quote:Heracles wil over twee jaar in nieuw stadion acteren
Geschreven op woensdag, 10 juni om 13:05
Als het aan Heracles-voorzitter Jan Smit ligt, speelt het eerste elftal van zijn club over twee jaar in een nieuw onderkomen. Op een businessavond, afgelopen dinsdag, sprak de preses die wens uit. Daarbij liet hij tevens weten dat het nieuwe stadion minimaal plaats moet bieden aan 15.000 man om volwaardig mee te kunnen blijven draaien op het hoogste niveau. Het huidige Polmanstadion kan slechts 8.500 toeschouwers herbergen, waardoor de begroting van de Almeloërs niet verder op te schroeven is dan 8,6 miljoen euro. Dat bedrag moet echter wel omhoog, willen de Overijsselaars ook de komende jaren een rol van betekenis blijven spelen in de Eredivisie.
Precieze plannen voor het nieuwe stadion zijn er nog niet, maar als het aan Smit ligt komt ook daar een kunstgrasmat te liggen. Daarbij verwacht de voorzitter geen problemen met de UEFA, die onlangs kwamen inspecteren. “Ze waren lovend en zeiden dat ze in Europa nog nooit zo'n goede kunstgrasmat hadden gezien”, aldus Smit in de TC/Tubantia.
Het is een zwakke column, maar misschien wel logisch voor een buitenstaander. Want voor veel mensen, die niet zo goed geïnformeerd zijn als de gemiddelde Heraclied, zal het onbegrijpelijk zijn dat iemand die redelijk gepresteerd uit zijn functie ontheven wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alleen de laatste zin zegt eigenlijk al voldoende. Hij kent de geschiedenis van Verbeek bij Heracles blijkbaar niet en weet waarschijnlijk ook weinig van de relatie tussen Verbeek en Smit.
Ja, dat moet zolang mogelijk uit de publiciteit blijven. De zaakwaarnemer zal dit echter altijd later wel bekend maken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:27 schreef Blawh het volgende:
VI maakt deze week ook weer melding van 9 ton als transfersom voor Wuytens. Wuytens heeft deze clausule bewust laten opnemen omdat hij niet ieder jaar tegen degradatie wilde voetballen.
Misschien had Smit in de media moeten roepen dat er helemaal geen clausule was.![]()
Als journalist moet je juist goed geïnformeerd zijn, helemaal als je je aan dit soort teksten waagt. Gewoon waardeloos en meneer maakt zichzelf hier mee belachelijk. Dat stuk vanmorgen van Leon ten Voorde in TC Tubantia was ook al zo hilarisch slechtquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:57 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Het is een zwakke column, maar misschien wel logisch voor een buitenstaander. Want voor veel mensen, die niet zo goed geïnformeerd zijn als de gemiddelde Heraclied, zal het onbegrijpelijk zijn dat iemand die redelijk gepresteerd uit zijn functie ontheven wordt.
Preciesquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:10 schreef Zapper het volgende:
Natuurlijk mét kunstgras, anders kunnen we de competitie niet meer vervalsen!
Dat niet persé valt wel mee vind ik, als het echt vervalsing was, was er al lang iets tegen gedaan. Maar speel er zelf ook regelmatig op en loop blessure na blessure op, dus ik houd er gewoon niet zo vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:10 schreef Zapper het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:10 schreef Zapper het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:10 schreef Zapper het volgende:
quote:FC Utrecht heeft zeer serieuze belangstelling voor Jan Wuytens. De verdediger van Heracles Almelo wil voordat hij zijn handtekening zet echter eerst een gesprek met trainer Ton de Chatinier, zo zegt hij tegen Voetbal International.
De besprekingen met Heracles heeft Utrecht reeds afgerond, omdat het bereid is de gelimiteerde transfersom van 900.000 euro op tafel te leggen. Met Wuytens zelf zijn de Domstedelingen er echter nog niet helemaal uit.
"Ik heb veel geleerd bij Heracles, maar wil niet elk jaar degradatievoetbal spelen. Met Utrecht ben ik er nog niet helemaal uit, zo heb ik volgende week vrijdag eerst een gesprek met trainer Ton du Chatinier. Dat vind ik belangrijk voordat ik teken", legt Wuytens uit.
De jonge Belg lijkt echter weinig twijfels meer te hebben over zijn naderende transfer. "Utrecht is een mooie club, met volop ambities. Voor mij is dit een stap omhoog. Ze hebben goede investeringen gedaan en er kunnen komend seizoen gekke dingen gebeuren. Het leeft daar enorm."
Eerder wist Utrecht zich al te versterken met Nana Asaré, een linkermiddenvelder die overkwam van KV Mechelen. Bovendien tekende Ricky van Wolfswinkel een contract bij de club. Met Jacob Mulenga werd er na Van Wolfswinkel nog een tweede spits vastgelegd.
1) Mwoah tegen VVV zijn er nog wel plekken. Zie 2)quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:05 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Goedenavond Tukkers.![]()
Bij ons in huis zitten we met 3 verschillende voetbalsupporters onder 1 dak.
Mijn broertje is PSV supporter, ik ben VVV'er en mijn pa is al jaren fan van Heracles Almelo.
En mijn moeder is meestal voor de scheidsrechter.![]()
Nu willen mijn pa en ik een wedstrijd Heracles - VVV gaan bezoeken.
Nu heb ik 2 vragen:
Kan ik een uitverkocht stadion verwachten en hoe fanatiek zijn de hooligans in Almelo?
Mijn pa heeft een clubcard van Heracles Almelo, dus dachten we misschien tussen de Heracles fans in te zitten. Ik vermijd ieder uitvak het liefst zo veel mogelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
1) Mwoah tegen VVV zijn er nog wel plekken. Zie 2)
2) Ach, geen jongens waar je ruzie mee wil hebben zeg maar, maar als jij kaartjes wilt hebben voor deze wedstrijd zul je zeer waarschijnlijk in het tweede gedeelte van het uitvak komen te zitten. Daar zit je veilig achter een hek
Ligt aan het vak. Businesszijde is het geen enkel probleem.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:13 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Maar mijn VVV meuk dan maar wel thuislaten?
Over 2 jaar al? Hoe wil 'ie zo snel vergunningen, financiering, etc., regelen? Of zijn de plannen al dusdanig ver gevorderd dat ze binnenkort al kunnen beginnen met gereedmaken van de bouwlocatie?quote:
Kan me zo voorstellen dat dat tuigvakkie P er ook niet op zit te wachten, dus waarom je mijn vakkie nu wél afschilderd als een boevennest is mij compleet onduidelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:27 schreef Blawh het volgende:
Alleen Q en R zijn misschien beetje onverstandig, verder geen probleem denk ik.
Zeker, al is het wel een beetje een kindervak. Of was dat Q?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef Blawh het volgende:
Komop, iedereen weet dat R meer pauper is dan P.
Vak J ftwquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef Blawh het volgende:
Komop, iedereen weet dat R meer pauper is dan P.
beidequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Zeker, al is het wel een beetje een kindervak. Of was dat Q?
Hoogma gaf in een bericht aan dat er woensdag meer duidelijkheid zou komen, dat is dus niet gebeurd. Het duurt inderdaad wel lang.quote:
Nu dus.quote:Deze keer speciale aandacht voor Heracles Almelo, dat afgelopen week bekendmaakte dat Gertjan Verbeek de nieuwe trainer wordt. Voor de huidige trainer Gert Heerkes, die nog een contract had voor één seizoen, werd gezocht naar een andere functie binnen de club. Heerkes heeft dit echter afgewezen. Verbeek was van 2001 tot 2004 al trainer van Heracles. Begin dit jaar moest hij het veld ruimen bij Feyenoord omdat een deel van de Rotterdamse spelersgroep geen vertrouwen meer in hem had. Veel fans van Feyenoord betreurden die gang van zaken.
Dat was vorig seizoen toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ze wilden hem eerder al als hoofdtrainer hebben.
Wat?quote:
Ja, vorig seizoen. Vorig seizoen zaten Smit en Verbeek ook nog samen bij Studio Voetbal, Smit wilde Verbeek toen ook al terug hebben maar Verbeek koos toen dus niet voor ons.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen toch?
Ik zie Joop nog zo bij Studio Voetbal zitten, pratend over Verbeek alsof ze dikke vrienden waren.
Leuk potje, weer eerst een thuiswedstrijd. Zul je alleen zien dat die wolf in schaapskleren Cziommer niet voor die wedstrijd wil laten gaan.quote:vrijdag 31 juli
Heerenveen-Roda JC
zaterdag 1 augustus
Heracles Almelo-AZ
Willem II-Vitesse
Sparta-FC Twente
RKC Waalwijk-FC Utrecht
zondag 2 augustus
ADO Den Haag-NAC Breda
Feyenoord-NEC
PSV-VVV-Venlo
FC Groningen-Ajax
| Forum Opties | |