abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 21:03:56 #181
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69839963
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:56 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

Dus als jij ergens een functie aangeboden krijgt onder jouw werkniveau dan accepteer je dat ook gewoon?
Wel als je NIET GOED FUNCTIONEERT in je huidige functie ja.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_69840445
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:03 schreef Zapper het volgende:

[..]

Wel als je NIET GOED FUNCTIONEERT in je huidige functie ja.
Wat zou jij als goed functioneren omschrijven?
Heraaacles Almelooo
  maandag 8 juni 2009 @ 22:15:01 #183
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69843381
Heb je daadwerkelijk wedstrijden gezien van Heracles dit seizoen en heb je ook gelet op de tactische keuzes van Gert Heerkes?! Waardeloze trainer en terecht dat hij aan de kant is gezet. Geen idee waarom je het voor hem opneemt hier
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_69843492
Gert kon vooral goed met groepen omgaan en een collectief smeden. Afgelopen jaar weinig tot geen incidenten in de spelersgroep (behalve Boakye al ligt dat aan Kruzen me dunkt)

Jammer dat hij Heracles niet naar een hoger niveau kan tillen. Men had er blijkbaar meer van verwacht.
pi_69844285
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Zapper het volgende:
Heb je daadwerkelijk wedstrijden gezien van Heracles dit seizoen en heb je ook gelet op de tactische keuzes van Gert Heerkes?! Waardeloze trainer en terecht dat hij aan de kant is gezet. Geen idee waarom je het voor hem opneemt hier
Als jij vind dat tweemaal handhaving en een halve finale in de beker geen goede prestatie is bij Heracles Almelo dan ben je de realiteit uit het oog verloren.

Maar overtuig me, welke tacktische blunders heeft Heerkes allemaal gemaakt?
Heraaacles Almelooo
pi_69844504
Verbeek. Willen jullie degraderen ofzo?
pi_69844872
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:35 schreef Rots het volgende:
Ons bestuur is niet kortzichtig.
  maandag 8 juni 2009 @ 22:44:38 #188
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69844914
quote:
Van welke planeet kom jij?
pi_69844978
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:44 schreef pfaf het volgende:

[..]

Van welke planeet kom jij?
Denk (omg.) Rotterdam

Zo heb je in één keer geen nieuws, en zo valt iedereen erover

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2009 22:47:22 ]
  maandag 8 juni 2009 @ 22:46:22 #190
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69844987
quote:

Lees je eerst eens in man.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69846174
quote:
Wrange wissel bij Heracles Almelo
Gertjan Verbeek wordt de nieuwe trainer van Heracles. Er was maandag echter één probleempje: de oude trainer in Almelo wist dat nog niet.

Er gebeurde maandag de hele dag wat, in Almelo. Heracles bracht naar buiten dat het Gertjan Verbeek als nieuwe trainer wil aantrekken als opvolger van de huidige oefenmeester Gert Heerkes. Probleem was alleen dat die laatste op vakantie in Spanje was en niet op de hoogte werd gesteld.

Om 13.37 uur stuurt Heracles Almelo een opvallend persbericht naar de media. Er staat niet in dát ze een nieuwe trainer hebben, er staat dat ‘Heracles Almelo in verregaande onderhandelingen is met Verbeek.’ Verder valt er te lezen: ‘In principe zou Heerkes nog één seizoen trainer van de hoofdmacht blijven, maar de club denkt met het aantrekken van Verbeek voor een 3-jarig contract een belangrijke stap voor de verdere toekomst te kunnen maken.’

Dat klinkt mooi, alleen denkt Heerkes daar anders over: ‘We waren in onderhandeling om het contract te beëindigen, maar zijn daar nog niet uit. We hadden met elkaar afgesproken dat we niets zouden zeggen voordat we overeenstemming hadden bereikt. Zij komen opeens met een persbericht... Laat ík nu maar even mijn mond houden.’

Later geeft Verbeek (foto), die verregaande bevoegdheden in Almelo krijgt, zelf wél een interview dat wordt gepubliceerd op de website van het Algemeen Dagblad. ‘Als ze me alleen voor de functie van trainer-coach hadden gevraagd, had ik het niet gedaan. (...) Ze vonden Gert als hoofdtrainer wat te onervaren om de kar ook beleidsmatig te trekken, maar ik heb geen probleem met hem.’

Heerkes is op de achtergrond furieus, want het is not done voor een trainer om met een club te spreken voordat de vorige coach op een nette manier is vertrokken. Heerkes: ‘Wat ik daarvan vind? Laat ik mijn mond maar even houden.’

Later op de avond probeert Verbeek de schade te beperken. ‘Ik ben helemaal nog niet rond met Heracles. Ik heb alleen wat oriënterende gesprekken gehad. Ik heb ook nog met niemand hierover gesproken. Allemaal onzin.’

Onzin? En die citaten van u dan op de website van het Algemeen Dagblad?

‘Dat moeten zij maar weten. Ik weet niet hoe zij daaraan komen. Ik wil er verder niets over zeggen. Ik ben nu ook aan het eten. Tot ziens.’

Heerkes komt vandaag uit Spanje terug van zijn welverdiende vakantie. Hij wist zich met Heracles Almelo, dat de 17e begroting heeft in de Eredivisie, zonder nacompetitie te handhaven. Vanmiddag mag hij echter met de clubleiding onderhandelen over een afkoopsom, want zijn baan is-ie in ieder geval kwijt aan Gertjan Verbeek.
Ze waren er dus al mee bezig, dat maakt het natuurlijk al een stuk minder lullig. Kan haast niet anders dan dat het te vroeg is uitgelekt, want normaal zet Heracles niets op de officiële site voordat iets definitief is.
pi_69846442
Maar eigenlijk is nog niks zeker, er is nog geen contact ontbonden, en verbeek heeft nog niet getekend

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2009 23:15:44 ]
pi_69846687
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:09 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ze waren er dus al mee bezig, dat maakt het natuurlijk al een stuk minder lullig. Kan haast niet anders dan dat het te vroeg is uitgelekt, want normaal zet Heracles niets op de officiële site voordat iets definitief is.
Waarom maakt dat het minder lullig?

Overigens ook opmerkelijk dat er in het bericht staat dat Verbeek geen probleem met Heerkes heeft, alsof zij nog samen zouden moeten werken of iets dergelijks.

Niet echt lekkere berichtgeving dit, zoiets breng je pas naar buiten wanneer het definitief is en wanneer alles met de zittende trainer is afgehandeld.
Heraaacles Almelooo
pi_69846697
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Lees je eerst eens in man.
Waar moet ik me mee inlezen? Hebben jullie een jonge selectie volgend jaar, zo nee, degradatie.
pi_69846805
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:20 schreef Rots het volgende:

[..]

Waar moet ik me mee inlezen? Hebben jullie een jonge selectie volgend jaar, zo nee, degradatie.
Dat baseer je op een paar maandjes Feyenoord?
En hoeveel oudjes heeft Heracles volgens jou?
pi_69846880
'Ik ben nu ook aan het eten. Tot ziens' !

Wel een beetje jammer dat het nu zo'n conflict wordt.
pi_69846995
quote:

[..]

Oudjes, afgelopen seizoen 2 selectiespelers boven de 30 (waarvan er 1 weg is nu)
Ander is Pieckehagen en die voldoet meer als Henkie Timmer
pi_69847087
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:27 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Oudjes, afgelopen seizoen 2 selectiespelers boven de 30 (waarvan er 1 weg is nu)
Ander is Pieckehagen en die voldoet meer als Henkie Timmer
Oké, dan geef ik je nog een kans degradatie via de nacompetitie te ontlopen.
pi_69847170
Verbeek heeft trouwens prima werk geleverd bij Heracles en Heerenveen. Ik zie zo 1,2,3 geen trainer die Feyenoord dit jaar wel naar Europees voetbal had gebracht. Daar komt bij dat Verbeek een trainer is welke jonge spelers daadwerkelijk beter kan maken.
Ander voordeel is dat de spelers van Heracles geen volgevreten vedetten zijn, maar hard werken voor hun geld en iets willen leren van hem.
pi_69847198
Ontopic: nog nieuws/geruchten over eventuele transfers?
pi_69847415
quote:

[..]

waarom is Feyenoord niet gedegradeerd dan?
dan is Verbeek echt een toppertje als die zelfs hun nog van degradatie kan behoeden!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:36:34 #202
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69851667
Met een beetje geluk gaan we nu ook gewoon 4-4-2 spelen, en wordt Looms aan de kant gezet
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:37:47 #203
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69852632
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef Rots het volgende:

[..]

Oké, dan geef ik je nog een kans degradatie via de nacompetitie te ontlopen.
Dus Verbeek heeft het een paar maandjes slecht gedaan, maar daarvoor 8 jaar bij Heracles en Heerenveen meer dan uitstekend ( ) en nu kan hij het niet meer? Hebben jullie bij Feyenoord al z'n kennis weggenomen ofzo?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:46:41 #204
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69854496
quote:
Heerkes snapt niks van handelswijze Heracles

Gert Heerkes heeft verbaasd gereageerd op het nieuws dat Heracles Almelo om de tafel is gaan zitten met Gertjan Verbeek om hem op te volgen als coach van de Tukkers. De oefenmeester verbleef op zijn vakantieadres in Spanje, toen hij het nieuws te horen kreeg. “Dat is vreemd. Ik vind het teleurstellend dat het zo naar buiten komt, maar verder wil ik er niet op ingaan”, zei hij in een eerste reactie. Voorzitter Jan Smit en zijn directie denken met Verbeek de gewilde stap omhoog te kunnen zetten, en daarvoor moet Heerkes wijken. “Wij willen hoger. Het feit dat we in de tweede competitiehelft maar twaalf punten uit zeventien duels haalden heeft ons verontrust”, aldus de preses in Voetbal International. Wel zegt Smit een andere functie voor Heerkes in petto te hebben wanneer hij besluit te blijven.

Gezien de reactie van Heerkes is dat echter nog maar de vraag. “Een persbericht?! Dat is vreemd. Ik vind het teleurstellend dat het zo naar buiten komt, maar verder wil ik er niet op ingaan. Wat er naar buiten komt, is voor de rekening van Heracles”, zegt de coach in datzelfde weekblad. Heerkes weet in ieder geval niks van een ontslag. “Euh, dat weet ik niet. Pas als er beslissingen zijn genomen, wil ik wel wat vertellen, maar nu niet.”

Voorzitter Smit denkt vooral aan het clubbelang, en heeft niks op met de teleurstelling van zijn nu nog zittende coach. “Dat is iedereen tegen wie je zegt dat je niet met hem verder wil. Er komt nog een persconferentie waar we alles vertellen en Gertjan presenteren. Eerst moeten we de zaak met Heerkes afkaarten. Dat gaat niet zo makkelijk, omdat hij met vakantie is. Er is zoveel ruis op de lijn.”
Schandalig dat hij leest dat er een nieuwe trainer komt in een persbericht.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:50:50 #205
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69854602
Hmmz, zoals gezegd vind ik dit echt jammer. Zo'n sympathieke vent. Gewoon weer naar Quick gaan en zorgen dat zo over 3 jaar Jupiler League spelen.
pi_69854750
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Heracles was al in overleg met Heerkes over de afwikkeling van de zaak, het was Heerkes dan ook al bekend dat hij volgend seizoen geen hoofdtrainer zou zijn. Probleem is alleen dat waarschijnlijk te vroeg naar buiten is gelekt dat Verbeek al (zo goed als) rond is om hem op te volgen, daardoor moest Heracles wel met een bericht naar buiten komen.

Het zal overigens niet best zijn als ze niet al een opvolger op het oog hadden. Ik vind het namelijk altijd zo vaag wanneer clubs een trainer op straat zetten zonder dat ze weten welke coaches eventueel geïnteresseerd zijn in de job. Beetje lullig om een goede trainer aan de kant te zetten om er vervolgens achter te komen dat er niet eens betere opties voorhanden zijn om hem op te volgen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:30:39 #207
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69855727
Volgens mij was e.e.a. vorig jaar al aan de orde, maar koos Verbeek toen voor Feyenoord. Hij had destijds ook al gesproken met Smit, ik meen tijdens een etentje.

Heerkes moest al wel weten dat ze met iets bezig waren, Piecke wist het immers ook. Dat het persbericht wat vroeg naar buiten wordt gebracht is ronduit vervelend getimed.
29.10 Novastar HMH
pi_69856063
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Het is niet netjes dat Heracles berichten naar buiten brengt wanneer zaken nog niet zijn afgehandeld. Dat Heerkes nergens van op de hoogte was klopt natuurlijk niet, dat er afgesproken is om pas te reageren wanneer de contractontbinding rond is lijkt me wel duidelijk.
Heraaacles Almelooo
pi_69856215
Tja, het is allemaal te vroeg uitgelekt. toen HNDB.nl er mee kwam, toen volgde Heracles.nl ook...
pi_69856563
Inderdaad, als het toch al is uitgelekt kan je beter met een verklaring komen als club. Even duidelijk maken dat ze de zaken pas gladstrijken wanneer ze eruit zijn met Heerkes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')