http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Shelessquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:17 schreef Salatrel het volgende:
ach ik heb wel eens een nexus heroic getanked op mijn dk en was 2e op de damage done...
(zegt wellicht meer over de andere 2 dps dan over mij maar goed)
die stats summary.. hoe krijg je dat voor elkaar? welke plugin is dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ensidia.com/home/news/algalon-world-first-10-man.html
Ze hebben er anders redelijk lang over gedaan. In vergelijking met ooit Naxx40 of AQ40. (en extreem lang in vergelijking met Naxx25)quote:
Je weet toch wel dat je Algalon maar 1 uur per week kan doen? En dat Naxx25 een remake is van een instance die ze al tijden gedaan hebben en zelfs PUG's de 2de week van de release al konden doen? Dus hoeveel tijd zullen ze erin hebben zitten? 3-4 uur? Redelijk vlug dacht ik zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben er anders redelijk lang over gedaan. In vergelijking met ooit Naxx40 of AQ40. (en extreem lang in vergelijking met Naxx25)
Mjah kut is dat. Als je niet tegen wipes kan, ga dan niet in een raid guild. Daar komt het soms voor dat je uren wiped en uiteindelijk zonder kill uitlogt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:56 schreef Blistering het volgende:
Zo, eindelijk opgerot uit m'n guild! Nu al de 3e week op rij dat er mensen buiten farmdagen niet komen opdagen. Op Woensdag clearen we normaal t/m Freya, om dan later Mimi, General te killen en Yogg-Saron te proberen. Maar mensen laten het áltijd afweten, steeds 14/15 mensen op progress dagen in een raid.
Zo, fucking irritant. Dus nu maar samen met een RL buddy de beste Horde guild gejoined (Die Yogg ook allang neer hebben en al hard modes proberen).
I iz happy naga.
Nah ,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben er anders redelijk lang over gedaan. In vergelijking met ooit Naxx40 of AQ40. (en extreem lang in vergelijking met Naxx25)
Haha wtf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welke guild zit je nu?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:56 schreef Blistering het volgende:
Zo, eindelijk opgerot uit m'n guild! Nu al de 3e week op rij dat er mensen buiten farmdagen niet komen opdagen. Op Woensdag clearen we normaal t/m Freya, om dan later Mimi, General te killen en Yogg-Saron te proberen. Maar mensen laten het áltijd afweten, steeds 14/15 mensen op progress dagen in een raid.
Zo, fucking irritant. Dus nu maar samen met een RL buddy de beste Horde guild gejoined (Die Yogg ook allang neer hebben en al hard modes proberen).
I iz happy naga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |