ja goed he?quote:
och, ik zal ze wel sluiten als het er de tijd voor isquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:33 schreef Serendipity. het volgende:
Eerst dit: Huppelmuts haar vent is jarig, en nu dit: Huppelmuts haar zoontje is jarig!.
Serieus, waar gaat het heen?
En ja, negeren is een optie, niet posten is een optie, het is maar één topic, maar whadafuck?
zoontje is vast al aan het slapenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:29 schreef porsche1 het volgende:
Huppelmuts haar zoontje is jarig! Tis nog geen zondag.
Ik denk eerder dat ie met zijn cadeau's zit te spelen.quote:
whateverquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie met zijn cadeau's zit te spelen.
Open een leuk topic, zonder tags als [NB] en bagger, nachtbagger of iets dergelijksquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:42 schreef Neith het volgende:
Murp![]()
Waarom een slotje? het is toch een leuk topic? zeker voor de zaterdagavond...
Even just for the record! IK heb NIET om die topics gevraagd. IK vind het ook NIET nodig. En IK kan er NIKS aan doen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:33 schreef Serendipity. het volgende:
Eerst dit: Huppelmuts haar vent is jarig, en nu dit: Huppelmuts haar zoontje is jarig!.
Serieus, waar gaat het heen?
En ja, negeren is een optie, niet posten is een optie, het is maar één topic, maar whadafuck?
Als mijn post voor jou was bedoeld, zou ik dat laten merken door tegen jou te praten. Daarom die post dan ook hier in dit topic geplaatst, gericht aan de ONZ-modjes.quote:Op zondag 24 mei 2009 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even just for the record! IK heb NIET om die topics gevraagd. IK vind het ook NIET nodig. En IK kan er NIKS aan doen!
Ik bedoelde het ook meer algemeen.quote:Op zondag 24 mei 2009 10:00 schreef Janksnor het volgende:
[..]
Als mijn post voor jou was bedoeld, zou ik dat laten merken door tegen jou te praten. Daarom die post dan ook hier in dit topic geplaatst, gericht aan de ONZ-modjes.
dank jequote:Op zondag 24 mei 2009 16:36 schreef WurM het volgende:
murp heeft de nieuwe FOK!-rage vermoord. Duku's voor haar.
laat die muis maar ergens anders toeterenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:10 schreef WurM het volgende:
[..]
ToeterMuis natuurlijk. Ik zal ff een linkje fixen, brb...
Back.
Adoreer hier ToeterMuis!!!
je bent een schatquote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal dat OP plaatje wel eens verbeteren... ergens vandaag
Alsjeblieft.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef tong80 het volgende:
Zet er dan een reden voor het slotje bij
Remlof gefeliciteerd. Je bent te bescheiden.
Waarom meer moeite in een sluitpost steken dan dat TS voor zijn topic gedaan heeft.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef tong80 het volgende:
Zet er dan een reden voor het slotje bij
Remlof gefeliciteerd. Je bent te bescheiden.
Ik hou van je.quote:
Kijk eens aan, een ontopic slotpost, inclusief humor. Meer dan 3 letters voor een slotje, zowaarlijck.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Elk kuttopic dient een slotje te krijgen.
anders ben je on-kuttopic..
mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |