zow.. je verteld gewoon je hele levensverhaalquote:Op maandag 18 mei 2009 16:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Zag dit topic voorbij komen en uit nostalgie begin ik maar wat te typen......
knip
Trouwens is Kalimdo/Kalimi gestopt?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:11 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Yep, er zijn er wel meer die zich apart kunnen dragen
Wij hebben een sp in de guild genaamd Kalimonquote:
Hij is friend-rank, volgens mij, dus dat is vrijwel hetzelfdequote:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Shelessquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:17 schreef Salatrel het volgende:
ach ik heb wel eens een nexus heroic getanked op mijn dk en was 2e op de damage done...
(zegt wellicht meer over de andere 2 dps dan over mij maar goed)
die stats summary.. hoe krijg je dat voor elkaar? welke plugin is dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ensidia.com/home/news/algalon-world-first-10-man.html
Ze hebben er anders redelijk lang over gedaan. In vergelijking met ooit Naxx40 of AQ40. (en extreem lang in vergelijking met Naxx25)quote:
Je weet toch wel dat je Algalon maar 1 uur per week kan doen? En dat Naxx25 een remake is van een instance die ze al tijden gedaan hebben en zelfs PUG's de 2de week van de release al konden doen? Dus hoeveel tijd zullen ze erin hebben zitten? 3-4 uur? Redelijk vlug dacht ik zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben er anders redelijk lang over gedaan. In vergelijking met ooit Naxx40 of AQ40. (en extreem lang in vergelijking met Naxx25)
Mjah kut is dat. Als je niet tegen wipes kan, ga dan niet in een raid guild. Daar komt het soms voor dat je uren wiped en uiteindelijk zonder kill uitlogt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:56 schreef Blistering het volgende:
Zo, eindelijk opgerot uit m'n guild! Nu al de 3e week op rij dat er mensen buiten farmdagen niet komen opdagen. Op Woensdag clearen we normaal t/m Freya, om dan later Mimi, General te killen en Yogg-Saron te proberen. Maar mensen laten het áltijd afweten, steeds 14/15 mensen op progress dagen in een raid.
Zo, fucking irritant. Dus nu maar samen met een RL buddy de beste Horde guild gejoined (Die Yogg ook allang neer hebben en al hard modes proberen).
I iz happy naga.
Nah ,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben er anders redelijk lang over gedaan. In vergelijking met ooit Naxx40 of AQ40. (en extreem lang in vergelijking met Naxx25)
Haha wtf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welke guild zit je nu?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:56 schreef Blistering het volgende:
Zo, eindelijk opgerot uit m'n guild! Nu al de 3e week op rij dat er mensen buiten farmdagen niet komen opdagen. Op Woensdag clearen we normaal t/m Freya, om dan later Mimi, General te killen en Yogg-Saron te proberen. Maar mensen laten het áltijd afweten, steeds 14/15 mensen op progress dagen in een raid.
Zo, fucking irritant. Dus nu maar samen met een RL buddy de beste Horde guild gejoined (Die Yogg ook allang neer hebben en al hard modes proberen).
I iz happy naga.
Ga ik je vertellen als jij je ingame naam eens zegt.quote:
Noeessssssquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ga ik je vertellen als jij je ingame naam eens zegt.
Ik post hier elk topic een dozijn filmpjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:41 schreef Blistering het volgende:
Waarom wil je in godsnaam je char naam niet zeggen? Da's redelijk bullshit. Alsof je je echte identiteit dan bloot geeft ofzo.
Nope. Ik ben het compleet met je eens. Maar ik heb geaccepteerd dat het spel veranderd is, en die tijd krijgen we nooit meer terug. In plaats daar van ga ik gewoon proberen zoveel mogelijk lol te hebben met hoe het spel nu is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef Revdog het volgende:
Ben ik nou echt de enige die terug wil naar TBC?
Iedere instance / uitbreiding heeft wel wat leuke en minder leuke dingen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef Revdog het volgende:
Ben ik nou echt de enige die terug wil naar TBC?
Razorgore (eerste baas op BWL) koste bijna alle guilds maanden van whipes. En dat was pas het begin. Algernon noemen ze de guildbreaker. Maar dat is onzin. RG was dat al. Geen enkele baas heeft zoveel guilds gesloopt als Razorgore.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef Revdog het volgende:
Pre-TBC heb ik niet echt veel raidervaring (oude PC die 40-man niet kon trekken![]()
), maar het lijkt me sterk dat de oude instances en raids zo makkelijk waren
Wat waren we blij toen we die neer haddenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Razorgore (eerste baas op BWL) koste bijna alle guilds maanden van whipes. En dat was pas het begin. Algernon noemen ze de guildbreaker. Maar dat is onzin. RG was dat al. Geen enkele baas heeft zoveel guilds gesloopt als Razorgore.
hehe, wat komt me dit bekend voor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef Salatrel het volgende:
razorgore was niet heel moeilijk maar vael mijn god.... toen die eenmaal neer was zaten we diezelfde week nog bij chromaggus
Er is ook geen moeilijheid meer aan..quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef Fratz het volgende:
[..]
hehe, wat komt me dit bekend voor.
ik vind de gewone instances in wotlk easy mode.
wat ik nou wel eens leuk zou vinden is de oude vanilla wow instances op heroic ofzo te kunnen doen.
klopt. vroeger had je voor sommige instances ook een bepaalde class nodig (bv een mage om te sheepen) maar tegenwoordig maakt dat ook al helemaal niet meer uit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Er is ook geen moeilijheid meer aan..
Vroeger moest iedere class echt nog van zijn abilties op aan enz.. Nu is dat ook voorbij.
Was wel gaaf toen je hem maar 1 uur per dag kon proberen, onze first kill was dan ook 10 minuten voor de instance reset (die toen ook nog variabel was), dus 10 minuten daarna Razorgore en Vael nog een keer gedaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef Salatrel het volgende:
razorgore was niet heel moeilijk maar vael mijn god.... toen die eenmaal neer was zaten we diezelfde week nog bij chromaggus
Dat hebben pugs anders niet, ik heb nu DK als main en probeer daar maar eens een group mee te vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef GI het volgende:
Dat komt omdat blizzard de instelling heeft "Bring de player, not the class"
dat is meer omdat er honderden n00bs zijn die ook een DK gerolled hebben en totaal niet weten daarmee te spelen. heb zelf ook een DK en ken het probleem.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat hebben pugs anders niet, ik heb nu DK als main en probeer daar maar eens een group mee te vinden.
Terwijl ik wel gewoon geskilled en ervaren e.d. ben.
Dat komt met name omdat er zo ontzettend veel slechte DK's zijn en dat de algemene ervaringen met DK's (op mijn server iig) zijn dat het egocentrische slechte spelers zijn die geen kaas hebben gegeten van die class.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat hebben pugs anders niet, ik heb nu DK als main en probeer daar maar eens een group mee te vinden.
Terwijl ik wel gewoon geskilled en ervaren e.d. ben.
*cough*heroism/bloodlust*cough*quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef GI het volgende:
Dat komt omdat blizzard de instelling heeft "Bring de player, not the class"
Yep World of AOEcraft..quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Er is ook geen moeilijheid meer aan..
Vroeger moest iedere class echt nog van zijn abilties op aan enz.. Nu is dat ook voorbij.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
''Lumon en Omen zijn geen goede vrienden''
Aldus de Raidleader een uur terug.
Ehm ja. Goed CC gebruiken (IC & Freya trash) en ook tactics voor trash (Antechamber mobs uit elkaar houden, gelijk neer dpsen, sphere dpsen als hij tevoorschijnkomt).quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:20 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Yep World of AOEcraft..
Ulduar schijnt wel meer tactiek te bevatten voor de trash.. al hebben wij nog alleen Flame gezien..
Het is veel makkelijker om er gewoon eentje als eerste neer te doden, want dan heb je geen last meer van die spheres. Hij is toch maar een mild enrage 100% dmg 50% sneller.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ehm ja. Goed CC gebruiken (IC & Freya trash) en ook tactics voor trash (Antechamber mobs uit elkaar houden, gelijk neer dpsen, sphere dpsen als hij tevoorschijnkomt).
Anders is het 99% kans op een wipe, mits geen goeie CC/tacs/etc. Unlike Naxx.
Nog meer nerfs, hoewel deze eigenlijk allemaal wel verwacht waren.quote:The following are a list of changes that have been hotfixed to 3.1.2 or are in the process of being hotfixed. All changes are to both 10 and 25 player versions of the instance, unless specifically noted.
Trash
Storm Tempered Keeper’s Supercharged ability will no longer increase the damage of Storm Wave.
Some Ignis and Freya trash has been removed. If your instance was already open when the hotfix was applied, the trash will still be there.
Ice Turret’s Ice Nova spell now does considerably less base damage.
Rune Etched Sentry’s Flaming Rune does does considerably less damage over time.
The Molten Colossus will no longer cast Unquenchable Flames.
Chamber Overseer’s Staggering Roar does considerably less damage.
Bosses
Kologarn’s Crunch Armor effect of his Overhead Smash now has a greatly decreased duration in the 10 player Normal difficulty setting. This change negates the explicit need to tank swap Kologarn.
Thorim’s Chain Lightning no longer affects more than 8 targets.
General Vezax now does 10% less melee damage in the 10 player Normal difficulty setting.
Hard Modes
The hit point increasing hard mode ability for XT-002 Deconstructor has been reduced to 50% in the 10 player Normal setting, and 60% in the 25 player Heroic setting. The corresponding damage increase for XT-002 has also been reduced to 15%. Life Sparks also have half of their previous hit point values.
In an unrelated tuning note, we also found a case where Algalon would not reset properly in the 25 player Heroic setting only. This has been hotfixed.
Is ook gewoon hoe blizzard het wilt hebben: eerste paar weken alleen voor de hardcore guilds, daarna eerste paar bosses nerfen zodat de casuals die kunnen leren, daarna de volgende paar bosses, zodat casuals die kunnen leren, etc. Volgende patch zal Yogg wel nerfen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=9158361167&sid=1
[..]
Nog meer nerfs, hoewel deze eigenlijk allemaal wel verwacht waren.
Trash voor Vezax (hoewel ernstig generfed) kan nog steeds tot whipes leiden. En AOE-en gaat zeker niet lukken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ehm ja. Goed CC gebruiken (IC & Freya trash) en ook tactics voor trash (Antechamber mobs uit elkaar houden, gelijk neer dpsen, sphere dpsen als hij tevoorschijnkomt).
Anders is het 99% kans op een wipe, mits geen goeie CC/tacs/etc. Unlike Naxx.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Is ook gewoon hoe blizzard het wilt hebben: eerste paar weken alleen voor de hardcore guilds, daarna eerste paar bosses nerfen zodat de casuals die kunnen leren, daarna de volgende paar bosses, zodat casuals die kunnen leren, etc. Volgende patch zal Yogg wel nerfen.
ja of iemand die de event startte omdat hij die dialoog kon klikkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:56 schreef Aivac het volgende:
Volgens mij heb ik iets van 30 ninja pulls op Vael mee gemaakthele takke eind weer sjouwen om terug te komen ><
Helemaal als er iemand bezig was met scepter questline.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:42 schreef Salatrel het volgende:
ja of iemand die de event startte omdat hij die dialoog kon klikken
Want met 1 player minder kan je hem beter aan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:08 schreef Aivac het volgende:
FLAME! DEATH! DESTRUCTION! COWER MORTALS BEFORE THE WRATH OF LORD....NO! I MUST FIGHT THIS! ALEXSTRASZA, HELP ME! I MUST FIGHT!"
What the @#$%?
"I'm sorry gais! I was binding my keyzz, forgot i was targetting vael!"
<player has been kicked out of the group by Aivac> :x
Nee je computer/verbinding is brak het is maar 15MBquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:41 schreef 122448 het volgende:
Is het normaal dat de nieuw patch er eeuwen over doet voor dat ie klaar is?
same, zouden hardmodes proberen, maar dit sloeg echt nergens op :/quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef SharQueDo het volgende:
Bij ons ook al vanaf een uur of 7. Lag lag lag.In Dalaran (lol Lagaran) maar ook dikke spikes van 3-5 minuten in Ulduar.
Wij raiden ook niet op woensdag officieel. D'r gaan wel praktisch standaard 2 Ulduar 10 groepen, tho.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:56 schreef stbabylon het volgende:
In een andere guild op mijn server waar ik heb gespeeld, werd er geraid op donderdag, zondag en dinsdag. Puur om lag tegen te gaan. Op zich wel een goeie.
Deed mijn oude guild ook.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:56 schreef stbabylon het volgende:
In een andere guild op mijn server waar ik heb gespeeld, werd er geraid op donderdag, zondag en dinsdag. Puur om lag tegen te gaan. Op zich wel een goeie.
Dikke überhealing gisteravond.quote:08:27: -knip-
btw... just checked not even Ensidia has IC flawless kill yet, i feel special now... thanks for great raid last night guys!!!
Behalve dat Ensidia de hardmode doet, en je weet toch wel hoe Steelbreaker is dan? Als je Steelbreaker als laatste zonder doden kan doen, dan is je DPS ERG ziek (MT zal altijd dood gaan na 30 seconden, waar een andere tank het dan over moet nemen).quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:32 schreef SharQueDo het volgende:
Omg![]()
Wij hebben gisteren dus 9 bosses gedaan (7 + 2 uit VoA) in 3 uur, waarvan o.a. Iron Council flawless (no deaths). Guildie in de site shoutbox:
[..]
Dikke überhealing gisteravond.Beste raidrun tot nu toe.
![]()
wooptiefuckingdoo!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:32 schreef SharQueDo het volgende:
Omg![]()
Wij hebben gisteren dus 9 bosses gedaan (7 + 2 uit VoA) in 3 uur, waarvan o.a. Iron Council flawless (no deaths). Guildie in de site shoutbox:
[..]
Dikke überhealing gisteravond.Beste raidrun tot nu toe.
![]()
Pff, ez.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:23 schreef sanakthe het volgende:
[..]
wooptiefuckingdoo!
en nu met steelbreaker up zonder doden
2355quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:15 schreef Blistering het volgende:
2381 punten op WoW heroes. Valt me nog mee.
111quote:
Ik kan nooit spelen op vrijdag en zaterdag helaas. Zondagavond misschien nog even, maar moet veel doen die avond dus word wel laat. Maandag moet wel lukken of later die weekquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:35 schreef SharQueDo het volgende:
Sap. Morgen of zaterdag Halaa PvP-raid organiseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |