Nee Melanie doet niet aan handbal volgens mij (komt uit Weert trouwens)quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De Melanie die ik ken is een handbaltrutje uit de provincie
Mitchell een irritant buurjongetje
Maurits de ex-zanger van een depressief slechte gothic band
Oh, van de Kunstbende ken ik alleen DeWolff en Madi, die morgen meedoetquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Melanie doet niet aan handbal volgens mij (komt uit Weert trouwens)
Mitchell is wel een buurjongen, maar de mijne geweest
En maurits zingt wel, maar geen gothic
Ze hebben alle 3 vaker meegedaan aan Kunstbende.
Volgens mij doen ze dit jaar niet mee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh, van de Kunstbende ken ik alleen DeWolff en Madi, die morgen meedoet
Die ene van net is van mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
Voor de mensen die lid willen worden, zet ook even je FOK naam bij het verzoek (als dat mogelijk is) anders weet ik niet altijd of ik niet toevallig lurkers en trollen toelaat
http://fokhomos.hyves.nl/ dusen vanmiddag zorg ik wel even voor een mooie layout.
Ja, jou ken ik welquote:
Het stonk nog niet toen jij er nog niet was...quote:
Die mij net aansprak?quote:
Niet onze fan wegjagen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het stonk nog niet toen jij er nog niet was...
Ja ga ik wel doen, maar niet nuquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
Ang3l heeft vast veel [HOMO]'s in z'n hyves, die moet maar even allemaal mensen uitnodigen. Ik heb er maar drie die regelmatig posten hier.
Fans zijn irritant.quote:
Ik voelde 't!quote:
Ghihihi, ik kan me bij krullen nooit beheersenquote:
Het heeft geen haastquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ga ik wel doen, maar niet nu
Ik ga zo uit eten, met die ene. Nou ja, meer met die ander.
Zwijg, we kunnen wel wat fans gebruiken, anders wordt het niks met world dominationquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:20 schreef Stroekie het volgende:
reikt beker mona citroenkwarktaart aan voor keukenkast in plaats van een danoontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |