Gedemotiveerd is het juiste woordquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
We hebben de ONZ usertjes goed opgevoed
Geef het ff. Koelt vanzelf wel af.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
De foute Michael Jackson grappen
michael jackson!
Condoleances Michael JacksoN!
Wie wordt de nieuwe Maikuuul Tjeksen
hoeveel MJ topics gaan er nog bijkomen? Er is vast wel iets van een merge ofzo mogelijk
Goeiemorgen Ludoquote:
ik was te voorbarig, je 2e topic is daarom nog openquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:04 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
Krijg je tegenwoordig niet meer de kans om je post te herstellen ?
Vrouwen moeten niet meer zeiken over emancipatie.
Omdat je te voorbarig was is mijn twee topic nog openquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik was te voorbarig, je 2e topic is daarom nog open
omdat 90% van je topics oneliners zijn, wil ik nog wel eens topics van je dichtflikkeren..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat je te voorbarig was is mijn twee topic nog open
Het één heeft niks met het ander te maken.
Waarom was je te voorbarig ?
Omdat je lekker een tong80 topic op slot kon gooien ?
Ken je kikkerlikker ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:03 schreef murp het volgende:
[..]
omdat 90% van je topics oneliners zijn, wil ik nog wel eens topics van je dichtflikkeren..
dat laatste dus
je slaat de plank volledig misquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:58 schreef plank_ het volgende:
[..]
Kwestie van te sterke argumenten tong80, dat zal het zijn.
Ken je Knikkertje lik?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je kikkerlikker ?
De meest humoristische fokker ooit.
Al zijn briljante topics waren one liners.
Trouwens net deze one liner geopend.
Noem hier je ene voetbalheld. Dus niet meerdere namen.
Ben nu wel benieuwdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:34 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
Ken je Knikkertje lik?
Briljant boek!
Nou ik ook hoorquote:
beiddequote:Op zondag 28 juni 2009 16:24 schreef plank_ het volgende:
De nood om een slotje te zetten was weer erg hoog murp?
Of gewoon een kwestie van de schade inhalen?
murp is vader geworden *O*
Da's n beetje jammer, zie dit regelmatig gebeuren als je n poos bent weggeweest.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 17:35 schreef plank_ het volgende:
[..]
Da's n beetje jammer, zie dit regelmatig gebeuren als je n poos bent weggeweest.
Maar hee, als het je gelukkig maakt
was meer n observatie, dan kritiekquote:Op zondag 28 juni 2009 17:39 schreef murp het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn ding, al een paar jaar..
anders stuur je maar een mail naar forum@fok.nl
ben blij dat users mij observeren, ik zal mijn gemod eens onder de loep nemenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:43 schreef plank_ het volgende:
[..]
was meer n observatie, dan kritiek
veel plezier met je ding
Dat moet je zelf wetenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:44 schreef murp het volgende:
[..]
ben blij dat users mij observeren, ik zal mijn gemod eens onder de loep nemen![]()
nee, ik ben echt blij dat je dit even onder de aandacht neem, ik zal achte de schermen wel een topic openen hoe ik dit kan gaan veranderen.... het raakt mij best wel en het zit me best wel diep... dit allemaalquote:
Dat lijkt mij de moeite niet waard, maar dat is mijn meningquote:Op zondag 28 juni 2009 17:49 schreef murp het volgende:
[..]
nee, ik ben echt blij dat je dit even onder de aandacht neem, ik zal achte de schermen wel een topic openen hoe ik dit kan gaan veranderen.... het raakt mij best wel en het zit me best wel diep... dit allemaal
NEE, ik vind het wel de moeite waard... Ik ben je dan ook zeer zeer dankbaarquote:Op zondag 28 juni 2009 17:52 schreef plank_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de moeite niet waard, maar dat is mijn mening
Maar ik ben weg uit deze draad
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:43 schreef Apekoek het volgende:
Nou dit topic kan dicht of die lutsers moeten er uit getrapt worden. Alleen maar gezeik dat ze het "te oud" vinden.
Ode aan de longcat!
Mja mag dicht dus, zeiken was even leuk maar had toch meer leuke inbreng van fokkers verwacht. Wat mij betreft heeft hoe oud iets is daar niets mee te maken.quote:
Inbreng? Je bedoelt wie googled het best naar longcat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mja mag dicht dus, zeiken was even leuk maar had toch meer leuke inbreng van fokkers verwacht. Wat mij betreft heeft hoe oud iets is daar niets mee te maken.
Graag dicht maar, helaas is het een probleem als je op internet achterloopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:56 schreef murp het volgende:
jaja, gaan jullie maar weer verder in dat topic dat open is![]()
neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Graag dicht maar, helaas is het een probleem als je op internet achterloopt.
Overigens waarom haal je mijn reactie weg en laat je de zijne staan? Vriendjes politiek op fok?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:56 schreef murp het volgende:
jaja, gaan jullie maar weer verder in dat topic dat open is![]()
Hoezo loop jij mee te ouwe hoeren, als moderator hoor je de boel toch gewoon netjes te houden? Ik doe hier niemand kwaad. Als ik netjes vraag of het topic dicht mag lijkt me dat niet te veel gevraagd? Ik ben immers niet degene die hier begon met problemen te maken in het desbetreffende topic.quote:
berichten na die ene berichten heb ik gedelete, en vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Overigens waarom haal je mijn reactie weg en laat je de zijne staan? Vriendjes politiek op fok?
Je vergeet dat een topic geen eigendom van je is en dat jij dus helemaal niets te vertellen hebt over het open of sluiten daarvan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoezo loop jij mee te ouwe hoeren, als moderator hoor je de boel toch gewoon netjes te houden? Ik doe hier niemand kwaad. Als ik netjes vraag of het topic dicht mag lijkt me dat niet te veel gevraagd? Ik ben immers niet degene die hier begon met problemen te maken in het desbetreffende topic.
Slotje dan maar, waar is FB anders voor?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:39 schreef murp het volgende:
en ik ben geen kleuterjuf... klaar einde discussie in het FB topic
NB, mag niet en ik post ook niet in het topicquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:33 schreef Jojoortje het volgende:
Vraag aan murp. Waarom mag NB nu opeens wel?
Wat ik overigens niet erg vind.
ik doe het met hem via de PMquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Slotje dan maar, waar is FB anders voor?
Lekker transparant.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:44 schreef murp het volgende:
[..]
NB, mag niet en ik post ook niet in het topic
[..]
ik doe het met hem via de PMlekker geile prive babbels
Het idee van een feedback topic gaat er een beetje door verloren.quote:
anders ga je na een jaar nog steeds zeiken en ja ikhad het topic dicht moeten flikkeren boehoe blame me...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:51 schreef Jojoortje het volgende:
Het is gewoon een vraag murp en je mag ook normaal antwoord geven.
inderdaad, ik neem het mee naar achterenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het idee van een feedback topic gaat er een beetje door verloren.
Huh? Was totaal niet om je aan te vallen hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:52 schreef murp het volgende:
[..]
anders ga je na een jaar nog steeds zeiken en ja ikhad het topic dicht moeten flikkeren boehoe blame me...
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:58 schreef murp het volgende:
ik kan nu wel zeggen dat ik het mee naar achteren neem, maar we doen het gewoon nu lekker zo... misschien als ONZ weer bruist dat de touwtjes strakker worden of juist losser
Dat roep je nu ook al een jaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:58 schreef murp het volgende:
misschien als ONZ weer bruist dat de touwtjes strakker worden of juist losser
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:58 schreef murp het volgende:
ik kan nu wel zeggen dat ik het mee naar achteren neem, maar we doen het gewoon nu lekker zo... misschien als ONZ weer bruist dat de touwtjes strakker worden of juist losser
Ik bewonder je optimisme murpquote:
ik laat ONZ niet in de steek zoals anderen..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:24 schreef plank_ het volgende:
[..]
Ik bewonder je optimisme murp
Het blijft toch water naar de zee dragen, maar ik hoop echt dat je eens gelijk gaat krijgen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
ik laat ONZ niet in de steek zoals anderen..
Jammerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Vooral als je overduidelijk merkt dat de ONZ modjes niet op 1 lijn zitten, en als je dan merkt dat 1 van die modjes vastgeroest zit, niet consequent is en nog meer zaken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
Húúúú.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
*kuch* niets aanvoelen op de vroege morgen *kuch*quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Goede Morgen
Waarom sluit je de gm topic die als eerste was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |