Wel als je NIET GOED FUNCTIONEERT in je huidige functie ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Dus als jij ergens een functie aangeboden krijgt onder jouw werkniveau dan accepteer je dat ook gewoon?

Wat zou jij als goed functioneren omschrijven?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wel als je NIET GOED FUNCTIONEERT in je huidige functie ja.

Als jij vind dat tweemaal handhaving en een halve finale in de beker geen goede prestatie is bij Heracles Almelo dan ben je de realiteit uit het oog verloren.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Zapper het volgende:
Heb je daadwerkelijk wedstrijden gezien van Heracles dit seizoen en heb je ook gelet op de tactische keuzes van Gert Heerkes?! Waardeloze trainer en terecht dat hij aan de kant is gezet. Geen idee waarom je het voor hem opneemt hier

Van welke planeet kom jij?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:35 schreef Rots het volgende:
Verbeek. Willen jullie degraderen ofzo?

Denk (omg.) Rotterdamquote:

quote:Op maandag 8 juni 2009 22:35 schreef Rots het volgende:
Verbeek. Willen jullie degraderen ofzo?

Ze waren er dus al mee bezig, dat maakt het natuurlijk al een stuk minder lullig. Kan haast niet anders dan dat het te vroeg is uitgelekt, want normaal zet Heracles niets op de officiële site voordat iets definitief is.quote:Wrange wissel bij Heracles Almelo
Gertjan Verbeek wordt de nieuwe trainer van Heracles. Er was maandag echter één probleempje: de oude trainer in Almelo wist dat nog niet.
Er gebeurde maandag de hele dag wat, in Almelo. Heracles bracht naar buiten dat het Gertjan Verbeek als nieuwe trainer wil aantrekken als opvolger van de huidige oefenmeester Gert Heerkes. Probleem was alleen dat die laatste op vakantie in Spanje was en niet op de hoogte werd gesteld.
Om 13.37 uur stuurt Heracles Almelo een opvallend persbericht naar de media. Er staat niet in dát ze een nieuwe trainer hebben, er staat dat ‘Heracles Almelo in verregaande onderhandelingen is met Verbeek.’ Verder valt er te lezen: ‘In principe zou Heerkes nog één seizoen trainer van de hoofdmacht blijven, maar de club denkt met het aantrekken van Verbeek voor een 3-jarig contract een belangrijke stap voor de verdere toekomst te kunnen maken.’
Dat klinkt mooi, alleen denkt Heerkes daar anders over: ‘We waren in onderhandeling om het contract te beëindigen, maar zijn daar nog niet uit. We hadden met elkaar afgesproken dat we niets zouden zeggen voordat we overeenstemming hadden bereikt. Zij komen opeens met een persbericht... Laat ík nu maar even mijn mond houden.’
Later geeft Verbeek (foto), die verregaande bevoegdheden in Almelo krijgt, zelf wél een interview dat wordt gepubliceerd op de website van het Algemeen Dagblad. ‘Als ze me alleen voor de functie van trainer-coach hadden gevraagd, had ik het niet gedaan. (...) Ze vonden Gert als hoofdtrainer wat te onervaren om de kar ook beleidsmatig te trekken, maar ik heb geen probleem met hem.’
Heerkes is op de achtergrond furieus, want het is not done voor een trainer om met een club te spreken voordat de vorige coach op een nette manier is vertrokken. Heerkes: ‘Wat ik daarvan vind? Laat ik mijn mond maar even houden.’
Later op de avond probeert Verbeek de schade te beperken. ‘Ik ben helemaal nog niet rond met Heracles. Ik heb alleen wat oriënterende gesprekken gehad. Ik heb ook nog met niemand hierover gesproken. Allemaal onzin.’
Onzin? En die citaten van u dan op de website van het Algemeen Dagblad?
‘Dat moeten zij maar weten. Ik weet niet hoe zij daaraan komen. Ik wil er verder niets over zeggen. Ik ben nu ook aan het eten. Tot ziens.’
Heerkes komt vandaag uit Spanje terug van zijn welverdiende vakantie. Hij wist zich met Heracles Almelo, dat de 17e begroting heeft in de Eredivisie, zonder nacompetitie te handhaven. Vanmiddag mag hij echter met de clubleiding onderhandelen over een afkoopsom, want zijn baan is-ie in ieder geval kwijt aan Gertjan Verbeek.

Waarom maakt dat het minder lullig?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze waren er dus al mee bezig, dat maakt het natuurlijk al een stuk minder lullig. Kan haast niet anders dan dat het te vroeg is uitgelekt, want normaal zet Heracles niets op de officiële site voordat iets definitief is.

Waar moet ik me mee inlezen? Hebben jullie een jonge selectie volgend jaar, zo nee, degradatie.quote:

Dat baseer je op een paar maandjes Feyenoord?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:20 schreef Rots het volgende:
[..]
Waar moet ik me mee inlezen? Hebben jullie een jonge selectie volgend jaar, zo nee, degradatie.

Oudjes, afgelopen seizoen 2 selectiespelers boven de 30 (waarvan er 1 weg is nu)quote:Op maandag 8 juni 2009 23:20 schreef Rots het volgende:
[..]
Waar moet ik me mee inlezen? Hebben jullie een jonge selectie volgend jaar, zo nee, degradatie.

Oké, dan geef ik je nog een kans degradatie via de nacompetitie te ontlopen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:27 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Oudjes, afgelopen seizoen 2 selectiespelers boven de 30 (waarvan er 1 weg is nu)
Ander is Pieckehagen en die voldoet meer als Henkie Timmer

waarom is Feyenoord niet gedegradeerd dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:20 schreef Rots het volgende:
[..]

Dus Verbeek heeft het een paar maandjes slecht gedaan, maar daarvoor 8 jaar bij Heracles en Heerenveen meer dan uitstekend (quote:Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef Rots het volgende:
[..]
Oké, dan geef ik je nog een kans degradatie via de nacompetitie te ontlopen.
 ) en nu kan hij het niet meer? Hebben jullie bij Feyenoord al z'n kennis weggenomen ofzo?
 ) en nu kan hij het niet meer? Hebben jullie bij Feyenoord al z'n kennis weggenomen ofzo?

Schandalig dat hij leest dat er een nieuwe trainer komt in een persbericht.quote:Heerkes snapt niks van handelswijze Heracles
Gert Heerkes heeft verbaasd gereageerd op het nieuws dat Heracles Almelo om de tafel is gaan zitten met Gertjan Verbeek om hem op te volgen als coach van de Tukkers. De oefenmeester verbleef op zijn vakantieadres in Spanje, toen hij het nieuws te horen kreeg. “Dat is vreemd. Ik vind het teleurstellend dat het zo naar buiten komt, maar verder wil ik er niet op ingaan”, zei hij in een eerste reactie. Voorzitter Jan Smit en zijn directie denken met Verbeek de gewilde stap omhoog te kunnen zetten, en daarvoor moet Heerkes wijken. “Wij willen hoger. Het feit dat we in de tweede competitiehelft maar twaalf punten uit zeventien duels haalden heeft ons verontrust”, aldus de preses in Voetbal International. Wel zegt Smit een andere functie voor Heerkes in petto te hebben wanneer hij besluit te blijven.
Gezien de reactie van Heerkes is dat echter nog maar de vraag. “Een persbericht?! Dat is vreemd. Ik vind het teleurstellend dat het zo naar buiten komt, maar verder wil ik er niet op ingaan. Wat er naar buiten komt, is voor de rekening van Heracles”, zegt de coach in datzelfde weekblad. Heerkes weet in ieder geval niks van een ontslag. “Euh, dat weet ik niet. Pas als er beslissingen zijn genomen, wil ik wel wat vertellen, maar nu niet.”
Voorzitter Smit denkt vooral aan het clubbelang, en heeft niks op met de teleurstelling van zijn nu nog zittende coach. “Dat is iedereen tegen wie je zegt dat je niet met hem verder wil. Er komt nog een persconferentie waar we alles vertellen en Gertjan presenteren. Eerst moeten we de zaak met Heerkes afkaarten. Dat gaat niet zo makkelijk, omdat hij met vakantie is. Er is zoveel ruis op de lijn.”

Heracles was al in overleg met Heerkes over de afwikkeling van de zaak, het was Heerkes dan ook al bekend dat hij volgend seizoen geen hoofdtrainer zou zijn. Probleem is alleen dat waarschijnlijk te vroeg naar buiten is gelekt dat Verbeek al (zo goed als) rond is om hem op te volgen, daardoor moest Heracles wel met een bericht naar buiten komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Schandalig dat hij leest dat er een nieuwe trainer komt in een persbericht.

Het is niet netjes dat Heracles berichten naar buiten brengt wanneer zaken nog niet zijn afgehandeld. Dat Heerkes nergens van op de hoogte was klopt natuurlijk niet, dat er afgesproken is om pas te reageren wanneer de contractontbinding rond is lijkt me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Schandalig dat hij leest dat er een nieuwe trainer komt in een persbericht.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |