Teveel gedoe tegenwoordig , je moet binnenkort allemaal cursussen en weet ik wat volgenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Geef jij je eens snel op voor zo'n gastouder-positie!
Ja, ik werd nogal emotioneel bij het bedenken van een pakkende titel. Ik zit hier gewoon te janken en te shaken, dat mag je best weten... dusss......quote:
Onzin. Goed oud-Hollandsch opvoeden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Teveel gedoe tegenwoordig , je moet binnenkort allemaal cursussen en weet ik wat volgen
Miscchien is TT bedenken voor dummies iets voor je?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik werd nogal emotioneel bij het bedenken van een pakkende titel. Ik zit hier gewoon te janken en te shaken, dat mag je best weten... dusss......
Gooi het eruit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik werd nogal emotioneel bij het bedenken van een pakkende titel. Ik zit hier gewoon te janken en te shaken, dat mag je best weten... dusss......
Ja nou war moet ik beginnen manquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Miscchien is TT bedenken voor dummies iets voor je?
Ja nou ja als ik een titel moet bedenken dan zie ik jullie allemaal voor me, onafgebroken op F5 drukkend en allemaal kwaad en woest omdat er nog niks te zien is. Echt, de druk die ik dan voel man..... en dan ook nog zeggen dat het lang duurde, ja, vind je het gek dat ik dan moet janken en met mijn hoofd tegen de deurpost bonk??quote:
Ja maar dan denk ik weer aan de rest die zich dan wel eens gepasseerd zou kunnen gaan voelen....quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
je had heul simpel een TT kunnen doen over Keukenkastjes kinderwens
Joa joa!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Menneke toch...
Volgende topic weer een kans voor de anderenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dan denk ik weer aan de rest die zich dan wel eens gepasseerd zou kunnen gaan voelen....
Dat dat denk ik ook ja!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dan denk ik weer aan de rest die zich dan wel eens gepasseerd zou kunnen gaan voelen....
Ik ga zo naar de Walmart, wil je mee?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef Waxxer het volgende:
En waar is de drukte geblevcen? Is iedereen gezellig aan het bbq'en?? Met hapjes en alles erbij??
Het is weer zeker zo'n terrasavond ofzo, of een dakterras, of een balkon dat nog in de namiddagzon geniet. Dat alles waar ik niet aan meedoequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef Waxxer het volgende:
En waar is de drukte geblevcen? Is iedereen gezellig aan het bbq'en?? Met hapjes en alles erbij??
Vraag ik me weer af: zou er eigenlijk iemand daadwerkelijk op zitten te wachten dat het écht eens gaat gebeuren?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgende topic weer een kans voor de anderen
Waarop?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vraag ik me weer af: zou er eigenlijk iemand daadwerkelijk op zitten te wachten dat het écht eens gaat gebeuren?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de Walmart, wil je mee?
Prachtige koperstu...quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is weer zeker zo'n terrasavond ofzo, of een dakterras, of een balkon dat nog in de namiddagzon geniet. Dat alles waar ik niet aan meedoe. Ondertussen luister ik muziekjes op youtube.
Nou ja, op een naamtopic. Dat jij denkt van, goh, wanneer komt er nou eens een TT met Keukenkast erin.quote:
Ken je de Maxis nog?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Weet je dat ik dat serieus eens echt wil zien hoe het daar nou is en wat je er kunt krijgen en hoe dat aangeprezen wordt??Je leest er zo veel over en het komt zo vaak in het nieuws.... Ik wil me echt eens laten overdónderen door wat ik daar zie!
Gewoon een keer héérlijk naar de Walmart!
Ik heb al een aantal TT's gehad. Helaas bijna altijd in de verkleinvormquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, op een naamtopic. Dat jij denkt van, goh, wanneer komt er nou eens een TT met Keukenkast erin.
Een houtbl;azer?!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
KOPER!? Ik ben een houtblazer.
En je komt helemaal niet moe over. Maar dat doe je eigenlijk nooit.
't Is wel leuk dat ze je blijkbaar uit de massa pikken, dat je een keertje opvalt, maar liever in de OP dan in de TTquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me toch wel een vaag soort vereerd als ik in een TT sta (in positieve zin dan).
. Maar dat ben ik vast alleen
, sociaal gestoord en blij met een paar pixels.
Ja ik typ altijd wel actief maar ik kan ook als een walrus op de bank liggen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
KOPER!? Ik ben een houtblazer.
En je komt helemaal niet moe over. Maar dat doe je eigenlijk nooit.
Werp eens een blik in mijn fotoboekquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een houtbl;azer?!Mijn beeld!
![]()
Maar wat dan vboor instrument? :!@ Ik dacht echt bugel of hoorn ofzo... Of trompet!
Oh kut ja tuurlijk dat had ik al gezienquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Werp eens een blik in mijn fotoboek. Dat ziet er toch niet uit als een trompet of bugel. Ik doe klarinet.
Een fagot ziet er echt heel anders uit hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh kut ja tuurlijk dat had ik al gezien![]()
Of ja, het had ook een fagot (met een tuitje) kunnen zijn geweest (húmor!
). Maar sorry, ik had één plus één inderdaad eh.... naja.
Je hebt inderdaad maar kort van je eretitel kunnen genietenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal TT's gehad. Helaas bijna altijd in de verkleinvorm![]()
Tot voor kort was ik de Benjamin
Ooooooohhhh ja nou sorryquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een fagot ziet er echt heel anders uit hoor. Dat je hobo gezegd zou hebben had ik je nog vergeven
.
Kloof hij ook?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:55 schreef Peter het volgende:
uitgeBBQ'd
zelfs Pechtold at een hapje mee
was het weer zover, tijd voor de parlementaire BBQquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:55 schreef Peter het volgende:
uitgeBBQ'd
zelfs Pechtold at een hapje mee
er was bestekquote:
Dit was de overwinningsBBQ voor de vrijwilligers bij de EU-campagnequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was het weer zover, tijd voor de parlementaire BBQ
en weer netjes 1 gesponsord door bureau vlees en vleeswaren, en eentje voor de vegetariers onder de parlementariers ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |