En je let natuurlijk veel beter op de dingen die gebeuren terwijl je een tien minuten spendeert om terug te lopen naar je lijkje. Gefocussed en geconcentreerd terwijl je je healthmeter langzaam omhoog ziet lopen zodra je in de instance bent en je nog steeds 100 mijl moet lopen en hoopt dat alle trash gecleared is en er niet een spawn is die je net gemist hebt zodat je twee keer moet gaan lopen. Je kan natuurlijk helemaal niet terwijl je rustig op je plekje kan zitten gewoon rustig kijken naar wat er gebeurd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:53 schreef SharQueDo het volgende:
Of alt-tabben, of tv kijken, of ... Het komt er allemaal dus op neer dat je niet meer gefocussed bent en er dus niet (met je gedachten) bij bent met het overleg wat er fout ging en hoe het beter kan. Wij hebben standaard breaks en daar houdt iedereen zich aan (tenzij noodzakelijk ofc).
xD als ik corps run ga ik ook al die dingen doen zeker als je ver moet lopen follow en dan bugged follow en moet ik als nog lopen wat vertraging is. Als ik vanish had gebruikt stond ik al op de plek waar iedereen straks ook is....quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Of alt-tabben, of tv kijken, of ... Het komt er allemaal dus op neer dat je niet meer gefocussed bent en er dus niet (met je gedachten) bij bent met het overleg wat er fout ging en hoe het beter kan. Wij hebben standaard breaks en daar houdt iedereen zich aan (tenzij noodzakelijk ofc).
Je kan je beter het vorige gevecht voor je ogen halen en analyseren als je terug aan het lopen bent (en moet sturen, denken aan het niet pullen van trash, springen, etc) dan als je op de plek van het mislukte gevecht staat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Je zou een goeie zijn voor het leger.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:53 schreef SharQueDo het volgende:
Ik zie niet wat je je doel met dit voorbeeld is, maar als de RL zegt "springen" bedoelt de RL ook "springen". Dus ja.
Dus als ik het goed begrijp is de reden, dat iedereen maar zelfmoord moet plegen, dat men bang is dat degene die dat niet doen even naar de wc gaan of een drankje pakken en daardoor niet meer geconcentreerd is?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niet wat je je doel met dit voorbeeld is, maar als de RL zegt "springen" bedoelt de RL ook "springen". Dus ja.
Whaha, ben jij ook zo'n stakker die het niet kan hebben wanneer de buurman een mooiere auto heeft dan jij?quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:56 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik doe dat ook als ik nog in leven ben, share the pain! No way dat je reagent costs boven mijn repaircosts uitkomen.
Gemiddelde leeftijd ligt rond de 30 bij ons in de guilld (ik ben zelf met 21 een van de jongsten), en iedereen werkt gewoon full-time. En 4 avonden raiden per week is ook werken, ja, maar wij kiezen daar zelf voor.quote:Ik vraag me ook serieus af wat voor mensen nu in zo'n guild zitten... Ik kan me namelijk niet voorstellen dat mensen met een fulltime baan, die na het werk zin hebben in wat ontspanning er voor kiezen om in zo'n guild te gaan zitten. Kom je thuis van het werk, kan je meteen weer aan het werk.
Als bij ons 2x hetzelfde dropped gaat het gewoon naar nummer 1 en 2. Wel zo eerlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:41 schreef Blistering het volgende:
Lol @ Freya. 2x Protector dropped.
''First to ... for 400 dkp!''
''Second to ... for 10 dkp!''
Hele raid was echt rofl. Gewoon die gast lopen burnen![]()
Ik kan het me zelf moeilijk voorstellen, maar hey, ieder diertje z'n pleziertjequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef SharQueDo het volgende:
En 4 avonden raiden per week is ook werken, ja, maar wij kiezen daar zelf voor.
Kor'Gall server?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:41 schreef Blistering het volgende:
Lol @ Freya. 2x Protector dropped.
''First to ... for 400 dkp!''
''Second to ... for 10 dkp!''
Hele raid was echt rofl. Gewoon die gast lopen burnen![]()
Zeker, jij ook?quote:
Ik zag de General chat in Ulduarquote:
een gouwe ouwe: http://www.wowcentral.com/download/onyxiawipe.swfquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ben echt blij dat ik in een guild zit met mensen die ik ken in real life, alof ik bevelen ga opvolgen van een compleet onbekende in een spel. Was wel gebleken in een anders spel, daar deed ik ook waar ik zin in had (daar gaat het om als ik speel, plezier hebben) en toen was ik uit de clan ge kickt.
raid leadersquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een gouwe ouwe: http://www.wowcentral.com/download/onyxiawipe.swf
Yeah , was erg leuk toen we ruim 30 minuten op kologarn moesten wachten (soft reset werkte niet) door een hunter die FD deed terwijl we gevraagt hadden te wipen :/quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon dom.
FD haalt je van de aggro list en zorgt voor geen enkel risico. Als je niet wil dat hunters FD-en, kan ik me alleen maar voorstellen dat je heel flauw niet alleen de repairbill wil betalen.
Als dat in jouw guild niet wordt getolereerd, zou ik daar niet eens in willen zitten. Want het is gewoon kinderachtig gedrag. Niemand wordt er slechter van als een hunter FD-ed. TENZIJ er respawns zijn, dan moet ook de hunter dood.
Da's altijd een feest inderdaadquote:
Klinkt als iets wat maar heeeeeeeeeeeeel af en toe voorkomt (ik heb er iig nog niet van gehoord). En zou dat niet ook gebeuren als die hunter tijdens het gevecht FD gebruikt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:20 schreef dontcare het volgende:
[..]
Yeah , was erg leuk toen we ruim 30 minuten op kologarn moesten wachten (soft reset werkte niet) door een hunter die FD deed terwijl we gevraagt hadden te wipen :/
er is zo nu en dan een goede reden voor
Als er gevraagt wordt 'everybody wipe' op vent verwachten wij dus idd dat dit gebeurt ^^
heeft ieg bij ons niks te maken met een hunter of een mage een repairbill aansmeren.
Neen. Alleen als de hunter als laatste overblijft. Ik heb het vaak zien gebeuren op Thaddius en Sartharion.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat maar heeeeeeeeeeeeel af en toe voorkomt (ik heb er iig nog niet van gehoord). En zou dat niet ook gebeuren als die hunter tijdens het gevecht FD gebruikt?
Had ik ook moeten doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:09 schreef Salatrel het volgende:
toen ik nog actief raide op mijn hunter had ik alles gefixed om zo goedkoop mogelijk te raiden
met wardrobe addon een outfit aangemaakt waarin alle armor en wapens in mijn bags zat en ik dus naakt was... bij wipe fd > out of combat -> outfit naked en dood gaan.
sunwell wipe raids met minimale repaircosts ftw... vaak zelfs nog gecombineerd met pet recall en dismiss zodat die geen happiness verloor en ik niet hoefde te voeren..
macro hequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Aivac het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen![]()
Volgens mij moet je dat dan wel ontzettend snel doen op fights zoals M'uru![]()
Op brutallus was het nog wel makkelijk te doen.
Ik kreeg altijd Burn als ik het probeerde. Altijdquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Aivac het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen![]()
Volgens mij moet je dat dan wel ontzettend snel doen op fights zoals M'uru![]()
Op brutallus was het nog wel makkelijk te doen.
was/is een bug ^^quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat maar heeeeeeeeeeeeel af en toe voorkomt (ik heb er iig nog niet van gehoord). En zou dat niet ook gebeuren als die hunter tijdens het gevecht FD gebruikt?
Als dat keer op keer gebeurt voor je guild, verbied je het voor dat gevecht. Om het dan overal verboden te maken is stom.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:25 schreef dontcare het volgende:
[..]
was/is een bug ^^
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=16474260268&sid=1
Is alleen als het een wipe is en iemand wiped niet , ook niet elke keer maar kan gebeuren ^^
Vandaar dat ik zeg , soms is er een goede reden ;p
Correctquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef vogelkooi het volgende:
Hit rating is waardeloos voor een healer toch?
Gaat me weer wat gold kosten en wat nieuwe gear voor me off-specc.quote:
Ik heb gisteren in een halve dag door wat openstaande quests in Icecrown en de dailies rond de 1,5k gold opgehaald.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:30 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb een priest op stormscale allies (verders alleen horde) en nu wil ik dus dual talent op die priest (zodat ik kan healen en solowen)
Maar daar heb ik natuurlijk geen geld voor
Dus me vraag;
Wie ken een goeie goedkope gold seller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |