En je bent zelf niets meer dan een stukje grijs uit een groter stuk grijs.quote:
Wij PM-en kei vaak man!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mij ook niet, zelfs mensen niet die ik eerst ge-pm'd heb met een vraag.
Ik had het niet tegen jou, prinsesjequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En je bent zelf niets meer dan een stukje grijs uit een groter stuk grijs.
Nee hoor. Tenzij je je echt niet in kan houden en je als je geen pm stuurt suicidaal wordt... dan mag je er eentje sturen.quote:
*ielh*quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Klarinerik is wel een leuke!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou (bijna) een moord doen voor de username Erik. En daar wilde ik het dan bij laten.
Neequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben jullie nou al een keer geneukt?
Tegen wie danquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, prinsesje
Dizer rijgt Dizer jr. toch niet aan een andere kerelquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
wat een taal weerquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op elke regel die ik heb.quote:
net wat KK zegt, gooi er drank in, en gooi je charmes in de strijd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
En dat gaat denk ik ook niet meer gebeuren
We gaan nog wel wat drinken binnenkort
Nee hoor.. alles onder controlequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor. Tenzij je je echt niet in kan houden en je als je geen pm stuurt suicidaal wordt... dan mag je er eentje sturen.
Nou, ik vind JP wel een hot bitch.quote:
Nou, waar blijft die PM dan?quote:
Térikquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Klarinerik is wel een leuke!![]()
"Eer" is idd wel een beetje... té. En té betekent toch altijd... té.
Zeg je dan ook "ik wil een rosé gvd" of was dat net gewoon stoere taal?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Ook leuk..quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Nee ik gooi mijn charmes nu in de strijd bij Tibo en als dat werkt wil ik het daar voorlopig even bij houden eigenlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
net wat KK zegt, gooi er drank in, en gooi je charmes in de strijd.
Ik heb 'm ondertussen gekregen, enquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, waar blijft die PM dan?
Ik heb neetjes opgeschoond.
Nee ik zeg dan "Doe maar een pilsje"quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg je dan ook "ik wil een rosé gvd" of was dat net gewoon stoere taal?
Ook alleen maar omdat Angel al bezet wasquote:
Nou nou.. je woont al te lang in de VS blijkbaar waar alle woorden zoals <beep> en <beep> worden gecensureerd..quote:
Ja Dizer is liefquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was in elk geval mijn meet ontmaagding
Ahh.. heb je er nog problemen door?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Térik.
3rik (ang3lstyle) zou op zich ook nog kunnen omdat drie-rik in groep vier een scheldnaam voor me was omdat de hoofdletter E, die net aangeleerd was, op een 3 leek
![]()
![]()
!
Elke keer als ik of een 3 zie of een E....quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou nou.. je woont al te lang in de VS blijkbaar waar alle woorden zoals <beep> en <beep> worden gecensureerd..
Ik doe niet aan medicijnen tegen psychologische shit. Ik gebruik zelfmedelijden, zeuren, chagrijnig zijn, suicidaal denken en dan slaap ik er een nachtje over en dan is't beterquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat zijn problemen ook zijn, ik heb er vast pillen tegen
Die zijn vast niet goed voor je...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kom maar, dan zal ik je troosten..quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Elke keer als ik of een 3 zie of een E....
Ik snap niet waarom mensen zo huiverig zijn voor die pillenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe niet aan medicijnen tegen psychologische shit. Ik gebruik zelfmedelijden, zeuren, chagrijnig zijn, suicidaal denken en dan slaap ik er een nachtje over en dan is't beter.
je slikt teveel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja dat is een goede: Térik!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Térik.
3rik (ang3lstyle) zou op zich ook nog kunnen omdat drie-rik in groep vier een scheldnaam voor me was omdat de hoofdletter E, die net aangeleerd was, op een 3 leek
![]()
![]()
!
heb je ook hier gewoond?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik schrok helemaal toen ik "fuck" hoorde op HBO
je weet het, en toch gewoon doorgaan?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)oorts-overleden.html
IehIk heb afgelopen zaterdag allemaal geitjes zitten aaien!
Want Waxx... je weet hoe ik met geitjes ben
Nee pop, maar ik ga ook wel eens op vakantiequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je ook hier gewoond?
ik vind BEEP echt storend. Zoals ook met stand up op BRAVO. de ene BEEP na de andere.
Omdat ik vind dat je problemen niet weg moet slikken met pillen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen zo huiverig zijn voor die pillen
juist, pillen maskeren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je problemen niet weg moet slikken met pillen.
Daar heb je eten voor.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee pop, maar ik ga ook wel eens op vakantie
Ben in NYC en California geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |