quote:Op zondag 28 juni 2009 17:35 schreef plank_ het volgende:
[..]
Da's n beetje jammer, zie dit regelmatig gebeuren als je n poos bent weggeweest.
Maar hee, als het je gelukkig maakt
was meer n observatie, dan kritiekquote:Op zondag 28 juni 2009 17:39 schreef murp het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn ding, al een paar jaar..
anders stuur je maar een mail naar forum@fok.nl
ben blij dat users mij observeren, ik zal mijn gemod eens onder de loep nemenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:43 schreef plank_ het volgende:
[..]
was meer n observatie, dan kritiek
veel plezier met je ding
Dat moet je zelf wetenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:44 schreef murp het volgende:
[..]
ben blij dat users mij observeren, ik zal mijn gemod eens onder de loep nemen![]()
nee, ik ben echt blij dat je dit even onder de aandacht neem, ik zal achte de schermen wel een topic openen hoe ik dit kan gaan veranderen.... het raakt mij best wel en het zit me best wel diep... dit allemaalquote:
Dat lijkt mij de moeite niet waard, maar dat is mijn meningquote:Op zondag 28 juni 2009 17:49 schreef murp het volgende:
[..]
nee, ik ben echt blij dat je dit even onder de aandacht neem, ik zal achte de schermen wel een topic openen hoe ik dit kan gaan veranderen.... het raakt mij best wel en het zit me best wel diep... dit allemaal
NEE, ik vind het wel de moeite waard... Ik ben je dan ook zeer zeer dankbaarquote:Op zondag 28 juni 2009 17:52 schreef plank_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de moeite niet waard, maar dat is mijn mening
Maar ik ben weg uit deze draad
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:43 schreef Apekoek het volgende:
Nou dit topic kan dicht of die lutsers moeten er uit getrapt worden. Alleen maar gezeik dat ze het "te oud" vinden.
Ode aan de longcat!
Mja mag dicht dus, zeiken was even leuk maar had toch meer leuke inbreng van fokkers verwacht. Wat mij betreft heeft hoe oud iets is daar niets mee te maken.quote:
Inbreng? Je bedoelt wie googled het best naar longcat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mja mag dicht dus, zeiken was even leuk maar had toch meer leuke inbreng van fokkers verwacht. Wat mij betreft heeft hoe oud iets is daar niets mee te maken.
Graag dicht maar, helaas is het een probleem als je op internet achterloopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:56 schreef murp het volgende:
jaja, gaan jullie maar weer verder in dat topic dat open is![]()
neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Graag dicht maar, helaas is het een probleem als je op internet achterloopt.
Overigens waarom haal je mijn reactie weg en laat je de zijne staan? Vriendjes politiek op fok?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:56 schreef murp het volgende:
jaja, gaan jullie maar weer verder in dat topic dat open is![]()
Hoezo loop jij mee te ouwe hoeren, als moderator hoor je de boel toch gewoon netjes te houden? Ik doe hier niemand kwaad. Als ik netjes vraag of het topic dicht mag lijkt me dat niet te veel gevraagd? Ik ben immers niet degene die hier begon met problemen te maken in het desbetreffende topic.quote:
berichten na die ene berichten heb ik gedelete, en vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Overigens waarom haal je mijn reactie weg en laat je de zijne staan? Vriendjes politiek op fok?
Je vergeet dat een topic geen eigendom van je is en dat jij dus helemaal niets te vertellen hebt over het open of sluiten daarvan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoezo loop jij mee te ouwe hoeren, als moderator hoor je de boel toch gewoon netjes te houden? Ik doe hier niemand kwaad. Als ik netjes vraag of het topic dicht mag lijkt me dat niet te veel gevraagd? Ik ben immers niet degene die hier begon met problemen te maken in het desbetreffende topic.
Slotje dan maar, waar is FB anders voor?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:39 schreef murp het volgende:
en ik ben geen kleuterjuf... klaar einde discussie in het FB topic
NB, mag niet en ik post ook niet in het topicquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:33 schreef Jojoortje het volgende:
Vraag aan murp. Waarom mag NB nu opeens wel?
Wat ik overigens niet erg vind.
ik doe het met hem via de PMquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Slotje dan maar, waar is FB anders voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |