Hij staat als jeugdspeler op de video's van Wiel Coerver.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:14 schreef Kopbal het volgende:
Kees van Wonderen.
De eerste speler die echt mijn idool was. Enorm ondergewaardeerd ook door niet-Feyenoorders.
Hoe toepasselijk ook nu: bij het nummer 'a stranger in Moscow' moet ik altijd aan Keessie denken. Hij scoorde zijn eerste goals tegen Spartak.
Je vergeet Interquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Dennis Bergkamp.
Speelde voor Ajax en Arsenal, van wie ik beide fan ben. Fantastische spits, ontzettend compleet en boven alles natuurlijk zijn ongelooflijke inzicht en balgevoel.
Deze post gaat vaak gequote worden
Ook mijn all-time favorite.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:30 schreef sjimz het volgende:
Zinedine Zidane.
Wat een geweldenaar.
Overzicht, techniek, winnaarsmentaliteit, scorend vermogen, leiderschap en veel titels.
Echt de beste speler die ik zelf bewust heb meegemaakt.
Tevens was dit ook de enige speler die zo goed was dat hij me écht is bijgebleven op het eerste WK (of EK, die hou je tegoed) dat ik bewust heb meegekregen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:38 schreef timmmmm het volgende:
Oliver Kahn. Zag daar maar eens een bal langs te krijgen, toen hij in zijn prime was.
Ik heb alle WK's op video.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:38 schreef Rieleks het volgende:
Ik vind het eigenlijk complete onzin dat je voetbalheld iemand is die je nooit live hebt meegemaakt. YouTube filmpjes zijn mooi, maar ik ben ook een wereldvoetballer als je al mijn mooie en goede dingen op een rij zet.
Garrincha is een geweldige voetballer, daar niet van. Maar in het stadion kan je op iemand letten, wat doet ie als de bal niet in z'n buurt is, hoe bespeelt ie de ruimtes, hoe is ie mentaal en meer van dat soort vragen. Ik neem eigenlijk niet eens aan dat je van Garrincha hele wedstrijden hebt gezien. Daar zie je ook al een stuk meer, maar nog lang niet alles.
Jari Litmanen was de beste voetballer van zijn tijd en daarvoor ook mijn keuze.
Leo Beenhakker verkocht hem ooit aan FC Twente. Hij vond Ron Willems en John van Loen beter.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ronald de Boer
Één van de weinige spelers die met een simpele lichaams-schijbeweging iedereen voorbij kwam, ondanks het ontbreken van snelheid. Techniek, passen, lange ballen, overzicht, noem het maar op of hij had het. Alleen zijn snelheid was zijn minpunt, maar dat kon hij gelukkig compenseren met enorm veel balgevoel en functionele techniek. Tevens was hij multi-inzetbaar en was hij zelfs de speler die in de Ajax top jaren 2 maal de prijs "voetballer van het jaar" won.
[ afbeelding ]
De beste in je eigen tijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:47 schreef Zwansen het volgende:
Zidane. Voor mij de beste ooit.
Hij is de enige voetballer waarvoor ik speciaal naar een wedstrijd ging kijken, heb ik nooit bij een andere speler gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |