En? Gereageerd?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:31 schreef minkuukel het volgende:
Gisteren bij mijn werk ook zo'n Jochem Jofel op de fiets die dit soort briefjes uitdeelde.
En dan komt 'ie later zo terug van "JA maar ik heb tochh je toilet geschoberd?"quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:31 schreef Chocolate het volgende:
nou als ie het gratis doet, laat je hem toch je plee schrobben
Hij doet het er naast.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het wel goed van hem, beter dan dat hij een uitkering aanvraagd!
het komt anders over alsof ie een hobby zoekt ipv werkquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
En dan komt 'ie later zo terug van "JA maar ik heb tochh je toilet geschoberd?"![]()
Zal ff bellen!
Plee schrobben,leuk werk!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:40 schreef Chocolate het volgende:
[..]
het komt anders over alsof ie een hobby zoekt ipv werk
Kreeg hem pas vandaag.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:49 schreef Spooky4u het volgende:
Die brief ligt er al 2 dagen, ik denk dat ie al gekaapt is.
Als ik Kumuthan was,had ik een veul beter aangepaktquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:53 schreef Weeetikveel... het volgende:
TS is zelf Kumuthan en probeert via Fok! te adverteren
ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:01 schreef BlazingV2 het volgende:
HIJ HEEFT OPGENOMEN!!! Hij zij dat hij het voor 10 euro per uur doet. Toen ik vroeg of dat
ook geld voor in bed,hing die op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |