abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69825029
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Zonder iets te zeggen over Verbeek is dit natuurlijk wél zeer lullig voor Heerkes, een zeer sympathieke man die het gewoon goed heeft gedaan bij Heracles.
Maar zo'n kans kan je als club niet laten lopen, daar ben je het ook wel mee eens denk ik?
  maandag 8 juni 2009 @ 14:07:24 #127
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69825111
Weird, Heerkes heeft het toch gewoon goed gedaan? En dan wordt hij toch ontslagen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 8 juni 2009 @ 14:09:10 #128
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69825159
Godsamme, Heracles is 3 punten boven de nr. 18 geëindigd, Heerkes heeft het helemaal NIET goed gegaan

Kijk daarnaast naar de waardeloze tactiek, het vermoorden van onze drie spitsen en de belachelijke wissels en iedere supporter kan alleen maar blij zijn.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_69825222
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:04 schreef Blawh het volgende:

[..]

Maar zo'n kans kan je als club niet laten lopen, daar ben je het ook wel mee eens denk ik?
Verbeek is een zeker goede trainer, die uitstekend past bij Heracles. Ik heb dan ook veel vertouwen in zijn komst.

Maar de manier waarop Heerkes nu aan de kant is gezet getuigd niet van klasse, die man is gewoon gebruikt als tussenpaus totdat Heracles een nieuwe trainer gevonden had.
Heraaacles Almelooo
  maandag 8 juni 2009 @ 14:12:07 #130
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69825262
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:09 schreef Zapper het volgende:
Godsamme, Heracles is 3 punten boven de nr. 18 geëindigd, Heerkes heeft het helemaal NIET goed gegaan

Kijk daarnaast naar de waardeloze tactiek, het vermoorden van onze drie spitsen en de belachelijke wissels en iedere supporter kan alleen maar blij zijn.
Jij was toch voor PSV?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69825320
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:07 schreef TC03 het volgende:
Weird, Heerkes heeft het toch gewoon goed gedaan? En dan wordt hij toch ontslagen.
Klopt, Heerkes heeft het goed gedaan vind ik en is een goede teambuilder. Maar Verbeek heeft meer uitstraling, meer ervaring, meer bijgedragen aan het huidige succes van Heracles. Tel daarbij op dat Smit en Verbeek goede maten zijn en Verbeek vorig seizoen al duidelijk nummer 1 was voor Heracles.

Als Feyenoord Cisse koopt, maar volgend seizoen Ribery zonder afkoopsom kan overnemen dan lijkt me het ook logisch dat Feyenoord voor Ribery kiest, ook al heeft Cisse het wel aardig gedaan.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:10 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Maar de manier waarop Heerkes nu aan de kant is gezet getuigd niet van klasse, die man is gewoon gebruikt als tussenpaus totdat Heracles een nieuwe trainer gevonden had.
Het is natuurlijk geen theekransje. Zakelijk gezien zullen er bij Heracles harde beslissingen genomen worden als je verder wilt groeien/ wilt overleven met een klein budget. Er is geen ruimte voor sentiment, het clubbelang staat voorop. Lullig voor Gert vind ik het ook hoor, maar voor de club lijkt me dit de beste zet.

Bovendien zal Gert echt wel een aardige zak geld meenemen, ook zal hij mede dankzij Heracles eerder binnenkomen bij andere clubs.
pi_69825346
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:09 schreef Zapper het volgende:

Dat kan iedereen voor zichzelf wel bepalen. Een 15e plaats is met Heracles een uitstekende prestatie, de argumenten dat het de tweede seizoenshelft minder ging is waar maar was ook te verwachten gezien het moeilijkere programma en de blessures die we hadden.

Zeg dan gewoon dat je Verbeek een betere trainer vindt en eigenlijk altijd hem al wilde aanstellen.
Heraaacles Almelooo
pi_69825403
Verbeek is denk ik de juiste man op de juiste plaats voor Heracles Almelo.
pi_69825564
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:14 schreef Blawh het volgende:
[..]

Het is natuurlijk geen theekransje. Zakelijk gezien zullen er bij Heracles harde beslissingen genomen worden als je verder wilt groeien/ wilt overleven met een klein budget. Er is geen ruimte voor sentiment, het clubbelang staat voorop. Lullig voor Gert vind ik het ook hoor, maar voor de club lijkt me dit de beste zet.

Bovendien zal Gert echt wel een aardige zak geld meenemen, ook zal hij mede dankzij Heracles eerder binnenkomen bij andere clubs.
Daar zeg ik ook allemaal niks over, dat klopt allemaal. Maar wij zijn het dus eens dat het nogal lullig is voor Gert.
Familie Heracles, mwah.
Heraaacles Almelooo
pi_69825634
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:22 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Familie Heracles, mwah.
Gert-Jan is altijd familie gebleven.
pi_69825724
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:25 schreef Blawh het volgende:

[..]

Gert-Jan is altijd familie gebleven.
Laten we hopen dat hij net zo goed presteert als in zijn eerste periode, dat hij het voor elkaar krijgt om een goede selectie neer te zetten en wederom een goed team vormt met Krüzen die duidelijk weer een stapje terug moet doen.

Zonde van het geld dat wordt verloren door het afkopen van Gert's contract, maar wellicht blijkt dit het waard te zijn geweest de komende jaren. Ik heb veel vertrouwen in de werkwijze van Verbeek en denk dat we ook met hem op een veilige 15e plaats kunnen eindigen.

We moeten alleen niet vergeten dat het budget niet ineens omhoog schiet en dat we als Heracles zijnde nog altijd moeten overleven voordat we stappen omhoog kunnen zetten. Tot het nieuwe stadion zal het elk seizoen spannend blijven tot het eind.
Heraaacles Almelooo
pi_69825845
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:30 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
We moeten alleen niet vergeten dat het budget niet ineens omhoog schiet en dat we als Heracles zijnde nog altijd moeten overleven voordat we stappen omhoog kunnen zetten. Tot het nieuwe stadion zal het elk seizoen spannend blijven tot het eind.
Verbeek heeft bewezen spelers beter te kunnen maken, dat zal op termijn veel meer kunnen opleveren dan de kosten om Heerkes af te kopen. Bovendien neemt Verbeek wel een stuk uitstraling mee, wellicht heeft dit een positief effect op sponsoren. Die zullen denk ik eerder investeren in Heracles (of een fonds voor spelers) waar Verbeek aan het roer dan een selectie met Heerkes als trainer. Neemt niet weg dat we nu opeens wonderen moeten verwachten, directe handhaving is ook volgend seizoen weer een topprestatie.
pi_69825906
Het is hoe dan ook een vooruitgang, maar het lijkt me dat dit ook nog wel een beetje kost? Het afkopen van Heerkes en Verbeek zal normaal gezien meer verdienen dan zijn voorganger. En als je één van de laagste begrotingen hebt, kun je dan niet beter je geld in de spelersgroep steken, zoals in spelers als Cziommer?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  maandag 8 juni 2009 @ 14:40:32 #139
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_69825998
Goede trainer voor Heracles. Kijken of Verbeek de club weer een klein stukje naar boven kan stuwen.
pi_69826074
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

Verbeek heeft bewezen spelers beter te kunnen maken, dat zal op termijn veel meer kunnen opleveren dan de kosten om Heerkes af te kopen. Bovendien neemt Verbeek wel een stuk uitstraling mee, wellicht heeft dit een positief effect op sponsoren. Die zullen denk ik eerder investeren in Heracles (of een fonds voor spelers) waar Verbeek aan het roer dan een selectie met Heerkes als trainer.
Verbeek is een uitstekende trainer, heeft spelers beter gemaakt en zorgt voor een goede uitstraling en teamspirit. Of sponsoren nu ineens meer geld inleggen betwijfel ik, zeker in deze tijden. Het zou enige invloed kunnen hebben, maar ik denk niet dat het substantieel veel uitmaakt.

Ook onder Heerkes zijn er natuurlijk spelers geweest die een positieve ontwikkeling hebben doorgemaakt.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:35 schreef Blawh het volgende:
Neemt niet weg dat we nu opeens wonderen moeten verwachten, directe handhaving is ook volgend seizoen weer een topprestatie.
Precies!
Heraaacles Almelooo
pi_69826093
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:37 schreef Roberto258 het volgende:
Het is hoe dan ook een vooruitgang, maar het lijkt me dat dit ook nog wel een beetje kost? Het afkopen van Heerkes en Verbeek zal normaal gezien meer verdienen dan zijn voorganger. En als je één van de laagste begrotingen hebt, kun je dan niet beter je geld in de spelersgroep steken, zoals in spelers als Cziommer?
En als je zowel Verbeek als Cziommer kunt halen? Denk dat jullie dit seizoen wel hebben kunnen zien hoe belangrijk een goede trainer is.
pi_69826490
Goeie zaak, buiten het feit dat het me een betere trainer lijkt wordt het voor spelers misschien ook net iets aantrekkelijker om voor Heracles te kiezen, alleen vanwege het feit dat Verbeek daar zit. Heerkes heeft namelijk met alle respect geen uitstraling en zal denk ik voor veel spelers niet een reden kunnen zijn om voor Heracles te kiezen. Verbeek kan misschien net dat extra pluspunt zijn om te kiezen voor Heracles.
pi_69827288
meesterlijke zet! Had het niet verwacht. Nog wat goede spelers erby en t feest is compleet!
  maandag 8 juni 2009 @ 15:29:32 #144
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69827397
GertJan
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69828718
Zou kruzen ook mee opstappen? Ik zou er geen traan om laten iig
pi_69828842
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef Elwood1802 het volgende:
Zou kruzen ook mee opstappen? Ik zou er geen traan om laten iig
Verbeek wilde Krüzen vorig jaar nog als assistent naar Feyenoord halen, dus denk het niet.
quote:
'Heracles verder dan Feyenoord'
ALMELO - Vijf maanden na zijn ontslag bij Feyenoord heeft Gertjan Verbeek een nieuwe club. De 46-jarige oefenmeester tekent binnenkort een driejarig contract bij Heracles Almelo, de club die hij ook tussen 2001 en 2004 al diende.

De huidige trainer, Gert Heerkes, moet ondanks een doorlopend contract wijken voor Verbeek. Heracles Almelo acht hem niet rijp genoeg de ontwikkeling van de club als hoofdtrainer te begeleiden en zegt op zoek te gaan naar een oplossing. De clubleiding wilde Heerkes voor de organisatie proberen te behouden, maar de teleurgestelde oefenmeester legde het aanbod voor een technische functie naast zich neer.

Verbeek is verguld met zijn snelle terugkeer in de voetballerij. Dat hij bij een bescheiden club aan de slag gaat, met de zeventiende begroting van de eredivisie, zegt hem niets. ,,Heracles Almelo heeft geen schulden, zoals Feyenoord. En de organisatie is misschien wel een stuk professioneler dan in Rotterdam. De sportieve mogelijkheden zijn inderdaad minder groot, maar mijn graadmeter is dat ik iets neer moeten kunnen zetten. De naam van de club is daar ondergeschikt aan.’’

Dat kan hij in Almelo, zo heeft voorzitter Jan Smit hem verzekerd. ,,Als ze me alleen voor de functie van trainer-coach hadden gevraagd, had ik het niet gedaan’’, zegt Verbeek, ,,maar ik kan ook in organisatorische en beleidsmatige zin mijn stempel drukken. Het is een mooie uitdaging om de club samen met onder meer de voorzitter en algemeen directeur Nico Jan Hoogma naar een hoger plan te tillen.’’

Verbeek heeft vijf louterende maanden achter de rug, die hij onder meer invulde met een motorreis langs de wilde westkust van de Verenigde Staten. De voetballerij bleef echter trekken. ,,Ik ben natuurlijk een voetbaldier, had nooit thuisgezeten, daarom was ik ook zo blij met het telefoontje van Heracles Almelo’’, zegt Verbeek. Hij ziet er naar uit weer full-time met voetbal bezig te zijn. ,,Ik zal veel energie in de club steken, zoals de mensen dat van mijn gewend zijn. Want als ik iets doe, doe ik het vol overgave.’’

De oefenmeester uit het Friese Jubbega houdt nog een kleine slag om de arm. ,,Voordat ik een contract teken, moet de club eruit zien te komen met Gert Heerkes. Dat is wel zo sjiek. Heracles had hem willen behouden voor de organisatie, wat mij betreft een goede zaak. Ze vonden Gert als hoofdtrainer wat te onervaren om de kar ook beleidsmatig te trekken, maar ik heb geen probleem met hem.’’
  maandag 8 juni 2009 @ 16:13:47 #147
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69828846
Als Krüzen zou opstappen, dan zou Gert (wehhe van Gert naar GertJan) wel assistent zijn geworden, denk ik?
29.10 Novastar HMH
pi_69828878
Nu Bosz nog terug als Technisch Adviseur?
  maandag 8 juni 2009 @ 16:19:47 #149
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69829037
Doen we niet aan toch, Technisch adviseurs?
29.10 Novastar HMH
pi_69829101
Wordt ook al gesproken dat Boakye weg wilde door Kruzen, weet niet wat ik er van moet vinden

Iig blij dat Gert Jan terug is, nog paar spelers ophalen bij Heerenveen en we zitten gebakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')