Concurrentie voor Boakye? Die is weg hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:12 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Schuurman komt definitief naar Heracles volgens RTV Oost, een nuttige speler vanwege zijn multifunctionaliteit maar verder niet zoveel bijzonders. In elk geval is er nu goede concurrentie voor Boakye en ook op het middenveld is Schuurman prima inzetbaar.
quote:Wuytens weet van belangstelling FC Utrecht
Jan Wuytens is op de hoogte van de interesse van FC Utrecht, maar zegt verder nog niet te weten waar zijn nabije toekomst ligt. Er zouden nog enkele clubs geïnteresseerd zijn in de verdediger van Heracles Almelo, zo weet dagblad Tubantia. “Ik weet nog helemaal niets zeker”, laat de 23-jarige Belg weten vanaf zijn vakantieadres. “Utrecht heeft zich gemeld, dat wel”, vervolgt de oudere broer neef van PSV’er Stijn Wuytens. “Ik ben op vakantie in Frankrijk en heb mijn zaakwaarnemer vandaag nog niet gesproken. De kans zit erin dat ik weg ga bij Heracles, maar ik wacht rustig af op wat er komen gaat.”
Eerder legde Heracles-voorzitter Jan Smit zich al neer bij een vertrek van de centrale verdediger. “Wij gaan ervan uit dat Jan naar FC Utrecht vertrekt”, zei de preses. Ook technisch directeur bij Utrecht Foeke Booy stak de belangstelling voor de Belgische jeugdinternational niet onder stoelen of banken. “Daar doe ik niet geheimzinnig over”, verklaarde de Fries tegenover Voetbal International.
Wuytens maakte in 2005 zijn debuut voor de Almeloërs. Afgelopen seizoen was zijn vierde in dienst van de ploeg van trainer Gert Heerkes. Sinds twee seizoenen is de mandekker een vaste waarde bij de nummer vijftien van de Eredivisie. Wuytens wist de afgelopen voetbaljaargang vijf keer te scoren voor de Tukkers
Ik bedoel uiteraard Breukers.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Concurrentie voor Boakye? Die is weg hoor
En voor Klavan is ook nog een paar ton gevangen (7 of 8 werd over gesproken, maar lijkt me wel bizar veel. Aan de andere kant zat AZ achterin wel aardig in de problemen en hadden ze met spoed een oplossing nodig). Van dat geld is alleen een fooi voor die Pool uitgegeven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Boakye en Wuytens zijn dadelijk verkocht, investeerders blij met rendement uit het spelersfonds.
Over deze transfer van Klavan is niet erg veel duidelijkheid, het zou van amateurisme getuigen wanneer AZ zijn halfjarige contract afkoopt voor zo'n bedrag terwijl hij in de zomer transfervrij over zou komen. Ik geloof dan ook niet in bedragen als 7 à 8 ton. Daarnaast hoorde ik ook verhalen dat Klavan destijds gefinancierd zou zijn door een investeerder, waardoor we waarschijnlijk maar een deel van de transfer/huursom op zouden strijken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
En voor Klavan is ook nog een paar ton gevangen (7 of 8 werd over gesproken, maar lijkt me wel bizar veel. Aan de andere kant zat AZ achterin wel aardig in de problemen en hadden ze met spoed een oplossing nodig). Van dat geld is alleen een fooi voor die Pool uitgegeven.
Dus niet alleen Utrecht wil Kruiswijk, Heracles ook. Wanneer Wuytens naar Utrecht vertrekt kunnen wij Kruiswijk mooi halen! Dat zou een zeer goede speler voor ons zijn!quote:'FC Utrecht haalt Jan Wuytens, Heracles wil Kruiswijk'
FC Utrecht is nog niet uitgewinkeld. Na Ricky van Wolfswinkel, Dries Mertens, Nana Asare en Jacob Mulenga wil de ploeg uit de Domstad nu Jan Wuytens vastleggen. De verdediger kan voor een beperkte transfersom weg bij Heracles Almelo.
Volgens De Telegraaf heeft Heracles Almelo zich inmiddels neergelegd bij een vertrek van de Belgische verdediger, die deze week zijn 24ste verjaardag viert. Als vervanger van de oud-PSV'er hebben de Heraclieden Arnold Kruiswijk op het oog. Hij staat onder contract bij Anderlecht, maar komt daar weinig aan spelen toe
Dat was Pieckenhagen ook, Maertens stond ook in de belangstelling van subtoppers. Cziommer zou normaal gesproken ook onhaalbaar zijn qua salaris, maar ook die wil graag komen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef Strooper het volgende:
Kruiswijk lijkt me eerlijk gezegd zowel financieel (salaris) als sportief onhaalbaar voor jullie.
Pieckenhagen verdiende meer dan een miljoen, Cziommer zal ook wel 5 a 6 ton verdienen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kruiswijk zal wel meer dan een half miljoen bij Anderlecht verdienen?
Maar Pieckenhagen was al 30+, Cziommer zal ook wel redelijk binnen zijn. Kruiswijk nog niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Pieckenhagen verdiende meer dan een miljoen, Cziommer zal ook wel 5 a 6 ton verdienen.
Bij Heracles zal hij heus niet op droog brood hoeven te leven. Grootverdieners krijgen hier ook boven de 3 ton, voor Garcia lag vorige zomer zelfs een contract van rond de 4 ton klaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar Pieckenhagen was al 30+, Cziommer zal ook wel redelijk binnen zijn. Kruiswijk nog niet.
Bij Heracles zal hij heus niet op droog brood hoeven te leven. Grootverdieners krijgen hier ook boven de 3 ton, voor Garcia lag vorige zomer zelfs een contract van rond de 4 ton klaar. Als je vervolgens jezelf in de kijker speelt bij een grotere Nederlandse club dan kun je Almelo best als tussenstap gebruiken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar Pieckenhagen was al 30+, Cziommer zal ook wel redelijk binnen zijn. Kruiswijk nog niet.
Springplank naar de subtop. Garçia heeft het ook zo gedaan, net als nu Klavan en Wuytens dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cziommer zou zeker een goede investering zijn, Kruiswijk ook, maar ik denk niet Heracles nu al in die positie is dat het een echte springplank is voor spelers naar een hoger niveau in Nederland.
Klavan is de enige tot nu toe denk ik? Daarom was het zo goed geweest wanneer je iemand als Boakye aan een Twente of Heerenveen had kunnen verkopen, en Everton goed geslaagd was, of die Japanner.
Zou wel een super aankoop zijn voor Heracles.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:54 schreef Strooper het volgende:
Kruiswijk lijkt me eerlijk gezegd zowel financieel (salaris) als sportief onhaalbaar voor jullie.
Op basis van wat ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cziommer zou zeker een goede investering zijn.
Friend zat op een dood spoor in Friesland, heeft zich hier in de kijker van Gladbach gespeeld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Springplank naar de subtop. Garçia heeft het ook zo gedaan, net als nu Klavan en Wuytens dus.
Jaren? Schoot AZ 2 jaar geleden nog bijna naar de titel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op basis van wat ?
Presteert al jaren niets meer, en is een volgevreten vedette.
2 jaar zijn toch jaren ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef Blawh het volgende:
Jaren? Schoot AZ 2 jaar geleden nog bijna naar de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |