Nee Melanie doet niet aan handbal volgens mij (komt uit Weert trouwens)quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De Melanie die ik ken is een handbaltrutje uit de provincie
Mitchell een irritant buurjongetje
Maurits de ex-zanger van een depressief slechte gothic band
Oh, van de Kunstbende ken ik alleen DeWolff en Madi, die morgen meedoetquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Melanie doet niet aan handbal volgens mij (komt uit Weert trouwens)
Mitchell is wel een buurjongen, maar de mijne geweest
En maurits zingt wel, maar geen gothic
Ze hebben alle 3 vaker meegedaan aan Kunstbende.
Volgens mij doen ze dit jaar niet mee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh, van de Kunstbende ken ik alleen DeWolff en Madi, die morgen meedoet
Die ene van net is van mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:07 schreef wonderer het volgende:
Voor de mensen die lid willen worden, zet ook even je FOK naam bij het verzoek (als dat mogelijk is) anders weet ik niet altijd of ik niet toevallig lurkers en trollen toelaat
http://fokhomos.hyves.nl/ dusen vanmiddag zorg ik wel even voor een mooie layout.
Ja, jou ken ik welquote:
Het stonk nog niet toen jij er nog niet was...quote:
Die mij net aansprak?quote:
Niet onze fan wegjagen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het stonk nog niet toen jij er nog niet was...
Ja ga ik wel doen, maar niet nuquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:11 schreef wonderer het volgende:
Ang3l heeft vast veel [HOMO]'s in z'n hyves, die moet maar even allemaal mensen uitnodigen. Ik heb er maar drie die regelmatig posten hier.
Fans zijn irritant.quote:
Ik voelde 't!quote:
Ghihihi, ik kan me bij krullen nooit beheersenquote:
Het heeft geen haastquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ga ik wel doen, maar niet nu
Ik ga zo uit eten, met die ene. Nou ja, meer met die ander.
Zwijg, we kunnen wel wat fans gebruiken, anders wordt het niks met world dominationquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:20 schreef Stroekie het volgende:
reikt beker mona citroenkwarktaart aan voor keukenkast in plaats van een danoontje
Ik wilde iets stoms aandoen zelfs.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het heeft geen haastVeel plezier vast vanavond. En laat je niet verleiden, he?
Moet je dan niet juist iets warms aantrekken om te compenseren?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde iets stoms aandoen zelfs.....
Maar ik heb me toch maar weer leuk aangekleed met ijsblauw want da's de kleur van mijn ogen
Wel waar!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het stonk nog niet toen jij er nog niet was...
icequeenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je dan niet juist iets warms aantrekken om te compenseren?
Toedelsquote:
Ben homo geworden omdat ik dan méér geld te besteden heb dan heterosquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:24 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Wel waar!
En de stank komt door de geur van venedering, ik bedoel, jullie kunnen geen vriendinnen krijgen en daarom worden jullie maar homo, triest hoor, zeer triest!
Liefje, wat boeit het. 't is een shock-poging. Waarschijnlijk is er niks van gemeend, en als het wel zo is...tja...dan heb ik er wel pillen tegenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:27 schreef wonderer het volgende:
Hey keukenkast, ben je er nog steeds mee eens dat we die "fan" nodig hebben?
Jij bent homo gewordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ben homo geworden omdat ik dan méér geld te besteden heb dan heteros
Pff, het is algemeen bekend dat homo ook in hun salaris worden gediscrimineerd en terecht als je het mij vraagt, jullie zijn net vrouwen alleen dan man, achtelijk gewoon, hoor je!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ben homo geworden omdat ik dan méér geld te besteden heb dan heteros
Het is irritant. Toch ook niet lekker als je in een gaykroeg zit en er komt zo'n bekrompen ziel je beledigen terwijl je zit te chillen met vrienden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Liefje, wat boeit het. 't is een shock-poging. Waarschijnlijk is er niks van gemeend, en als het wel zo is...tja...dan heb ik er wel pillen tegen
Ja geworden, voor het geld, dat moge duidelijk zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jij bent homo geworden?
Hell of an example, baby
MMja, duidelijk. Zo appart, dat homo's dan allemaal in een kroeg gaan zitten en dan zichzelf waarschijnlijk beter voelen dan de rest, daar werkt inderdaad maar een pil tegenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
gaykroeg
En hier werkt maar een pil tegen
en dan zichzelf[s] waarschijnlijk beter voelen[/s]* Beter zijn* dan de restquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:38 schreef stoepjong het volgende:
[..]
MMja, duidelijk. Zo appart, dat homo's dan allemaal in een kroeg gaan zitten en dan zichzelf waarschijnlijk beter voelen dan de rest, daar werkt inderdaad maar een pil tegen
Echt niet, u dumb bitch. We zijn meestal hoger opgeleid, hebben meer geld te besteden. Weten de beste clubs. Vrouwen die voor jullie geen haalbare kaart zijn, zijn onze beste maatjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:31 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Pff, het is algemeen bekend dat homo ook in hun salaris worden gediscrimineerd en terecht als je het mij vraagt, jullie zijn net vrouwen alleen dan man, achtelijk gewoon, hoor je!
te druk met kontkrabben denk ikquote:
adiosquote:
Ja, als je iets stouts doet, krijg je een aantekening. Dus dat zal in jouw geval wel om een vies plaatje zijn geweest of zo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:59 schreef mike_hunt het volgende:
VOOR DE OUDGEDIENDEN HIER!
What the fuck betekent 'notes'? Zijn dat waarschuwingen o.i.d.?
Ik heb er twee en als ik ze wil inzien dan moet ik betalen. I don't think so....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |