Ik ben techsupport medewerker voor een bedrijf dat licenties verkoopt voor McAfee spullenquote:
*LOL*quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Precies Kug, het is allemaal nog zo kwetsbaar, laat ze elkaar eerst eens wat beter leren kennen.
Wellicht kan ik ze begeleiden in een verkenningsmakingsgesprek
Maar je bedoelde het welquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat heeft iemand anders gezegd, niet ik...
Rein is schattigquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
Ja doe jij nou ook maar niks!
Ik kan me nog een kruisverhoor met Rein heerinneren wat ook niet zo geslaagd was!
(De jongen na 2 dates op de bank zetten en al vragen hoe je jullie toekomst samen ziet, samenwonen en zo, kinderen, of ie verliefd is .... bad idea. Zeker als ie pas net uit de kast komt.).
die wordt je geacht hier met ons te delenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb trouwens foto's van 'm als Zwarte Piet
dank je wel,quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef Waxxer het volgende:
Ik had keihard in de tuin gewerkt en heel vakkundig het afval (lees: halve struiken) in de gemeentebosjes gelegd om het l;ater op te ruimen als ik op de één of andere manier een auto zou kunnen regelen en een aanhangwagentje, en nu heeft de plantsoenendienst het allemaal ongevraagd meegenomen.Scheelt me een hoop werk!
Verenigd = overigens verenigt. Ai-ai-ai...
Straks krijg je nog de rekening.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef Waxxer het volgende:
Ik had keihard in de tuin gewerkt en heel vakkundig het afval (lees: halve struiken) in de gemeentebosjes gelegd om het l;ater op te ruimen als ik op de één of andere manier een auto zou kunnen regelen en een aanhangwagentje, en nu heeft de plantsoenendienst het allemaal ongevraagd meegenomen.Scheelt me een hoop werk!
Verenigd = overigens verenigt. Ai-ai-ai...
Waarschijnlijk hebben ze het niet eens door, dat het niet van hen isquote:
Vooruit, niet erg duidelijk alleen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die wordt je geacht hier met ons te delen![]()
zie het maar als promotie voor komende herfst/winter
Daar was/ben ik ook bang voor!quote:
En dat zei iemand ook net tegen mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het niet eens door, dat het niet van hen is
Je ziet gewoon dat ie homo isquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooruit, niet erg duidelijk alleen...
[ afbeelding ]
En hier rechts:
[ afbeelding ]
tenzij de buren hebben gebeld.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het niet eens door, dat het niet van hen is
Wie is dat? je vriend?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooruit, niet erg duidelijk alleen...
[ afbeelding ]
En hier rechts:
[ afbeelding ]
Ook bij Zwarte Pieten komt het voorquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat ie homo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |