quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:18 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Verbeek wordt begin volgende week gepresenteerd volgens de Tubantia. De zaken met Heerkes waren zo goed als afgerond, maar Heerkes wilde niet reageren op de vraag of hij binnen de club actief blijft.
Lijkt mij ook een eitje zo aan het begin van de competitiequote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heracles begint tegen AZ...moet te doen zijn
Klopt, maar je kunt de mensen die nu in P en R zitten niet verplichten om te gaan staan. En je kunt ze ook niet ergens heen verplaatsen...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:16 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Heracles moet net als VVV stukken van het stadion (bijv. vak P en R) aanpassen naar staanplaatsen. Daarmee kun je de capaciteit naar zo'n 9000 brengen, wat dus weer zo'n 50 tot 100 duizend euro extra per seizoen kan opleveren.
Ik zou er geen problemen mee hebben, maar er zitten ook genoeg ouderen in P. Die kun je moeilijk dwingen te gaan staan inderdaad, zeker als er geen alternatief is.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt de mensen die nu in P en R zitten niet verplichten om te gaan staan. En je kunt ze ook niet ergens heen verplaatsen...
De eerste stap zou een enquête moeten zijn, waarbij iedereen wordt gevraagd naar zijn/haar mening hierover. Met name in R staan de meeste fans nu toch al.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt de mensen die nu in P en R zitten niet verplichten om te gaan staan. En je kunt ze ook niet ergens heen verplaatsen...
Aan de zijkanten van de hoofdtribune en in vak F zijn nog plaatsen over, die normaal voor de vrije verkoop zijn. Mocht er weinig bezwaar zijn dan kun je de mensen die bezwaar hebben daar heen verplaatsen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen mee hebben, maar er zitten ook genoeg ouderen in P. Die kun je moeilijk dwingen te gaan staan inderdaad, zeker als er geen alternatief is.
Ik hou het bij een nieuw stadionquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:21 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
De eerste stap zou een enquête moeten zijn, waarbij iedereen wordt gevraagd naar zijn/haar mening hierover. Met name in R staan de meeste fans nu toch al.
Tuurlijk, maar in de tussentijd zul je heel inventief moeten zijn. Het is niet vanzelfsprekend dat we over 2 jaar nog in de eredivisie spelen met een begroting als de onze.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik hou het bij een nieuw stadion
quote:'FC Utrecht hengelt ook Wuytens binnen'
Jan Wuytens verdedigt volgend seizoen de kleuren van FC Utrecht. De Belg is dit weekend akkoord gegaan met een aanbieding die de club hem deed, meldt het Algemeen Dagblad.
Wuytens' club Heracles Almelo ging eerder al akkoord met de transfer. Utrecht is namelijk bereid de gelimiteerde transfersom in zijn contract op tafel te leggen. Die zou zo'n 900.000 euro bedragen.
Utrecht zal de overgang van Wuytens na het weekend wereldkundig maken. De middenvelder tekent bij de club van Ton du Chatinier een meerjarig contract.
De Eredivisionist toont zich de laatste weken bijzonder slagvaardig op de transfermarkt. Zo werden Dries Mertens (AGOVV), Ricky van Wolfswinkel (Vitesse), Nana Asare (KV Mechelen), Jacob Mulenga (Chateauroux) al door de middenmoter gestrikt.
Ze hebben in elk geval al tijd gehad om naar een opvolger van Wuytens te zoeken, ik neem aan dat ze daar al erg druk mee bezig zijn.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:53 schreef Blawh het volgende:
Nu tijd om in te kopen.
En Kwame binnen boord te houden natuurlijk.
Pfff, zolang Looms nog boven de aankoop op linksback staat, en verder alle gaten zijn gevuld met jeugdspelers, heb ik er nog weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:35 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wil de leiding de selectie invullen.
Mijn ideaalbeeld gaat toch uitkomen als ik de Tubantia mag geloven, Heerkes blijft bij de club als assistent-trainer. Er wordt nog gesproken over de precieze invulling van de technische staf, maar dat lijkt in grote lijnen rond. Het gaat nu om de details, daar zal men binnenkort uit gaan komen. Verbeek wilde er vaart achter zetten, omdat de trainingen al bijna beginnen.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:18 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Het ideaalbeeld voor mij was dat Verbeek als een soort Engelse manager gaat opereren met Heerkes en Krüzen als veldtrainers onder hem. Dat Heerkes niet open staat voor een andere functie binnen de club is jammer maar begrijpelijk.
Een goede concurrent kan Looms natuurlijk uit de basis spelen.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pfff, zolang Looms nog boven de aankoop op linksback staat, en verder alle gaten zijn gevuld met jeugdspelers, heb ik er nog weinig vertrouwen in.
Nu Wuytens ook nog weg. Kopen mag nu ook wel een keer gaan gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |