abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69688649
Schuurman komt definitief naar Heracles volgens RTV Oost, een nuttige speler vanwege zijn multifunctionaliteit maar verder niet zoveel bijzonders. In elk geval is er nu goede concurrentie voor Boakye en ook op het middenveld is Schuurman prima inzetbaar.
Heraaacles Almelooo
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:20:56 #62
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69690410
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 01:12 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Schuurman komt definitief naar Heracles volgens RTV Oost, een nuttige speler vanwege zijn multifunctionaliteit maar verder niet zoveel bijzonders. In elk geval is er nu goede concurrentie voor Boakye en ook op het middenveld is Schuurman prima inzetbaar.
Concurrentie voor Boakye? Die is weg hoor
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69693029
quote:
Wuytens weet van belangstelling FC Utrecht

Jan Wuytens is op de hoogte van de interesse van FC Utrecht, maar zegt verder nog niet te weten waar zijn nabije toekomst ligt. Er zouden nog enkele clubs geïnteresseerd zijn in de verdediger van Heracles Almelo, zo weet dagblad Tubantia. “Ik weet nog helemaal niets zeker”, laat de 23-jarige Belg weten vanaf zijn vakantieadres. “Utrecht heeft zich gemeld, dat wel”, vervolgt de oudere broer neef van PSV’er Stijn Wuytens. “Ik ben op vakantie in Frankrijk en heb mijn zaakwaarnemer vandaag nog niet gesproken. De kans zit erin dat ik weg ga bij Heracles, maar ik wacht rustig af op wat er komen gaat.”

Eerder legde Heracles-voorzitter Jan Smit zich al neer bij een vertrek van de centrale verdediger. “Wij gaan ervan uit dat Jan naar FC Utrecht vertrekt”, zei de preses. Ook technisch directeur bij Utrecht Foeke Booy stak de belangstelling voor de Belgische jeugdinternational niet onder stoelen of banken. “Daar doe ik niet geheimzinnig over”, verklaarde de Fries tegenover Voetbal International.

Wuytens maakte in 2005 zijn debuut voor de Almeloërs. Afgelopen seizoen was zijn vierde in dienst van de ploeg van trainer Gert Heerkes. Sinds twee seizoenen is de mandekker een vaste waarde bij de nummer vijftien van de Eredivisie. Wuytens wist de afgelopen voetbaljaargang vijf keer te scoren voor de Tukkers
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:23:15 #64
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69693085
Oudere broer
29.10 Novastar HMH
pi_69694970
Wel balen als hij weg zou gaan, maar goed.
pi_69695015
Had iedereen wel verwacht denk ik. Ben al blij dat hij relatief vroeg lijkt te vertrekken, heeft de club meer tijd om een opvolger te regelen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:29:38 #67
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69695313
En die tijd hebben ze meestal wel hard nodig inderdaad...
29.10 Novastar HMH
pi_69696640
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:20 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Concurrentie voor Boakye? Die is weg hoor
Ik bedoel uiteraard Breukers.

Boakye en Wuytens zijn dadelijk verkocht, investeerders blij met rendement uit het spelersfonds. De verkoop van Wuytens en Boakye levert al snel 1,5 à 2 miljoen euro op. De helft zal teruggaan naar de investeerders. Ik hoop en verwacht dat zij hun oude investering opnieuw inleggen zodat Heracles met flink wat geld de transfermarkt op kan gaan om zich goed te kunnen versterken.

De spelers die tot nu toe gehaald zijn kunnen enkel mee in de breedte. Schuurman en Reekers zijn allebei uitstekende spelers om de selectie mee aan te vullen, maar geen spelers die van meerwaarde zijn voor Heracles.
Heraaacles Almelooo
pi_69696736
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Boakye en Wuytens zijn dadelijk verkocht, investeerders blij met rendement uit het spelersfonds.
En voor Klavan is ook nog een paar ton gevangen (7 of 8 werd over gesproken, maar lijkt me wel bizar veel. Aan de andere kant zat AZ achterin wel aardig in de problemen en hadden ze met spoed een oplossing nodig). Van dat geld is alleen een fooi voor die Pool uitgegeven.

Welke posities hebben we echt versterking nodig? Linksback, '10' en rechtsback? En uiteraard vervanging voor de spelers die weggaan (Wuytens wss).

Snap niet dat zo weinig clubs interesse tonen in Quansah, maar daar lig ik totaal niet wakker om.

Dost had gisteren trouwens een aardige invalbeurt, ook al waren het maar 10 minuten en kwam hij bij een 3-0 achterstand het veld in.
pi_69696843
creatieve middenvelder mag er ook bij (Cziommer bijv.)
Reekers achterin, met Maertens als opbouwende verdediger, links en rechtsback mag er wel bij van mij.
en we kunnen nog wel iemand op rechtsbuiten gebruiken
pi_69697099
De volgende posities zou ik invullen met nieuwe spelers: linkback, links centraal achterin en links middenveld. Voor die 3 posities zou ik twee of drie spelers halen (dus spelers die multi-inzetbaar zijn). Mocht Wuytens weggaan dan hebben we helemaal geen spelers meer die links centraal achterin kunnen spelen. Ook al zou Wuytens blijven dan nog zou die positie deze zomer dubbel bezet moeten gaan worden.

Dan natuurlijk een middenvelder voor de punt naar voren, een 'nr 10' als opvolger voor Van den Bergh. Mocht Cziommer dat worden dan doen we goede zaken. Vervolgens een rechtsback, als opvolger van Boakye. Als laatste en wellicht extra optie een middenvelder als opvolger van Bridji.

Komt erop neer dat er zo'n 4 à 5 aankopen gedaan moeten worden, en afhankelijk of er voorin nog iemand vertrekt zal er ook daar nog wat bij moeten komen.

Vooralsnog is de aanval goed bezet:

Links:
Hakola
Steur

Centraal:
Dost
Everton
Schulmeister

Rechts:
Douglas
John

'Nr. 10':
Overtoom
-nieuweling-

Daarbij komt ook nog eens dat veel spelers op meerdere posities uit de voeten kunnen. Het is te hopen dat Steur eindelijk fit wordt en dat we niet weer te maken krijgen met langdurige blessures zoals die van Paddy.
Heraaacles Almelooo
pi_69697223
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

En voor Klavan is ook nog een paar ton gevangen (7 of 8 werd over gesproken, maar lijkt me wel bizar veel. Aan de andere kant zat AZ achterin wel aardig in de problemen en hadden ze met spoed een oplossing nodig). Van dat geld is alleen een fooi voor die Pool uitgegeven.
Over deze transfer van Klavan is niet erg veel duidelijkheid, het zou van amateurisme getuigen wanneer AZ zijn halfjarige contract afkoopt voor zo'n bedrag terwijl hij in de zomer transfervrij over zou komen. Ik geloof dan ook niet in bedragen als 7 à 8 ton. Daarnaast hoorde ik ook verhalen dat Klavan destijds gefinancierd zou zijn door een investeerder, waardoor we waarschijnlijk maar een deel van de transfer/huursom op zouden strijken.
Heraaacles Almelooo
pi_69697636
quote:
'FC Utrecht haalt Jan Wuytens, Heracles wil Kruiswijk'

FC Utrecht is nog niet uitgewinkeld. Na Ricky van Wolfswinkel, Dries Mertens, Nana Asare en Jacob Mulenga wil de ploeg uit de Domstad nu Jan Wuytens vastleggen. De verdediger kan voor een beperkte transfersom weg bij Heracles Almelo.

Volgens De Telegraaf heeft Heracles Almelo zich inmiddels neergelegd bij een vertrek van de Belgische verdediger, die deze week zijn 24ste verjaardag viert. Als vervanger van de oud-PSV'er hebben de Heraclieden Arnold Kruiswijk op het oog. Hij staat onder contract bij Anderlecht, maar komt daar weinig aan spelen toe
Dus niet alleen Utrecht wil Kruiswijk, Heracles ook. Wanneer Wuytens naar Utrecht vertrekt kunnen wij Kruiswijk mooi halen! Dat zou een zeer goede speler voor ons zijn!
Heraaacles Almelooo
pi_69698006
Kruiswijk lijkt me eerlijk gezegd zowel financieel (salaris) als sportief onhaalbaar voor jullie.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_69698467
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef Strooper het volgende:
Kruiswijk lijkt me eerlijk gezegd zowel financieel (salaris) als sportief onhaalbaar voor jullie.
Dat was Pieckenhagen ook, Maertens stond ook in de belangstelling van subtoppers. Cziommer zou normaal gesproken ook onhaalbaar zijn qua salaris, maar ook die wil graag komen.

Ik schat de kans ook op minder dan 5%, maar je weet het natuurlijk nooit. Zou wel een echte waard zijn mocht hij wel komen. Ze zijn in ieder geval bezig met spelers die ons beter maken, niet geschoten is altijd mis.

@HAFC-Nijverdal
Paddy is linksbuiten, die 1x vanaf rechts heeft gespeeld tijdens een invalbeurt. Hakola kan ook prima vanaf rechts spelen. Misschien dat Martina nog komt (op huurbasis), Douglas lijkt in ieder geval zijn krediet verspeeld te hebben.
pi_69698851
Kruiswijk zal wel meer dan een half miljoen bij Anderlecht verdienen?
pi_69699001
Als je hoorde wat Maertens verdiende bij Brugge dan vallen de salarissen in Belgie nog wel mee

Bied hem gewoon een contract aan van 2 jaar met een jaarsalaris van 300.000 en hij komt echt wel
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:23:32 #78
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69699053
Kruiswijk is alleen in beeld bij FC Utrecht, die rommelsites hebben het bericht van De Telegraaf verkeerd gelezen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_69699066
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kruiswijk zal wel meer dan een half miljoen bij Anderlecht verdienen?
Pieckenhagen verdiende meer dan een miljoen, Cziommer zal ook wel 5 a 6 ton verdienen.

Edit: Zie nu dat ze, zoals Zapper al zei, Telegraaf als bron vermelden, dan is het een onzinbericht helaas.
pi_69699149
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:23 schreef Blawh het volgende:

[..]

Pieckenhagen verdiende meer dan een miljoen, Cziommer zal ook wel 5 a 6 ton verdienen.
Maar Pieckenhagen was al 30+, Cziommer zal ook wel redelijk binnen zijn. Kruiswijk nog niet.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:26:26 #81
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69699163
Cziommer schijnt 3 ton te willen verdienen, hoorde ik. Geen idee of het waar is
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_69699300
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar Pieckenhagen was al 30+, Cziommer zal ook wel redelijk binnen zijn. Kruiswijk nog niet.
Bij Heracles zal hij heus niet op droog brood hoeven te leven. Grootverdieners krijgen hier ook boven de 3 ton, voor Garcia lag vorige zomer zelfs een contract van rond de 4 ton klaar.
pi_69699318
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij Heracles zal hij heus niet op droog brood hoeven te leven. Grootverdieners krijgen hier ook boven de 3 ton, voor Garcia lag vorige zomer zelfs een contract van rond de 4 ton klaar. Als je vervolgens jezelf in de kijker speelt bij een grotere Nederlandse club dan kun je Almelo best als tussenstap gebruiken.
pi_69699575
Cziommer zou zeker een goede investering zijn, Kruiswijk ook, maar ik denk niet Heracles nu al in die positie is dat het een echte springplank is voor spelers naar een hoger niveau in Nederland.

Klavan is de enige tot nu toe denk ik? Daarom was het zo goed geweest wanneer je iemand als Boakye aan een Twente of Heerenveen had kunnen verkopen, en Everton goed geslaagd was, of die Japanner.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:43:08 #85
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69699736
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cziommer zou zeker een goede investering zijn, Kruiswijk ook, maar ik denk niet Heracles nu al in die positie is dat het een echte springplank is voor spelers naar een hoger niveau in Nederland.

Klavan is de enige tot nu toe denk ik? Daarom was het zo goed geweest wanneer je iemand als Boakye aan een Twente of Heerenveen had kunnen verkopen, en Everton goed geslaagd was, of die Japanner.
Springplank naar de subtop. Garçia heeft het ook zo gedaan, net als nu Klavan en Wuytens dus.
29.10 Novastar HMH
pi_69699766
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef Strooper het volgende:
Zou wel een super aankoop zijn voor Heracles.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69699889
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cziommer zou zeker een goede investering zijn.
Op basis van wat ?

Presteert al jaren niets meer, en is een volgevreten vedette.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_69699918
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:43 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Springplank naar de subtop. Garçia heeft het ook zo gedaan, net als nu Klavan en Wuytens dus.
Friend zat op een dood spoor in Friesland, heeft zich hier in de kijker van Gladbach gespeeld.

Lakic heeft zich hier weer in de kijker gespeeld.

Boakye stond vorig seizoen in de belangstelling van Engelse Premier League clubs, dit seizoen vanwege blessures en trammelant niet helemaal uit de verf gekomen.

Schilder heeft zich hier goed ontwikkeld, als je kijkt hoe hij speelde in het begin en hoe hij zich aan het einde staande hield is dat een verschil van dag en nacht.

Helaas waren het meestal huurlingen, maar die zijn hier wel weer in de picture van grotere clubs gekomen.
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Op basis van wat ?

Presteert al jaren niets meer, en is een volgevreten vedette.
Jaren? Schoot AZ 2 jaar geleden nog bijna naar de titel.
pi_69700013
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef Blawh het volgende:
Jaren? Schoot AZ 2 jaar geleden nog bijna naar de titel.
2 jaar zijn toch jaren ?

Maar goed, Cziommer is mij enorm tegen gevallen afgelopen seizoen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_69700057
Cziommer is voor de middenmoot wat Perez is voor de subtop. Eigenlijk te goed, en te slecht voor een niveau hoger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')