Dat is geen GM-topic. Dat is gewoon een verkapt (nacht)bagger topic: veel te vroeg geopend en zonder fatsoenlijke OP. Bovendien vind ik niet dat er echt sprake is van een 'heel gesprek' dat gaande is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Goede Morgen
Waarom sluit je de gm topic die als eerste was?
Behalve dat daar werd in gereageerd, was al heel gesprek gaande en die andere werd genegeerd.
Beetje lullig dit. Hoop echt dat ie dicht is omdat je de op aan het aanpassen bent ofzo
en het was teveel moeite om zoiets in je slotpost te zetten? Ipv het zielige hoi dat er nu stond, had mij weer een fb post en pm gescheeldquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is geen GM-topic. Dat is gewoon een verkapt (nacht)bagger topic: veel te vroeg geopend en zonder fatsoenlijke OP. Bovendien vind ik niet dat er echt sprake is van een 'heel gesprek' dat gaande is.
En tenslotte is er tevens ook een 'fatsoenlijk' GM topic geopend ... daar verder dus.
In dat topic van pas 14 posts staat 5 keer het linkje naar het 'echte' GM-topic genoemd. We nu niet lopen mierenneuken he ...quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en het was teveel moeite om zoiets in je slotpost te zetten? Ipv het zielige hoi dat er nu stond, had mij weer een fb post en pm gescheeld
Het schept gewoon verwarring omdat het topic dat als eerste geopend wordt altijd open blijft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In dat topic van pas 14 posts staat 5 keer het linkje naar het 'echte' GM-topic genoemd. We nu niet lopen mierenneuken he ...
Klopt, normaal gesproken blijft dat topic ook open. Maar dit topic was veel te vroeg geopend en had geen fatsoenlijke OP. Als dat zo doorgaat, worden de GM-topics straks om middernacht al geopend. Ergens moet er een grens getrokken worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schept gewoon verwarring omdat het topic dat als eerste geopend wordt altijd open blijft.
Zullen we nu even goedemorgen gaan zeggen tegen elkaar?
Dat moet in het GM topic he doosquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt, normaal gesproken blijft dat topic ook open. Maar dit topic was veel te vroeg geopend en had geen fatsoenlijke OP. Als dat zo doorgaat, worden de GM-topics straks om middernacht al geopend. Ergens moet er een grens getrokken worden.
Maar: goeiesmorgens deze morgen
In dit geval had Jim um wel open kunnen laten imho.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:44 schreef remlof het volgende:
Voor half vier, vier uur moet je geen GM topic openen, dan zou ik ze ook dichtgooien
ja slaat de plank misquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:11 schreef plank_ het volgende:
[..]
In dit geval had Jim um wel open kunnen laten imho.
Soms moet je modden met takt en gevoel, tenminste zeg jij altijd
wat hij zegtquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:46 schreef stoepjong het volgende:
Vet geil die single wijven in die banner hier onder! [ afbeelding ]
ja leukquote:
Mooi, ik vind het echt een pareltjequote:
Graag gedaan, heel graag zelfs.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:00 schreef tong80 het volgende:
Nog bedankt voor het briljante slotje
Ondanks zijn verlies blijft Murray briljant.
Ik ben je dan ook eeuwig dankbaar.quote:
Nee, stel je voor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben je dan ook eeuwig dankbaar.
Er waren iets te veel users die er om moesten lachen.
En da kunne we nie hebbe hè ?
tong80. Aangenaam.quote:
ik kan ook wel begrijpen dat je nog steeds graag in ONZ FB postquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:57 schreef plank_ het volgende:
Ik kan het slotje van SWJ wel begrijpen
Had idd beter in het funny links etc draadje gepast
Haha. Heel grappig. Nee echt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Kappen met die flauwekulnee ONZ is gemaakt voor hele serieuze zaken.
Niks zo leuk als een goede crosspostend geintegreerd topiccluster maar dat mag dus niet meer?quote:Op maandag 10 juli 2009 10:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Haha. Heel grappig. Nee echt.
Er is al een topic over oeigoeren, door jou geopend nota bene. Eén topic is voldoende. Daar kun je alles kwijt over die oeigoeren. Je hoeft dus niet telkens voor iedere rotte hersenscheet een nieuw topic te openen.
Kusje,
SwJ.
Het sleutelwoord: goede. In dit geval is het antwoord dan ook "nee". Maar dat was je 2 dagen geleden ook al duidelijk gemaakt door mijn collegamod:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niks zo leuk als een goede crosspostend geintegreerd topiccluster maar dat mag dus niet meer?
quote:
Opstand van de oeigoerenquote:
Waarom zou dat topic op slot moeten volgens jou?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Homo geilt op me
Dan maar hier een slotje vragen
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Homo geilt op me
Dan maar hier een slotje vragen
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee ik wil t topic gewoon niet meer in mn MyAT hebben (en om nou heel ONZ uit mn MyAT te tyfen gaat me ook te ver).
pak een post-it en plak het op je beeldschermquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee ik wil t topic gewoon niet meer in mn MyAT hebben (en om nou heel ONZ uit mn MyAT te tyfen gaat me ook te ver).
stop je dan met oeigoerië topics?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:39 schreef Bosbeetle het volgende:
GPD [CDLXI] - GPDer opgepakt in urumqi (oergoerië)
kan iemand de sub van het GPD even veranderen ipv oergoerië moet er oeigoerië staan
bij voorbaat dank
was ik al mee gestopt en ik ga op vakantie dinsdag, dus ja!quote:
okeequote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
was ik al mee gestopt en ik ga op vakantie dinsdag, dus ja!
Het topic heeft een digitale baggervaccinatie gekregen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:26 schreef Chriz2k het volgende:
Films nuanceren
Als dit topic een beetje gemodereerd zou worden (je weet wel, de kansloze reacties verwijderen), zou het best okay kunnen worden.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef Hondenbrokken het volgende:
Wat is een TTT die je zou kunnen worden als je topic genomineerd wordt?
ONZIN TopTipTopic!quote:Op maandag 26 januari 2004 12:00 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ] Huh?
Ja, de bedoeling van dit topic is om de echt leuke topics van het moment een beetje meer aandacht te geven door ze hier te vermelden. Zo kan je op het eerste gezicht meteen een glimlach op je gezicht toveren door alleen maar even op dit topic te klikken.
Als een Moderator een leuk topic ziet en niet wilt dat het in de vergetelheid raakt omdat het verloop van topics hier in ONZ soms zo onmenselijk snel is kan hij hier een linkje achterlaten met een korte uitleg waar het over gaat.
[ afbeelding ] Ja leuk, en kunnen wij er ook in posten?
Nee, maar jullie kunnen wel een topic voordragen voor het ONZIN TopTipTopic topic, dit kan je in het ONZ feedbacktopic doen. Wij kijken dan naar het voorgedragen topic en zetten het er wel/niet in.
[ afbeelding ] Waarom dit topic eigenlijk?
Nou, omdat op sommige momenten door de bomen het bos niet meer te zien is, dan is iedereen vrolijk aan het posten in slowchat topics en raken de topics met meer dan 4 regels of waar je over na moet denken al snel onderaan de topiclijst om nooit meer gezien te worden.. Nu kunnen de users die wat langer over hun topic nadenken in het TopTipTopic vermeldt worden en kunnen gebruikers die geen zin hebben in het spitten door kilo's bagger slowchat/minder geslaagde grapjes/incrowd-topics ook zien dat het nog best eens grappig kan zijn hier ( de echte ONZinner weet dat natuurlijk allang, maarja
. )
Anyway, hier komen zo wel een paar linkjes van onlangs aangemaakte topics die een vermelding verdienen in dit topic.
Geen idee. Verwijderde berichten zijn niet zichtbaar voor mods. Wat was je reactie?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:04 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik heb gepost in Doe de ''ben ik homo?'' quiz
Maar mijn reactie is verdwenen?
Da's nieuwe spelling.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:36 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens over dit topic is het niet
Nu mèt gevoel voor humor! ipv Nu mét gevoel voor humor! nu staat er eigenlijk meet.
Nogal.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ruim dat morsdode TTT-kadaver anders gewoon een keer op mèn, het begint te stinken.
Ik zet geen slotjes in KLB, alleen in ONZ.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:38 schreef tong80 het volgende:
En die mod zet slotjes :
Zo vroeg, en dan al moeten schijten.
Wel een anoniem slotje nuquote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zet geen slotjes in KLB, alleen in ONZ.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ruim dat morsdode TTT-kadaver anders gewoon een keer op mèn, het begint te stinken.
Nee, mijn mongoloïde kindje. Ookal duurt het tot het jaar 8000 voordat ie vol is, het gaat lukken.quote:
Het is een leuk verhaal maar na de initïele lachgolf wel weer dood gevallen, huhquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:55 schreef Houzer het volgende:
Hoi mijn verhaal is gezien de reacties wel TTT waardig toch?
Neuken op LSD
Hoi J. jij nog steeds ONZ mod?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een leuk verhaal maar na de initïele lachgolf wel weer dood gevallen, huh.
Niet nog steeds, weer, tijdelijk.quote:
quote:En ja das ook weer zo.
ik zit op mn werk...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:25 schreef WurM het volgende:
Mag deze open?
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel DREI
Enjoy.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:25 schreef WurM het volgende:
Mag deze open?
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel DREI
je bent geweldig jogyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |