Teveel gedoe tegenwoordig , je moet binnenkort allemaal cursussen en weet ik wat volgenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Geef jij je eens snel op voor zo'n gastouder-positie!
Ja, ik werd nogal emotioneel bij het bedenken van een pakkende titel. Ik zit hier gewoon te janken en te shaken, dat mag je best weten... dusss......quote:
Onzin. Goed oud-Hollandsch opvoeden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Teveel gedoe tegenwoordig , je moet binnenkort allemaal cursussen en weet ik wat volgen
Miscchien is TT bedenken voor dummies iets voor je?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik werd nogal emotioneel bij het bedenken van een pakkende titel. Ik zit hier gewoon te janken en te shaken, dat mag je best weten... dusss......
Gooi het eruit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik werd nogal emotioneel bij het bedenken van een pakkende titel. Ik zit hier gewoon te janken en te shaken, dat mag je best weten... dusss......
Ja nou war moet ik beginnen manquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Miscchien is TT bedenken voor dummies iets voor je?
Ja nou ja als ik een titel moet bedenken dan zie ik jullie allemaal voor me, onafgebroken op F5 drukkend en allemaal kwaad en woest omdat er nog niks te zien is. Echt, de druk die ik dan voel man..... en dan ook nog zeggen dat het lang duurde, ja, vind je het gek dat ik dan moet janken en met mijn hoofd tegen de deurpost bonk??quote:
Ja maar dan denk ik weer aan de rest die zich dan wel eens gepasseerd zou kunnen gaan voelen....quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
je had heul simpel een TT kunnen doen over Keukenkastjes kinderwens
Joa joa!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Menneke toch...
Volgende topic weer een kans voor de anderenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dan denk ik weer aan de rest die zich dan wel eens gepasseerd zou kunnen gaan voelen....
Dat dat denk ik ook ja!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dan denk ik weer aan de rest die zich dan wel eens gepasseerd zou kunnen gaan voelen....
Ik ga zo naar de Walmart, wil je mee?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef Waxxer het volgende:
En waar is de drukte geblevcen? Is iedereen gezellig aan het bbq'en?? Met hapjes en alles erbij??
Het is weer zeker zo'n terrasavond ofzo, of een dakterras, of een balkon dat nog in de namiddagzon geniet. Dat alles waar ik niet aan meedoequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef Waxxer het volgende:
En waar is de drukte geblevcen? Is iedereen gezellig aan het bbq'en?? Met hapjes en alles erbij??
Vraag ik me weer af: zou er eigenlijk iemand daadwerkelijk op zitten te wachten dat het écht eens gaat gebeuren?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgende topic weer een kans voor de anderen
Waarop?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vraag ik me weer af: zou er eigenlijk iemand daadwerkelijk op zitten te wachten dat het écht eens gaat gebeuren?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de Walmart, wil je mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |