Lekker transparant.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:44 schreef murp het volgende:
[..]
NB, mag niet en ik post ook niet in het topic
[..]
ik doe het met hem via de PMlekker geile prive babbels
Het idee van een feedback topic gaat er een beetje door verloren.quote:
anders ga je na een jaar nog steeds zeiken en ja ikhad het topic dicht moeten flikkeren boehoe blame me...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:51 schreef Jojoortje het volgende:
Het is gewoon een vraag murp en je mag ook normaal antwoord geven.
inderdaad, ik neem het mee naar achterenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het idee van een feedback topic gaat er een beetje door verloren.
Huh? Was totaal niet om je aan te vallen hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:52 schreef murp het volgende:
[..]
anders ga je na een jaar nog steeds zeiken en ja ikhad het topic dicht moeten flikkeren boehoe blame me...
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:58 schreef murp het volgende:
ik kan nu wel zeggen dat ik het mee naar achteren neem, maar we doen het gewoon nu lekker zo... misschien als ONZ weer bruist dat de touwtjes strakker worden of juist losser
Dat roep je nu ook al een jaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:58 schreef murp het volgende:
misschien als ONZ weer bruist dat de touwtjes strakker worden of juist losser
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:58 schreef murp het volgende:
ik kan nu wel zeggen dat ik het mee naar achteren neem, maar we doen het gewoon nu lekker zo... misschien als ONZ weer bruist dat de touwtjes strakker worden of juist losser
Ik bewonder je optimisme murpquote:
ik laat ONZ niet in de steek zoals anderen..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:24 schreef plank_ het volgende:
[..]
Ik bewonder je optimisme murp
Het blijft toch water naar de zee dragen, maar ik hoop echt dat je eens gelijk gaat krijgen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
ik laat ONZ niet in de steek zoals anderen..
Jammerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Vooral als je overduidelijk merkt dat de ONZ modjes niet op 1 lijn zitten, en als je dan merkt dat 1 van die modjes vastgeroest zit, niet consequent is en nog meer zaken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
Húúúú.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
*kuch* niets aanvoelen op de vroege morgen *kuch*quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Goede Morgen
Waarom sluit je de gm topic die als eerste was?
Dat is geen GM-topic. Dat is gewoon een verkapt (nacht)bagger topic: veel te vroeg geopend en zonder fatsoenlijke OP. Bovendien vind ik niet dat er echt sprake is van een 'heel gesprek' dat gaande is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Goede Morgen
Waarom sluit je de gm topic die als eerste was?
Behalve dat daar werd in gereageerd, was al heel gesprek gaande en die andere werd genegeerd.
Beetje lullig dit. Hoop echt dat ie dicht is omdat je de op aan het aanpassen bent ofzo
en het was teveel moeite om zoiets in je slotpost te zetten? Ipv het zielige hoi dat er nu stond, had mij weer een fb post en pm gescheeldquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is geen GM-topic. Dat is gewoon een verkapt (nacht)bagger topic: veel te vroeg geopend en zonder fatsoenlijke OP. Bovendien vind ik niet dat er echt sprake is van een 'heel gesprek' dat gaande is.
En tenslotte is er tevens ook een 'fatsoenlijk' GM topic geopend ... daar verder dus.
In dat topic van pas 14 posts staat 5 keer het linkje naar het 'echte' GM-topic genoemd. We nu niet lopen mierenneuken he ...quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en het was teveel moeite om zoiets in je slotpost te zetten? Ipv het zielige hoi dat er nu stond, had mij weer een fb post en pm gescheeld
Het schept gewoon verwarring omdat het topic dat als eerste geopend wordt altijd open blijft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In dat topic van pas 14 posts staat 5 keer het linkje naar het 'echte' GM-topic genoemd. We nu niet lopen mierenneuken he ...
Klopt, normaal gesproken blijft dat topic ook open. Maar dit topic was veel te vroeg geopend en had geen fatsoenlijke OP. Als dat zo doorgaat, worden de GM-topics straks om middernacht al geopend. Ergens moet er een grens getrokken worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schept gewoon verwarring omdat het topic dat als eerste geopend wordt altijd open blijft.
Zullen we nu even goedemorgen gaan zeggen tegen elkaar?
Dat moet in het GM topic he doosquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt, normaal gesproken blijft dat topic ook open. Maar dit topic was veel te vroeg geopend en had geen fatsoenlijke OP. Als dat zo doorgaat, worden de GM-topics straks om middernacht al geopend. Ergens moet er een grens getrokken worden.
Maar: goeiesmorgens deze morgen
In dit geval had Jim um wel open kunnen laten imho.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:44 schreef remlof het volgende:
Voor half vier, vier uur moet je geen GM topic openen, dan zou ik ze ook dichtgooien
ja slaat de plank misquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:11 schreef plank_ het volgende:
[..]
In dit geval had Jim um wel open kunnen laten imho.
Soms moet je modden met takt en gevoel, tenminste zeg jij altijd
wat hij zegtquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:46 schreef stoepjong het volgende:
Vet geil die single wijven in die banner hier onder! [ afbeelding ]
ja leukquote:
Mooi, ik vind het echt een pareltjequote:
Graag gedaan, heel graag zelfs.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:00 schreef tong80 het volgende:
Nog bedankt voor het briljante slotje
Ondanks zijn verlies blijft Murray briljant.
Ik ben je dan ook eeuwig dankbaar.quote:
Nee, stel je voor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben je dan ook eeuwig dankbaar.
Er waren iets te veel users die er om moesten lachen.
En da kunne we nie hebbe hè ?
tong80. Aangenaam.quote:
ik kan ook wel begrijpen dat je nog steeds graag in ONZ FB postquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:57 schreef plank_ het volgende:
Ik kan het slotje van SWJ wel begrijpen
Had idd beter in het funny links etc draadje gepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |