Ik ben techsupport medewerker voor een bedrijf dat licenties verkoopt voor McAfee spullenquote:
*LOL*quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Precies Kug, het is allemaal nog zo kwetsbaar, laat ze elkaar eerst eens wat beter leren kennen.
Wellicht kan ik ze begeleiden in een verkenningsmakingsgesprek
Maar je bedoelde het welquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat heeft iemand anders gezegd, niet ik...
Rein is schattigquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
Ja doe jij nou ook maar niks!
Ik kan me nog een kruisverhoor met Rein heerinneren wat ook niet zo geslaagd was!
(De jongen na 2 dates op de bank zetten en al vragen hoe je jullie toekomst samen ziet, samenwonen en zo, kinderen, of ie verliefd is .... bad idea. Zeker als ie pas net uit de kast komt.).
die wordt je geacht hier met ons te delenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb trouwens foto's van 'm als Zwarte Piet
dank je wel,quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef Waxxer het volgende:
Ik had keihard in de tuin gewerkt en heel vakkundig het afval (lees: halve struiken) in de gemeentebosjes gelegd om het l;ater op te ruimen als ik op de één of andere manier een auto zou kunnen regelen en een aanhangwagentje, en nu heeft de plantsoenendienst het allemaal ongevraagd meegenomen.Scheelt me een hoop werk!
Verenigd = overigens verenigt. Ai-ai-ai...
Straks krijg je nog de rekening.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef Waxxer het volgende:
Ik had keihard in de tuin gewerkt en heel vakkundig het afval (lees: halve struiken) in de gemeentebosjes gelegd om het l;ater op te ruimen als ik op de één of andere manier een auto zou kunnen regelen en een aanhangwagentje, en nu heeft de plantsoenendienst het allemaal ongevraagd meegenomen.Scheelt me een hoop werk!
Verenigd = overigens verenigt. Ai-ai-ai...
Waarschijnlijk hebben ze het niet eens door, dat het niet van hen isquote:
Vooruit, niet erg duidelijk alleen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die wordt je geacht hier met ons te delen![]()
zie het maar als promotie voor komende herfst/winter
Daar was/ben ik ook bang voor!quote:
En dat zei iemand ook net tegen mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het niet eens door, dat het niet van hen is
Je ziet gewoon dat ie homo isquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooruit, niet erg duidelijk alleen...
[ afbeelding ]
En hier rechts:
[ afbeelding ]
tenzij de buren hebben gebeld.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het niet eens door, dat het niet van hen is
Wie is dat? je vriend?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooruit, niet erg duidelijk alleen...
[ afbeelding ]
En hier rechts:
[ afbeelding ]
Ook bij Zwarte Pieten komt het voorquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat ie homo is
Dat was de mijnequote:
Nog niet?quote:
Wij hebben ook irritante buren. Als de container 2 minuten te lang aan de straat staat dan halen ze hem van de straat en zetten ze hem op hun erfquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan heeft die buur een enórm probleem als dat zo is!
Het lag er sinds gisteren.
je gaat er wel werk van maken?quote:
Heb je'm al aangesproken?quote:
Ik kan hem wel ff bellenquote:
Dan trap jij toch heel tactisch hún coontainer om als hij aan de weg staat en jij er voorbij fietst?!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij hebben ook irritante buren. Als de container 2 minuten te lang aan de straat staat dan halen ze hem van de straat en zetten ze hem op hun erf
Wat een drama weer!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was de mijne
Nou ja, da's niet echt waar. Niet vriend. Beginnend datend zegmaar. It didn;t work out.
Leren kennen op 1 van de Fok meets.... als troostprijs toen Nuno te laf was om op te komen dagen omdat zijn vriendje er was en het ook maar ff niet gemeld hadLang verhaal.
En dat zeg je nu pas.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Antwerpen pride is morgen ook.
Neuh.. ze doen ook wel veel voor onsquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan trap jij toch heel tactisch hún coontainer om als hij aan de weg staat en jij er voorbij fietst?!
We hebben 1 meet gehad die zelf weinig drama was maar die daarna door Cairon tot een drama werd uitgerekt wat nu nog bekend staat als Pann-gate. of Zakje-gate.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat een drama weer!![]()
Vandaar dat die meets op stront uitlopen. Tenminste dat gaf hier iemand aan.
Hyves?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb op de set met 'm gepraat..
Waar zou ik 'm anders moeten aanspreken?
Zal ik een sms sturen met de groeten van je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja hoor, doe maar.
Ik zie 'm denk ik komend weekend wel weer
Ben ik je UIT-agenda?quote:
amsterdam met Dungeon en SOHO en You II was toch gate loos, gaat die voor jou toch nog door het leven als Abraxixgate ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben 1 meet gehad die zelf weinig drama was maar die daarna door Cairon tot een drama werd uitgerekt wat nu nog bekend staat als Pann-gate. of Zakje-gate.
We hebben bovenstaande meet gehad die op de meet zelf licht dramatisch was en nu nog bekend staat als Nuno-gate.
Volgens mij was het dat wel qua dramameets.
O nee, we hebben de roze maandag nog gehad waarbij de ene groep fokkers bewust genegeerd werd door 2 andere fokkers
Ja en die was geheel dramaloosquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:03 schreef Vlarp het volgende:
We hebben een best leuke meet in Rotterdam gehad...
Waar we uiteindelijk met 4 man in de Dark room van Gay Palace belandde
Dat was toch de bekende Viakal/Antikalgate ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:03 schreef Vlarp het volgende:
We hebben een best leuke meet in Rotterdam gehad...
Waar we uiteindelijk met 4 man in de Dark room van Gay Palace belandde
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
amsterdam met Dungeon en SOHO en You II was toch gate loos, gaat die voor jou toch nog door het leven als Abraxixgate ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |