quote:Unspecified releases
Outfitter/ItemRack type Addon interface implemented in the Blizzard interface with the ability to equip or change several items automatically or by pressing a single button.
Arena PvP - spectator feature.
Icecrown Citadel - Lich King raid
New druid form skins
Was het maar zo zwart-wit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:42 schreef Moozzie het volgende:
Dat zou dan echt onwijs stom zijn van blizzard want dan lopen ze per keer 13 euro per maand mis.
idd, tegenwoordig in wow is het zo makkelijk om gold te verdienen.quote:
Dude ik ben level 60 op deze server en wil graag dual talentquote:Goldbuyers, scheer je weg! Vlegel!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude ik ben level 60 op deze server en wil graag dual talent
quote:The achievement [Level 80] is impossible to do for level 78- players. Nerf please.
wat kan hun jouw klein geld schelenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:42 schreef Moozzie het volgende:
Dat zou dan echt onwijs stom zijn van blizzard want dan lopen ze per keer 13 euro per maand mis.
Ach gut, censuur.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:29 schreef SharQueDo het volgende:
- verboden -
Get lost.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:30 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb een priest op stormscale allies (verders alleen horde) en nu wil ik dus dual talent op die priest (zodat ik kan healen en solowen)
Maar daar heb ik natuurlijk geen geld voor
Dus me vraag;
Wie ken een goeie goedkope gold seller
Lol ik ook, ik heb er 24, vandaag VH HC en HoS HC gedaan. HoS was voor de eerste keer, op een of andere manier is het heel lastig om daar een groep voor te vinden. Morgen nog 1 VH HC en dan heb ik hem.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:19 schreef vogelkooi het volgende:
kom net 1 emblem of heroism te kort voor een necklace.
Maak een DK aan, doe alle quests voor DK, delete & repeat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:54 schreef Moozzie het volgende:
Dude ik ben level 60 op deze server en wil graag dual talent
Nog wel. maar met mindflay en mindblast gaat dat wel sneller, moet je wel shadow speccen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:27 schreef cherrycoke het volgende:
ben een priest begonnen wat gaat dat levelen slooooooooom
Overhealing stond ik ergens 5e, 6e. Onder andere onder de andere healers (overhealing bij shadowpriests en retri palas is logisch natuurlijk).quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
En nu overhealing?
leuk om mee te spelen een priest ben ally btw ik denk dat ik instance levelen ga doen zeker omdat ik wil leren healen en omdat er rete veel tanks zijn op mijn serverquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:54 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Nog wel. maar met mindflay en mindblast gaat dat wel sneller, moet je wel shadow speccen.
En op somige lvls bv 17 in de treuren Deadmines en stockades doen, makkelijk levelen.\
Voor horde is dat natuurlijk ragefire chasm en wailing caverens.
Mooie vergelijkingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:26 schreef Killjoy het volgende:
Goud kopen is net zo triest als een 4 daagse medaille kopen en dan doen alsof je echt meegedaan hebt.
Whehehequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:11 schreef R-Mon het volgende:
[ afbeelding ]
Nr 1 heals na 1,5 wing van Naxx en ik heb zelfs gemindcontrolled by Razuvious (dus niet kunnen healen).![]()
[ afbeelding ]
Van een tijdje terug. Wasn't me
Healing done zegt alleen niet veel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:11 schreef R-Mon het volgende:
[ afbeelding ]
Nr 1 heals na 1,5 wing van Naxx en ik heb zelfs gemindcontrolled by Razuvious (dus niet kunnen healen).![]()
[ afbeelding ]
Van een tijdje terug. Wasn't me
Wat dan wel? Overhealing stond ik laag, er waren geen disc priests etc.quote:
Healing done in recount zegt eigenlijk niet heel veel anders dan bijvoorbeeld DPS done.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:45 schreef R-Mon het volgende:
Wat dan wel? Overhealing stond ik laag, er waren geen disc priests etc.
je zegt dat je 60 bent en goud nodig hebt voor dual specquote:
welnee. in een paar dagen ben je zo level 80.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:48 schreef Reneuh het volgende:
Toen ik op lvl 70 was aanbeland, dacht ik 'nog maar 10 levels'. Maar nu zie ik dat 70-80 net zo lang gaat duren als 1-70Of gaat het in Northrend sneller?
Je hebt evenveel (volgens mij zelfs nog veel meer) experience nodig.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:48 schreef Reneuh het volgende:
Toen ik op lvl 70 was aanbeland, dacht ik 'nog maar 10 levels'. Maar nu zie ik dat 70-80 net zo lang gaat duren als 1-70Of gaat het in Northrend sneller?
Speel dan meer!quote:Op zondag 17 mei 2009 12:01 schreef DjNivek het volgende:
Ben ik niet meer de enige op Grim Batol
Al speel ik erg weinig de laatste tijd.
Valt niet veel te beleven, raiden met m'n guild zit er niet in omdat ik zelf niet enorm actief kan zijn tijdens die dagen, ik geef geen drol om PvP en levelen begint ook te vervelenquote:
Dan moet je een toffe guild gaan vinden.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:40 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Valt niet veel te beleven, raiden met m'n guild zit er niet in omdat ik zelf niet enorm actief kan zijn tijdens die dagen, ik geef geen drol om PvP en levelen begint ook te vervelen
Ik zit in Balancequote:Op zondag 17 mei 2009 13:12 schreef Egamer het volgende:
[..]
Dan moet je een toffe guild gaan vinden.Doe maar /join watskeburt, Nederlandse channel van ex-Fatal Error spelers.
Dan ken je Ridley/Norfair wel.quote:
OMG!! lol zei hij nou echt left arm? LOLquote:
jemig wat een onzin, je had met 530 defense op je pala VH makkelijk kunnen tanken.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:04 schreef Fir3fly het volgende:
Zucht. Net 80 gedinged op m'n pala, paar epics gecraft en nu met 542 defense klaar voor heroics. Kom ik in een group voor VH hc (de makkelijkste nota bene) met een healer in volledig valorous gear, presteert hij het om te zeggen dat mijn gear te slecht is voor heroics. Met zijn gear had ik het zelfs op level 78 wel kunnen doen.
En aangezien mijn guild totaal niet geinteresseerd is in heroics (en waarom zouden ze, iedereen heeft al 3 level 80's) heb ik geen enkele mogelijkheid om m'n gear te upgraden.
Wat weet jij nou wat ik nodig heb?quote:Op zondag 17 mei 2009 07:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
je zegt dat je 60 bent en goud nodig hebt voor dual spec
1) op level 60 heb je geen dual spec nodig
2) als je naar 80 levelled waar je wel dual spec kan nodig hebben, heb je zeer ruim over de 1000g
3) en dan hoef je niet te cheaten
Probeer eens arcanequote:Op zondag 17 mei 2009 17:28 schreef Evertjan het volgende:
ben zelf een beetje uitgekeken op me mage Ik vind healen en DPSen op me shaman echt 10 keer leuker dan alleen maar fireball spammen op me mage.
METROIDquote:
Haha, ja LOL!!quote:
Druid healing pre-Uld: *Hot hot hot* *achterover leunen*quote:Op zondag 17 mei 2009 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
Die healer is ook maar een lamzak dan. Ik vind het juist wel leuk voor de verandering. Als ik een ulduar geared tank heal in een heroic is het Sacred Shield en omdat ze toch een berg avoidance hebben, wat drinken in schenken, en om de 3 packs een keertje een holy light.
Een undergeared tank, of in jouw geval niet eens undergeared, healen houd het wat spannender en minder saai. Damage van te voren inschatten en al beginnen met een cast enzo.
Laatst een tank met 470 def gehealed in heroic VH. Okay hij ging 1x dood tijdens die water elemental boss, omdat hij redelijk hard slaat tijdens de enrage, maar verder heb ik hem gewoon up kunnen houden. Gelukkig had ie wel 28k hp, maar die frost resi gear geeft stam en geen def.
Ik denk niet dat je als Death Knight zomaar ergens in komt. Iets met nieuwe Hunters...quote:Op zondag 17 mei 2009 18:24 schreef Blistering het volgende:
Zijn er hier nog Horde guilds die Death Knights recuiten? 100% attendance etc. M'n huidige guild slacked op progress dagen, en mensen komen alleen op Woensdag (= farmdag) opdagen.
Ik ben de afgelopen week van 70 naar 73 gegaan, misschien doe je iets verkeerdquote:Op zondag 17 mei 2009 10:48 schreef Reneuh het volgende:
Maar goede death knights, daar is misschien wel behoefte aanquote:Op zondag 17 mei 2009 18:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je als Death Knight zomaar ergens in komt. Iets met nieuwe Hunters...
Denk dat het grote verschil is dat er Death Knights in overvloed zijn, goeie Death Knights daarentegen zijn schaars.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je als Death Knight zomaar ergens in komt. Iets met nieuwe Hunters...
daarnaast zijn de quests in northend veeeeeeeeeeeeeeel leuker dan 1-70quote:Op zondag 17 mei 2009 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt evenveel (volgens mij zelfs nog veel meer) experience nodig.
Maar je krijgt er ook veel meer van.
Ik had ook meer lol in Gundrak met een 25k hp buffed DK tank (inclusief MotW en Kings) dan met die random 32k hp buffed tank in diezelfde Gundrak 2 dagen eerder. Houdt 't ten minste een beetje leuk. PvP geared tanks zijn ook leuk -- wel uncrittable, maar avoidance van shit.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
Die healer is ook maar een lamzak dan. Ik vind het juist wel leuk voor de verandering. Als ik een ulduar geared tank heal in een heroic is het Sacred Shield en omdat ze toch een berg avoidance hebben, wat drinken in schenken, en om de 3 packs een keertje een holy light.
Een undergeared tank, of in jouw geval niet eens undergeared, healen houd het wat spannender en minder saai. Damage van te voren inschatten en al beginnen met een cast enzo.
Laatst een tank met 470 def gehealed in heroic VH. Okay hij ging 1x dood tijdens die water elemental boss, omdat hij redelijk hard slaat tijdens de enrage, maar verder heb ik hem gewoon up kunnen houden. Gelukkig had ie wel 28k hp, maar die frost resi gear geeft stam en geen def.
Dan ken je Alastorr/Preddz zeker ook wel? Oud guildie van mij. Wat een mafkeesquote:[..]
Ik zit in Balance
Good luck. Loremaster of Outlands en Northrend ging gemakkelijk op m'n DK. Maar die andere 2 zijn fucking helquote:Op maandag 18 mei 2009 10:07 schreef Salatrel het volgende:
gisteravond met loremaster of kalimdor begonnen op mijn DK76/685 nu
dit kon nog wel eens even gaan duren. gelukkig gaat alles met 1 klap neer
ja lijkt mij ook... outland en northrend heb ik gewoon meteen gedaan tijdens het lvlen. moet alleen storm peaks en icecrown nog afmaken in northrend en blades edge, netherstorm en shadowmoon valley in outland...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Good luck. Loremaster of Outlands en Northrend ging gemakkelijk op m'n DK. Maar die andere 2 zijn fucking hel.
Yep. Alleen toen kwam een ' collega ' langs die ze er afsloeg met een JoL blijkbaar..quote:Op maandag 18 mei 2009 02:09 schreef Sapstengel het volgende:
Was jij die pala die toen nog 500hp over had?.
Ging idd erg snel, ik was in het oosten een beetje allies aan het doden. Op een gegeven moment ging ik dood en keek ik op de map, stonden ze al die fortress aan te vallenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:27 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Yep. Alleen toen kwam een ' collega ' langs die ze er afsloeg met een JoL blijkbaar..
Jullie waren er ook weer snel doorheen zeg.. weer via het westen. En 14/16 tegen 0/12 was ook geen partij he..
Welke addon gebruik je daarvoor Coca?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Laatst ter afwisseling een shammie aangemaakt![]()
Wat is dat een verandering van melee naar een caster. Van het weekend ff van 28 naar 38 geleveld. Het levellen is echt te simpel met die addon. Onder het motto liever lui dan moeDie addon verteld je exact welke quests je moet oppakken en welke je kan skippen
Enige nadeel is dat de levels niet meer synchroon lopen omdat ik die +10% xp shoulder heb.
En vanavond voor de verandering het restje van naxx afmaken wat woensdag is overgebleven. Naxx wordt dan leuk als je aan levellen ben op een andere char.
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Enige nadeel is dat de levels niet meer synchroon lopen omdat ik die +10% xp shoulder heb.
Yep, er zijn er wel meer die zich apart kunnen dragenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:49 schreef Aivac het volgende:
[..]
Dan ken je Alastorr/Preddz zeker ook wel? Oud guildie van mij. Wat een mafkees
Die addon heet zygor, alles wordt netjes aangegeven wat je moet doen en waar. Het enige wat je nog zelf moet doen is lopen en slaan / casten.quote:
MATE?!?!?!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Yep, er zijn er wel meer die zich apart kunnen dragen
Nou kom op stbabylon gooi um erin: Cheats! Ga gewoon levelenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Die addon heet zygor, alles wordt netjes aangegeven wat je moet doen en waar. Het enige wat je nog zelf moet doen is lopen en slaan / casten.
Officieel kost die addon 50 dollarMaar dat ding is ook wel zo op het net te vinden.
De addon is niet in strijd met de ToA. Er geld voor vragen wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou kom op stbabylon gooi um erin: Cheats! Ga gewoon levelen
Zygor leveling guides? PM me maar.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Die addon heet zygor, alles wordt netjes aangegeven wat je moet doen en waar. Het enige wat je nog zelf moet doen is lopen en slaan / casten.
Officieel kost die addon 50 dollarMaar dat ding is ook wel zo op het net te vinden.
Yup is min of meer questhelper. Met als toevoeging dat je ook te zien krijgt welke quests je kan skippen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De addon is niet in strijd met de ToA. Er geld voor vragen wel.
Ik heb even op de site gekeken, en ziet er uit als QuestHelper. Totaal geaccepteerd door Blizzard. Ook niet vreemd, want je kunt ook officiele levelling guides in boek vorm van Blizzard kopen.
Het was een grapje manquote:Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Yup is min of meer questhelper. Met als toevoeging dat je ook te zien krijgt welke quests je kan skippen.
En kleine dingen zoals: "grind till you are level X" "Buy a bronze tube" omdat je dan in de buurt van AH bent en je hem later nodig hebt.
@moozzie het zou pas cheaten zijn als die addon ook voor je zou lopen en zou slaan
Hoeveel geheugen neemt dat in beslag?quote:
Zygor is haast niets. Veeeeel minder dan Questhelper. Zygor zegt waar je precies heen moet, die route staat al voorgegalculeerd als databestand. Questhelper doet dat on-the-fly, daarom neemt QH ook zoveel geheugen in beslag.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:35 schreef Murloc het volgende:
[..]
Hoeveel geheugen neemt dat in beslag?
Heeft me eigenlijk tot nu toe tegengehouden om questhelper te gebruiken. Dat schijnt aardig wat te zijn.
zow.. je verteld gewoon je hele levensverhaalquote:Op maandag 18 mei 2009 16:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Zag dit topic voorbij komen en uit nostalgie begin ik maar wat te typen......
knip
Trouwens is Kalimdo/Kalimi gestopt?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Yep, er zijn er wel meer die zich apart kunnen dragen
Wij hebben een sp in de guild genaamd Kalimonquote:
Hij is friend-rank, volgens mij, dus dat is vrijwel hetzelfdequote:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Shelessquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:17 schreef Salatrel het volgende:
ach ik heb wel eens een nexus heroic getanked op mijn dk en was 2e op de damage done...
(zegt wellicht meer over de andere 2 dps dan over mij maar goed)
die stats summary.. hoe krijg je dat voor elkaar? welke plugin is dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ensidia.com/home/news/algalon-world-first-10-man.html
Ze hebben er anders redelijk lang over gedaan. In vergelijking met ooit Naxx40 of AQ40. (en extreem lang in vergelijking met Naxx25)quote:
Je weet toch wel dat je Algalon maar 1 uur per week kan doen? En dat Naxx25 een remake is van een instance die ze al tijden gedaan hebben en zelfs PUG's de 2de week van de release al konden doen? Dus hoeveel tijd zullen ze erin hebben zitten? 3-4 uur? Redelijk vlug dacht ik zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben er anders redelijk lang over gedaan. In vergelijking met ooit Naxx40 of AQ40. (en extreem lang in vergelijking met Naxx25)
Mjah kut is dat. Als je niet tegen wipes kan, ga dan niet in een raid guild. Daar komt het soms voor dat je uren wiped en uiteindelijk zonder kill uitlogt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:56 schreef Blistering het volgende:
Zo, eindelijk opgerot uit m'n guild! Nu al de 3e week op rij dat er mensen buiten farmdagen niet komen opdagen. Op Woensdag clearen we normaal t/m Freya, om dan later Mimi, General te killen en Yogg-Saron te proberen. Maar mensen laten het áltijd afweten, steeds 14/15 mensen op progress dagen in een raid.
Zo, fucking irritant. Dus nu maar samen met een RL buddy de beste Horde guild gejoined (Die Yogg ook allang neer hebben en al hard modes proberen).
I iz happy naga.
Nah ,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben er anders redelijk lang over gedaan. In vergelijking met ooit Naxx40 of AQ40. (en extreem lang in vergelijking met Naxx25)
Haha wtf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welke guild zit je nu?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:56 schreef Blistering het volgende:
Zo, eindelijk opgerot uit m'n guild! Nu al de 3e week op rij dat er mensen buiten farmdagen niet komen opdagen. Op Woensdag clearen we normaal t/m Freya, om dan later Mimi, General te killen en Yogg-Saron te proberen. Maar mensen laten het áltijd afweten, steeds 14/15 mensen op progress dagen in een raid.
Zo, fucking irritant. Dus nu maar samen met een RL buddy de beste Horde guild gejoined (Die Yogg ook allang neer hebben en al hard modes proberen).
I iz happy naga.
Ga ik je vertellen als jij je ingame naam eens zegt.quote:
Noeessssssquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ga ik je vertellen als jij je ingame naam eens zegt.
Ik post hier elk topic een dozijn filmpjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:41 schreef Blistering het volgende:
Waarom wil je in godsnaam je char naam niet zeggen? Da's redelijk bullshit. Alsof je je echte identiteit dan bloot geeft ofzo.
Nope. Ik ben het compleet met je eens. Maar ik heb geaccepteerd dat het spel veranderd is, en die tijd krijgen we nooit meer terug. In plaats daar van ga ik gewoon proberen zoveel mogelijk lol te hebben met hoe het spel nu is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef Revdog het volgende:
Ben ik nou echt de enige die terug wil naar TBC?
Iedere instance / uitbreiding heeft wel wat leuke en minder leuke dingen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef Revdog het volgende:
Ben ik nou echt de enige die terug wil naar TBC?
Razorgore (eerste baas op BWL) koste bijna alle guilds maanden van whipes. En dat was pas het begin. Algernon noemen ze de guildbreaker. Maar dat is onzin. RG was dat al. Geen enkele baas heeft zoveel guilds gesloopt als Razorgore.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef Revdog het volgende:
Pre-TBC heb ik niet echt veel raidervaring (oude PC die 40-man niet kon trekken![]()
), maar het lijkt me sterk dat de oude instances en raids zo makkelijk waren
Wat waren we blij toen we die neer haddenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Razorgore (eerste baas op BWL) koste bijna alle guilds maanden van whipes. En dat was pas het begin. Algernon noemen ze de guildbreaker. Maar dat is onzin. RG was dat al. Geen enkele baas heeft zoveel guilds gesloopt als Razorgore.
hehe, wat komt me dit bekend voor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef Salatrel het volgende:
razorgore was niet heel moeilijk maar vael mijn god.... toen die eenmaal neer was zaten we diezelfde week nog bij chromaggus
Er is ook geen moeilijheid meer aan..quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef Fratz het volgende:
[..]
hehe, wat komt me dit bekend voor.
ik vind de gewone instances in wotlk easy mode.
wat ik nou wel eens leuk zou vinden is de oude vanilla wow instances op heroic ofzo te kunnen doen.
klopt. vroeger had je voor sommige instances ook een bepaalde class nodig (bv een mage om te sheepen) maar tegenwoordig maakt dat ook al helemaal niet meer uit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Er is ook geen moeilijheid meer aan..
Vroeger moest iedere class echt nog van zijn abilties op aan enz.. Nu is dat ook voorbij.
Was wel gaaf toen je hem maar 1 uur per dag kon proberen, onze first kill was dan ook 10 minuten voor de instance reset (die toen ook nog variabel was), dus 10 minuten daarna Razorgore en Vael nog een keer gedaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef Salatrel het volgende:
razorgore was niet heel moeilijk maar vael mijn god.... toen die eenmaal neer was zaten we diezelfde week nog bij chromaggus
Dat hebben pugs anders niet, ik heb nu DK als main en probeer daar maar eens een group mee te vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef GI het volgende:
Dat komt omdat blizzard de instelling heeft "Bring de player, not the class"
dat is meer omdat er honderden n00bs zijn die ook een DK gerolled hebben en totaal niet weten daarmee te spelen. heb zelf ook een DK en ken het probleem.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat hebben pugs anders niet, ik heb nu DK als main en probeer daar maar eens een group mee te vinden.
Terwijl ik wel gewoon geskilled en ervaren e.d. ben.
Dat komt met name omdat er zo ontzettend veel slechte DK's zijn en dat de algemene ervaringen met DK's (op mijn server iig) zijn dat het egocentrische slechte spelers zijn die geen kaas hebben gegeten van die class.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat hebben pugs anders niet, ik heb nu DK als main en probeer daar maar eens een group mee te vinden.
Terwijl ik wel gewoon geskilled en ervaren e.d. ben.
*cough*heroism/bloodlust*cough*quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef GI het volgende:
Dat komt omdat blizzard de instelling heeft "Bring de player, not the class"
Yep World of AOEcraft..quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Er is ook geen moeilijheid meer aan..
Vroeger moest iedere class echt nog van zijn abilties op aan enz.. Nu is dat ook voorbij.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
''Lumon en Omen zijn geen goede vrienden''
Aldus de Raidleader een uur terug.
Ehm ja. Goed CC gebruiken (IC & Freya trash) en ook tactics voor trash (Antechamber mobs uit elkaar houden, gelijk neer dpsen, sphere dpsen als hij tevoorschijnkomt).quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:20 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Yep World of AOEcraft..
Ulduar schijnt wel meer tactiek te bevatten voor de trash.. al hebben wij nog alleen Flame gezien..
Het is veel makkelijker om er gewoon eentje als eerste neer te doden, want dan heb je geen last meer van die spheres. Hij is toch maar een mild enrage 100% dmg 50% sneller.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ehm ja. Goed CC gebruiken (IC & Freya trash) en ook tactics voor trash (Antechamber mobs uit elkaar houden, gelijk neer dpsen, sphere dpsen als hij tevoorschijnkomt).
Anders is het 99% kans op een wipe, mits geen goeie CC/tacs/etc. Unlike Naxx.
Nog meer nerfs, hoewel deze eigenlijk allemaal wel verwacht waren.quote:The following are a list of changes that have been hotfixed to 3.1.2 or are in the process of being hotfixed. All changes are to both 10 and 25 player versions of the instance, unless specifically noted.
Trash
Storm Tempered Keeper’s Supercharged ability will no longer increase the damage of Storm Wave.
Some Ignis and Freya trash has been removed. If your instance was already open when the hotfix was applied, the trash will still be there.
Ice Turret’s Ice Nova spell now does considerably less base damage.
Rune Etched Sentry’s Flaming Rune does does considerably less damage over time.
The Molten Colossus will no longer cast Unquenchable Flames.
Chamber Overseer’s Staggering Roar does considerably less damage.
Bosses
Kologarn’s Crunch Armor effect of his Overhead Smash now has a greatly decreased duration in the 10 player Normal difficulty setting. This change negates the explicit need to tank swap Kologarn.
Thorim’s Chain Lightning no longer affects more than 8 targets.
General Vezax now does 10% less melee damage in the 10 player Normal difficulty setting.
Hard Modes
The hit point increasing hard mode ability for XT-002 Deconstructor has been reduced to 50% in the 10 player Normal setting, and 60% in the 25 player Heroic setting. The corresponding damage increase for XT-002 has also been reduced to 15%. Life Sparks also have half of their previous hit point values.
In an unrelated tuning note, we also found a case where Algalon would not reset properly in the 25 player Heroic setting only. This has been hotfixed.
Is ook gewoon hoe blizzard het wilt hebben: eerste paar weken alleen voor de hardcore guilds, daarna eerste paar bosses nerfen zodat de casuals die kunnen leren, daarna de volgende paar bosses, zodat casuals die kunnen leren, etc. Volgende patch zal Yogg wel nerfen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=9158361167&sid=1
[..]
Nog meer nerfs, hoewel deze eigenlijk allemaal wel verwacht waren.
Trash voor Vezax (hoewel ernstig generfed) kan nog steeds tot whipes leiden. En AOE-en gaat zeker niet lukken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ehm ja. Goed CC gebruiken (IC & Freya trash) en ook tactics voor trash (Antechamber mobs uit elkaar houden, gelijk neer dpsen, sphere dpsen als hij tevoorschijnkomt).
Anders is het 99% kans op een wipe, mits geen goeie CC/tacs/etc. Unlike Naxx.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Is ook gewoon hoe blizzard het wilt hebben: eerste paar weken alleen voor de hardcore guilds, daarna eerste paar bosses nerfen zodat de casuals die kunnen leren, daarna de volgende paar bosses, zodat casuals die kunnen leren, etc. Volgende patch zal Yogg wel nerfen.
ja of iemand die de event startte omdat hij die dialoog kon klikkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:56 schreef Aivac het volgende:
Volgens mij heb ik iets van 30 ninja pulls op Vael mee gemaakthele takke eind weer sjouwen om terug te komen ><
Helemaal als er iemand bezig was met scepter questline.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:42 schreef Salatrel het volgende:
ja of iemand die de event startte omdat hij die dialoog kon klikken
Want met 1 player minder kan je hem beter aan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:08 schreef Aivac het volgende:
FLAME! DEATH! DESTRUCTION! COWER MORTALS BEFORE THE WRATH OF LORD....NO! I MUST FIGHT THIS! ALEXSTRASZA, HELP ME! I MUST FIGHT!"
What the @#$%?
"I'm sorry gais! I was binding my keyzz, forgot i was targetting vael!"
<player has been kicked out of the group by Aivac> :x
Nee je computer/verbinding is brak het is maar 15MBquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:41 schreef 122448 het volgende:
Is het normaal dat de nieuw patch er eeuwen over doet voor dat ie klaar is?
same, zouden hardmodes proberen, maar dit sloeg echt nergens op :/quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef SharQueDo het volgende:
Bij ons ook al vanaf een uur of 7. Lag lag lag.In Dalaran (lol Lagaran) maar ook dikke spikes van 3-5 minuten in Ulduar.
Wij raiden ook niet op woensdag officieel. D'r gaan wel praktisch standaard 2 Ulduar 10 groepen, tho.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:56 schreef stbabylon het volgende:
In een andere guild op mijn server waar ik heb gespeeld, werd er geraid op donderdag, zondag en dinsdag. Puur om lag tegen te gaan. Op zich wel een goeie.
Deed mijn oude guild ook.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:56 schreef stbabylon het volgende:
In een andere guild op mijn server waar ik heb gespeeld, werd er geraid op donderdag, zondag en dinsdag. Puur om lag tegen te gaan. Op zich wel een goeie.
Dikke überhealing gisteravond.quote:08:27: -knip-
btw... just checked not even Ensidia has IC flawless kill yet, i feel special now... thanks for great raid last night guys!!!
Behalve dat Ensidia de hardmode doet, en je weet toch wel hoe Steelbreaker is dan? Als je Steelbreaker als laatste zonder doden kan doen, dan is je DPS ERG ziek (MT zal altijd dood gaan na 30 seconden, waar een andere tank het dan over moet nemen).quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:32 schreef SharQueDo het volgende:
Omg![]()
Wij hebben gisteren dus 9 bosses gedaan (7 + 2 uit VoA) in 3 uur, waarvan o.a. Iron Council flawless (no deaths). Guildie in de site shoutbox:
[..]
Dikke überhealing gisteravond.Beste raidrun tot nu toe.
![]()
wooptiefuckingdoo!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:32 schreef SharQueDo het volgende:
Omg![]()
Wij hebben gisteren dus 9 bosses gedaan (7 + 2 uit VoA) in 3 uur, waarvan o.a. Iron Council flawless (no deaths). Guildie in de site shoutbox:
[..]
Dikke überhealing gisteravond.Beste raidrun tot nu toe.
![]()
Pff, ez.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:23 schreef sanakthe het volgende:
[..]
wooptiefuckingdoo!
en nu met steelbreaker up zonder doden
2355quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:15 schreef Blistering het volgende:
2381 punten op WoW heroes. Valt me nog mee.
111quote:
Ik kan nooit spelen op vrijdag en zaterdag helaas. Zondagavond misschien nog even, maar moet veel doen die avond dus word wel laat. Maandag moet wel lukken of later die weekquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:35 schreef SharQueDo het volgende:
Sap. Morgen of zaterdag Halaa PvP-raid organiseren?
Enchanting, lightweave -> 38 spellpower bonus op ringsquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit ook te twijfelen, wil eigenlijk wel JC. Die gems zijn imba en geen gekut meer met meta requirements of socket bonusses, dus ik denk een groter voordeel dan andere professions. Alleen kijken wat ik drop, tailoring of enchanting.
Tailoring is niet heel bijzonder op dit moment, al is die nieuwe lightweave wel relaxed. Enchanting geeft alleen 2x +19 spellpower op een ring, dus misschien drop ik die.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik join de beste guild op de server en een dag later gaan ze uit elkaar.
Had je geen DK met imp icy talons?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef Thormodo het volgende:
Gisteren voor het eerst Vezax25 gedaan en paar goede tries (~4%) gehad. Bleken we geen windfury totem te gebruiken, omdat onze enhancement shaman halverwege weg moest. Doh! >,<
Ouchquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:54 schreef Blistering het volgende:
Buh, vanochtend Herbalism gedropped. Nu anderhalf uur verder 290 JC skill. Maar echt 3000 gold lichter al.
Hehequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ouch. Ik denk dat ik maar zelf wat ga farmen, heb nog een alt met mining. Gaat langer duren maar ik heb echt geen 3k gold
.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
Nice. Dan stop ik daar ook maar, en als Draenei krijg ik in ieder geval de eerste 5 punten gratis.
Nope, niet op dat moment iig. Vezax op 10 man gedowned net. Alleen Yogg was nogal kut, omdat mensen het blijkbaar leuk vinden om in de green clouds te staan -,-.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
Wanneer krijg je die precies? Ik ga vooral voor de extra prismatic gems.
Ouch: "in the next major content patch we will be removing the prismatic quality of the jewelcrafter-only Dragon’s Eye gems. Like other gems, they will have to match the socket color to receive a socket bonus. When this change occurs, players with qualifying jewelcrafting skill will be provided a yet to be determined amount of Dalaran Jewelecrafter Tokens as compensation."quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hehe. M'n JC is nu 417, en ik heb m'n JC only gems al te pakken waar ik JC speciaal voor heb geleveled
. Dus ik ben happy. In totaal 3586g uitgegeven, maar was het dubbel en dwars waard. Helaas nu nog maar 750g over
.
Same. Thanks, kanker blizzard.quote:
Ook niet meer dan logisch, lijkt me. Net als met de TG nerf voor Warriors. Alleen TG is over-nerfed volgens mij, want iedereen is nu Arms.quote:Professions
is it really that bad to have a "best" profession? (See Jewelcrafting Nerf)
Yes, we think so. A key to games being fun is feeling like you have a choice. If you aren't making decisions then you aren't really playing a game -- you are watching something as a viewer not participating as a player. Game design has proven over many years that when you have choice A and choice B where choice A grants more power and choice B looks cooler or grants almost any other kind of benefit, a vast majority of players will choose A. In their minds there is no choice. It has to be A. Likewise if humans were the most powerful race and mages were the most powerful class then WoW would not be very diverse. We want tradeskills to be a choice. Having a best profession means that choice does not exist. (Source)
Altijd zo. Als iets generfed moet worden wordt er altijd overdreven. BM nerf voor hunters bijvoorbeeld. TG dus ook. Dat is gewoon een gegeven. Ik neem dan ook aan dat JC zinloos wordt na de nerf.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:22 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ook niet meer dan logisch, lijkt me. Net als met de TG nerf voor Warriors. Alleen TG is over-nerfed volgens mij, want iedereen is nu Arms.![]()
Ik heb hetzelfde een keer gehad. Ook de hele tijd errors, uiteindelijk werkte het, maar toen kreeg ik er weer een. Alleen bij mij gebeurde het bij het menuutje waar je je bank moet kiezen, voordat ik had betaald. Alleen hij bleef wel op "in progress" staan, dus kon het niet nog een keer doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:25 schreef Fratz het volgende:
gatverdamme. wil ik net inloggen is mijn gametime expired. dus maar ff naar accountmanagement.
is die gare page down. na een aantal keren proberen deed alles het.
ik naar iDeal, lekker makkelijk. alles gelukt, ik heb betaald, krijg ik weer een error.
nou staat mijn betaling als "in progress" terwijl het bedrag al van mijn rekening af is. -_-
en omdat het weekend is kan ik ook niet bellen naar account en billing.
iemand er ervaring mee dat het dit weekend nog goed gaat komen?
quote:
Mijn hunter spells staan echt helemaal andersquote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef webbyplus het volgende:
Ohhh lekkere drop vanavond gehad:
http://thottbot.com/i44168
Foto:
[ afbeelding ]
1) wat doen die melee skills op je normale bar?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef webbyplus het volgende:
Ohhh lekkere drop vanavond gehad:
http://thottbot.com/i44168
Foto:
[ afbeelding ]
Tja, ooit zo begonnen met de indeling van mijn buttons. Nu ben ik er zo aan gewend dat ik ze niet meer verplaats.....quote:Op zondag 24 mei 2009 01:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) wat doen die melee skills op je normale bar?
2) wat doen AS en SS op die only-clickable plekken?
3) waarom staat auto shot op je bars?
Maar maar, je moet je belangrijkste skills.... clicken.... (en dat is een heel vies woordquote:Op zondag 24 mei 2009 09:17 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Tja, ooit zo begonnen met de indeling van mijn buttons. Nu ben ik er zo aan gewend dat ik ze niet meer verplaats.....
Ach ja, raiden/dungeonen/grinden gaat zo goed, waarom niet
quote:
Welke addon gebruik je voor je minimap?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn hunter spells staan echt helemaal anders
[ afbeelding ]
Da's Sexymap.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Welke addon gebruik je voor je minimap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |