quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:31 schreef Blawh het volgende:
Hakola ook per toeval gekomen dus. Gert ging kijken naar Klavan in Estland, toen zag hij ook bij een club Hakola rondlopen. Hij vond het een erg goede speler en tipte Smit. Die stuurde Krüzen naar Estland jong Engeland - jong Finland om hem te bekijken. Krüzen was ook enthousiast, toen kwam hij op proef en daarna kwam hij dus naar Almelo.
Juist ver van Q wegquote:
Hier overdrijf je natuurlijk best wel een beetje veel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:03 schreef Charles.Darwin het volgende:
Alsof iemand die stad had gekend als Heracles niet in de eredivisie speelde.
ok ... een beetjequote:Op donderdag 12 februari 2009 18:34 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hier overdrijf je natuurlijk best wel een beetje veel.
Heracles was denk ik bij het grote deel bekend geweest als verpauperde kutstad in het Oosten. Heracles is dan niet de meest geliefde club in Nederland, maar geeft de stad denk ik wel een betere reputatie dan Almelo's reputatie zonder Heracles.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:34 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hier overdrijf je natuurlijk best wel een beetje veel.
Goede speler, jammer dat hij voorafgaand aan vorig seizoen niet goed genoeg werd bevonden (net als Moisander), toen was hij veel goedkoper geweest.quote:'Heracles wil Botteghin in de zomer naar Almelo halen'
Eric Botteghin moet vanaf komend seizoen de defensie van Heracles Almelo versterken, meldt het AD. De 21-jarige verdediger van FC Zwolle heeft nog een contract tot medio 2011.
De Braziliaan speelt sinds seizoen 2006/07 in Zwolle. In de tweeënhalf jaar bij de Blauwvingers speelde Botteghin 65 competitieduels, waarin hij zevenmaal tot scoren kwam.
Naast Heracles toonden in het verleden ook clubs als Fiorentina en VfB Stuttgart interesse in de diensten van Botteghin.
Smit probeert er, terecht, een beetje tempo achter te krijgen. ON moet gewoon een keer opbokken, een verhuizing van die club is al jarenlang een punt op de agenda bij de gemeente.quote:Stichting Stadion noemt Jan Smit 'onverstandig'
ALMELO - Heracles Almelo en de Stichting Stadion hebben gisteren wethouder Reinier van Broekhoven geïnformeerd over de kosten voor de verbouwing van het Polman Stadion. Dinsdag werd bekend dat daar 29 miljoen mee gemoeid is.
"Net als Heracles voorzitter Jan Smit ben ik ook erg van dat bedrag geschrokken", zegt voorzitter William Pingen van de stichting die het stadion beheert. Smits uitspraken dat hij vanwege de hoge kosten pleit voor nieuwbouw, noemt Pingen 'onverstandig'. "Jan Smit trekt andere conclusies dan ik. Ik houd me aan de route die we hebben afgesproken." Jan Smit opteerde voor nieuwbouw omdat ADO in Den Haag voor 25 miljoen een nieuw stadion bouwde. Pingen vraagt zich echter af of Jan Smit geen appels met peren vergelijkt. "Bij nieuwbouw moet je ook grond kopen en de ontsluiting aanleggen, dat hebben we nu al."
Pingen wil voorkomen dat de uitbreiding van het stadion vanwege de hoge kosten in een impasse belandt. "We moeten proberen met de gemeente oplossingen te vinden, vandaar het bezoek aan de wethouder. Ik vind het netjes hem te informeren."
Smit meldde ook dat de gemeente haast moet maken met de verhuizing van Oranje Nassau. Pingen zei dat eerder ook al. Nu is hij optimistischer. " Ik denk dat met noodmaatregelen zij en wij ons spelletje kunnen blijven doen. ON mag hier niet de dupe van worden."
Hopelijk weet Folkert Schulmeister weer te scoren.quote:"FC Groningen heeft een goede ploeg"
Heracles Almelo speelt zondagmiddag in De Euroborg tegen FC Groningen. Met nog een training op het programma sprak Heracles.nl met trainer Gert Heerkes. "Marnix Smit (enkel), Karim Bridji (knie) en Sebastiaan Steur (lies) zijn er door blessures niet bij, de rest van de groep is fit. We hebben een goede trainingsweek gehad en Juha Hakola heeft zijn debuut gemaakt in het Finse nationale elftal. Dat is mooi, en dat ook nog eens in en tegen Portugal. FC Groningen heeft een goede ploeg, dat is bekend. Ze hanteren een duidelijke speelwijze en met spelers als Garcia Garcia, Lovre en Berg hebben ze veel creativiteit. Daarnaast heeft ook het middenveld met spelers als Levchenko en Van de Laak scorend vermogen. Wij proberen heel compact en scherp te verdedigen en in balbezit moeten we proberen door de linies van Groningen te spelen. Dat is vorig seizoen goed gelukt en dat gaan we nu weer proberen."
Wel een held trouwensquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hopelijk weet Folkert Schulmeister weer te scoren.
Klopt, bij Sigma Olomouc (zelfde club als Bajer, die nog niet echt aan de bak komt). Had een tijdje nodig om aan te passen, viel eigenlijk altijd al dreigend en goed in, scoorde veel goals bij de beloften en nu dus ook in het eerste elftal.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wel een held trouwensSchulmeister doet het nu bij jullie ook niet verkeerd, is toch ergens uit Tsjechië weg geplukt?
Bajer is gehuurd, maar met (koop)voorwaarden om hem na dit seizoen voor 3 jaar te binden. Schulmeister is gekocht en heeft een contract tot 2010, met een 1-zijdige optie voor nog 2 seizoenen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik neem aan dat beide contractspelers van Heracles zijn geworden, of zijn ze gehuurd?
Thanks, jullie ook.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het was echt een flutwedstrijd, maar wij hebben de punten en dat telt dan op zo'n moment.
Het allerbeste in de rest van seizoen jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |