quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef murp het volgende:
[..]
mijn zwangere vrouw riep me.. en weet je... dat kan echt niet wachten
Wat oplettend van jouquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:30 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij moeten jullie Maisnon nog eens een keer aan de mouw trekken, kijkend naar het plaatje in de OP.
Mwah, ik wilde gewoon geen ordinaire TVP zetten.quote:
blijft dichtquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:35 schreef porsche1 het volgende:
Sjonge jonge...
Kan die weer open gaan?
Want van Murp mocht die open blijven heeft ie eerst tegen mij gezegt, dus niks nacht bagger.
tuurlijk welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:48 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is deze dicht?
Zoals ik al aangeef in de OP was het eerst een supergoed lopend topic waar zelfs FA's & mod's volop in zaten te posten & te lachen.
En nu gaat ie dicht zonder een gegronde reden. Ja, omdat murp hem niet leuk vindt
Niet echt een gegronde reden lijkt me.
de plaatjews die gepost werden waren verre van leukquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Licht het dan eens toe of gooi hem weer open
nopequote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:36 schreef porsche1 het volgende:
xx
Wilt iemand hem weer openen?
Want want het was een goed topic, 1 reeksje please.
That's the whole pointquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:36 schreef murp het volgende:
[..]
de plaatjews die gepost werden waren verre van leuk
wanneer is een topic leuk als er geen leuke plaatjes worden gepost?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
That's the whole pointSinds wanneer moeten het leuke plaatjes zijn om een topic "leuk" te maken?
Je hebt helemaal gelijk hark murp!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:36 schreef murp het volgende:
[..]
wanneer is een topic leuk als er geen leuke plaatjes worden gepost?
dank je dat ik gelijk hebquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hark murp!
Want hier staan natuurlijk hartstikke veel leuke plaatjes
ja goed he?quote:
och, ik zal ze wel sluiten als het er de tijd voor isquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:33 schreef Serendipity. het volgende:
Eerst dit: Huppelmuts haar vent is jarig, en nu dit: Huppelmuts haar zoontje is jarig!.
Serieus, waar gaat het heen?
En ja, negeren is een optie, niet posten is een optie, het is maar één topic, maar whadafuck?
zoontje is vast al aan het slapenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:29 schreef porsche1 het volgende:
Huppelmuts haar zoontje is jarig! Tis nog geen zondag.
Ik denk eerder dat ie met zijn cadeau's zit te spelen.quote:
whateverquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie met zijn cadeau's zit te spelen.
Open een leuk topic, zonder tags als [NB] en bagger, nachtbagger of iets dergelijksquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:42 schreef Neith het volgende:
Murp![]()
Waarom een slotje? het is toch een leuk topic? zeker voor de zaterdagavond...
Even just for the record! IK heb NIET om die topics gevraagd. IK vind het ook NIET nodig. En IK kan er NIKS aan doen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:33 schreef Serendipity. het volgende:
Eerst dit: Huppelmuts haar vent is jarig, en nu dit: Huppelmuts haar zoontje is jarig!.
Serieus, waar gaat het heen?
En ja, negeren is een optie, niet posten is een optie, het is maar één topic, maar whadafuck?
Als mijn post voor jou was bedoeld, zou ik dat laten merken door tegen jou te praten. Daarom die post dan ook hier in dit topic geplaatst, gericht aan de ONZ-modjes.quote:Op zondag 24 mei 2009 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even just for the record! IK heb NIET om die topics gevraagd. IK vind het ook NIET nodig. En IK kan er NIKS aan doen!
Ik bedoelde het ook meer algemeen.quote:Op zondag 24 mei 2009 10:00 schreef Janksnor het volgende:
[..]
Als mijn post voor jou was bedoeld, zou ik dat laten merken door tegen jou te praten. Daarom die post dan ook hier in dit topic geplaatst, gericht aan de ONZ-modjes.
dank jequote:Op zondag 24 mei 2009 16:36 schreef WurM het volgende:
murp heeft de nieuwe FOK!-rage vermoord. Duku's voor haar.
laat die muis maar ergens anders toeterenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:10 schreef WurM het volgende:
[..]
ToeterMuis natuurlijk. Ik zal ff een linkje fixen, brb...
Back.
Adoreer hier ToeterMuis!!!
je bent een schatquote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal dat OP plaatje wel eens verbeteren... ergens vandaag
Alsjeblieft.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef tong80 het volgende:
Zet er dan een reden voor het slotje bij
Remlof gefeliciteerd. Je bent te bescheiden.
Waarom meer moeite in een sluitpost steken dan dat TS voor zijn topic gedaan heeft.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef tong80 het volgende:
Zet er dan een reden voor het slotje bij
Remlof gefeliciteerd. Je bent te bescheiden.
Ik hou van je.quote:
Kijk eens aan, een ontopic slotpost, inclusief humor. Meer dan 3 letters voor een slotje, zowaarlijck.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Elk kuttopic dient een slotje te krijgen.
anders ben je on-kuttopic..
mee eens
Ja waarom denk je anders dat ik op Fok! zit?quote:
ah, een sealtje doen we wel. maar een TTT... het is een leuk topic hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja waarom denk je anders dat ik op Fok! zit?
Maar ik vind het een geweldig topic, mooi concept ook. Als het geen TTT is dan op z'n minst een modseal
Okay danquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef murp het volgende:
[..]
ah, een sealtje doen we wel. maar een TTT... het is een leuk topic hoor
ik krijg van jou ook een slap aftrekselquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Dagindeling *)
Slap aftreksel van ludo zijn topic?
Ach ik droog uit van jou dus dan staan we quittequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef murp het volgende:
[..]
ik krijg van jou ook een slap aftreksel
ik wilde mezelf even een schouderklopje geven, al was ik m al wel vergeten om m van stikkie af te halenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:42 schreef LudoSanders het volgende:
Is er iemand dood, de laatste post dateert van 28 mei.
Daarom wil ik graag toelichting op het volgende, namelijk: ff een mededeling..........
Mmm. Ja eigenlijk interesseerde het me geen reet, maar het was al zo lang stil hier dat ik begon te denken dat jullie foutloos waren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:44 schreef murp het volgende:
[..]
ik wilde mezelf even een schouderklopje geven, al was ik m al wel vergeten om m van stikkie af te halen
maar dat zijn we ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm. Ja eigenlijk interesseerde het me geen reet, maar het was al zo lang stil hier dat ik begon te denken dat jullie foutloos waren.
quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:44 schreef murp het volgende:
[..]
ik wilde mezelf even een schouderklopje geven, al was ik m al wel vergeten om m van stikkie af te halen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[Paint] homo-politieke partijen.
Beledigend ongrappig kuttopic.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dat doe ik dus wel, ik vind het smakeloze grappen en dat kan best gezegd worden.
En ook daar zijn grenzen te vinden.quote:
neen. en ksst nu weer weg jij uit de fb.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er echt helemaal niks te zeiken en/of zeuren in ONZ
Neequote:Op donderdag 11 juni 2009 06:20 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
hey, de lijst actieve topics zit vol slotjes van SuperwormJim. Wat heb ik aan gesloten topics? Stop daar eens mee!
Hij is ouder.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef porsche1 het volgende:
geil sletje met natte poes
Waarom kan jogy dat wel zeggen? En als ik zoiets als dat zeg krijg ik een note en edit hij mijn post.
Het was geen doodsverwensing toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef porsche1 het volgende:
geil sletje met natte poes
Waarom kan jogy dat wel zeggen? En als ik zoiets als dat zeg krijg ik een note en edit hij mijn post.
Je kan sterven aan lepra. Toch?quote:
Boeiuhquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je kan sterven aan lepra. Toch?
Nee, maar ik deed dat vorige keer, en toen gaf je me een note.
Wil jij 'krijg lepra aan je handen' vergelijken met "Ik hoop dat je onderweg kanker krijgt, en dat je dan neer valt als een brood mongool zonder handen en dan dat de ambu onderweg een botsing krijgt en dat jij dood bent."quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je kan sterven aan lepra. Toch?
Nee, maar ik deed dat vorige keer ook en toen gaf je me een note.
Binnen bepaalde grenzen ja. Voor loze hersenscheten is KLB iig niet de plek/quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:33 schreef F04 het volgende:
Nee hoor, in ONZ kan en mag je tenminste baggeren, iets wat in KLB ten strengste verboden is.
Hehehehehehehequote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Binnen bepaalde grenzen ja. Voor loze hersenscheten is KLB iig niet de plek/
Oh, geen woord over ONZ.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, jij zou ONZ gewoon de nek omdraaien. Zo ben ik niet.
Ow, zo. Dan heb je gelijk, in KLB zitten een stel pubertjes die een beetje achterlopen in de ontwikkeling van hun primaire en secundaire geslachtskenmerken en uit frustratie daarover de boel daar lopen te vergallen. Maar we zitten er bovenop en de ergsten zijn al weg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh, geen woord over ONZ.
Onzin doet het aardig. Niet hoogstaand, zoals verwacht maar het leeft.
KLB aan de andere kant is gewoon enorm aan het verbaggeren. Met een zogenaamde kaste, users die legitieme KLB-topic verneuken met opmerkingen als: Waar is de paint of waar is de samenvatting.
Tja tuurlijk, het ligt aan onzin.Pfrt.
We zitten er bovenop my ass.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, zo. Dan heb je gelijk, in KLB zitten een stel pubertjes die een beetje achterlopen in de ontwikkeling van hun primaire en secundaire geslachtskenmerken en uit frustratie daarover de boel daar lopen te vergallen. Maar we zitten er bovenop en de ergsten zijn al weg.
Ik vind je wel een uiterst vriendelijke UI hebben c. Hij misstaat je niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
We zitten er bovenop my ass.
Pas als 1 user tig topics aanmaakt of echt doelbewust de boel aan het trollen is word er een beetje ingegrepen.
Leren ze er wat van? Neen. Waarom? Omdat het hele kutconcept gewoon word geaccepteerd in KLB.
Al die baas/paint/kaste reacties. En als je het laat gaan en alleen de duidelijke Policy-overschrijdende users banned schiet je geen flikker op.
Wat er nu gebeurd is: het word gewoon toegestaan.
KLB hun schuld, niet ONZ hun schuld met strenge moderatie of iets dergelijke.
Deze bende speelt al sinds Janetje haar tijd. Maar ik was te streng (is ook zo eerlijk toegegeven) maar het lag niet alleen aan mij.
Hopelijk zie je dat onderhand ook wel in.
Zo, even lekker de verzuurde ex-mod uitgehangen + a big told you so.
Hij's neutraal huh?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind je wel een uiterst vriendelijke UI hebben c. Hij misstaat je niet.
Ik moest echt even lachen om die opmerking.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Binnen bepaalde grenzen ja. Voor loze hersenscheten is KLB iig niet de plek/
Ik bedoelde een andere, maar laat maar...quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Wil jij 'krijg lepra aan je handen' vergelijken met "Ik hoop dat je onderweg kanker krijgt, en dat je dan neer valt als een brood mongool zonder handen en dan dat de ambu onderweg een botsing krijgt en dat jij dood bent."
Serieus?
De reden dat men steeds meer in KLB post is omdat er in ONZ geen flikker te beleven is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:43 schreef cerror het volgende:
Zeg, kunnen de admins even KLB en ONZ mergen?
In de Index that is, KLB is overbodig geworden gezien er alleen maar bullshit gepost word.
Gelukkig is dat gevoel niet helemaal wederzijds.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef Florian_ het volgende:
Daarnaast is er het 'ONZ kliekje' dat zich verzet tegen alles wat uit KLB komt. Ook niet echt uitnodigend.
Kaste.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De reden dat men steeds meer in KLB post is omdat er in ONZ geen flikker te beleven is.
Daarnaast is er het 'ONZ kliekje' dat zich verzet tegen alles wat uit KLB komt. Ook niet echt uitnodigend.
Och, er zijn (of waren) slechts een aantal users bezig met die kaste (Emimich, dagdag).quote:
Of gewoon stoppen met die bagger, de kaste dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, er zijn (of waren) slechts een aantal users bezig met die kaste (Emimich, dagdag).
Dat is eigenlijk ONZ materiaal, maar daar wordt het uitgekotst. Resultaat --> Ze posten het in KLB --> Mensen vinden dat er teveel bagger in KLB wordt gepost. Het is een vicieuze cirkel.
Nee niet echt. Gewoon een flauw mopje als OP.quote:
Mopjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee niet echt. Gewoon een flauw mopje als OP.
En daar hebben we dit topic voor: Moppentrommel deeltje 5 alweer
Leef je uit, zou ik zeggen
Ach ga toch weg!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Murp, je hoeft niet ALLE topics van mij te sluiten hoor.
En het 'WE ZIJN ER WEER" topic had best open mogen blijvenKunnen we elkaar weer even begroeten in Onzin
murp? Volgens mij hebben ze ook een aantal account vergeten te deleten, kun je dat ook ff doorgeven?quote:
My thoughts exactlyquote:Op zondag 14 juni 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
murp? Volgens mij hebben ze ook een aantal account vergeten te deleten, kun je dat ook ff doorgeven?
Het zegt wel genoeg datquote:
Kontenlikker.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het zegt wel genoeg datmurp
mijn topic wel open laat.
tsjek.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:40 schreef SlimShady het volgende:
kan iemand een postje verwijderen. ik had ruzie met wat knopjes.
Het zijn zeker goede paints, maar dat is dan ook het enige: een goede OP met kwaliteitspaints. De rest van het topic bestaat uit bewonderingsreacties .... als men nu een mee gaat doen met de OPquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:15 schreef Mozy het volgende:
Kan dit topic een TTT krijgen?
Een terugblik op het afgelopen jaar... [incl. Paint]
Kwaliteitstopic met uber paints.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het zijn zeker goede paints, maar dat is dan ook het enige: een goede OP met kwaliteitspaints. De rest van het topic bestaat uit bewonderingsreacties .... als men nu een mee gaat doen met de OP
Er is een groot verschil tussen een TTT en een topic open laten hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:23 schreef Manono het volgende:
[..]
och jee
er zijn wel lamere topics die jullie wekenlang open laten staan
Jij snapt 'tquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Houzer het volgende:
Crap SWJ ik had nog wel zo mn best gedaan om het verhaal wat pakkender te maken
Maar ik snap het, je bent zelf al verliefd op ChipsZaken je duld geen concurentie
Ziet er naar uit dat dat topic gedelete is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:29 schreef Afwazig het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er met mijn breezertopics is gebeurd?
[Howto] Breezers uitbuiten Deel II
Ik krijg deze error:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Geen idee. Als je het pe sé wilt weten, stuur je gewoon even een mailtje of pm naar een FA.quote:
hallo, mijn sexy SM modjequote:Op woensdag 17 juni 2009 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee. Als je het pe sé wilt weten, stuur je gewoon even een mailtje of pm naar een FA.
Omdat het niet de bedoeling is dat je voor iedere hersenscheet een dagboek-topic gaat openen met alleen maar een plaatje in de OP. Als je zo wil pronken met je poesje, neem dan even een kijkje hier: Flora & Faunaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:30 schreef Grafsteentje het volgende:
IK WIL GVD WETEN WAAROM MIJN POEKIE DRAADJES GESLOTEN WORDEN
Maar wel veel plezier gewenst met je poesje hoor!quote:
Dat is in KLB, daarvoor moet je in [KLB FB] voor uw serieuze zaken zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:28 schreef Grafsteentje het volgende:
uhm mod
kun je ff mn pic weghalen in de klaagbaak topic
die heb ik niet zelf geplaatst
neuh, een mooie grafrede zou hier niet misstaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er nou echt niks te klagen en/of te zeuren in ONZ?
Ga vooral je gang!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef plank_ het volgende:
[..]
neuh, een mooie grafrede zou hier niet misstaan
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef plank_ het volgende:
[..]
neuh, een mooie grafrede zou hier niet misstaan
Ik heb een berichtje in zijn fobo achtergelaten: 'nu stinkt het hier ook'.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Peter het volgende:
is die trollende stoepjong al aangesproken?[HOMO] 2454 - Er is nu zelfs een hyves!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in zijn fobo achtergelaten: 'nu stinkt het hier ook'.
Ga dan snel douchenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in zijn fobo achtergelaten: 'nu stinkt het hier ook'.
Dat laatste natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt verbazingwekkend weinig voor. Of was het een leuk woordgrapje?
Gedemotiveerd is het juiste woordquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
We hebben de ONZ usertjes goed opgevoed
Geef het ff. Koelt vanzelf wel af.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
De foute Michael Jackson grappen
michael jackson!
Condoleances Michael JacksoN!
Wie wordt de nieuwe Maikuuul Tjeksen
hoeveel MJ topics gaan er nog bijkomen? Er is vast wel iets van een merge ofzo mogelijk
Goeiemorgen Ludoquote:
ik was te voorbarig, je 2e topic is daarom nog openquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:04 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
Krijg je tegenwoordig niet meer de kans om je post te herstellen ?
Vrouwen moeten niet meer zeiken over emancipatie.
Omdat je te voorbarig was is mijn twee topic nog openquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik was te voorbarig, je 2e topic is daarom nog open
omdat 90% van je topics oneliners zijn, wil ik nog wel eens topics van je dichtflikkeren..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat je te voorbarig was is mijn twee topic nog open
Het één heeft niks met het ander te maken.
Waarom was je te voorbarig ?
Omdat je lekker een tong80 topic op slot kon gooien ?
Ken je kikkerlikker ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:03 schreef murp het volgende:
[..]
omdat 90% van je topics oneliners zijn, wil ik nog wel eens topics van je dichtflikkeren..
dat laatste dus
je slaat de plank volledig misquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:58 schreef plank_ het volgende:
[..]
Kwestie van te sterke argumenten tong80, dat zal het zijn.
Ken je Knikkertje lik?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je kikkerlikker ?
De meest humoristische fokker ooit.
Al zijn briljante topics waren one liners.
Trouwens net deze one liner geopend.
Noem hier je ene voetbalheld. Dus niet meerdere namen.
Ben nu wel benieuwdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:34 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
Ken je Knikkertje lik?
Briljant boek!
Nou ik ook hoorquote:
beiddequote:Op zondag 28 juni 2009 16:24 schreef plank_ het volgende:
De nood om een slotje te zetten was weer erg hoog murp?
Of gewoon een kwestie van de schade inhalen?
murp is vader geworden *O*
Da's n beetje jammer, zie dit regelmatig gebeuren als je n poos bent weggeweest.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 17:35 schreef plank_ het volgende:
[..]
Da's n beetje jammer, zie dit regelmatig gebeuren als je n poos bent weggeweest.
Maar hee, als het je gelukkig maakt
was meer n observatie, dan kritiekquote:Op zondag 28 juni 2009 17:39 schreef murp het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn ding, al een paar jaar..
anders stuur je maar een mail naar forum@fok.nl
ben blij dat users mij observeren, ik zal mijn gemod eens onder de loep nemenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:43 schreef plank_ het volgende:
[..]
was meer n observatie, dan kritiek
veel plezier met je ding
Dat moet je zelf wetenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:44 schreef murp het volgende:
[..]
ben blij dat users mij observeren, ik zal mijn gemod eens onder de loep nemen![]()
nee, ik ben echt blij dat je dit even onder de aandacht neem, ik zal achte de schermen wel een topic openen hoe ik dit kan gaan veranderen.... het raakt mij best wel en het zit me best wel diep... dit allemaalquote:
Dat lijkt mij de moeite niet waard, maar dat is mijn meningquote:Op zondag 28 juni 2009 17:49 schreef murp het volgende:
[..]
nee, ik ben echt blij dat je dit even onder de aandacht neem, ik zal achte de schermen wel een topic openen hoe ik dit kan gaan veranderen.... het raakt mij best wel en het zit me best wel diep... dit allemaal
NEE, ik vind het wel de moeite waard... Ik ben je dan ook zeer zeer dankbaarquote:Op zondag 28 juni 2009 17:52 schreef plank_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de moeite niet waard, maar dat is mijn mening
Maar ik ben weg uit deze draad
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:43 schreef Apekoek het volgende:
Nou dit topic kan dicht of die lutsers moeten er uit getrapt worden. Alleen maar gezeik dat ze het "te oud" vinden.
Ode aan de longcat!
Mja mag dicht dus, zeiken was even leuk maar had toch meer leuke inbreng van fokkers verwacht. Wat mij betreft heeft hoe oud iets is daar niets mee te maken.quote:
Inbreng? Je bedoelt wie googled het best naar longcat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mja mag dicht dus, zeiken was even leuk maar had toch meer leuke inbreng van fokkers verwacht. Wat mij betreft heeft hoe oud iets is daar niets mee te maken.
Graag dicht maar, helaas is het een probleem als je op internet achterloopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:56 schreef murp het volgende:
jaja, gaan jullie maar weer verder in dat topic dat open is![]()
neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Graag dicht maar, helaas is het een probleem als je op internet achterloopt.
Overigens waarom haal je mijn reactie weg en laat je de zijne staan? Vriendjes politiek op fok?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:56 schreef murp het volgende:
jaja, gaan jullie maar weer verder in dat topic dat open is![]()
Hoezo loop jij mee te ouwe hoeren, als moderator hoor je de boel toch gewoon netjes te houden? Ik doe hier niemand kwaad. Als ik netjes vraag of het topic dicht mag lijkt me dat niet te veel gevraagd? Ik ben immers niet degene die hier begon met problemen te maken in het desbetreffende topic.quote:
berichten na die ene berichten heb ik gedelete, en vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Overigens waarom haal je mijn reactie weg en laat je de zijne staan? Vriendjes politiek op fok?
Je vergeet dat een topic geen eigendom van je is en dat jij dus helemaal niets te vertellen hebt over het open of sluiten daarvan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoezo loop jij mee te ouwe hoeren, als moderator hoor je de boel toch gewoon netjes te houden? Ik doe hier niemand kwaad. Als ik netjes vraag of het topic dicht mag lijkt me dat niet te veel gevraagd? Ik ben immers niet degene die hier begon met problemen te maken in het desbetreffende topic.
Slotje dan maar, waar is FB anders voor?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:39 schreef murp het volgende:
en ik ben geen kleuterjuf... klaar einde discussie in het FB topic
NB, mag niet en ik post ook niet in het topicquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:33 schreef Jojoortje het volgende:
Vraag aan murp. Waarom mag NB nu opeens wel?
Wat ik overigens niet erg vind.
ik doe het met hem via de PMquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Slotje dan maar, waar is FB anders voor?
Lekker transparant.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:44 schreef murp het volgende:
[..]
NB, mag niet en ik post ook niet in het topic
[..]
ik doe het met hem via de PMlekker geile prive babbels
Het idee van een feedback topic gaat er een beetje door verloren.quote:
anders ga je na een jaar nog steeds zeiken en ja ikhad het topic dicht moeten flikkeren boehoe blame me...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:51 schreef Jojoortje het volgende:
Het is gewoon een vraag murp en je mag ook normaal antwoord geven.
inderdaad, ik neem het mee naar achterenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het idee van een feedback topic gaat er een beetje door verloren.
Huh? Was totaal niet om je aan te vallen hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:52 schreef murp het volgende:
[..]
anders ga je na een jaar nog steeds zeiken en ja ikhad het topic dicht moeten flikkeren boehoe blame me...
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:58 schreef murp het volgende:
ik kan nu wel zeggen dat ik het mee naar achteren neem, maar we doen het gewoon nu lekker zo... misschien als ONZ weer bruist dat de touwtjes strakker worden of juist losser
Dat roep je nu ook al een jaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:58 schreef murp het volgende:
misschien als ONZ weer bruist dat de touwtjes strakker worden of juist losser
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:58 schreef murp het volgende:
ik kan nu wel zeggen dat ik het mee naar achteren neem, maar we doen het gewoon nu lekker zo... misschien als ONZ weer bruist dat de touwtjes strakker worden of juist losser
Ik bewonder je optimisme murpquote:
ik laat ONZ niet in de steek zoals anderen..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:24 schreef plank_ het volgende:
[..]
Ik bewonder je optimisme murp
Het blijft toch water naar de zee dragen, maar ik hoop echt dat je eens gelijk gaat krijgen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
ik laat ONZ niet in de steek zoals anderen..
Jammerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Vooral als je overduidelijk merkt dat de ONZ modjes niet op 1 lijn zitten, en als je dan merkt dat 1 van die modjes vastgeroest zit, niet consequent is en nog meer zaken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
Húúúú.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
*kuch* niets aanvoelen op de vroege morgen *kuch*quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Goede Morgen
Waarom sluit je de gm topic die als eerste was?
Dat is geen GM-topic. Dat is gewoon een verkapt (nacht)bagger topic: veel te vroeg geopend en zonder fatsoenlijke OP. Bovendien vind ik niet dat er echt sprake is van een 'heel gesprek' dat gaande is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Goede Morgen
Waarom sluit je de gm topic die als eerste was?
Behalve dat daar werd in gereageerd, was al heel gesprek gaande en die andere werd genegeerd.
Beetje lullig dit. Hoop echt dat ie dicht is omdat je de op aan het aanpassen bent ofzo
en het was teveel moeite om zoiets in je slotpost te zetten? Ipv het zielige hoi dat er nu stond, had mij weer een fb post en pm gescheeldquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is geen GM-topic. Dat is gewoon een verkapt (nacht)bagger topic: veel te vroeg geopend en zonder fatsoenlijke OP. Bovendien vind ik niet dat er echt sprake is van een 'heel gesprek' dat gaande is.
En tenslotte is er tevens ook een 'fatsoenlijk' GM topic geopend ... daar verder dus.
In dat topic van pas 14 posts staat 5 keer het linkje naar het 'echte' GM-topic genoemd. We nu niet lopen mierenneuken he ...quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en het was teveel moeite om zoiets in je slotpost te zetten? Ipv het zielige hoi dat er nu stond, had mij weer een fb post en pm gescheeld
Het schept gewoon verwarring omdat het topic dat als eerste geopend wordt altijd open blijft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In dat topic van pas 14 posts staat 5 keer het linkje naar het 'echte' GM-topic genoemd. We nu niet lopen mierenneuken he ...
Klopt, normaal gesproken blijft dat topic ook open. Maar dit topic was veel te vroeg geopend en had geen fatsoenlijke OP. Als dat zo doorgaat, worden de GM-topics straks om middernacht al geopend. Ergens moet er een grens getrokken worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schept gewoon verwarring omdat het topic dat als eerste geopend wordt altijd open blijft.
Zullen we nu even goedemorgen gaan zeggen tegen elkaar?
Dat moet in het GM topic he doosquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt, normaal gesproken blijft dat topic ook open. Maar dit topic was veel te vroeg geopend en had geen fatsoenlijke OP. Als dat zo doorgaat, worden de GM-topics straks om middernacht al geopend. Ergens moet er een grens getrokken worden.
Maar: goeiesmorgens deze morgen
In dit geval had Jim um wel open kunnen laten imho.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:44 schreef remlof het volgende:
Voor half vier, vier uur moet je geen GM topic openen, dan zou ik ze ook dichtgooien
ja slaat de plank misquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:11 schreef plank_ het volgende:
[..]
In dit geval had Jim um wel open kunnen laten imho.
Soms moet je modden met takt en gevoel, tenminste zeg jij altijd
wat hij zegtquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:46 schreef stoepjong het volgende:
Vet geil die single wijven in die banner hier onder! [ afbeelding ]
ja leukquote:
Mooi, ik vind het echt een pareltjequote:
Graag gedaan, heel graag zelfs.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:00 schreef tong80 het volgende:
Nog bedankt voor het briljante slotje
Ondanks zijn verlies blijft Murray briljant.
Ik ben je dan ook eeuwig dankbaar.quote:
Nee, stel je voor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben je dan ook eeuwig dankbaar.
Er waren iets te veel users die er om moesten lachen.
En da kunne we nie hebbe hè ?
tong80. Aangenaam.quote:
ik kan ook wel begrijpen dat je nog steeds graag in ONZ FB postquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:57 schreef plank_ het volgende:
Ik kan het slotje van SWJ wel begrijpen
Had idd beter in het funny links etc draadje gepast
Haha. Heel grappig. Nee echt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Kappen met die flauwekulnee ONZ is gemaakt voor hele serieuze zaken.
Niks zo leuk als een goede crosspostend geintegreerd topiccluster maar dat mag dus niet meer?quote:Op maandag 10 juli 2009 10:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Haha. Heel grappig. Nee echt.
Er is al een topic over oeigoeren, door jou geopend nota bene. Eén topic is voldoende. Daar kun je alles kwijt over die oeigoeren. Je hoeft dus niet telkens voor iedere rotte hersenscheet een nieuw topic te openen.
Kusje,
SwJ.
Het sleutelwoord: goede. In dit geval is het antwoord dan ook "nee". Maar dat was je 2 dagen geleden ook al duidelijk gemaakt door mijn collegamod:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niks zo leuk als een goede crosspostend geintegreerd topiccluster maar dat mag dus niet meer?
quote:
Opstand van de oeigoerenquote:
Waarom zou dat topic op slot moeten volgens jou?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Homo geilt op me
Dan maar hier een slotje vragen
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Homo geilt op me
Dan maar hier een slotje vragen
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee ik wil t topic gewoon niet meer in mn MyAT hebben (en om nou heel ONZ uit mn MyAT te tyfen gaat me ook te ver).
pak een post-it en plak het op je beeldschermquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee ik wil t topic gewoon niet meer in mn MyAT hebben (en om nou heel ONZ uit mn MyAT te tyfen gaat me ook te ver).
stop je dan met oeigoerië topics?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:39 schreef Bosbeetle het volgende:
GPD [CDLXI] - GPDer opgepakt in urumqi (oergoerië)
kan iemand de sub van het GPD even veranderen ipv oergoerië moet er oeigoerië staan
bij voorbaat dank
was ik al mee gestopt en ik ga op vakantie dinsdag, dus ja!quote:
okeequote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
was ik al mee gestopt en ik ga op vakantie dinsdag, dus ja!
Het topic heeft een digitale baggervaccinatie gekregen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:26 schreef Chriz2k het volgende:
Films nuanceren
Als dit topic een beetje gemodereerd zou worden (je weet wel, de kansloze reacties verwijderen), zou het best okay kunnen worden.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef Hondenbrokken het volgende:
Wat is een TTT die je zou kunnen worden als je topic genomineerd wordt?
ONZIN TopTipTopic!quote:Op maandag 26 januari 2004 12:00 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ] Huh?
Ja, de bedoeling van dit topic is om de echt leuke topics van het moment een beetje meer aandacht te geven door ze hier te vermelden. Zo kan je op het eerste gezicht meteen een glimlach op je gezicht toveren door alleen maar even op dit topic te klikken.
Als een Moderator een leuk topic ziet en niet wilt dat het in de vergetelheid raakt omdat het verloop van topics hier in ONZ soms zo onmenselijk snel is kan hij hier een linkje achterlaten met een korte uitleg waar het over gaat.
[ afbeelding ] Ja leuk, en kunnen wij er ook in posten?
Nee, maar jullie kunnen wel een topic voordragen voor het ONZIN TopTipTopic topic, dit kan je in het ONZ feedbacktopic doen. Wij kijken dan naar het voorgedragen topic en zetten het er wel/niet in.
[ afbeelding ] Waarom dit topic eigenlijk?
Nou, omdat op sommige momenten door de bomen het bos niet meer te zien is, dan is iedereen vrolijk aan het posten in slowchat topics en raken de topics met meer dan 4 regels of waar je over na moet denken al snel onderaan de topiclijst om nooit meer gezien te worden.. Nu kunnen de users die wat langer over hun topic nadenken in het TopTipTopic vermeldt worden en kunnen gebruikers die geen zin hebben in het spitten door kilo's bagger slowchat/minder geslaagde grapjes/incrowd-topics ook zien dat het nog best eens grappig kan zijn hier ( de echte ONZinner weet dat natuurlijk allang, maarja
. )
Anyway, hier komen zo wel een paar linkjes van onlangs aangemaakte topics die een vermelding verdienen in dit topic.
Geen idee. Verwijderde berichten zijn niet zichtbaar voor mods. Wat was je reactie?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:04 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik heb gepost in Doe de ''ben ik homo?'' quiz
Maar mijn reactie is verdwenen?
Da's nieuwe spelling.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens over dit topic is het niet
Nu mèt gevoel voor humor! ipv Nu mét gevoel voor humor! nu staat er eigenlijk meet.
Nogal.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ruim dat morsdode TTT-kadaver anders gewoon een keer op mèn, het begint te stinken.
Ik zet geen slotjes in KLB, alleen in ONZ.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:38 schreef tong80 het volgende:
En die mod zet slotjes :
Zo vroeg, en dan al moeten schijten.
Wel een anoniem slotje nuquote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zet geen slotjes in KLB, alleen in ONZ.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ruim dat morsdode TTT-kadaver anders gewoon een keer op mèn, het begint te stinken.
Nee, mijn mongoloïde kindje. Ookal duurt het tot het jaar 8000 voordat ie vol is, het gaat lukken.quote:
Het is een leuk verhaal maar na de initïele lachgolf wel weer dood gevallen, huhquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:55 schreef Houzer het volgende:
Hoi mijn verhaal is gezien de reacties wel TTT waardig toch?
Neuken op LSD
Hoi J. jij nog steeds ONZ mod?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een leuk verhaal maar na de initïele lachgolf wel weer dood gevallen, huh.
Niet nog steeds, weer, tijdelijk.quote:
quote:En ja das ook weer zo.
ik zit op mn werk...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:25 schreef WurM het volgende:
Mag deze open?
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel DREI
Enjoy.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:25 schreef WurM het volgende:
Mag deze open?
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel DREI
je bent geweldig jogyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |