Wat weet jij nou wat ik nodig heb?quote:Op zondag 17 mei 2009 07:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
je zegt dat je 60 bent en goud nodig hebt voor dual spec
1) op level 60 heb je geen dual spec nodig
2) als je naar 80 levelled waar je wel dual spec kan nodig hebben, heb je zeer ruim over de 1000g
3) en dan hoef je niet te cheaten
Probeer eens arcanequote:Op zondag 17 mei 2009 17:28 schreef Evertjan het volgende:
ben zelf een beetje uitgekeken op me mage Ik vind healen en DPSen op me shaman echt 10 keer leuker dan alleen maar fireball spammen op me mage.
METROIDquote:
Haha, ja LOL!!quote:
Druid healing pre-Uld: *Hot hot hot* *achterover leunen*quote:Op zondag 17 mei 2009 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
Die healer is ook maar een lamzak dan. Ik vind het juist wel leuk voor de verandering. Als ik een ulduar geared tank heal in een heroic is het Sacred Shield en omdat ze toch een berg avoidance hebben, wat drinken in schenken, en om de 3 packs een keertje een holy light.
Een undergeared tank, of in jouw geval niet eens undergeared, healen houd het wat spannender en minder saai. Damage van te voren inschatten en al beginnen met een cast enzo.
Laatst een tank met 470 def gehealed in heroic VH. Okay hij ging 1x dood tijdens die water elemental boss, omdat hij redelijk hard slaat tijdens de enrage, maar verder heb ik hem gewoon up kunnen houden. Gelukkig had ie wel 28k hp, maar die frost resi gear geeft stam en geen def.
Ik denk niet dat je als Death Knight zomaar ergens in komt. Iets met nieuwe Hunters...quote:Op zondag 17 mei 2009 18:24 schreef Blistering het volgende:
Zijn er hier nog Horde guilds die Death Knights recuiten? 100% attendance etc. M'n huidige guild slacked op progress dagen, en mensen komen alleen op Woensdag (= farmdag) opdagen.
Ik ben de afgelopen week van 70 naar 73 gegaan, misschien doe je iets verkeerdquote:Op zondag 17 mei 2009 10:48 schreef Reneuh het volgende:
Toen ik op lvl 70 was aanbeland, dacht ik 'nog maar 10 levels'. Maar nu zie ik dat 70-80 net zo lang gaat duren als 1-70Of gaat het in Northrend sneller?
Maar goede death knights, daar is misschien wel behoefte aanquote:Op zondag 17 mei 2009 18:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je als Death Knight zomaar ergens in komt. Iets met nieuwe Hunters...
Denk dat het grote verschil is dat er Death Knights in overvloed zijn, goeie Death Knights daarentegen zijn schaars.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je als Death Knight zomaar ergens in komt. Iets met nieuwe Hunters...
daarnaast zijn de quests in northend veeeeeeeeeeeeeeel leuker dan 1-70quote:Op zondag 17 mei 2009 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt evenveel (volgens mij zelfs nog veel meer) experience nodig.
Maar je krijgt er ook veel meer van.
Ik had ook meer lol in Gundrak met een 25k hp buffed DK tank (inclusief MotW en Kings) dan met die random 32k hp buffed tank in diezelfde Gundrak 2 dagen eerder. Houdt 't ten minste een beetje leuk. PvP geared tanks zijn ook leuk -- wel uncrittable, maar avoidance van shit.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
Die healer is ook maar een lamzak dan. Ik vind het juist wel leuk voor de verandering. Als ik een ulduar geared tank heal in een heroic is het Sacred Shield en omdat ze toch een berg avoidance hebben, wat drinken in schenken, en om de 3 packs een keertje een holy light.
Een undergeared tank, of in jouw geval niet eens undergeared, healen houd het wat spannender en minder saai. Damage van te voren inschatten en al beginnen met een cast enzo.
Laatst een tank met 470 def gehealed in heroic VH. Okay hij ging 1x dood tijdens die water elemental boss, omdat hij redelijk hard slaat tijdens de enrage, maar verder heb ik hem gewoon up kunnen houden. Gelukkig had ie wel 28k hp, maar die frost resi gear geeft stam en geen def.
Dan ken je Alastorr/Preddz zeker ook wel? Oud guildie van mij. Wat een mafkeesquote:[..]
Ik zit in Balance
Good luck. Loremaster of Outlands en Northrend ging gemakkelijk op m'n DK. Maar die andere 2 zijn fucking helquote:Op maandag 18 mei 2009 10:07 schreef Salatrel het volgende:
gisteravond met loremaster of kalimdor begonnen op mijn DK76/685 nu
dit kon nog wel eens even gaan duren. gelukkig gaat alles met 1 klap neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |