quote:Op 26 juni 2009 getekend door: Anke
Ik zal je verminkte gezicht nooit vergeten, net als de geruchten.
Ik zal je muziek altijd mooi blijven vinden.
quote:Op 26 juni 2009 getekend door: yvonne kruis
A STAR HAS ENTERED HEAVEN
MICHAEL YOU HAVE LIVED YOURE LIVE AND ON EARH YOU ARE AND WIL STAY THE BIGGEST STAR OFF THE CENTURY
EVERY NIGT WE CAN LOOK UP AND SEE YOU SHINE
ALL THE BEST FOR THE FAMILY
YVONNE HOLLAND
quote:Op 26 juni 2009 getekend door: wijnand ouwehand
I hope you find peach up there:)
quote:Op 26 juni 2009 getekend door: Sjonnie
Michael wie ??????
Kunnen de kindertjes weer wat rustiger de straat op.........
Hoera voor geen interpunctie!quote:Op 26 juni 2009 getekend door: poppy
micheal woorden schieten te kort je moet weten wat ze ook zegge je heb de wereld stil gekregen dat alleen jij als geen ander je leven ga maar je blijft in mij hart lieve vriend rust zacht zal je niet vergeten bye en tot oot
quote:Op 26 juni 2009 getekend door: Wouter
Dag lieve Michael.
Wie wil er met me praten? Voeg me toe op msn wallyhaaxje@hotmail.com en deel je gevoelens. Iedereen heeft een schouder nodig om op uit te huilen.
Groetjes Wouter
quote:Michael,
R.I.P, Your never Moonwalk alone.
uhhh....quote:MICHAEL PLZZZ CUM BACK WE MISZ YOU!!!!
FCK TEH NUBS WO TALK BAD ABOUT YOU!!!!!!!
WE LUV YOUUUU
lol, ze hoopt dus dat hij daar boven perzikken zal vindenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:40 schreef Falco het volgende:
Post de leukste in dit topic!!! Zie voor de condoleances het register van Condoleance.nl
[..]
quote:
Op 26 juni 2009 getekend door: wijnand ouwehand
I hope you find peach up there:)
quote:schreef Koningin Beatrix het volgende:
Wat begonnen is als een prachtige dag is geëindigd in een vreselijk drama, wat ons allen heel diep heeft geschokt. Mensen die er dichtbij hebben gestaan, die het hebben zien gebeuren op televisie, allen die het meebeleefd hebben, zullen met verbijstering en ongeloof gekeken hebben. Wij zijn sprakeloos dat zoiets vreselijks heeft kunnen gebeuren. Mijn familie, ik, maar ik denk ook allen in het land, leven van harte mee met de slachtoffers, met hun familie en vrienden en met allen die door dit ongeluk diep geraakt zijn.
Ze? Wijnand?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
lol, ze hoopt dus dat hij daar boven perzikken zal vinden![]()
quote:Toen ik vanmorgen wakker werd met een nummer van hem op mijn radio wist ik het eigenlijk al...
Het is triest dat hij zo jong is overleden. Ik hoop dat hij zijn rust nu heeft gevonden!
Rest now, you've done so much.
Rest now, you'll sufferd enough!
quote:sorry for the lost hy was really the king of pop i will always remember him and his muziek he was my child hero and i will never forget him will wil miss your music your always in my hard
Michael willekeurige mensen in de hemel aan het aanspreken: 'Ja je krijgt nog de groeten van A. van Soomeren'.quote:Op 26 juni 2009 getekend door: Fam.A vanSoomeren
onze idool is niet meer geen heerlijke soul muziek vanaf het begin zijn wij de grootste fan hoe nu veder
wij wensen de familie heel veel sterkte
in deze moeilijke tijden MICHAEL EEN GROET VAN ONS EN DOE IEDEREEN DE GROETEN IN DE HEMEL
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Michael willekeurige mensen in de hemel aan het aanspreken: 'Ja je krijgt nog de groeten van A. van Soomeren'.
quote:Op 26 juni 2009 getekend door: Micheal
Het kan ons allemaal treffen maar liever Micheal Jackson dan ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |