quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OH ER ZIT EEN KONIJN IN DIE COMMUNICEERT MET DONNIE. OH EEN KONIJN DIE HEM DINGEN LAAT DOEN. OH MY GAWD HET HEET FRANK!
28:06:42:12, they made me do it.
...dacht IQM dat het een geniaal topic zou kunnen wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo kan je elke film wel nuanceren
Nu Requiem For A Dream:
"OMG HET ZIJN TWEE JONGENS DIE DRUGS GAAN VERKOPEN MAAR ZE GEBRUIKEN EN HELEMAAL NAAR DE KANKER GAAN EN ZIJN MOEDER OOK OMG WAT IS DIT ZIJN ARM IS HELEMAAL ZWART"
...dus bij dezequote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier zit een geniaal topic in. Doe wat met die kennis.
SIDNEY LUMET, DIE DE REGISSEUR VAN DEZE FILM WAS, EN HOOFDROLSPELER HENRY FONDA, DIE DE PRODUCENT WAS, ZIJN FUCKING LIBERALS, DUS DE HISPANIC WORDT VRIJ GESPROKEN DUH.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:38 schreef Siniti het volgende:
12 Angry Men
"DEZE JONGETJE IS VEROORDEELT VOOR MOORD MAAR ER IS ZOEEN JURY DIE HEM EERST ZOMAAR WIL VEROORDELEN BEHALVE HENRY FONDA NATUURLIJK EN HIJ WORD VRIJGESPROKEN"
Je lijkt hier eigenlijk een parallel te trekken tussen de 2 films en te stellen dat zowel requiem for a dream als donnie darko geweldig/goed is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:30 schreef Siniti het volgende:
Na een heftige discussie waarin ik duidelijk probeerde te maken dat Requiem For A Dream een kutfilm is en Donnie Darko geweldig, en Wolvendagen vice versa...
[..]
[..]
...dacht IQM dat het een geniaal topic zou kunnen worden
[..]
...dus bij deze
Als dit dus een kuttopic word is het IQM's schuld
Disclaimer: Caps Lock is eenvereiste.
En hier een mooi lijstje bekende films: http://www.imdb.com/chart/top
Een parallel als in dat je elke film kan nuanceren zodat ze even goed of slecht lijken. Als je Disaster Movie en The Godfather allebei nuanceert zul je er niet uit op kunnen maken dat The Godfather veruit superieur aan Disaster Movie isquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je lijkt hier eigenlijk een parallel te trekken tussen de 2 films en te stellen dat zowel requiem for a dream als donnie darko geweldig/goed is.
Nee, IQM was niet mijn leraar. Ik zat tevens ook niet bij hem in de klasquote:Maar door IQM kreeg jij een vmbo-advies in groep 8?
Uberhaupt heeft dit met nuanceren geen ruk te maken, simplistisch en (in geval van beide films) buitensporig negatief is 't wel, genuanceerd is 't daarentegen geenszins. Los hiervan zou 't nergens op slaan als je juist een kutfilm aan zou halen om dit punt te maken; dat kutfilms zich gemakkelijk zo laten omschrijven zal niemand verbazen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een parallel als in dat je elke film kan nuanceren zodat ze even goed of slecht lijken. Als je Disaster Movie en The Godfather allebei nuanceert zul je er niet uit op kunnen maken dat The Godfather veruit superieur aan Disaster Movie is
[..]
Nee, IQM was niet mijn leraar. Ik zat tevens ook niet bij hem in de klas
Oh, ok.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Uberhaupt heeft dit met nuanceren geen ruk te maken, simplistisch en (in geval van beide films) buitensporig negatief is 't wel, genuanceerd is 't daarentegen geenszins. Los hiervan zou 't nergens op slaan als je juist een kutfilm aan zou halen om dit punt te maken; dat kutfilms zich gemakkelijk zo laten omschrijven zal niemand verbazen.
Jaws dusquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:56 schreef steeg het volgende:
de volgende film heb ik in omgekeerde volgorde beschreven, ik ben benieuwd wie hem kan raden.
Uit een hoop troep op zee materialiseert een flinke haai die gaandeweg steeds mensen uitkotst die dan op een boot richting haven varen, het eindigt met een meisje dat de zee uitloopt en haar kleren aantrekt en samen met een jongen die op het strand zojuist nog lag te slapen richting een strandfeest loopt waar ze een paar biertjes uitkotsen.
Hmm oke, en nu iets anders dan je verwekkingquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:14 schreef Chriz2k het volgende:
ZO'N RIJKELUISMEISJE LAAT ZICH NEUKEN DOOR EEN OF ANDERE PAUPER IN EEN AUTO OP EEN BOOT (WTF) EN DAN ZINKT DE BOOT EN VERDRINKT DIE PAUPER MAAR HET MEISJE LEEFT NOG!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |