En? Gereageerd?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:31 schreef minkuukel het volgende:
Gisteren bij mijn werk ook zo'n Jochem Jofel op de fiets die dit soort briefjes uitdeelde.
En dan komt 'ie later zo terug van "JA maar ik heb tochh je toilet geschoberd?"quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:31 schreef Chocolate het volgende:
nou als ie het gratis doet, laat je hem toch je plee schrobben
Hij doet het er naast.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het wel goed van hem, beter dan dat hij een uitkering aanvraagd!
het komt anders over alsof ie een hobby zoekt ipv werkquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
En dan komt 'ie later zo terug van "JA maar ik heb tochh je toilet geschoberd?"![]()
Zal ff bellen!
Plee schrobben,leuk werk!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:40 schreef Chocolate het volgende:
[..]
het komt anders over alsof ie een hobby zoekt ipv werk
Kreeg hem pas vandaag.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:49 schreef Spooky4u het volgende:
Die brief ligt er al 2 dagen, ik denk dat ie al gekaapt is.
Als ik Kumuthan was,had ik een veul beter aangepaktquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:53 schreef Weeetikveel... het volgende:
TS is zelf Kumuthan en probeert via Fok! te adverteren
ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:01 schreef BlazingV2 het volgende:
HIJ HEEFT OPGENOMEN!!! Hij zij dat hij het voor 10 euro per uur doet. Toen ik vroeg of dat
ook geld voor in bed,hing die op!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:09 schreef NoFidea het volgende:
Leuk maar dit topic is waardeloos zonder die pic. Gelieve ff plaatsen met nodige censuur
.
Mee eensquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:09 schreef NoFidea het volgende:
Leuk maar dit topic is waardeloos zonder die pic. Gelieve ff plaatsen met nodige censuur
.
foto is bewerkt opgedoken, ik geef het nog een kansquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:36 schreef jogy het volgende:
Dan toch maar een slotje inderdaad. Er stond persoonlijke info in de foto met mobiel nummer, zodoende is die weg.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:12 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
alsof er zonder tel. nr. nog iets aan is...
Ben je gek. Als je niet van zijn diensten gebruik wilt maken en je belt toch heeft die schooier je nummer. Stuurt ie z'n vrienden naar je toe om je appartement leeg te halen.quote:
Ook als je zo'n vraag stelt..quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ben je gek. Als je niet van zijn diensten gebruik wilt maken en je belt toch heeft die schooier je nummer. Stuurt ie z'n vrienden naar je toe om je appartement leeg te halen.
quote:Toen ik vroeg of dat
ook geld voor in bed,hing die op!
welk deel van den haag woon je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:28 schreef BlazingV2 het volgende:
Wat een faal actie. Wat zal ik doen?
[ afbeelding ]
Opnieuw solliciteren!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:28 schreef BlazingV2 het volgende:
Wat een faal actie. Wat zal ik doen?
[ afbeelding ]
Maar dan ben je wel meteen voor 2500 euro aan spullen kwijt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:14 schreef Armageddon het volgende:
Heb hem gisteren gemaild. één dag voor 25 euro.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel meteen voor 2500 euro aan spullen kwijt.
Dit meen je nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:00 schreef TimKuik het volgende:
Beter dan de sollicitatiebrief die ik laatst kreeg:
[ afbeelding ]
Dit...is...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:00 schreef TimKuik het volgende:
Beter dan de sollicitatiebrief die ik laatst kreeg:
[ afbeelding ]
Ik vond hem erna inderdaad op Google maar ik vond hem alsnog wel mooiquote:
dit doet je natuurlijk wel wat hèquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Eerst gaan zeuren dat Marokkanen en Turken niet gaan werken maar stelen, dan probeert een Sri Lankaan () geld te verdienen door te werken, is het ook weer niet goed
.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:11 schreef Superwatje het volgende:
Ook zo es een brief gehad, solliciteerde voor een job als tuinman bij me .... z'n specialiteit was kruiwagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |