Ben ik trouwens de enige die instances en raids wat teleurstellend vindt in Wotlk?
In TBC moest je eerst nog reputation farmen en waren heroics nog best moeilijk (voor de npc nerfs, player buffs en benodigde reputation-verlaging). Elke week Kara met 10-man, pas in de laatste patches kwamen pas random Kara-pugs (tenminste, op mijn realm). De eindeloze wipes op Gruul en Magtheridon (pre-nerf)... Een paar weken verder met Tempest Keep om Lootreaver wekelijks te farmen, doorgaan met TK/SSC om bij elk niet verder dan 2 bosses te komen.
Patch 2.1 is al een paar maanden uit, plotseling besluiten om MH te proberen, trash farmen voor epics. Lukt redelijk, eerste boss gaat na een paar wipes down. Vol goede moed doorgaan, maar niet verder komen dan de eerste paar waves in de trash naar Anetheron.
De tijd verstrijkt, Patch 2.2 ligt op de loer en na een tijd van flinke vooruitgang staan zowel SSC+TK op resp. 5/6 en 3/4. Besloten wordt om Kael'Thas en Lady Vashj voorlopig te skippen. Tijdje behoorlijk stilgestaan, maar Patch 2.3 brengt verandering. Zul'Aman biedt nieuwe uitdagingen, en het raiden is weer begonnen. Mount Hyjal blijft steken op 3/4... Archimonde blijkt een te grote retard-test te zijn...
Guild is sinds het einde van 2.2 al massaal bezig met het farmen van Shadow Resistance gear voor Mother Shahraz. Echt verder dan Teron komen we niet
("alsjeblieft, laat niet [x] de ghost debuff krijgen
")...
Pre-TBC heb ik niet echt veel raidervaring (oude PC die 40-man niet kon trekken

), maar het lijkt me sterk dat de oude instances en raids zo makkelijk waren

Als je dit vergelijkt met nu... (Heroic) Raids die worden gepugged, heroic instances die met het grootste gemak gecleared worden (healen vind ik eigenlijk geen hol meer aan nu), wipes die eigenlijk niet meer veroorzaakt worden door het hebben van te slechte gear, tactics die niet echt van het hoogste niveau zijn...
Noot: Over Ulduar zwijg ik, heb vanaf 3.1.0 tot nu een pauze gehouden
Ben ik nou echt de enige die terug wil naar TBC?