Toen was ik vijf en wist nog niets van het bestaan van treksokkenquote:
Een áfleverbon van mijn telefoon waarvan het touchscreengedeelte niet functioneerde zoals het hoorde waardoor ik lege sms'jes stuurde en ik mijn verslaving (bookworm-game) zonder ook maar één toets te hebben ingedrukt van mijn telefoon heb gewist.quote:
Ach, ik ben hier al vanaf het begin.. en da's al euhm.. 7 jaar ofzo...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik realiseerde me dus net pas dat ik hier pas heul kort ben.
Like, een of twee maanden
Dat is heul niet sexyquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een áfleverbon van mijn telefoon waarvan het touchscreengedeelte niet functioneerde zoals het hoorde waardoor ik lege sms'jes stuurde en ik mijn verslaving (bookworm-game) zonder ook maar één toets te hebben ingedrukt van mijn telefoon heb gewist.
En nu dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een áfleverbon van mijn telefoon waarvan het touchscreengedeelte niet functioneerde zoals het hoorde waardoor ik lege sms'jes stuurde en ik mijn verslaving (bookworm-game) zonder ook maar één toets te hebben ingedrukt van mijn telefoon heb gewist.
Nee dat is Peter, die naam lijkt idd veel op Petre86 en hun usericons lijken heel erg op elkaar en ook nog allebei behoorlijk politiek actief, en.... en.... en.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die was hier gisteren volgens mij nog
Houd je mond eensquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Vrije dagen ik heb veels te lang geslapen voel me net een gestoomd pasteitje
Oh, echt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb er al zat gehad heurr![]()
Dag liefje![]()
Dat is 'm dus..quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee dat is Peter, die naam lijkt idd veel op Petre86 en hun usericons lijken heel erg op elkaar en ook nog allebei behoorlijk politiek actief, en.... en.... en.....
nja.... VERVELENDquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Houd je mond eens
Ik zit al vanaf 9 uur op m'n werk
Ja, als ik de SE-garantie krijg dan he... Ja kijk, niet iedereen koopt een nieuwe mobiel als de batterij van de "oude" moet worden opgeladen, Vlarp!quote:
Janice D.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is 'm dus..
Z'n oude nick is niet meer
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Vrije dagen ik heb veels te lang geslapen voel me net een gestoomd pasteitje
Mijn huidige telefoon is ook al weer een jaar oud, Waxepaxjequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, als ik de SE-garantie krijg dan he... Ja kijk, niet iedereen koopt een nieuwe mobiel als de batterij van de "oude" moet worden opgeladen, Vlarp!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
D... dus dan gewoon niet even een hoi of een hai?
Ik weet nog wel in Villa Volta, waar ik mijn ogen werkelijk waar uitkeek (je voelde er de spanning), toen zag ik hem met een andere jongen, Bessie of Kessie, hand-in-hand zitten en ik denk, goh, Waxxer loopt ook weer achter de feiten aan hoor, en dat dan later bleek dat ik getuige was van het eerste intieme contact tussen die twee. Wis en waarachtig, dát was Petre86!
Nou Vlarp Vlarp Vlarp dat zijn we niet van jou gewend!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn huidige telefoon is ook al weer een jaar oud, Waxepaxje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |