en het sneue is dat als ik die leeftijd heb dat ik dat waarschijnlijk ook nog aan het doen ben met óf zonder tanden. LOLquote:
Nou ja, daar is dan weer niks mis mee, maar ik geloof niet dat ik het hoef te zien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en het sneue is dat als ik die leeftijd heb dat ik dat waarschijnlijk ook nog aan het doen ben met óf zonder tanden. LOL
Dat is over 2 jaar?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en het sneue is dat als ik die leeftijd heb dat ik dat waarschijnlijk ook nog aan het doen ben met óf zonder tanden. LOL
Zoals met alle oudjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, daar is dan weer niks mis mee, maar ik geloof niet dat ik het hoef te zien.
*bitchslaps Yuri*quote:
Ja. Best slecht van mezelfquote:
Uurtje cardio gedaan. Straks nog trainen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef wonderer het volgende:
Nou al klaar met sporten trouwens, Mikey? Ik ben nog bezig
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef Keukenkast het volgende:
Fantasia is zo mooohooi
Is uit jouw tijd, Wilma
Ik was altijd bang voor die wandelende bezems.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:37 schreef Keukenkast het volgende:
Fantasia is zo mooohooi
Is uit jouw tijd, Wilma
Hoe durf je!quote:
Juistemquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.
(je bedoelt die versie uit 1940? )
*voorzichtig hand opsteek*quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Al verwacht ik niet dat hier enige klassieke muziek liefhebbers zijn
Alles is beter dan rapquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Juistem
Ik zag hem voor het eerst toen ik een jaar of 4 was en ben er sindsdien redelijk verliefd op. Het brengt de muziek tot leven zeg maar, je kan de muziek zien.
jonge papa's zijn leukquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mijn moeder vierde haar verjaardag vandaag met de kinderen van de klas (groep 3). En ik ging mee om te helpen. Die kinderen waren danig van me onder de indruk (ooooh juf, hij's groter dan jij!). Toen mijn moeder iets moest gaan fixen heb ik een uurtje de klas overgenomen en toen kwam er een jonge papa zijn dochter uit groep 2 ophalen, die was ziek geworden. En die zat me de hele tijd aan te kijken en naar me te lachen en die kwam me een handje geven en zich voorstellen. Hij ging er van uit dat ik een nieuwe leerkracht was en bij het afscheid raakte hij mijn schouder zo aan en liet zijn hand toen zo ongeveer tot het midden van mijn rug glijden en ging toen weg. En hij knipoogde.
Ik hou zo van jonge papa's. Deze was 28 of zo.
'Papa! PAPA! Ik kan niet meer slapen'quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
jonge papa's zijn leuk
Alleen niks mee beginnen, voor je het weet heb je op zondagochtend 06:00 uur een kind aan je bed staan
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
jonge papa's zijn leuk
Alleen niks mee beginnen, voor je het weet heb je op zondagochtend 06:00 uur een kind aan je bed staan
Ervaring mee?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
jonge papa's zijn leuk
Dat vroeg ik me ook af jaquote:
Komt hier nou je ware aard naar boven?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:02 schreef Keukenkast het volgende:
Wat me wel leuk lijkt aan een jonge papa is alsie in de kast zit en getrouwd is en zo. En dat je hem dan zo keihard aan het doen bent op het bed en dan zo ondertussen zijn hoofd omhoog trekt en hem naar een foto van zijn vrouw laat kijken
Zoals het spreekwoord zegt:quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:02 schreef Keukenkast het volgende:
Wat me wel leuk lijkt aan een jonge papa is alsie in de kast zit en getrouwd is en zo. En dat je hem dan zo keihard aan het doen bent op het bed en dan zo ondertussen zijn hoofd omhoog trekt en hem naar een foto van zijn vrouw laat kijken
Leuk, die ene donkere knul die niet een enorme worst heeftquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Bron: http://www.weloveguys.net/, trouwens.. Voor in de denkbeeldige lijst met nuttige links in de openingspost.
En let ook op de sistersite http://www.welovenudes.net
Het gaat er vooral om dat hij die foto zietquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zoals het spreekwoord zegt:
"Als de vrouw van huis is neuken de homo's in bed"
Geef mij die daar onder of die daarboven maarquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk, die ene donkere knul die niet een enorme worst heeftMooi lijf
Fantasiaquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Juistem
Ik zag hem voor het eerst toen ik een jaar of 4 was en ben er sindsdien redelijk verliefd op. Het brengt de muziek tot leven zeg maar, je kan de muziek zien.
dus je gaat je moeder nu ook helpen op ouderavond?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat hij die foto ziet
Die is toevallig morgenavond, voor de nieuwe ouders wiens kinderen naar groepje 1 gaan volgend jaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je gaat je moeder nu ook helpen op ouderavond?
maar je weet natuurlijk niet of er bij die ene vent ook een vrouw hoorde of andere man? je weet het nooit tegenwoordigquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Die is toevallig morgenavond, voor de nieuwe ouders wiens kinderen naar groepje 1 gaan volgend jaar
nja inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
'Papa! PAPA! Ik kan niet meer slapen'
hij klonk best gay, eigenlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je weet natuurlijk niet of er bij die ene vent ook een vrouw hoorde of andere man? je weet het nooit tegenwoordig
Maar tegen jou zeggen ze meester en mag je veters strikken en ze de klas uit sturen en dingen uitleggen en leren rekenen en leren schrijven en leren respecteren en je moet gymlessen bedenken!quote:
eew Limburgsquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
hij klonk best gay, eigenlijk
maar die vent van vanmiddag kwam zijn dochtertje ophalen dat in groepje 2 zit. Hij was zoooooo lief voor haar. Echt.
'Enne meadje, veulse dich neet good? Wilse lekker mit papa mit noa hoes?'
(ja, da's limburgs)
toch ben ik vandaag gaan twijfelen of ik in de verre toekomst misschien een kind wil...:{quote:
Daar is toch nog zat tijd voor om over te twijfelen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
toch ben ik vandaag gaan twijfelen of ik in de verre toekomst misschien een kind wil...:{
In de zin van "nu wil ik ze wel" of meer zo van "nu wil ik ze absoluut niet meer"?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
toch ben ik vandaag gaan twijfelen of ik in de verre toekomst misschien een kind wil...:{
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |