Ik heb hetzelfde een keer gehad. Ook de hele tijd errors, uiteindelijk werkte het, maar toen kreeg ik er weer een. Alleen bij mij gebeurde het bij het menuutje waar je je bank moet kiezen, voordat ik had betaald. Alleen hij bleef wel op "in progress" staan, dus kon het niet nog een keer doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:25 schreef Fratz het volgende:
gatverdamme. wil ik net inloggen is mijn gametime expired. dus maar ff naar accountmanagement.
is die gare page down. na een aantal keren proberen deed alles het.
ik naar iDeal, lekker makkelijk. alles gelukt, ik heb betaald, krijg ik weer een error.
nou staat mijn betaling als "in progress" terwijl het bedrag al van mijn rekening af is. -_-
en omdat het weekend is kan ik ook niet bellen naar account en billing.
iemand er ervaring mee dat het dit weekend nog goed gaat komen?
quote:
Mijn hunter spells staan echt helemaal andersquote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef webbyplus het volgende:
Ohhh lekkere drop vanavond gehad:
http://thottbot.com/i44168
Foto:
[ afbeelding ]
1) wat doen die melee skills op je normale bar?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:06 schreef webbyplus het volgende:
Ohhh lekkere drop vanavond gehad:
http://thottbot.com/i44168
Foto:
[ afbeelding ]
Tja, ooit zo begonnen met de indeling van mijn buttons. Nu ben ik er zo aan gewend dat ik ze niet meer verplaats.....quote:Op zondag 24 mei 2009 01:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1) wat doen die melee skills op je normale bar?
2) wat doen AS en SS op die only-clickable plekken?
3) waarom staat auto shot op je bars?
Maar maar, je moet je belangrijkste skills.... clicken.... (en dat is een heel vies woordquote:Op zondag 24 mei 2009 09:17 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Tja, ooit zo begonnen met de indeling van mijn buttons. Nu ben ik er zo aan gewend dat ik ze niet meer verplaats.....
Ach ja, raiden/dungeonen/grinden gaat zo goed, waarom niet
quote:
Welke addon gebruik je voor je minimap?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn hunter spells staan echt helemaal anders
[ afbeelding ]
Da's Sexymap.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Welke addon gebruik je voor je minimap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |