abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2009 @ 10:32:29 #101
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_69143332
ben ik de enige die op Shattered Hand speel
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_69143633
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef Blistering het volgende:

[..]

Good luck. Loremaster of Outlands en Northrend ging gemakkelijk op m'n DK. Maar die andere 2 zijn fucking hel .
ja lijkt mij ook... outland en northrend heb ik gewoon meteen gedaan tijdens het lvlen. moet alleen storm peaks en icecrown nog afmaken in northrend en blades edge, netherstorm en shadowmoon valley in outland...
pi_69145000
quote:
Op maandag 18 mei 2009 02:09 schreef Sapstengel het volgende:
Was jij die pala die toen nog 500hp over had? .
Yep. Alleen toen kwam een ' collega ' langs die ze er afsloeg met een JoL blijkbaar..

Jullie waren er ook weer snel doorheen zeg.. weer via het westen. En 14/16 tegen 0/12 was ook geen partij he..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  maandag 18 mei 2009 @ 11:37:15 #104
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_69145366
TvP
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_69145689
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:27 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Yep. Alleen toen kwam een ' collega ' langs die ze er afsloeg met een JoL blijkbaar..

Jullie waren er ook weer snel doorheen zeg.. weer via het westen. En 14/16 tegen 0/12 was ook geen partij he..
Ging idd erg snel, ik was in het oosten een beetje allies aan het doden. Op een gegeven moment ging ik dood en keek ik op de map, stonden ze al die fortress aan te vallen .
  maandag 18 mei 2009 @ 12:18:31 #106
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_69146602
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Laatst ter afwisseling een shammie aangemaakt

Wat is dat een verandering van melee naar een caster. Van het weekend ff van 28 naar 38 geleveld. Het levellen is echt te simpel met die addon. Onder het motto liever lui dan moe Die addon verteld je exact welke quests je moet oppakken en welke je kan skippen

Enige nadeel is dat de levels niet meer synchroon lopen omdat ik die +10% xp shoulder heb.

En vanavond voor de verandering het restje van naxx afmaken wat woensdag is overgebleven. Naxx wordt dan leuk als je aan levellen ben op een andere char.
Welke addon gebruik je daarvoor Coca?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_69147036
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:23 schreef CocaColaLight het volgende:

Enige nadeel is dat de levels niet meer synchroon lopen omdat ik die +10% xp shoulder heb.

Ik gebruik zelf niet zo'n addon, maar een paar vrienden hebben die wel gebruikt, ook voordat de shoulders in het spel kwamen. Zij liepen consistent een level of 2 voor tegen de tijd dat ze richting Tanaris gingen.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_69148429
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:49 schreef Aivac het volgende:

[..]

Dan ken je Alastorr/Preddz zeker ook wel? Oud guildie van mij. Wat een mafkees
Yep, er zijn er wel meer die zich apart kunnen dragen
  maandag 18 mei 2009 @ 13:11:39 #109
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_69148443
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:18 schreef avotar het volgende:

[..]

Welke addon gebruik je daarvoor Coca?
Die addon heet zygor, alles wordt netjes aangegeven wat je moet doen en waar. Het enige wat je nog zelf moet doen is lopen en slaan / casten.

Officieel kost die addon 50 dollar Maar dat ding is ook wel zo op het net te vinden.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_69148619
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef DjNivek het volgende:

[..]

MATE?!?!?!

bekend?
pi_69148704
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Die addon heet zygor, alles wordt netjes aangegeven wat je moet doen en waar. Het enige wat je nog zelf moet doen is lopen en slaan / casten.

Officieel kost die addon 50 dollar Maar dat ding is ook wel zo op het net te vinden.
Nou kom op stbabylon gooi um erin: Cheats! Ga gewoon levelen
pi_69149234
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:21 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Nou kom op stbabylon gooi um erin: Cheats! Ga gewoon levelen
De addon is niet in strijd met de ToA. Er geld voor vragen wel.

Ik heb even op de site gekeken, en ziet er uit als QuestHelper. Totaal geaccepteerd door Blizzard. Ook niet vreemd, want je kunt ook officiele levelling guides in boek vorm van Blizzard kopen.
pi_69150769
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Zygor leveling guides? PM me maar.
  maandag 18 mei 2009 @ 14:25:26 #114
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_69150892
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

De addon is niet in strijd met de ToA. Er geld voor vragen wel.

Ik heb even op de site gekeken, en ziet er uit als QuestHelper. Totaal geaccepteerd door Blizzard. Ook niet vreemd, want je kunt ook officiele levelling guides in boek vorm van Blizzard kopen.
Yup is min of meer questhelper. Met als toevoeging dat je ook te zien krijgt welke quests je kan skippen.
En kleine dingen zoals: "grind till you are level X" "Buy a bronze tube" omdat je dan in de buurt van AH bent en je hem later nodig hebt.

@moozzie het zou pas cheaten zijn als die addon ook voor je zou lopen en zou slaan
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_69151179
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Yup is min of meer questhelper. Met als toevoeging dat je ook te zien krijgt welke quests je kan skippen.
En kleine dingen zoals: "grind till you are level X" "Buy a bronze tube" omdat je dan in de buurt van AH bent en je hem later nodig hebt.

@moozzie het zou pas cheaten zijn als die addon ook voor je zou lopen en zou slaan
Het was een grapje man
  maandag 18 mei 2009 @ 14:35:21 #116
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_69151226
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:21 schreef SharQueDo het volgende:
Zygor leveling guides? PM me maar.
Hoeveel geheugen neemt dat in beslag?
Heeft me eigenlijk tot nu toe tegengehouden om questhelper te gebruiken. Dat schijnt aardig wat te zijn.
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_69151596
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:35 schreef Murloc het volgende:

[..]

Hoeveel geheugen neemt dat in beslag?
Heeft me eigenlijk tot nu toe tegengehouden om questhelper te gebruiken. Dat schijnt aardig wat te zijn.
Zygor is haast niets. Veeeeel minder dan Questhelper. Zygor zegt waar je precies heen moet, die route staat al voorgegalculeerd als databestand. Questhelper doet dat on-the-fly, daarom neemt QH ook zoveel geheugen in beslag.
pi_69154002
Een rogue dacht me ff te kunnen ganken.

Mooi niet ik nak hem en erna nog een paar x genakt, toen kwam een lvl 80 guildie van hem
pi_69154170
was deze al voorbij gekomen?

pi_69154594
Zag dit topic voorbij komen en uit nostalgie begin ik maar wat te typen......

Ik mis mijn warlock wel, 3,5 jaar gehad, waarvan 1 jaar hardcore. In januari heb ik het account weggedaan (¤¤), echt het hele spel, DVD's , keys, de hele bende, want ik wist dat ik anders na een paar maanden toch weer zou bezwijken. Nu heeft iemand anders er plezier aan, met server transfer en naam wisseling, dus ik heb echt geen flauw idee waar mijn character nu is.

De laatste maanden dat ik speelde was ik eigenlijk alleen bezig met de WOW economie. Dat vond ik langzamerhand leuker dan raiden, raiden op lvl 80 toch een beetje blàh....

Massaal outdoor pvp in de begin tijd vond ik toch het allerleukste. Eerst als lowbies in Astranaar en Tarren Mill, ik kan nog het gevoel oproepen, adrenaline, als je daar rond liep met je lvl 34, en dan ineens een gnome rogue van minstens lvl 40 (want op een kip!) zag aankomen, stapt af.. Vanish.... AAARCH.... waar is ie!! rennuh...

Later als lvl 60s in grote groepen, battles om de outdoor draken te mogen raiden. Maandenlange vetes met de aartsvijanden. BWL raid onderbreken enkel en alleen omdat ergens anders een draak gesignaleerd was. Uberhaupt binnen te geraken in BWL was al een hele toer, want de ingang werd permanent bezaaid met de botten van de gevallenen. Uiteindelijk werd daar noodgedwongen door beide partijen wel een staakt het vuren afgesproken, omdat het echt te veel tijd ging kosten, maar die verdragen werden vaak weer verbroken, als er weer een of andere wraak aktie in gang gezet werd.

Je leert een boel over de menselijke psychologie in zo'n spel...

Langzaam aan heb ik het spel zien veranderen, het werd steeds gebruiksvriendelijker. makkelijker voor de speler. Verdomming? Tsja, eigenlijk wel, maar eerlijk gezegd, het was ook wel te elitair. Ik heb een tijdje met de top meegespeeld, naaste een baan van 32 uur, maar het kostte me wel 80% van mijn sociale vrije uren. Na C'thun dan ook afgehaakt Naxx 40 niet voltooid.. sowieso is die instance niet uitgespeeld op mijn server.

Het verschil tussen epic raid gear en blue pvp reward gear was ook te groot. Craft items waren vrijwel nutteloos. Legendary items waren dan weer te random, met guilds die 50 weken aaneen de instances leeg slaan, zonder ooit 1 benodigd stukje thunderfury te zien.

Reputatie farmen was werkelijk krankzinnig, Heb ik me dan ook nooit me ebezig gehouden, behalve die automatisch gaan via raids

Dat werd later beter gedaan in TBC. snelle flying mounts waren echt een uitkomst. De moeilijkheidsgraad ook flink naar beneden geschroefd in de eerste patches zodat meer spelers konden meedelen in de content. Niet dat men niet goed genoeg kon spelen, maar het kosste gewoon teveel tijd voor de gemiddelde speler. Zelf ben ik al vrij snel afgehaakt, bleef online maar heel erg casual. De verbondenheid met de server community was nog groot en ik bleef het erg leuk vinden om het wel een wee te volgen, maar nu meer van de zijlijn. Als gast speler nog wel eens meegegaan om de hogere dungeons van binnen te bewonderen toen die eenmaal op farm status waren.

De economie ging helemaal los, met oa jewelcrafting en steeds betere in game tools kon je echt zo rijk als Crassus worden. Ook was het leuk om te kijken wat je allemaal kon solo-en op lvl 70

Het was ook de golden age van de warlock, een aantal patches lang voelde ik me echt overpowered, met als hoogtepunt (dieptepunt) een weekje waarin mijn imp meer dps deed dan mijn lvl 70 druid alt. Iets met een rekenfoutje met firebolts...

maar goed sindsdien is de warlock geloof ik zo'n beetje elke patch generfed tot op heden, al volg ik het niet echt meer in 2009. En nog kan de warlock op lvl 80 Molten Core solo uitspelen, dus het zal wel meevallen.

Het leukste aan het spel was dat Blizzard de omgeving verschaft en het raamwerk, maar dat de spelers vervolgens hun eigen spel kunnen inrichten. In al die jaren toch wel heel wat guilds meegemaakt, maar 1 guild heeft daar altijd torenhoog bovenuit gestoken, die allereerste raid guild. Die had een leider en een aantal andere kernleden die samen een fantastische organisatie hebben neergezet en voor mij was de winter 2005-2006 wel de beste game ervaring ooit. Die guild bestaat nog steeds met dezelfde guild leader, al is 90% van de bezetting al vele malen gewisseld.

Ik denk dat ik over 20 jaar nog steeds wel eens met plezier aan die tijd zal terug denken. Wat dat betreft is het jammer, een oude klassieke film kijk je nog een keer, een boek kan je ook herlezen, een mooie CD blijft mooi, maar zo'n game ervaring is uniek, die krijg je nooit meer terug.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_69155944
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Zag dit topic voorbij komen en uit nostalgie begin ik maar wat te typen......
knip
zow.. je verteld gewoon je hele levensverhaal
Dit keer zonder signature
  maandag 18 mei 2009 @ 17:52:51 #122
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_69157889
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Trouwens is Kalimdo/Kalimi gestopt?
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  maandag 18 mei 2009 @ 20:52:46 #123
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_69164826
Overigens ben ik nu level 73.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_69171203
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:52 schreef Egamer het volgende:

[..]

Wij hebben een sp in de guild genaamd Kalimon
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_69171350
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:52 schreef Egamer het volgende:

[..]

Hij is friend-rank, volgens mij, dus dat is vrijwel hetzelfde .
Zal het morgen wel even nakijken.
pi_69173114
Whehe net VH normal getanked als retri. Righteous Fury, Sacred Shield en dan pewpew . Zelfs getanked met Seal of Blood .
  maandag 18 mei 2009 @ 23:31:14 #127
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_69173292
Vandaag VH heroic met een tank(DK) met 34k unbuffed.
Doet reet aan dps maar niet dood te krijgen.
Fear is the grease of society.
pi_69179010
ach ik heb wel eens een nexus heroic getanked op mijn dk en was 2e op de damage done...

(zegt wellicht meer over de andere 2 dps dan over mij maar goed)
pi_69179910
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:17 schreef Salatrel het volgende:
ach ik heb wel eens een nexus heroic getanked op mijn dk en was 2e op de damage done...

(zegt wellicht meer over de andere 2 dps dan over mij maar goed)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Sheless

Ik heb nog steeds regelmatig dat ik als tank boven de dps-ers uitkom kwam dps.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:24:12 #130
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_69183245
quote:
die stats summary.. hoe krijg je dat voor elkaar? welke plugin is dat?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:48:25 #132
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_69183839
Ratingbuster en manytooltips. De achievement erbij weet ik niet.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:56:16 #133
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_69184063
Zo, eindelijk opgerot uit m'n guild! Nu al de 3e week op rij dat er mensen buiten farmdagen niet komen opdagen. Op Woensdag clearen we normaal t/m Freya, om dan later Mimi, General te killen en Yogg-Saron te proberen. Maar mensen laten het áltijd afweten, steeds 14/15 mensen op progress dagen in een raid.

Zo, fucking irritant. Dus nu maar samen met een RL buddy de beste Horde guild gejoined (Die Yogg ook allang neer hebben en al hard modes proberen).

I iz happy naga .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:13:17 #134
117776 OFfSprngr
pi_69184553
Applied naar beste guild van de server, anders ga ik misschien mn main naar Magtheridon.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:16:13 #135
117776 OFfSprngr
pi_69184650
Woot, accepted for trial!
.
.
pi_69184913
Ensidia is weer lekker bezig
pi_69185215
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef mazrim het volgende:
Ensidia is weer lekker bezig
Ze hebben er anders redelijk lang over gedaan. In vergelijking met ooit Naxx40 of AQ40. (en extreem lang in vergelijking met Naxx25)
pi_69185345
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:34 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ze hebben er anders redelijk lang over gedaan. In vergelijking met ooit Naxx40 of AQ40. (en extreem lang in vergelijking met Naxx25)
Je weet toch wel dat je Algalon maar 1 uur per week kan doen? En dat Naxx25 een remake is van een instance die ze al tijden gedaan hebben en zelfs PUG's de 2de week van de release al konden doen? Dus hoeveel tijd zullen ze erin hebben zitten? 3-4 uur? Redelijk vlug dacht ik zo.
pi_69186193
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:56 schreef Blistering het volgende:
Zo, eindelijk opgerot uit m'n guild! Nu al de 3e week op rij dat er mensen buiten farmdagen niet komen opdagen. Op Woensdag clearen we normaal t/m Freya, om dan later Mimi, General te killen en Yogg-Saron te proberen. Maar mensen laten het áltijd afweten, steeds 14/15 mensen op progress dagen in een raid.

Zo, fucking irritant. Dus nu maar samen met een RL buddy de beste Horde guild gejoined (Die Yogg ook allang neer hebben en al hard modes proberen).

I iz happy naga .
Mjah kut is dat. Als je niet tegen wipes kan, ga dan niet in een raid guild. Daar komt het soms voor dat je uren wiped en uiteindelijk zonder kill uitlogt.

Maarja ik heb juist al 2 farmdagen achter elkaar moeten missen . En GL in je nieuwe guild .
pi_69186887
We zullen wel zien hoelang het duurt voor de tweede guild Algalon downt.
pi_69187026
Wij zijn gisteren op heroic aan Mimiron begonnen. Nieuwe frogger .
Onze 10 man group zit bij Yogg-Saron nu.
pi_69187624
hmm de wintergrasp daily's kan je met de nieuwe patch maar 1x per week doen
pi_69189773
quote:

[..]

Nah ,
AQ40 - Gate opened (magtheridon) : 30 / Jan / 2006 - 25 Apr. 2006 world first C'tun
naxx40 release : 20 June 2006 - 7 Sep. 2006 world first KT

Dus tegen de 2-3 maanden.
Dit hebben ze binnen een ong maand gecleared , incl hard modes.
(en naxx25 was ofc helemaal een joke voor guilds die 40man hebben gedaan )
Dus , dit was echt wel sneller ^^
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:02:44 #144
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_69190131
Zeer snel, maar ik neem aan dat ze voornamelijk 25 man gear hebben gebruikt. Niets mis mee natuurlijk, maar ik ben benieuwd hoe lang het dan duurt voordat ze 25 man krijgen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_69190542
quote:

[..]

Haha wtf.
pi_69193123
mijn geheugen laat mij denk ik in de steek
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:36:48 #147
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_69193448
Net als die guilds die met 25man gear uludar10 achievemts gaan doen, doe eens dungeons van je eigen moeilijkheidsgraad.
Fear is the grease of society.
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 18:44:55 #148
230491 Zith
pls tip
pi_69197879
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:56 schreef Blistering het volgende:

I iz happy naga .
Welke guild zit je nu?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_69199334
alle pew pew wapens van iLevel 226+ krijgen er rond de 30 DPS bij
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:53:35 #150
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_69200508
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:44 schreef Zith het volgende:

[..]

Welke guild zit je nu?
Ga ik je vertellen als jij je ingame naam eens zegt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')