abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69650554
Inderdaad ziet die uitbouw er beter uit, maar aan die nieuwbouw kan nog alles aan veranderd worden. Dat is het voordeel van een nieuw stadion, dat kan aangepast worden aan alle nieuwste ontwikkelingen.
Heraaacles Almelooo
pi_69650586
Resit Schuurman naar jullie volgens een Graafschap-fansite.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:41:20 #28
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69650819
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:34 schreef Strooper het volgende:
Resit Schuurman naar jullie volgens een Graafschap-fansite.
Die heeft nu ook zo ongeveer alle clubs in die regio gehad he.
pi_69650870
Moeten we daar blij mee zijn? Volgens mij deed hij het altijd leuk bij NEC, maar sinds zijn vertrek naar Enschede en later Doetinchem bakte hij er niet zo heel veel van volgens mij.
pi_69650914
Degelijke eredivisiespeler. Niet meer, niet minder.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 23:08:24 #31
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_69651837
Ik zal eerlijk bekennen dat ik vroeger gecharmeerd was van Schuurman maar hij heeft de laatste jaren zo weinig laten zien dat hij wat mij betreft nu niet hoeft te komen.
451 °F
pi_69651933
Hij wordt waarschijnlijk als vervanger van De Vries gehaald. Althans, Smit zei dat begin deze week de vervanger van De Vries waarschijnlijk gecontracteerd zou worden. Uit die woorden maak ik eigenlijk ook op dat hij niet direct voor de basis gehaald zal worden. Hij is in ieder geval transfervrij las ik op die de Graafschap site, dan kun je de gok nog nemen en hopen dat hij weer naar zijn NEC vorm groeit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 02-06-2009 23:25:11 ]
pi_69652283
Niemand is nog voor de basis gehaald, tijd dat het geld van Klaven wordt geinvesteerd.
  woensdag 3 juni 2009 @ 08:43:13 #34
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69656151
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Niemand is nog voor de basis gehaald, tijd dat het geld van Klaven wordt geinvesteerd.
Precies mijn punt inderdaad. Looms is daar nog absoluut de zwakste schakel van het team.
En over het stadion: dat wordt wel 2014
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:34:07 #35
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69656905
Maar wat is nu de exacte reden dat Boakye pleite moest?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_69660093
Wuytens dus waarschijnlijk naar Utrecht.
pi_69660153
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:40 schreef Blawh het volgende:
Wuytens dus waarschijnlijk naar Utrecht.
Waar haal je dat vandaan ?

Iemand genaamd ''Almelo'' op fcutrecht.net feliciteerde ons al met m nml.

Ik zou het wederom een goede aankoop vinden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:43:07 #38
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69660172
Godverdomdese kutzooi.
29.10 Novastar HMH
pi_69660183
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan ?

Iemand genaamd ''Almelo'' op fcutrecht.net feliciteerde ons al met m nml.

Ik zou het wederom een goede aankoop vinden.
Ik kreeg net een sms, zou in de VI staan dacht ik.
pi_69660224
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:43 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik kreeg net een sms, zou in de VI staan dacht ik.
Ah ok, vanavond even lezen dan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_69660238
Ze hebben een pot goud gevonden in Utrecht?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:53:14 #42
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69660523
Ach 1 miljoen is nog wel een keer op te hoesten. Nu is Smit aan zet. Ben benieuwd....
29.10 Novastar HMH
pi_69660606
quote:
'Mister Heracles' Fred Hoogstraten op 72-jarige leeftijd overleden

'Mister Heracles' Fred Hoogstraten is niet meer. Op 72-jarige leeftijd overleed het voormalige bestuurslid technische zaken, die ook enkele malen als voorzitter fungeerde, in een verzorgingstehuis in Hellendoorn. Het huidige Heracles Almelo heeft veel aan hem te danken. Fred Hoogstraten is een onmisbare schakel geweest in het bestaan van Heracles. Als hij er niet geweest was, had Heracles allang niet meer bestaan. Net als in het verleden mensen als Frits van den Elst, Rieks Verweg, Marinus Hammink, Gerard Tusveld en Mr Molenaar de club op cruciale momenten van de ondergang hebben gered, heeft ook Fred Hoogstraten, die een verwarmingsbedrijf dreef, persoonlijk veel geld, tijd en creativiteit in de club gestoken.

De uit Arnhem afkomstige Hoogstraten kwam in 1972 in het bestuur van Heracles. De organisatie van de club was op dat moment een chaos. Hoogstraten bracht lijn in de club. Toch bleef Heracles het moeilijk houden. In 1974 bedroeg de schuld drie ton. Soms liet Heracles in de jaren zeventig een speler invliegen die dan een tijdje meespeelde. De Joegoslaaf Tepavac is daar een voorbeeld van. Hoogstraten betaalde dat dan uit eigen portemonnee. Hij heeft zich in die tijd - oa samen met de door hem bij Heracles gehaalde trainer Hennie Hollink - het vuur uit de sloffen gelopen om de club aan de gang te houden.

Bij het begin van de jaren tachtig waren er weer grote financiėle problemen. Steeds echter was Fred Hoogstraten de man die reddingsacties organiseerde, geldschieters vond of zelf een bedrag in de club stak.In 1986 was de club andermaal nagenoeg failliet. Redding bleek niet meer mogelijk, maar Hoogstraten vond Rieks Verweg en Marinus Hannink bereid de club te redden en zette weer een organisatie op die de club in rustiger vaarwater bracht.

Fred Hoogstraten was ere-voorzitter van Heracles.
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:57:05 #44
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69660656
RIP
29.10 Novastar HMH
pi_69660717
quote:
De Vries hoopt binnen twee weken op nieuwe club
Remon de Vries Heracles besloot zijn aflopende contract bij Heracles Almelo deze zomer niet te verlengen. De verdedigende middenvelder, die gratis mag vertrekken bij de Almeloėrs, is nog altijd op zoek naar een nieuwe club.

De afgelopen weken was er interesse van clubs uit zowel de Eredivisie als Jupiler League, weet VoetbalPrimeur. Onder meer Vitesse zou zich volgens officieuze kanalen willen versterken met De Vries. Concreet werd die interesse niet. De Vries hoeft echter niet te wanhopen.

Naast de belangestelling vanuit de Jupiler League zijn er ook clubs uit zowel Duitsland als Oostenrijk die zich bij het management van de 29-jarige speler gemeld hebben. De Vries verwacht binnen nu en twee weken meer duidelijkheid te hebben over waar zijn voetbaltoekomst ligt.

De Vries kwam de afgelopen vier vijf seizoenen uit voor Heracles Almelo. Namens de eredivisionist verscheen hij 126 keer in competitieverband in het veld. Eerder speelde De Vries al voor AGOVV Apeldoorn.
pi_69665987
Voetbalprimeur meldt nu dat Booy in de VI heeft gezegd dat ze bij Utrecht belangstelling hebben voor Wuytens.

Het is druk op transfergebied, maar niet de drukte die wij graag zien. Er gaan meer spelers weg dan dat er binnenkomen, dat is een nieuw fenomeen voor ons Heraclieden. Zeker wanneer er transfersommen betaald moeten worden. Met de verkoop van Boakye en Wuytens kunnen we al gauw zo'n 1,5 miljoen euro verdienen. Daarmee en met de opbrengsten uit het spelersfonds kunnen de heren beleidsbepalers best een leuke selectie samenstellen.
Heraaacles Almelooo
pi_69666356
Wuytens moet je toch niet aan Utrecht gaan verkopen, dat zou juist een club moeten zijn waar je naar toe moet groeien als Heracles zijnde...
pi_69666429
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wuytens moet je toch niet aan Utrecht gaan verkopen, dat zou juist een club moeten zijn waar je naar toe moet groeien als Heracles zijnde...
Clausule. Bovendien zie ik ons niet toegroeien richting Utrecht, die trekken de geldbuidel aardig open.
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:12:26 #49
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69666522
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe?

Utrecht barst ineens van de miljoenen, Heracles moet het met een paar ton doen. Voor 2 miljoen moet je Wuytens helaas laten gaan.
pi_69666644
Heracles kan financieel natuurlijk nooit met FC Utrecht concurreren, als zij het geld kunnen betalen om hem te halen dan is er niets aan te doen. Veel liever Utrecht dan Enschede.
Heraaacles Almelooo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')