Toen was ik vijf en wist nog niets van het bestaan van treksokkenquote:
Een áfleverbon van mijn telefoon waarvan het touchscreengedeelte niet functioneerde zoals het hoorde waardoor ik lege sms'jes stuurde en ik mijn verslaving (bookworm-game) zonder ook maar één toets te hebben ingedrukt van mijn telefoon heb gewist.quote:
Ach, ik ben hier al vanaf het begin.. en da's al euhm.. 7 jaar ofzo...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik realiseerde me dus net pas dat ik hier pas heul kort ben.
Like, een of twee maanden
Dat is heul niet sexyquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een áfleverbon van mijn telefoon waarvan het touchscreengedeelte niet functioneerde zoals het hoorde waardoor ik lege sms'jes stuurde en ik mijn verslaving (bookworm-game) zonder ook maar één toets te hebben ingedrukt van mijn telefoon heb gewist.
En nu dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een áfleverbon van mijn telefoon waarvan het touchscreengedeelte niet functioneerde zoals het hoorde waardoor ik lege sms'jes stuurde en ik mijn verslaving (bookworm-game) zonder ook maar één toets te hebben ingedrukt van mijn telefoon heb gewist.
Nee dat is Peter, die naam lijkt idd veel op Petre86 en hun usericons lijken heel erg op elkaar en ook nog allebei behoorlijk politiek actief, en.... en.... en.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die was hier gisteren volgens mij nog
Houd je mond eensquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Vrije dagen ik heb veels te lang geslapen voel me net een gestoomd pasteitje
Oh, echt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb er al zat gehad heurr![]()
Dag liefje![]()
Dat is 'm dus..quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee dat is Peter, die naam lijkt idd veel op Petre86 en hun usericons lijken heel erg op elkaar en ook nog allebei behoorlijk politiek actief, en.... en.... en.....
nja.... VERVELENDquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Houd je mond eens
Ik zit al vanaf 9 uur op m'n werk
Ja, als ik de SE-garantie krijg dan he... Ja kijk, niet iedereen koopt een nieuwe mobiel als de batterij van de "oude" moet worden opgeladen, Vlarp!quote:
Janice D.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is 'm dus..
Z'n oude nick is niet meer
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Vrije dagen ik heb veels te lang geslapen voel me net een gestoomd pasteitje
Mijn huidige telefoon is ook al weer een jaar oud, Waxepaxjequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, als ik de SE-garantie krijg dan he... Ja kijk, niet iedereen koopt een nieuwe mobiel als de batterij van de "oude" moet worden opgeladen, Vlarp!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
D... dus dan gewoon niet even een hoi of een hai?
Ik weet nog wel in Villa Volta, waar ik mijn ogen werkelijk waar uitkeek (je voelde er de spanning), toen zag ik hem met een andere jongen, Bessie of Kessie, hand-in-hand zitten en ik denk, goh, Waxxer loopt ook weer achter de feiten aan hoor, en dat dan later bleek dat ik getuige was van het eerste intieme contact tussen die twee. Wis en waarachtig, dát was Petre86!
Nou Vlarp Vlarp Vlarp dat zijn we niet van jou gewend!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn huidige telefoon is ook al weer een jaar oud, Waxepaxje
Nu niet meer.quote:
Die heet ondertussen gewoon Peter. Dacht ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef Waxxer het volgende:
Petre86!!! Die heb ik hier lang niet meer gezien!!Hoe is het met hém dan?
Die bobbel is geshopt, dat weet je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Everyone's favourite greatgrandmother
Kehoe was zo gailll
Ah.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee dat is Peter, die naam lijkt idd veel op Petre86 en hun usericons lijken heel erg op elkaar en ook nog allebei behoorlijk politiek actief, en.... en.... en.....
is ie nou homo of niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Everyone's favourite greatgrandmother
Kehoe was zo gailll
Nee hoor, m'n contract loopt nog 1,5 jaar doorquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou Vlarp Vlarp Vlarp dat zijn we niet van jou gewend!Of zit je alweer bijna in je drie maanden opzegtermijn waarin je weer een nieuwe kunt kiezen?
Het moet niet gekker worden... Straks is het nog Peet!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die heet ondertussen gewoon Peter. Dacht ik.
Ben ik dan als ik thuiskom straks gvd weeeer een boxer kwijt?!quote:
Foto?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is ie nou homo of niet?
in de serie werd ie er steeds meegepest...
Er was al 1tje die uit de kast kwam. die was ook zo lekker. om nat van te worden.![]()
Wat voor mobiel héb je dan in godesnaam, als jij een contract s;uit van 2,5 jaar??quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor, m'n contract loopt nog 1,5 jaar door
quote:
Ik zou (bijna) een moord doen voor de username Erik. En daar wilde ik het dan bij laten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden... Straks is het nog Peet!
Zullen we jou dan maar vast Eer noemen?
Het gaat om hem zelf, niet om zijn penis.quote:
Heb je hem óók al op bezoek gehad? En sinds wanneer vloek jij in gvd-termen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik dan als ik thuiskom straks gvd weeeer een boxer kwijt?!
Mij ook niet, zelfs mensen niet die ik eerst ge-pm'd heb met een vraag.quote:
Een Nokia N82?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat voor mobiel héb je dan in godesnaam, als jij een contract s;uit van 2,5 jaar??![]()
Een laptop voor tegen je oor?
dus hij is toch homo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het gaat om hem zelf, niet om zijn penis.
Hij was arrogant, gemeen tegen dikke modellen, verslaafd, in-de-kast-zittend en zo onbeschrijfelijk heet.
Zo belangrijk is het toch nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou (bijna) een moord doen voor de username Erik. En daar wilde ik het dan bij laten.
Moet ik jou ook even PM'en dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mij ook niet, zelfs mensen niet die ik eerst ge-pm'd heb met een vraag.
Nou ja, oke, dat hele broekje is geshopt. Bij de H&M.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het gaat om hem zelf, niet om zijn penis.
Hij was arrogant, gemeen tegen dikke modellen, verslaafd, in-de-kast-zittend en zo onbeschrijfelijk heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |