bitch pleasequote:
Dan heb je Deadwood nog nooit gekeken zekerquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik schrok helemaal toen ik "fuck" hoorde op HBO
Inderdaad VéVé-axxer!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat is een goede: Térik!![]()
3rik is gemeenJe zegt ook geen An31 als hij weer jarig is.
Dan ga je voor de makkelijke weg? jezelf verdoven met pillen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
bitch please
als ik moet kiezen tussen me redelijk voelen óf in de krochten van mijn ziel te moeten kruipen om alle pijn weer terug te halen en te verwerken dan is de keuze snel gemaakt.
Dat is het bij mij ook een beetje, ik vind pillen de easy way out, en ik wil niet afhankelijk zijn van pillen. Dat idee alleen al zorgt ervor dat ik mezelf gewoon dwing om niet meganega (whehe) te denkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
bitch please
als ik moet kiezen tussen me redelijk voelen óf in de krochten van mijn ziel te moeten kruipen om alle pijn weer terug te halen en te verwerken dan is de keuze snel gemaakt.
Je spuit de restquote:zoveel slik ik overigens niet.
ik zeg dat tegen sommige vrienden hier. Het zijn dan grote kerels, dus het contrast is nog groter daardoor. Zij moeten steeds lachen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm ja.. niet dat ik dat ooit serieus zeg
De oorzaak is waarschijnlijk gewoon chemisch.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga je voor de makkelijke weg? jezelf verdoven met pillen?
Ik zou de oorzaak liever aanpakken.
jij bent ook een basket case, like everybody else here?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[quote]Dat is het bij mij ook een beetje, ik vind pillen de easy way out, en ik wil niet afhankelijk zijn van pillen. Dat idee alleen al zorgt ervor dat ik mezelf gewoon dwing om niet meganega (whehe) te denken.
Ik kan het filmpje nu niet kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb je Deadwood nog nooit gekeken zeker
Ook HBO
do you have the timequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij bent ook een basket case, like everybody else here?
Ik slik alleen Paracetamolquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is het bij mij ook een beetje, ik vind pillen de easy way out, en ik wil niet afhankelijk zijn van pillen. Dat idee alleen al zorgt ervor dat ik mezelf gewoon dwing om niet meganega (whehe) te denken.
Dat je een foutje in de aanmaak hebt i.p.v. 1 of andere gebeurtenis?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De oorzaak is waarschijnlijk gewoon chemisch.
Ja, 't is dus een geintje.. want ik vind mensen die het gemeend zeggen echt heel eng!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zeg dat tegen sommige vrienden hier. Het zijn dan grote kerels, dus het contrast is nog groter daardoor. Zij moeten steeds lachen.
Ik ben zelfs daar heel "voorzichtig" mee.quote:
Ik heb het nooit ontkend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij bent ook een basket case, like everybody else here?
Precies. Het wordt versterkt van buitenaf, dat wel, maar de gevoeligheid voor de depressies en de andere shit heeft te maken met stoffen die ik mis of teveel heb of zo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je een foutje in de aanmaak hebt i.p.v. 1 of andere gebeurtenis?
Dan kan ik me nog wel voorstellen dat je dat met pillen aanpakt,
Dan is het zoiets als krukken als je niet zelf kunt lopen.
Ik doe dat dus eigenlijk alleen als ze het vragen. Ik vind het zo vies, eigenlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zelfs daar heel "voorzichtig" mee.
Ik slik alleen....
Doe de groeten aan Rein!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:46 schreef Vlarp het volgende:
Lieve mensen, ik ga naar huis toe.. tot vanavond
Oh die snoep ik als smartiesquote:
Je weet dat 't niet veilig is he, ook al vragen ze het heel lief?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik doe dat dus eigenlijk alleen als ze het vragen. Ik vind het zo vies, eigenlijk
ik weet niet hoe het in Nederland is, maar hier wordt te pas en te onpas Prozac voorgeschreven, zelfs aan kinderen zonder eerst ze door de mangel te halen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Precies. Het wordt versterkt van buitenaf, dat wel, maar de gevoeligheid voor de depressies en de andere shit heeft te maken met stoffen die ik mis of teveel heb of zo.
Waarom doet iedereen zo faux-fatherly?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat 't niet veilig is he, ook al vragen ze het heel lief?
Prozacquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het in Nederland is, maar hier wordt te pas en te onpas Prozac voorgeschreven, zelfs aan kinderen zonder eerst ze door de mangel te halen.
no u didn't just say that.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik doe dat dus eigenlijk alleen als ze het vragen. Ik vind het zo vies, eigenlijk
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen zo faux-fatherly?
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel papa's
En Wilma, het lesbische nichtje
Ik lees zo wel terug als ik op de fiets zit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja, het gaat echt snel met die newbies erbij. ik lees al niet eens meer terug.
Ben ik serieus nog steeds een newbiequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja, het gaat echt snel met die newbies erbij. ik lees al niet eens meer terug.
En schijnbaar mijn kleine broertjequote:
das heul niet waar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen zo faux-fatherly?
ik geloof dat ik newbie af ben. Xit hier vanaf oktober vorig jaar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ben ik serieus nog steeds een newbie?
Oke, voor die mensen die dat hebben zijn pillen die het onderdrukken wel oke. Maar dan is het ook niet raar dat andere mensen er huiverig voor zijn, als ze de pillen niet echt nodig hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, echte depressies zijn een fysiologisch probleem, niet iets "tussen de oren". De receptoren voor bepaalde hormonen werken niet goed. Ongevoeligheid voor endorfinen of zo.
truequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, echte depressies zijn een fysiologisch probleem, niet iets "tussen de oren". De receptoren voor bepaalde hormonen werken niet goed. Ongevoeligheid voor endorfinen of zo.
Ik kan wel een nieuwe familie gebruiken, eigenlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En schijnbaar mijn kleine broertje![]()
.
(Ik heb wel altijd een broertje gewild)
Nee, maar als je al in een dip zit word er hier van alles voorgeschreven. Dat vind ik fout.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oke, voor die mensen die dat hebben zijn pillen die het onderdrukken wel oke. Maar dan is het ook niet raar dat andere mensen er huiverig voor zijn, als ze de pillen niet echt nodig hebben.
It's non of your beeswax wat mensen willen slikken. Als het ze helpt vind ik het prima.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar als je al in een dip zit word er hier van alles voorgeschreven. Dat vind ik fout.
Ik weet eigenlijk niet wat die pillen doen. Maar nee, het is niet raar dat sommige mensen anti-pil zijn, maar voordat je iemand als zwak en "the easy way out" bestempelt, is het wel handig als je je eerst even verdiept in hun probleemquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oke, voor die mensen die dat hebben zijn pillen die het onderdrukken wel oke. Maar dan is het ook niet raar dat andere mensen er huiverig voor zijn, als ze de pillen niet echt nodig hebben.
Soms moeten mensen tegen zichzelf beschermd worden en ik heb niet het gevoel dat ze dat in de US of A echt doen met die easy pill-prescriptionsquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
It's non of your beeswax wat mensen willen slikken. Als het ze helpt vind ik het prima.
Ik ook, ik denk ook niet dat elk kind het nodig heeft. Vooral niet elke puber. Het is ongelofelijk maar waar, puberteit gaat gepaard met depressieve buien en borderline-achtige verschijnselen, maar die gaan voor een groot deel ook wel weer over (merk ik zelfquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar als je al in een dip zit word er hier van alles voorgeschreven. Dat vind ik fout.
En? helpt het?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
It's non of your beeswax wat mensen willen slikken. Als het ze helpt vind ik het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |