Omdat het niet de bedoeling is dat je voor iedere hersenscheet een dagboek-topic gaat openen met alleen maar een plaatje in de OP. Als je zo wil pronken met je poesje, neem dan even een kijkje hier: Flora & Faunaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:30 schreef Grafsteentje het volgende:
IK WIL GVD WETEN WAAROM MIJN POEKIE DRAADJES GESLOTEN WORDEN
Maar wel veel plezier gewenst met je poesje hoor!quote:
Dat is in KLB, daarvoor moet je in [KLB FB] voor uw serieuze zaken zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:28 schreef Grafsteentje het volgende:
uhm mod
kun je ff mn pic weghalen in de klaagbaak topic
die heb ik niet zelf geplaatst
neuh, een mooie grafrede zou hier niet misstaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er nou echt niks te klagen en/of te zeuren in ONZ?
Ga vooral je gang!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef plank_ het volgende:
[..]
neuh, een mooie grafrede zou hier niet misstaan
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef plank_ het volgende:
[..]
neuh, een mooie grafrede zou hier niet misstaan
Ik heb een berichtje in zijn fobo achtergelaten: 'nu stinkt het hier ook'.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Peter het volgende:
is die trollende stoepjong al aangesproken?[HOMO] 2454 - Er is nu zelfs een hyves!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in zijn fobo achtergelaten: 'nu stinkt het hier ook'.
Ga dan snel douchenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in zijn fobo achtergelaten: 'nu stinkt het hier ook'.
Dat laatste natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt verbazingwekkend weinig voor. Of was het een leuk woordgrapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |