abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 januari 2024 @ 09:23:58 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_212087078
Ik doe enkel Wotlk dus het maakt mij niet zoveel uit. Eerst de lich king maar eens verslaan :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_212093692
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 09:23 schreef Troel het volgende:
Ik doe enkel Wotlk dus het maakt mij niet zoveel uit. Eerst de lich king maar eens verslaan :D
Sterkte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 januari 2024 @ 20:43:30 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_212095841
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 18:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Sterkte.
Almost there *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_212096369
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 20:43 schreef Troel het volgende:

Almost there *)
Wel een leuk paardje *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_214427743
Iedereen gestopt met WoW? :P
pi_214428621
Welnee, ik gok dat dat nooit gaat gebeuren.
  Moderator / Redactie FP zondag 28 juli 2024 @ 18:05:23 #32
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_214452675
Druk bezig met Cata :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 29 juli 2024 @ 11:56:57 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_214462203
Ik moet donderdag nog even inloggen en dan heb ik mijn brewclub. Verder doe ik al tijden neits meer, ondanks dat ik wel naar 84 ben geleveld om ook de Midsommer af te kunnen ronden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214532691
Ik ben sinds jaren weer gestart. Met name omdat er bij de volgende expansion wat meer aandacht is voor mensen die met een klein groepje af en aan willen spelen, die Delves zijn cool.

Maar ik krijg mijn Rogue niet onder controle. ;( Nu op zoek naar een andere DPS class, of doorbijten.

De keuze is reuze. Iemand willekeurige (geheel subjectieve) aanraders?

Met mijn vrienden ga ik ook spelen, en voor hen ga ik tanken. Maar op wat hoger niveau ga ik dat denk ik niet doen, dus zoek nog een leuke DPS spec.

Iemand met de gouden tip voor Rogue, een gids oid, krijgt een like.
pi_214535675
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:50 schreef Brubbie het volgende:
Ik ben sinds jaren weer gestart. Met name omdat er bij de volgende expansion wat meer aandacht is voor mensen die met een klein groepje af en aan willen spelen, die Delves zijn cool.

Maar ik krijg mijn Rogue niet onder controle. ;( Nu op zoek naar een andere DPS class, of doorbijten.

De keuze is reuze. Iemand willekeurige (geheel subjectieve) aanraders?

Met mijn vrienden ga ik ook spelen, en voor hen ga ik tanken. Maar op wat hoger niveau ga ik dat denk ik niet doen, dus zoek nog een leuke DPS spec.

Iemand met de gouden tip voor Rogue, een gids oid, krijgt een like.
Ik neem aan dat je de guides van wowhead en/of icy-veins hebt doorgespit voor je rogue? Anders daar eens beginnen.
Ook zou je de rogue class discord kunnen joinen en daar je vragen stellen, de meeste class discords zijn super vriendelijk
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:38:24 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_214537095
Laat icyveins maar zitten voor je rogue. Gewoon wowhead door. Welke smaak rogue heb je?

Ik heb in het begin ook heel erg lopen kutten en tegen de tijd dat ik het onder controle had (zij het met wat plugins), ging de boel op de schop.

Heb net mijn 12e biertje gekregen, dus mijn doel is bereikt :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 25 augustus 2024 @ 13:32:21 #37
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_214800210
Nieuwe main campaign/zones in the war within waren verrassend goed.
Levelen wel belachelijk snel _O- In 4 uurtjes 70-80.
pi_214804496
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 13:32 schreef Bezsen het volgende:
Nieuwe main campaign/zones in the war within waren verrassend goed.
Levelen wel belachelijk snel _O- In 4 uurtjes 70-80.
Ik las ergens dat de snelste level 80 in iets meer dan een uur was _O- Ik heb geen idee hoe iemand dat voor elkaar krijgt. Maar de main questline was idd erg goed. Zones ook weer heel mooi gemaakt O+
pi_217807444
Ik ben al een tijdje gestopt met WoW, na het maar liefst 19 jaar lang gespeeld te hebben. Maar toch mis ik 2005, het jaar dat ik begon zo erg. Ik denk dat het deels komt omdat ik toen nog jong was, maar WoW Vanilla in 2005 voelde echt magisch. We hadden so much fun. WoW zit voor altijd in mijn herinneringen. Soms zou ik echt even terug willen met een tijdmachine.
Het was zo tof dat je geen idee had wat je precies aan het doen was. Je vroeg gewoon onderweg aan andere spelers waar Ironforge lag. En oh wat mis ik de muziek. De avonturen die we beleefden, onder andere met mijn beste IRL vriend die helaas is overleden, waren onvergetelijk. Hij gaf mij WoW cadeau in de lente van 2005. Samen deden we dungeons en raids en ontmoetten we allerlei toffe mensen. De 90s spirit was toen nog volop aanwezig, iedereen hielp elkaar. De servers waren klein maar actief en iedereen kende elkaar.

Ik mis Teldrassil, waar ik in 2005 begon. Gvd wat mis ik die tijd. Darkshore daarna was ook zo gaaf, en de quest met de cave mushrooms is me altijd bijgebleven. Duskwood en Westfall waren geweldig, en natuurlijk Deadmines en zelfs dat was een hele uitdaging in 2005. Scarlet Monastery was ook zo’n heerlijke, uitdagende dungeon, zeker omdat iedereen in early 2005 nog een noob was. En dan de eeuwige ganking in Stranglethorn Vale, complete oorlogen werden daar uitgevochten. Zelfs een 10 man Stratholme was moeilijk. En Molten Core, wat was dat vet in 2005. Ik heb ook Classic gespeeld, maar niets evenaart 2005. Ik mis 2005 zo erg. :(
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')