan opgezegd bij Defensie, en nu nog veel te onervaren om naar een andere club te gaan
Heeft hij de papieren nu al wel eigenlijk?
29.10 Novastar HMH
pi_69889401
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:19 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Smit heeft op de businessclubavond schijnbaar weer ontkend dat Heerkes nergens van op de hoogte was en dat hij wist dat men met Verbeek bezig was.
quote:
‘We waren in onderhandeling om het contract te beëindigen, maar zijn daar nog niet uit.
Quote van Gert zelf. Hij zal dus best wat hebben geweten.

@Damzkieee. Hij heeft alle papieren.
pi_69889849
Zou wat zijn als Gert geen papieren had, 2 trainers zonder papieren op de bank
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:54:48 #237
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69890520
Oh ik was idd zelf in de war
29.10 Novastar HMH
pi_69890901
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:19 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Smit heeft op de businessclubavond schijnbaar weer ontkend dat Heerkes nergens van op de hoogte was en dat hij wist dat men met Verbeek bezig was. Daarnaast is men er nog niet uit over de afwikkeling van zijn contract, omdat Heracles nog praat met Heerkes over een andere functie.

Hopelijk snel meer duidelijkheid, zodat we eindelijk een echt goed oordeel kunnen geven.
Heerkes zegt nergens dat ie nergens van af wist, hij was op de hoogte, hij had alleen met Heracles afgesproken dat het nog niet met de media gedeeld zou worden. daarom is ie pissed.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:16:49 #239
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69891207
Ik kan me er niet echt druk meer om maken, laat ze liever hun aandacht weer verleggen naar nieuwe spelers.
29.10 Novastar HMH
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:50:02 #240
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69892356
Heracles wordt er in de VI flink doorheen gehaald vanwege deze actie.
pi_69892813
Straks even lezen dan. Is het gebaseerd op quotes of pure speculatie?
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:45:08 #242
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69894323
Taco vd Velde schoffeert het ontslag in z'n column, vanwege de goede prestaties die hij behaald had. Verder een mini-interview met Heerkes die erg verrast is en nergens van weet. Wuytens die zegt dat de tweede seizoenshelft niet de schuld is van de Heerkes, verder wordt ook nog eens in dit artikel aangehaald dat er van een trainer van Heracles niet meer verwacht mag worden dan handhaving zonder nacompetitie...
pi_69894655
Opzich wel gelijk met een 17e begroting

Net als Wuytens het wat boeit, die vertrekt toch

Iedereen zou Verbeek terugnemen als de mogelijkheid er was. Verbeek kan goed met Kruzen en Smit is Verbeekgeil
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:55:21 #244
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69894736
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:45 schreef pfaf het volgende:
Taco vd Velde schoffeert het ontslag in z'n column, vanwege de goede prestaties die hij behaald had. Verder een mini-interview met Heerkes die erg verrast is en nergens van weet. Wuytens die zegt dat de tweede seizoenshelft niet de schuld is van de Heerkes, verder wordt ook nog eens in dit artikel aangehaald dat er van een trainer van Heracles niet meer verwacht mag worden dan handhaving zonder nacompetitie...
Interne doelstelling was 13e positie.
29.10 Novastar HMH
pi_69894758
Beetje slappe column. Bij ons wordt er gesproken over een te hoog verwachtingspatroon, terwijl het bij andere clubs het uitstralen van ambitie genoemd wordt.

Zulke maatregelen moeten genomen worden om te blijven overleven, wij kunnen namelijk niet teren op miljoenen van de gemeente. We hebben niet meer de mogelijkheid om te groeien in het huidige stadion, dan zal er op een andere manier geprobeerd moeten worden om te overleven. Het aanstellen van een trainer die de club kent, veel invloed had bij de wederopbouw van Heracles en goed gepresteerd heeft bij Heracles en later Heerenveen is zo'n oplossing.

Het uitlekken is inderdaad niet chique, daar waren we het wel over eens.
pi_69895502
quote:
Voor Heracles Almelo is handhaving onvoldoende
Het is de tiende club die er dit seizoen bewust voor kiest om afscheid te nemen van zijn trainer. Meestal kwam het initiatief van de club maar in een enkel geval ook van de trainer. Roda JC (Raymond Atteveld), FC Utrecht (Willem van Hanegem), Vitesse (Hans Westerhof), Feyenoord (Gertjan Verbeek), PSV (Huub Stevens), Willem II (Andries Jonker), De Graafschap (Henk van Stee), ADO Den Haag (André Wetzel), Ajax (Marco van Basten) en sinds afgelopen maandag ook Heracles Almelo dat trainer Gert Heerkes aan de kant zette. De manier waarop dat is gebeurd verdient alles behalve de schoonheidsprijs. En dat is in feite nog zwak uitgedrukt. Heerkes kreeg het nieuws te horen op zijn vakantieadres van een versslaggever van dit blad, Anton Lippold.

Het is een schandalige manier om met mensen om te gaan. In Nederland vermaken we ons altijd met verhalen over ‘onze’ trainers in Griekenland en andere exotische oorden die soms via de buurman te horen krijgen dat ze ontslagen zijn. In Almelo houdt men er blijkbaar dezelfde werkwijze op na. Dat maakt het ontslag van Heerkes al verdacht. Heeft hij het dan werkelijk zo slecht gedaan? Heracles Almelo heeft inmiddels vier seizoenen achter de rug in de Eredivisie en dat is gezien het budget van de club een klein wonder. De Almeloërs hebben één van de laagste begrotingen in de Eredivisie en trotseren nu al vier jaar lang de voetbalwet dat de hoogte van de begroting de plaats op de ranglijst bepaalt. In dat opzicht heeft Heerkes dit seizoen een uitstekende prestatie geleverd. Ploegen met meer financiële middelen als De Graafschap en Roda JC liet hij onder zich waardoor Heracles Almelo volgend seizoen opnieuw op het hoogste niveau mag spelen. Alleen krijgt Heerkes van de club geen bedankje maar een dolk in de rug. Voorzitter Jan Smit heeft zich laten leiden bij zijn beslissing door de resultaten na de winterstop. Voor de winterstop nam Heracles nog een elfde plaats in op de ranglijst, maar na de winterstop kwamen daar nog maar twaalf punten bij. Het was voor Smit het motief om zijn trainer uit zijn functie te zetten. Zonder enige ruggenspraak met de spelers, die zonder uitzondering uiterst positief zijn over hun trainer. De man die geslaagd is in zijn missie kan uiteindelijk toch vertrekken. Het moet toch niet gekker worden. Gertjan Verbeek stapt nu gretig in zijn nieuwe functie maar zal nog maar moeten beseffen dat hij te maken heeft met een werkgever die last heeft van een wat al te hoog verwachtingspatroon. Hij hoeft alleen maar naar Gert Heerkes te kijken wat dat voor gevolgen kan hebben.

Column Taco van den Velde
Alleen de laatste zin zegt eigenlijk al voldoende. Hij kent de geschiedenis van Verbeek bij Heracles blijkbaar niet en weet waarschijnlijk ook weinig van de relatie tussen Verbeek en Smit.
  woensdag 10 juni 2009 @ 13:35:49 #247
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69896134
Hij weet volgens mij überhaupt niet dat het onder andere Verbeek was de boel zo heeft neergezet voor Heerkes.
29.10 Novastar HMH
pi_69898041
VI maakt deze week ook weer melding van 9 ton als transfersom voor Wuytens. Wuytens heeft deze clausule bewust laten opnemen omdat hij niet ieder jaar tegen degradatie wilde voetballen.

Misschien had Smit in de media moeten roepen dat er helemaal geen clausule was.
pi_69898067
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Incolumis het volgende:

[..]

Heerkes zegt nergens dat ie nergens van af wist, hij was op de hoogte, hij had alleen met Heracles afgesproken dat het nog niet met de media gedeeld zou worden. daarom is ie pissed.
quote:
Gert Heerkes: 'Ik had niet het idee dat er wat bijzonders aan de hand was'

08 juni 2009
ALMELO - Dat hij bij Heracles als hoofdtrainer het veld moet ruimen voor Gertjan Verbeek, verraste Gert Heerkes zeer. Hij had enkele weken geleden, meteen na de terugkeer van Mallorca, waar de selectie afscheid nam van het afgelopen seizoen, tijdens een gesprek al enige scepsis geproefd bij de leiding van de club.

'Ik heb dat kennelijk niet voldoende uit de wereld kunnen helpen', reageert Heerkes (foto) op het verrassende besluit dat hij geen hoofdtrainer meer is van de Twentse eredivisionist. 'Ik had niet het idee dat er wat bijzonders aan de hand was. Ik ben het er dus niet mee eens, maar daar zal de club geen boodschap aan hebben. Verder wil ik er nog niet op ingaan. We hebben radiostilte afgesproken tot alles is afgehandeld, hoewel het vreemd is dat ze toch van alles hierover naar buiten gebracht hebben.'

Heerkes wacht de ontwikkelingen af. 'Ik wil uiteraard werkzaam blijven in het profvoetbal. Of dat bij Heracles kan of dat ze het contract gaan afkopen, moet dus nog besproken worden. Dat gaat via de CBV. Met hen moeten we eruit zien te komen.'

Directeur Nico Hoogma wil weinig kwijt over de recentes keuzes van de club. 'We geven woensdag uitleg hierover', zegt hij desgevraagd. 'We moeten eerst nog een aantal zaken afwikkelen, zowel met Gert Heerkes, die we inderdaad hebben ander werk bij de club hebben aangeboden, als met Gertjan Verbeek. Meer kan ik er niet over zeggen.'
Nou, vandaag dus meer uitleg als Hoogma bij zijn woorden blijft.
Heraaacles Almelooo
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:35:09 #250
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69898298
Oh, dat Taco de plank weer flink misslaat vind ik ook hoor. Dat doet hij wekelijks.
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:43:01 #251
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69898566
quote:
Heracles wil over twee jaar in nieuw stadion acteren
Geschreven op woensdag, 10 juni om 13:05

Als het aan Heracles-voorzitter Jan Smit ligt, speelt het eerste elftal van zijn club over twee jaar in een nieuw onderkomen. Op een businessavond, afgelopen dinsdag, sprak de preses die wens uit. Daarbij liet hij tevens weten dat het nieuwe stadion minimaal plaats moet bieden aan 15.000 man om volwaardig mee te kunnen blijven draaien op het hoogste niveau. Het huidige Polmanstadion kan slechts 8.500 toeschouwers herbergen, waardoor de begroting van de Almeloërs niet verder op te schroeven is dan 8,6 miljoen euro. Dat bedrag moet echter wel omhoog, willen de Overijsselaars ook de komende jaren een rol van betekenis blijven spelen in de Eredivisie.

Precieze plannen voor het nieuwe stadion zijn er nog niet, maar als het aan Smit ligt komt ook daar een kunstgrasmat te liggen. Daarbij verwacht de voorzitter geen problemen met de UEFA, die onlangs kwamen inspecteren. “Ze waren lovend en zeiden dat ze in Europa nog nooit zo'n goede kunstgrasmat hadden gezien”, aldus Smit in de TC/Tubantia.
29.10 Novastar HMH
pi_69899026
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef Blawh het volgende:

[..]

Alleen de laatste zin zegt eigenlijk al voldoende. Hij kent de geschiedenis van Verbeek bij Heracles blijkbaar niet en weet waarschijnlijk ook weinig van de relatie tussen Verbeek en Smit.
Het is een zwakke column, maar misschien wel logisch voor een buitenstaander. Want voor veel mensen, die niet zo goed geïnformeerd zijn als de gemiddelde Heraclied, zal het onbegrijpelijk zijn dat iemand die redelijk gepresteerd uit zijn functie ontheven wordt.

Er moet echter ook gekeken worden waarom dat is gebeurd, niet alleen vanwege een mindere tweede seizoenshelft maar vooral omdat Verbeek heeft bewezen een goede trainer te zijn. Zoals je al terecht aangeeft moet je als club met weinig mogelijkheden met slimme oplossingen komen.

Al bieden resultaten uit het verleden natuurlijk geen garantie voor succes, sommigen gaan er wel erg gemakkelijk vanuit dat Verbeek betere prestaties neer gaat zetten.

Het oordeel van Taco over het verwachtingspatroon is ook niet juist, de clubleiding heeft het de laatste jaren goed gedaan door ambitieuze maar realistische doelstellingen te hbben. Er wordt vaak genoeg benadrukt dat handhaving voor Heracles een hele goede prestatie is. Blijkbaar waren er dit seizoen ook een aantal andere doelstellingen, de verwachting van het bestuur was dat we dit seizoen niet tot de laatste wedstrijd zouden moeten knokken voor handhaving. Toch mocht Heerkes blijven wanneer Verbeek niet beschikbaar was, dus dat is niet van doorslaggevende waarde geweest.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:27 schreef Blawh het volgende:
VI maakt deze week ook weer melding van 9 ton als transfersom voor Wuytens. Wuytens heeft deze clausule bewust laten opnemen omdat hij niet ieder jaar tegen degradatie wilde voetballen.

Misschien had Smit in de media moeten roepen dat er helemaal geen clausule was.
Ja, dat moet zolang mogelijk uit de publiciteit blijven. De zaakwaarnemer zal dit echter altijd later wel bekend maken.
Heraaacles Almelooo
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:10:43 #253
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69901445
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:57 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

Het is een zwakke column, maar misschien wel logisch voor een buitenstaander. Want voor veel mensen, die niet zo goed geïnformeerd zijn als de gemiddelde Heraclied, zal het onbegrijpelijk zijn dat iemand die redelijk gepresteerd uit zijn functie ontheven wordt.

Als journalist moet je juist goed geïnformeerd zijn, helemaal als je je aan dit soort teksten waagt. Gewoon waardeloos en meneer maakt zichzelf hier mee belachelijk. Dat stuk vanmorgen van Leon ten Voorde in TC Tubantia was ook al zo hilarisch slecht

Edit: Ik vind het wel grappig om te zien hoe de media het opneemt voor Gertje, waarschijnlijk alleen omdat het zo'n lief mannetje was
pi_69902882
Nieuwe stadion weer met kunstgras?
Jammer, vind ik. Maarja zolang het gewoon toegestaan is hebben de 'haters' geen poot om op te staan, ook al denk ik dat normaal gras beter zal zijn voor als ze willen doorgroeien naar Europees voetbal (of het nou vroeg of laat is). Ik zie eerlijk gezegt namenlijk weinig ploegen met kunstgras die in de UEFA Cup (toekomstig Europa League) spelen, maar dat is ook gewoon toegestaan..

Iedergeval goed nieuws voor jullie begroting
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:10:44 #255
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69905619
Natuurlijk mét kunstgras, anders kunnen we de competitie niet meer vervalsen!
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:12:57 #256
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69905681
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:10 schreef Zapper het volgende:
Precies
29.10 Novastar HMH
pi_69905691
quote:
Dat niet persé valt wel mee vind ik, als het echt vervalsing was, was er al lang iets tegen gedaan. Maar speel er zelf ook regelmatig op en loop blessure na blessure op, dus ik houd er gewoon niet zo van

Maarja laten we er geen kunstgras discussie van maken, het is in ieder geval goed voor Heracles dat ze een groter stadion krijgen.
pi_69906596
quote:

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2009 18:53:45 ]
pi_69906643
quote:
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:05:46 #260
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_69907486
Goedenavond Tukkers.

Bij ons in huis zitten we met 3 verschillende voetbalsupporters onder 1 dak.
Mijn broertje is PSV supporter, ik ben VVV'er en mijn pa is al jaren fan van Heracles Almelo.
En mijn moeder is meestal voor de scheidsrechter.

Nu willen mijn pa en ik een wedstrijd Heracles - VVV gaan bezoeken.
Nu heb ik 2 vragen:
Kan ik een uitverkocht stadion verwachten en hoe fanatiek zijn de hooligans in Almelo?
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:09:01 #261
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69907614
quote:
FC Utrecht heeft zeer serieuze belangstelling voor Jan Wuytens. De verdediger van Heracles Almelo wil voordat hij zijn handtekening zet echter eerst een gesprek met trainer Ton de Chatinier, zo zegt hij tegen Voetbal International.
De besprekingen met Heracles heeft Utrecht reeds afgerond, omdat het bereid is de gelimiteerde transfersom van 900.000 euro op tafel te leggen. Met Wuytens zelf zijn de Domstedelingen er echter nog niet helemaal uit.

"Ik heb veel geleerd bij Heracles, maar wil niet elk jaar degradatievoetbal spelen. Met Utrecht ben ik er nog niet helemaal uit, zo heb ik volgende week vrijdag eerst een gesprek met trainer Ton du Chatinier. Dat vind ik belangrijk voordat ik teken", legt Wuytens uit.

De jonge Belg lijkt echter weinig twijfels meer te hebben over zijn naderende transfer. "Utrecht is een mooie club, met volop ambities. Voor mij is dit een stap omhoog. Ze hebben goede investeringen gedaan en er kunnen komend seizoen gekke dingen gebeuren. Het leeft daar enorm."

Eerder wist Utrecht zich al te versterken met Nana Asaré, een linkermiddenvelder die overkwam van KV Mechelen. Bovendien tekende Ricky van Wolfswinkel een contract bij de club. Met Jacob Mulenga werd er na Van Wolfswinkel nog een tweede spits vastgelegd.
29.10 Novastar HMH
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:10:36 #262
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69907682
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:05 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Goedenavond Tukkers.

Bij ons in huis zitten we met 3 verschillende voetbalsupporters onder 1 dak.
Mijn broertje is PSV supporter, ik ben VVV'er en mijn pa is al jaren fan van Heracles Almelo.
En mijn moeder is meestal voor de scheidsrechter.

Nu willen mijn pa en ik een wedstrijd Heracles - VVV gaan bezoeken.
Nu heb ik 2 vragen:
Kan ik een uitverkocht stadion verwachten en hoe fanatiek zijn de hooligans in Almelo?
1) Mwoah tegen VVV zijn er nog wel plekken. Zie 2)
2) Ach, geen jongens waar je ruzie mee wil hebben zeg maar, maar als jij kaartjes wilt hebben voor deze wedstrijd zul je zeer waarschijnlijk in het tweede gedeelte van het uitvak komen te zitten. Daar zit je veilig achter een hek
29.10 Novastar HMH
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:13:20 #263
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_69907793
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:10 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

1) Mwoah tegen VVV zijn er nog wel plekken. Zie 2)
2) Ach, geen jongens waar je ruzie mee wil hebben zeg maar, maar als jij kaartjes wilt hebben voor deze wedstrijd zul je zeer waarschijnlijk in het tweede gedeelte van het uitvak komen te zitten. Daar zit je veilig achter een hek
Mijn pa heeft een clubcard van Heracles Almelo, dus dachten we misschien tussen de Heracles fans in te zitten. Ik vermijd ieder uitvak het liefst zo veel mogelijk.

Maar mijn VVV meuk dan maar wel thuislaten?
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_69908368
Alleen Q en R zijn misschien beetje onverstandig, verder geen probleem denk ik.
pi_69908493
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:13 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Maar mijn VVV meuk dan maar wel thuislaten?
Ligt aan het vak. Businesszijde is het geen enkel probleem.
  donderdag 11 juni 2009 @ 00:39:42 #266
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_69920927
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:43 schreef Damzkieee het volgende:

[..]
Over 2 jaar al? Hoe wil 'ie zo snel vergunningen, financiering, etc., regelen? Of zijn de plannen al dusdanig ver gevorderd dat ze binnenkort al kunnen beginnen met gereedmaken van de bouwlocatie?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_69921953
ON wordt gewoon weggekocht voor 9ton, van Wuytens

Zonder gekheid, 2 jaar gaat echt niet lukken. Vergunningen etc. duurt in Almelo al 3-4 jaar
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:29:10 #268
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69924920
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:27 schreef Blawh het volgende:
Alleen Q en R zijn misschien beetje onverstandig, verder geen probleem denk ik.
Kan me zo voorstellen dat dat tuigvakkie P er ook niet op zit te wachten, dus waarom je mijn vakkie nu wél afschilderd als een boevennest is mij compleet onduidelijk
29.10 Novastar HMH
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:59:02 #269
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69925803
Ik eis ook uitleg
pi_69929818
Over het stadion: Waar een wil is, is een weg. Als het gemeentebestuur eenmaal akkoord gaat dan worden de vergunningen (lees: vrijstellingen) echt wel verleend. Vraag me af of het nieuwe stadion in het bestemmingsplan van de gemeente Almelo past.
pi_69936489
Komop, iedereen weet dat R meer pauper is dan P.
pi_69957475
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef Blawh het volgende:
Zeker, al is het wel een beetje een kindervak. Of was dat Q?
Heraaacles Almelooo
pi_69957715
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef Blawh het volgende:
Vak J ftw
pi_69958308
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Zeker, al is het wel een beetje een kindervak. Of was dat Q?
beide
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:57:51 #275
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69963122
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:30 schreef Incolumis het volgende:

[..]

beide

Vakkenoorlog
29.10 Novastar HMH
pi_69968978
Duurt wel lang zeg.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 12:56:54 #277
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69969629
Wat?
29.10 Novastar HMH
pi_69969825
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
Wat?
Persconferentie.
pi_69975915
Zou woensdag toch al zijn?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:55:28 #280
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69976072
Maandag dacht ik.
29.10 Novastar HMH
pi_69976278
persconferentie om wat? Verbeek?
pi_69976433
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef Elwood1802 het volgende:
Zou woensdag toch al zijn?
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Maandag dacht ik.
Waar hebben jullie dat vandaan?
pi_69977392
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:05 schreef Blawh het volgende:

[..]

[..]

Waar hebben jullie dat vandaan?
Hoogma gaf in een bericht aan dat er woensdag meer duidelijkheid zou komen, dat is dus niet gebeurd. Het duurt inderdaad wel lang.
Heraaacles Almelooo
pi_69977717
quote:
Deze keer speciale aandacht voor Heracles Almelo, dat afgelopen week bekendmaakte dat Gertjan Verbeek de nieuwe trainer wordt. Voor de huidige trainer Gert Heerkes, die nog een contract had voor één seizoen, werd gezocht naar een andere functie binnen de club. Heerkes heeft dit echter afgewezen. Verbeek was van 2001 tot 2004 al trainer van Heracles. Begin dit jaar moest hij het veld ruimen bij Feyenoord omdat een deel van de Rotterdamse spelersgroep geen vertrouwen meer in hem had. Veel fans van Feyenoord betreurden die gang van zaken.
Nu dus.

http://www.rtvoost.nl/tv/#
pi_69977762
pi_69977817
Dankje!
Heraaacles Almelooo
pi_69977919
Mooie beelden, lekker veld ook toen!
Heraaacles Almelooo
pi_69977925
Thijs Sluijter
FC Volendam

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2009 16:49:35 ]
pi_69977967
Twente wou Gertjan dus als assistent.
pi_69978034
Gaan ze over twente lullen
pi_69978065
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gaan ze over twente lullen
Tjah, Heracles geeft nog geen duidelijkheid.
pi_69978184
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:50 schreef Blawh het volgende:
Twente wou Gertjan dus als assistent.
Ze wilden hem eerder al als hoofdtrainer hebben.
Heraaacles Almelooo
pi_69978225
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Ze wilden hem eerder al als hoofdtrainer hebben.
Dat was vorig seizoen toch?

Ik zie Joop nog zo bij Studio Voetbal zitten, pratend over Verbeek alsof ze dikke vrienden waren.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 17:01:32 #294
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69978289
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Thijs Sluijter
FC Volendam
Wat?
pi_69978330
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:01 schreef Zapper het volgende:

[..]

Wat?
Niks bijzonders. Stukje op rtv oost
pi_69978438
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:58 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat was vorig seizoen toch?

Ik zie Joop nog zo bij Studio Voetbal zitten, pratend over Verbeek alsof ze dikke vrienden waren.
Ja, vorig seizoen. Vorig seizoen zaten Smit en Verbeek ook nog samen bij Studio Voetbal, Smit wilde Verbeek toen ook al terug hebben maar Verbeek koos toen dus niet voor ons.
Heraaacles Almelooo
pi_69994548
quote:
vrijdag 31 juli
Heerenveen-Roda JC

zaterdag 1 augustus
Heracles Almelo-AZ
Willem II-Vitesse
Sparta-FC Twente
RKC Waalwijk-FC Utrecht

zondag 2 augustus
ADO Den Haag-NAC Breda
Feyenoord-NEC
PSV-VVV-Venlo
FC Groningen-Ajax
Leuk potje, weer eerst een thuiswedstrijd. Zul je alleen zien dat die wolf in schaapskleren Cziommer niet voor die wedstrijd wil laten gaan.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 12:07:37 #298
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69997619
Verrek ja, nog niet eens bij stil gestaan. Kut
pi_70001303
Verbeek wordt begin volgende week gepresenteerd volgens de Tubantia. De zaken met Heerkes waren zo goed als afgerond, maar Heerkes wilde niet reageren op de vraag of hij binnen de club actief blijft.

Moelijk programma, tweede wedstrijd is uit tegen NAC. Kan zomaar zijn dat we na 2 duels zonder punten staan, maar dat kan natuurlijk geen reden tot paniek zijn. Misschien wel reden om nog eens goed naar de transfermarkt te kijken. Onze selectie is voor augustus nog niet compleet dus is het niet eens zo erg dat we in het begin geen concurrenten treffen.
Heraaacles Almelooo
pi_70002229
Eindelijk duidelijkheid dus.

Maandag zal Wuytens ook wel definitief vertrekken, zal leuk zijn als Heracles er in slaagt om nog een speler voor de eerste training vast te leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')