2355quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:15 schreef Blistering het volgende:
2381 punten op WoW heroes. Valt me nog mee.
111quote:
Ik kan nooit spelen op vrijdag en zaterdag helaas. Zondagavond misschien nog even, maar moet veel doen die avond dus word wel laat. Maandag moet wel lukken of later die weekquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:35 schreef SharQueDo het volgende:
Sap. Morgen of zaterdag Halaa PvP-raid organiseren?
Enchanting, lightweave -> 38 spellpower bonus op ringsquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit ook te twijfelen, wil eigenlijk wel JC. Die gems zijn imba en geen gekut meer met meta requirements of socket bonusses, dus ik denk een groter voordeel dan andere professions. Alleen kijken wat ik drop, tailoring of enchanting.
Tailoring is niet heel bijzonder op dit moment, al is die nieuwe lightweave wel relaxed. Enchanting geeft alleen 2x +19 spellpower op een ring, dus misschien drop ik die.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik join de beste guild op de server en een dag later gaan ze uit elkaar.
Had je geen DK met imp icy talons?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef Thormodo het volgende:
Gisteren voor het eerst Vezax25 gedaan en paar goede tries (~4%) gehad. Bleken we geen windfury totem te gebruiken, omdat onze enhancement shaman halverwege weg moest. Doh! >,<
Ouchquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:54 schreef Blistering het volgende:
Buh, vanochtend Herbalism gedropped. Nu anderhalf uur verder 290 JC skill. Maar echt 3000 gold lichter al.
Hehequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ouch. Ik denk dat ik maar zelf wat ga farmen, heb nog een alt met mining. Gaat langer duren maar ik heb echt geen 3k gold
.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
Nice. Dan stop ik daar ook maar, en als Draenei krijg ik in ieder geval de eerste 5 punten gratis.
Nope, niet op dat moment iig. Vezax op 10 man gedowned net. Alleen Yogg was nogal kut, omdat mensen het blijkbaar leuk vinden om in de green clouds te staan -,-.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
Wanneer krijg je die precies? Ik ga vooral voor de extra prismatic gems.
Ouch: "in the next major content patch we will be removing the prismatic quality of the jewelcrafter-only Dragon’s Eye gems. Like other gems, they will have to match the socket color to receive a socket bonus. When this change occurs, players with qualifying jewelcrafting skill will be provided a yet to be determined amount of Dalaran Jewelecrafter Tokens as compensation."quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hehe. M'n JC is nu 417, en ik heb m'n JC only gems al te pakken waar ik JC speciaal voor heb geleveled
. Dus ik ben happy. In totaal 3586g uitgegeven, maar was het dubbel en dwars waard. Helaas nu nog maar 750g over
.
Same. Thanks, kanker blizzard.quote:
Ook niet meer dan logisch, lijkt me. Net als met de TG nerf voor Warriors. Alleen TG is over-nerfed volgens mij, want iedereen is nu Arms.quote:Professions
is it really that bad to have a "best" profession? (See Jewelcrafting Nerf)
Yes, we think so. A key to games being fun is feeling like you have a choice. If you aren't making decisions then you aren't really playing a game -- you are watching something as a viewer not participating as a player. Game design has proven over many years that when you have choice A and choice B where choice A grants more power and choice B looks cooler or grants almost any other kind of benefit, a vast majority of players will choose A. In their minds there is no choice. It has to be A. Likewise if humans were the most powerful race and mages were the most powerful class then WoW would not be very diverse. We want tradeskills to be a choice. Having a best profession means that choice does not exist. (Source)
Altijd zo. Als iets generfed moet worden wordt er altijd overdreven. BM nerf voor hunters bijvoorbeeld. TG dus ook. Dat is gewoon een gegeven. Ik neem dan ook aan dat JC zinloos wordt na de nerf.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:22 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ook niet meer dan logisch, lijkt me. Net als met de TG nerf voor Warriors. Alleen TG is over-nerfed volgens mij, want iedereen is nu Arms.![]()
Ik heb hetzelfde een keer gehad. Ook de hele tijd errors, uiteindelijk werkte het, maar toen kreeg ik er weer een. Alleen bij mij gebeurde het bij het menuutje waar je je bank moet kiezen, voordat ik had betaald. Alleen hij bleef wel op "in progress" staan, dus kon het niet nog een keer doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:25 schreef Fratz het volgende:
gatverdamme. wil ik net inloggen is mijn gametime expired. dus maar ff naar accountmanagement.
is die gare page down. na een aantal keren proberen deed alles het.
ik naar iDeal, lekker makkelijk. alles gelukt, ik heb betaald, krijg ik weer een error.
nou staat mijn betaling als "in progress" terwijl het bedrag al van mijn rekening af is. -_-
en omdat het weekend is kan ik ook niet bellen naar account en billing.
iemand er ervaring mee dat het dit weekend nog goed gaat komen?
quote:
Mijn hunter spells staan echt helemaal andersquote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef webbyplus het volgende:
Ohhh lekkere drop vanavond gehad:
http://thottbot.com/i44168
Foto:
[ afbeelding ]
1) wat doen die melee skills op je normale bar?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef webbyplus het volgende:
Ohhh lekkere drop vanavond gehad:
http://thottbot.com/i44168
Foto:
[ afbeelding ]
Tja, ooit zo begonnen met de indeling van mijn buttons. Nu ben ik er zo aan gewend dat ik ze niet meer verplaats.....quote:Op zondag 24 mei 2009 01:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) wat doen die melee skills op je normale bar?
2) wat doen AS en SS op die only-clickable plekken?
3) waarom staat auto shot op je bars?
Maar maar, je moet je belangrijkste skills.... clicken.... (en dat is een heel vies woordquote:Op zondag 24 mei 2009 09:17 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Tja, ooit zo begonnen met de indeling van mijn buttons. Nu ben ik er zo aan gewend dat ik ze niet meer verplaats.....
Ach ja, raiden/dungeonen/grinden gaat zo goed, waarom niet
quote:
Welke addon gebruik je voor je minimap?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn hunter spells staan echt helemaal anders
[ afbeelding ]
Da's Sexymap.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Welke addon gebruik je voor je minimap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |