Efteling meet in oktober op die woensdag ging ook probleemloos toch ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:03 schreef Vlarp het volgende:
We hebben een best leuke meet in Rotterdam gehad...
Waar we uiteindelijk met 4 man in de Dark room van Gay Palace belandde
Doe eens niet van die enge voorstellen..quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik een sms sturen met de groeten van je?
Vind je toch ook?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doe eens niet van die enge voorstellen..
Straks gaat ie denken dat ik hem leuk vind
Uiteindelijk stelden geeneen van die drama's iets voor, maar het hield (houddt) de gemoederen wel bezigquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:11 schreef Dirk het volgende:
Fantastisch, al die dramatiek. Boeiend, ook.
Ja, die was ook wel leuk jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Efteling meet in oktober op die woensdag ging ook probleemloos toch ?
Neequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:11 schreef Dirk het volgende:
Fantastisch, al die dramatiek. Boeiend, ook.
Was dat de 1e of de 2e Efteling?quote:
Ik hoor 't wel als ik iets moet doen.quote:
Ja, die!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat de 1e of de 2e Efteling?
Ik ben metd e 1e niet meegeweest, de 2e wel.
Met Waxx in Monsieur Cannibale
En er was een jongen met balonnen die leuk wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, die!
Toen hebben Caz en ik nog iemand helemaal misselijk gemaakt in die dingen
Ik vond het ook al een stom voorstel van je ja.. om te smsenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoor 't wel als ik iets moet doen.
Ik ga dat niet zomaar op eigen houtje doen hoor
O ja! Die was jarig hihiquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En er was een jongen met balonnen die leuk was
Ja volgens mij hadden we'm gevonden op gay.nl ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja! Die was jarig hihi
Had iemand 'm toen nog aangesproken op gay.nl of Hyves ofzo?
O sorry, dus ik moet zijn reactie: "Zeg maar dat we samen gaan omkleden" dan maar vergeten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een stom voorstel van je ja.. om te smsen
Nee hoor, die mag je best meldenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry, dus ik moet zijn reactie: "Zeg maar dat we samen gaan omkleden" dan maar vergeten?
Dat komt vooral door Ang3l, die maakt altijd van die rare dingen mee...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:27 schreef Dirk het volgende:
[..]
Toch wel. Fascinerend, dat was het woord dat ik zocht..
Hmm, dan heb ik niks te melden.quote:
O bitch please!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat komt vooral door Ang3l, die maakt altijd van die rare dingen mee...
Zakje is een user geweest die hier inmiddels... wat zal 't zijn.... 1,5 jaar weg is?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:34 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wil weten wie die zakje van zakje-gate is.
Een paar topics terug vergeleken jullie mij met hem en ik wil nu wel eens weten wat het voor iemand is
Zeker nu hij een eigen gate heeft
Nee mijn gate is niet openquote:is er geen Ang3lgate?
Wat deed hij dan, grootvader?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zakje is een user geweest die hier inmiddels... wat zal 't zijn.... 1,5 jaar weg is?
Is ook niet gruwelijk lang hier geweest, maar lang genoeg om een indruk achter te laten en een gate te hebben.
[..]
Jouw gate is onderhand de A73quote:Nee mijn gate is niet open
Ik ben wel zo zelfverzekerd dat ik denk dat ik vast nog minder geluk hebquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik niks te melden.
Maar goed. Rein is idd best leuk ja.
Vrolijke jongen, leuke kop.
Misschien heb jij e rmeer geluk mee dan ik
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch please!
Ik had niets met Panngate/Zakjegate te maken, buiten het feit dat 1 van de jongens die daarin betrokken was mijn introducee & buurjongen was en ik ook bij Nathan sliep!![]()
Ik wil er verder niets meet te maken hebben!
En Nunogate, ja nou ja, dat weten we wel hoe dat is begonnen en inmiddels is afgelopen.
Daar zat ik idd middeinin
Ok ok ik blijf wel thuisquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:47 schreef Vlarp het volgende:
Steph, ik moet echt weer eens naar Eindhoven komen. En dan gaan we stappen met wat leuke mensen, dus vraag Rein ook even mee![]()
Ik was er alleen de 1e keer bijquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat de 1e of de 2e Efteling?
Ik ben metd e 1e niet meegeweest, de 2e wel.
Met Waxx in Monsieur Cannibale
O ja, was dat de eerste meet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik was er alleen de 1e keer bij
net als Andyvie en Weemz en Creno en Ryan en Xman en Cax en Cybart en Wonderer en Waxxer en XMN8R en Jan Peter en Wizzard en Petre
er circuleert een bijzonder enge foto van hem uit de sexy en gewaagd reeks van anderhalf jaar geledenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:34 schreef Keukenkast het volgende:
Ik wil weten wie die zakje van zakje-gate is.
Een paar topics terug vergeleken jullie mij met hem en ik wil nu wel eens weten wat het voor iemand is
Zeker nu hij een eigen gate heeft
is er geen Ang3lgate?
Niet eten. En andere enge dingen op Pann.quote:
Dat zou je verbazen hoor, daar zijn maar 5 auto's overheen geweestquote:[..]
Jouw gate is onderhand de A73
Wat zocht je dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:55 schreef Waxxer het volgende:
OMG OMG ik heb na twee, drie dagen intensief zoeken naar iets dat ik nodig heb eindelijk hetgeen GEVONDEN wat ik zocht!!!!!*O
![]()
![]()
Incontinentieluiers?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:55 schreef Waxxer het volgende:
OMG OMG ik heb na twee, drie dagen intensief zoeken naar iets dat ik nodig heb eindelijk hetgeen GEVONDEN wat ik zocht!!!!!*O
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er circuleert een bijzonder enge foto van hem uit de sexy en gewaagd reeks van anderhalf jaar geleden
Ach, popje, als het aan mij ligt hoor je er gewoon bij hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef Keukenkast het volgende:
Ik voel me zo jong, onervaren en er-niet-bij-horend
Die was hier gisteren volgens mij nogquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef Waxxer het volgende:
Petre86!!! Die heb ik hier lang niet meer gezien!!Hoe is het met hém dan?
Daar val je anders behoorlijk goed van afquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet eten. En andere enge dingen op Pann.
[..]
Ik realiseerde me dus net pas dat ik hier pas heul kort ben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, popje, als het aan mij ligt hoor je er gewoon bij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |