Lekker transparant.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:44 schreef murp het volgende:
[..]
NB, mag niet en ik post ook niet in het topic
[..]
ik doe het met hem via de PMlekker geile prive babbels
Het idee van een feedback topic gaat er een beetje door verloren.quote:
anders ga je na een jaar nog steeds zeiken en ja ikhad het topic dicht moeten flikkeren boehoe blame me...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:51 schreef Jojoortje het volgende:
Het is gewoon een vraag murp en je mag ook normaal antwoord geven.
inderdaad, ik neem het mee naar achterenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het idee van een feedback topic gaat er een beetje door verloren.
Huh? Was totaal niet om je aan te vallen hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:52 schreef murp het volgende:
[..]
anders ga je na een jaar nog steeds zeiken en ja ikhad het topic dicht moeten flikkeren boehoe blame me...
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:58 schreef murp het volgende:
ik kan nu wel zeggen dat ik het mee naar achteren neem, maar we doen het gewoon nu lekker zo... misschien als ONZ weer bruist dat de touwtjes strakker worden of juist losser
Dat roep je nu ook al een jaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:58 schreef murp het volgende:
misschien als ONZ weer bruist dat de touwtjes strakker worden of juist losser
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:58 schreef murp het volgende:
ik kan nu wel zeggen dat ik het mee naar achteren neem, maar we doen het gewoon nu lekker zo... misschien als ONZ weer bruist dat de touwtjes strakker worden of juist losser
Ik bewonder je optimisme murpquote:
ik laat ONZ niet in de steek zoals anderen..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:24 schreef plank_ het volgende:
[..]
Ik bewonder je optimisme murp
Het blijft toch water naar de zee dragen, maar ik hoop echt dat je eens gelijk gaat krijgen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
ik laat ONZ niet in de steek zoals anderen..
Jammerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Vooral als je overduidelijk merkt dat de ONZ modjes niet op 1 lijn zitten, en als je dan merkt dat 1 van die modjes vastgeroest zit, niet consequent is en nog meer zaken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
Húúúú.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef murp het volgende:
[..]
*kuch* niets aanvoelen op de vroege morgen *kuch*quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Goede Morgen
Waarom sluit je de gm topic die als eerste was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |