Nee je computer/verbinding is brak het is maar 15MBquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:41 schreef 122448 het volgende:
Is het normaal dat de nieuw patch er eeuwen over doet voor dat ie klaar is?
same, zouden hardmodes proberen, maar dit sloeg echt nergens op :/quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef SharQueDo het volgende:
Bij ons ook al vanaf een uur of 7. Lag lag lag.In Dalaran (lol Lagaran) maar ook dikke spikes van 3-5 minuten in Ulduar.
Wij raiden ook niet op woensdag officieel. D'r gaan wel praktisch standaard 2 Ulduar 10 groepen, tho.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:56 schreef stbabylon het volgende:
In een andere guild op mijn server waar ik heb gespeeld, werd er geraid op donderdag, zondag en dinsdag. Puur om lag tegen te gaan. Op zich wel een goeie.
Deed mijn oude guild ook.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:56 schreef stbabylon het volgende:
In een andere guild op mijn server waar ik heb gespeeld, werd er geraid op donderdag, zondag en dinsdag. Puur om lag tegen te gaan. Op zich wel een goeie.
Dikke überhealing gisteravond.quote:08:27: -knip-
btw... just checked not even Ensidia has IC flawless kill yet, i feel special now... thanks for great raid last night guys!!!
Behalve dat Ensidia de hardmode doet, en je weet toch wel hoe Steelbreaker is dan? Als je Steelbreaker als laatste zonder doden kan doen, dan is je DPS ERG ziek (MT zal altijd dood gaan na 30 seconden, waar een andere tank het dan over moet nemen).quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:32 schreef SharQueDo het volgende:
Omg![]()
Wij hebben gisteren dus 9 bosses gedaan (7 + 2 uit VoA) in 3 uur, waarvan o.a. Iron Council flawless (no deaths). Guildie in de site shoutbox:
[..]
Dikke überhealing gisteravond.Beste raidrun tot nu toe.
![]()
wooptiefuckingdoo!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:32 schreef SharQueDo het volgende:
Omg![]()
Wij hebben gisteren dus 9 bosses gedaan (7 + 2 uit VoA) in 3 uur, waarvan o.a. Iron Council flawless (no deaths). Guildie in de site shoutbox:
[..]
Dikke überhealing gisteravond.Beste raidrun tot nu toe.
![]()
Pff, ez.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:23 schreef sanakthe het volgende:
[..]
wooptiefuckingdoo!
en nu met steelbreaker up zonder doden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |