Nee niet echt. Gewoon een flauw mopje als OP.quote:
Mopjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee niet echt. Gewoon een flauw mopje als OP.
En daar hebben we dit topic voor: Moppentrommel deeltje 5 alweer
Leef je uit, zou ik zeggen
Ach ga toch weg!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Murp, je hoeft niet ALLE topics van mij te sluiten hoor.
En het 'WE ZIJN ER WEER" topic had best open mogen blijvenKunnen we elkaar weer even begroeten in Onzin
murp? Volgens mij hebben ze ook een aantal account vergeten te deleten, kun je dat ook ff doorgeven?quote:
My thoughts exactlyquote:Op zondag 14 juni 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
murp? Volgens mij hebben ze ook een aantal account vergeten te deleten, kun je dat ook ff doorgeven?
Het zegt wel genoeg datquote:
Kontenlikker.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het zegt wel genoeg datmurp
mijn topic wel open laat.
tsjek.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:40 schreef SlimShady het volgende:
kan iemand een postje verwijderen. ik had ruzie met wat knopjes.
Het zijn zeker goede paints, maar dat is dan ook het enige: een goede OP met kwaliteitspaints. De rest van het topic bestaat uit bewonderingsreacties .... als men nu een mee gaat doen met de OPquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:15 schreef Mozy het volgende:
Kan dit topic een TTT krijgen?
Een terugblik op het afgelopen jaar... [incl. Paint]
Kwaliteitstopic met uber paints.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het zijn zeker goede paints, maar dat is dan ook het enige: een goede OP met kwaliteitspaints. De rest van het topic bestaat uit bewonderingsreacties .... als men nu een mee gaat doen met de OP
Er is een groot verschil tussen een TTT en een topic open laten hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:23 schreef Manono het volgende:
[..]
och jee
er zijn wel lamere topics die jullie wekenlang open laten staan
Jij snapt 'tquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:50 schreef Houzer het volgende:
Crap SWJ ik had nog wel zo mn best gedaan om het verhaal wat pakkender te maken
Maar ik snap het, je bent zelf al verliefd op ChipsZaken je duld geen concurentie
Ziet er naar uit dat dat topic gedelete is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:29 schreef Afwazig het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er met mijn breezertopics is gebeurd?
[Howto] Breezers uitbuiten Deel II
Ik krijg deze error:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Geen idee. Als je het pe sé wilt weten, stuur je gewoon even een mailtje of pm naar een FA.quote:
hallo, mijn sexy SM modjequote:Op woensdag 17 juni 2009 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee. Als je het pe sé wilt weten, stuur je gewoon even een mailtje of pm naar een FA.
Omdat het niet de bedoeling is dat je voor iedere hersenscheet een dagboek-topic gaat openen met alleen maar een plaatje in de OP. Als je zo wil pronken met je poesje, neem dan even een kijkje hier: Flora & Faunaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:30 schreef Grafsteentje het volgende:
IK WIL GVD WETEN WAAROM MIJN POEKIE DRAADJES GESLOTEN WORDEN
Maar wel veel plezier gewenst met je poesje hoor!quote:
Dat is in KLB, daarvoor moet je in [KLB FB] voor uw serieuze zaken zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:28 schreef Grafsteentje het volgende:
uhm mod
kun je ff mn pic weghalen in de klaagbaak topic
die heb ik niet zelf geplaatst
neuh, een mooie grafrede zou hier niet misstaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er nou echt niks te klagen en/of te zeuren in ONZ?
Ga vooral je gang!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef plank_ het volgende:
[..]
neuh, een mooie grafrede zou hier niet misstaan
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef plank_ het volgende:
[..]
neuh, een mooie grafrede zou hier niet misstaan
Ik heb een berichtje in zijn fobo achtergelaten: 'nu stinkt het hier ook'.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Peter het volgende:
is die trollende stoepjong al aangesproken?[HOMO] 2454 - Er is nu zelfs een hyves!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in zijn fobo achtergelaten: 'nu stinkt het hier ook'.
Ga dan snel douchenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in zijn fobo achtergelaten: 'nu stinkt het hier ook'.
Dat laatste natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt verbazingwekkend weinig voor. Of was het een leuk woordgrapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |