Ja waarom denk je anders dat ik op Fok! zit?quote:
ah, een sealtje doen we wel. maar een TTT... het is een leuk topic hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja waarom denk je anders dat ik op Fok! zit?
Maar ik vind het een geweldig topic, mooi concept ook. Als het geen TTT is dan op z'n minst een modseal
Okay danquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef murp het volgende:
[..]
ah, een sealtje doen we wel. maar een TTT... het is een leuk topic hoor
ik krijg van jou ook een slap aftrekselquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Dagindeling *)
Slap aftreksel van ludo zijn topic?
Ach ik droog uit van jou dus dan staan we quittequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef murp het volgende:
[..]
ik krijg van jou ook een slap aftreksel
ik wilde mezelf even een schouderklopje geven, al was ik m al wel vergeten om m van stikkie af te halenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:42 schreef LudoSanders het volgende:
Is er iemand dood, de laatste post dateert van 28 mei.
Daarom wil ik graag toelichting op het volgende, namelijk: ff een mededeling..........
Mmm. Ja eigenlijk interesseerde het me geen reet, maar het was al zo lang stil hier dat ik begon te denken dat jullie foutloos waren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:44 schreef murp het volgende:
[..]
ik wilde mezelf even een schouderklopje geven, al was ik m al wel vergeten om m van stikkie af te halen
maar dat zijn we ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm. Ja eigenlijk interesseerde het me geen reet, maar het was al zo lang stil hier dat ik begon te denken dat jullie foutloos waren.
quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:44 schreef murp het volgende:
[..]
ik wilde mezelf even een schouderklopje geven, al was ik m al wel vergeten om m van stikkie af te halen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[Paint] homo-politieke partijen.
Beledigend ongrappig kuttopic.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dat doe ik dus wel, ik vind het smakeloze grappen en dat kan best gezegd worden.
En ook daar zijn grenzen te vinden.quote:
neen. en ksst nu weer weg jij uit de fb.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er echt helemaal niks te zeiken en/of zeuren in ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |