abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:07:50 #251
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_68980329
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:53 schreef SharQueDo het volgende:
Of alt-tabben, of tv kijken, of ... Het komt er allemaal dus op neer dat je niet meer gefocussed bent en er dus niet (met je gedachten) bij bent met het overleg wat er fout ging en hoe het beter kan. Wij hebben standaard breaks en daar houdt iedereen zich aan (tenzij noodzakelijk ofc).
En je let natuurlijk veel beter op de dingen die gebeuren terwijl je een tien minuten spendeert om terug te lopen naar je lijkje. Gefocussed en geconcentreerd terwijl je je healthmeter langzaam omhoog ziet lopen zodra je in de instance bent en je nog steeds 100 mijl moet lopen en hoopt dat alle trash gecleared is en er niet een spawn is die je net gemist hebt zodat je twee keer moet gaan lopen. Je kan natuurlijk helemaal niet terwijl je rustig op je plekje kan zitten gewoon rustig kijken naar wat er gebeurd.

Jullie zijn je er van bewust dat het een spelletje is en geen baan ?
pi_68980486
quote:

[..]

Of alt-tabben, of tv kijken, of ... Het komt er allemaal dus op neer dat je niet meer gefocussed bent en er dus niet (met je gedachten) bij bent met het overleg wat er fout ging en hoe het beter kan. Wij hebben standaard breaks en daar houdt iedereen zich aan (tenzij noodzakelijk ofc).
xD als ik corps run ga ik ook al die dingen doen zeker als je ver moet lopen follow en dan bugged follow en moet ik als nog lopen wat vertraging is. Als ik vanish had gebruikt stond ik al op de plek waar iedereen straks ook is....
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 15:18:30 #253
230491 Zith
pls tip
pi_68980644
quote:

[..]

Je kan je beter het vorige gevecht voor je ogen halen en analyseren als je terug aan het lopen bent (en moet sturen, denken aan het niet pullen van trash, springen, etc) dan als je op de plek van het mislukte gevecht staat?

EDIT: Spuit 11, iedereen was me al voor gegaan dat dit een vreemde redenatie was...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_68980721
quote:
Ik zie niet wat je je doel met dit voorbeeld is, maar als de RL zegt "springen" bedoelt de RL ook "springen". Dus ja.
Je zou een goeie zijn voor het leger.

Ik denk in het echte leven na bij bevellen, en dat doe ik zeker in een spelletje.

Komt ie dan he, ik heb Godwin al gemailed, hij komt zo even langs in deze thread.

Befehl ist nicht befehl.

Zelf nadenken wordt ERG gewardeerd in onze guild.
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 15:20:24 #255
9859 crew  Karina
Woman
pi_68980722
quote:

[..]

[..]

Ik zie niet wat je je doel met dit voorbeeld is, maar als de RL zegt "springen" bedoelt de RL ook "springen". Dus ja.
Dus als ik het goed begrijp is de reden, dat iedereen maar zelfmoord moet plegen, dat men bang is dat degene die dat niet doen even naar de wc gaan of een drankje pakken en daardoor niet meer geconcentreerd is?

Je kunt toch ook afspreken dat iedereen na een wipe wel gewoon bij zijn pc blijft (degenen die nog leven dan) zodat er overlegd kan worden? Ik snap echt niet wat het nut is om iedereen verplicht dood te laten gaan, zeker niet als ze ook gerezzed kunnen worden of kunnen zelfrezzen.

En in mijn geval: stel ik doe voor het eerst mee met een Naxx raid, het zou voor mij lang duren om terug te rennen waarschijnlijk, omdat ik de weg nog niet goed weet, dan is FD toch handiger lijkt mij?

[ Bericht 4% gewijzigd door Karina op 13-05-2009 15:27:35 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:20:50 #256
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_68980735
Ow, en laat me raden. Tijdens het lopen en als er een paar minuten stilte is omdat iedereen zijn weg baant en geen tijd heeft om te typen mag je zeker ook in geen geval humor laten zien. Dat mag wel in het 'niet raiding channel' wat iedereen hoort te negeren tijdens een raid ?
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:57:42 #257
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_68981916
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 08:56 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik doe dat ook als ik nog in leven ben, share the pain! No way dat je reagent costs boven mijn repaircosts uitkomen.
Whaha, ben jij ook zo'n stakker die het niet kan hebben wanneer de buurman een mooiere auto heeft dan jij?

Zo eentje die altijd gefrustreerd uit het raam kijkt en roddels verspreidt in de buurt?

Met andere woorden: iemand die de ander niks gunt wanneer jij het zelf niet kan krijgen... zelfs wanneer het jou helemaal niet schaadt...
Krekker is de bom!
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:08:59 #258
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_68982302
Als ik de posts van SharQueDo zo nalees vraag ik me echt af of het voor sommige mensen nog wel een spelletje is

Ik ben het wel met SharQueDo eens dat men gewoon allemaal moet wipen en niet naderhand hierover moet gaan janken wanneer dit van te voren is afgesproken in de guild.

Maar ik zou zelf persoonlijk nooit en te nimmer in zo'n trieste guild willen zitten waar men dit soort gestoorde afspraken maakt. Een guild waarin iedereen zich compleet moet conformeren, de raidleader als heilig moet zijn en zelf niet meer mag nadenken, is echt niks voor mij.

Ik vraag me ook serieus af wat voor mensen nu in zo'n guild zitten... Ik kan me namelijk niet voorstellen dat mensen met een fulltime baan, die na het werk zin hebben in wat ontspanning er voor kiezen om in zo'n guild te gaan zitten. Kom je thuis van het werk, kan je meteen weer aan het werk.
Krekker is de bom!
pi_68982506
Wanneer het is afgesproken okay, maar daar zou ik ook niet in willen zitten idd.

Bij ons telt gewoon de manier van de minste moeite. als we bij een wipe de boss kunnen resetten zodat de helft blijft level doen we dat, kan er divine intervention op een healer, gebeurd dat. Heb je een class die kan vanishen, invisibility of feign death, gebruik je dat.

Gewoon zo snel mogelijk weer klaar zijn voor een nieuwe try en dat gaat het snelst met zoveel mogelijk mensen in leven.

Bij veel bosses kan het ook niet, thorim heeft bijvoorbeeld weinig nut om te vanishen, omdat er toch wel zon blimsembol op je komt. Net als bij sarth, als je daar in invisibility gaat word je wel weer geraakt door een firewall of eenofandere aoe en ben je alsnog dood.
Maar bij ons is het gewoon de regel, wipe is overnieuw beginnen. Of je daarvoor doodgaat of op een andere manier combat uit gaat maakt niet uit, je word niet verplicht jezelf te vermoorden. Healers stoppen wel met healen, dus de kans is groot dat je alsnog doodgaat als je jezelf probeert te redden.
pi_68983008
Uiteraard is het afgesproken. Ongeschreven regels wellicht maar iedereen houdt zich er aan en het werkt prima. Bio/drinken pak je maar tijdens de vaste pauzes of als je echt moet vraag je de RL (zomaar AFK is echt not-done).

En tja wat kan ik zeggen... Sommige guilds nemen end-game net iets anders serieus dan andere guilds. Uit onze ervaring in het verleden is gebleken dat bij het FD'en/Shadowmelden/Vanishen sommige dingen te vaak bugden en dat je dan met dingen zit dat de helft geen Heroism/Bloodlust kan gebruiken door Exhaustion/Sated. Daarom complete maar ook vooral snelle wipes.
quote:
Ik vraag me ook serieus af wat voor mensen nu in zo'n guild zitten... Ik kan me namelijk niet voorstellen dat mensen met een fulltime baan, die na het werk zin hebben in wat ontspanning er voor kiezen om in zo'n guild te gaan zitten. Kom je thuis van het werk, kan je meteen weer aan het werk.
Gemiddelde leeftijd ligt rond de 30 bij ons in de guilld (ik ben zelf met 21 een van de jongsten), en iedereen werkt gewoon full-time. En 4 avonden raiden per week is ook werken, ja, maar wij kiezen daar zelf voor.
pi_68983182
Daar heb je wel een punt, die sated debuff blijft idd. Als je binnen een korte tijd weer op het bloodlust-punt zit is het idd beter om gewoon dood te gaan.
pi_68983206
- Dubbelpost door server gekut .
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:24:47 #263
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_68996755
68 gedinged op mn druid. <3
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:41:37 #264
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_68997257
Lol @ Freya. 2x Protector dropped.

''First to ... for 400 dkp!''

''Second to ... for 10 dkp!''

Hele raid was echt rofl. Gewoon die gast lopen burnen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:34:29 #265
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_68999764
Fear is the grease of society.
pi_69000341
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:41 schreef Blistering het volgende:

Als bij ons 2x hetzelfde dropped gaat het gewoon naar nummer 1 en 2. Wel zo eerlijk.

Vanavond een constructief avondje gehad. Blade Ward chant gepakt, Helm van Ignis (letterlijk, heet Helmet of the Furnace Master of zoiets), de boog van CrazyCatLady en na afloop gloves voor badges. 60 base DPS upgrade al met al. niiiiiiiiiice
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:57:28 #267
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_69000669
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef SharQueDo het volgende:
En 4 avonden raiden per week is ook werken, ja, maar wij kiezen daar zelf voor.
Ik kan het me zelf moeilijk voorstellen, maar hey, ieder diertje z'n pleziertje

Als jullie op die manier plezier hebben .
Krekker is de bom!
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 00:13:48 #268
230491 Zith
pls tip
pi_69001194
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:41 schreef Blistering het volgende:

Kor'Gall server?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_69001276
Woah, nummer 1 guild op onze server gedisband. Totaal niet verwacht. Heel erg jammer, goede spelers die nu migraten en sowieso was het tof om hun op onze server te hebben.
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:34:36 #270
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_69005564
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef Zith het volgende:

[..]

Kor'Gall server?
Zeker, jij ook?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:40:49 #271
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_69005730
Ben echt blij dat ik in een guild zit met mensen die ik ken in real life, alof ik bevelen ga opvolgen van een compleet onbekende in een spel. Was wel gebleken in een anders spel, daar deed ik ook waar ik zin in had (daar gaat het om als ik speel, plezier hebben) en toen was ik uit de clan ge kickt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2009 @ 09:41:37 #272
230491 Zith
pls tip
pi_69005761
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:34 schreef Blistering het volgende:

[..]

Zeker, jij ook?
Ik zag de General chat in Ulduar

pi_69006435
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ben echt blij dat ik in een guild zit met mensen die ik ken in real life, alof ik bevelen ga opvolgen van een compleet onbekende in een spel. Was wel gebleken in een anders spel, daar deed ik ook waar ik zin in had (daar gaat het om als ik speel, plezier hebben) en toen was ik uit de clan ge kickt.
een gouwe ouwe: http://www.wowcentral.com/download/onyxiawipe.swf
pi_69011902
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:07 schreef Salatrel het volgende:

[..]

een gouwe ouwe: http://www.wowcentral.com/download/onyxiawipe.swf
raid leaders
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_69013065
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon dom.

FD haalt je van de aggro list en zorgt voor geen enkel risico. Als je niet wil dat hunters FD-en, kan ik me alleen maar voorstellen dat je heel flauw niet alleen de repairbill wil betalen.

Als dat in jouw guild niet wordt getolereerd, zou ik daar niet eens in willen zitten. Want het is gewoon kinderachtig gedrag. Niemand wordt er slechter van als een hunter FD-ed. TENZIJ er respawns zijn, dan moet ook de hunter dood.
Yeah , was erg leuk toen we ruim 30 minuten op kologarn moesten wachten (soft reset werkte niet) door een hunter die FD deed terwijl we gevraagt hadden te wipen :/
er is zo nu en dan een goede reden voor

Als er gevraagt wordt 'everybody wipe' op vent verwachten wij dus idd dat dit gebeurt ^^
heeft ieg bij ons niks te maken met een hunter of een mage een repairbill aansmeren.
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:24:41 #276
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_69013207
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:41 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik zag de General chat in Ulduar

Da's altijd een feest inderdaad . Hoe heet je?
pi_69014179
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:20 schreef dontcare het volgende:

[..]

Yeah , was erg leuk toen we ruim 30 minuten op kologarn moesten wachten (soft reset werkte niet) door een hunter die FD deed terwijl we gevraagt hadden te wipen :/
er is zo nu en dan een goede reden voor

Als er gevraagt wordt 'everybody wipe' op vent verwachten wij dus idd dat dit gebeurt ^^
heeft ieg bij ons niks te maken met een hunter of een mage een repairbill aansmeren.
Klinkt als iets wat maar heeeeeeeeeeeeel af en toe voorkomt (ik heb er iig nog niet van gehoord). En zou dat niet ook gebeuren als die hunter tijdens het gevecht FD gebruikt?
pi_69015003
toen ik nog actief raide op mijn hunter had ik alles gefixed om zo goedkoop mogelijk te raiden

met wardrobe addon een outfit aangemaakt waarin alle armor en wapens in mijn bags zat en ik dus naakt was... bij wipe fd > out of combat -> outfit naked en dood gaan.

sunwell wipe raids met minimale repaircosts ftw... vaak zelfs nog gecombineerd met pet recall en dismiss zodat die geen happiness verloor en ik niet hoefde te voeren..
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:09:31 #279
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_69015013
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Klinkt als iets wat maar heeeeeeeeeeeeel af en toe voorkomt (ik heb er iig nog niet van gehoord). En zou dat niet ook gebeuren als die hunter tijdens het gevecht FD gebruikt?
Neen. Alleen als de hunter als laatste overblijft. Ik heb het vaak zien gebeuren op Thaddius en Sartharion.

Trouwens, in TBC was het nog erger. In BT en Sunwell was het vrijwel onmogelijk om je repairbill te verlagen met FD, behalve dan op Illidan met een beetje geluk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_69016928
nog 8 bars met mijn dan kan ik outlands gelukkig in
pi_69019935
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:09 schreef Salatrel het volgende:
toen ik nog actief raide op mijn hunter had ik alles gefixed om zo goedkoop mogelijk te raiden

met wardrobe addon een outfit aangemaakt waarin alle armor en wapens in mijn bags zat en ik dus naakt was... bij wipe fd > out of combat -> outfit naked en dood gaan.

sunwell wipe raids met minimale repaircosts ftw... vaak zelfs nog gecombineerd met pet recall en dismiss zodat die geen happiness verloor en ik niet hoefde te voeren..
Had ik ook moeten doen
Volgens mij moet je dat dan wel ontzettend snel doen op fights zoals M'uru
Op brutallus was het nog wel makkelijk te doen.
pi_69020007
Vanavond eerst Thorim, Freya en Mimirion en dan mogen we weer verder whipen op Vezax. Toch amazing dat we bijna naar Vezax toe rennen en daar dan een paar avonden blijven hangen...
pi_69020238
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Aivac het volgende:

[..]

Had ik ook moeten doen
macro he

1 druk op de knop en het was geregeld
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:35:36 #284
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_69020679
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Aivac het volgende:

[..]

Had ik ook moeten doen
Ik kreeg altijd Burn als ik het probeerde. Altijd .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:20:45 #285
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_69022434
pi_69024607
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:20 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Omg
pi_69029312
Tier 8 helm .

En door die hit daarop kan ik m'n Dying Curse inruilen voor Embrace of the Spider . Eens kijken wat dat met m'n dps doet.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:31:08 #288
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_69047854
2 weken terug met een paar bevriende spelers een casual 10man pve guild gestart. Echt relaxed man, op het moment doen we maly10, naxx10 en OS10 om wat mensen nog klaar te stomen voor Ulduar. Vorige week heb ik mooi http://www.wowhead.com/?item=40489 kunnen looten en gisteravond http://www.wowhead.com/?item=40526, ben nu alleen wel licht overcapped.
.
pi_69048141
Gisteren mijn eerst loot uit VoA, tier 8.5 legs
  † In Memoriam † vrijdag 15 mei 2009 @ 10:43:41 #290
34726 Fratz
Max
pi_69048265
gister grote schoonmaak gehouden in de guild, alle slackers eruit, nieuwe ranks gemaakt en twee officers de laan uitgestuurd. een van mijn maatjes is weer terug, heerlijk. kan ik lekker wat meer achter de schermen doen, mag hij het schreeuwen doen, vindt hij toc fantastisch. zondag naar Ulduar.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_69052106
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

was/is een bug ^^
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=16474260268&sid=1
Is alleen als het een wipe is en iemand wiped niet , ook niet elke keer maar kan gebeuren ^^
Vandaar dat ik zeg , soms is er een goede reden ;p
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:02:24 #292
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_69053262
Mijn Armory is eindelijk geupdate
I spoke proper England since I was a children.
pi_69054487
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:25 schreef dontcare het volgende:

[..]

was/is een bug ^^
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=16474260268&sid=1
Is alleen als het een wipe is en iemand wiped niet , ook niet elke keer maar kan gebeuren ^^
Vandaar dat ik zeg , soms is er een goede reden ;p
Als dat keer op keer gebeurt voor je guild, verbied je het voor dat gevecht. Om het dan overal verboden te maken is stom.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:42:36 #294
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_69054713
Hit rating is waardeloos voor een healer toch?
pi_69054846
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef vogelkooi het volgende:
Hit rating is waardeloos voor een healer toch?
Correct
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:07:01 #296
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_69057774
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:45 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Correct
Gaat me weer wat gold kosten en wat nieuwe gear voor me off-specc.
pi_69058639
Ik heb een priest op stormscale allies (verders alleen horde ) en nu wil ik dus dual talent op die priest (zodat ik kan healen en solowen)

Maar daar heb ik natuurlijk geen geld voor
Dus me vraag;
Wie ken een goeie goedkope gold seller
pi_69059100
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:30 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb een priest op stormscale allies (verders alleen horde ) en nu wil ik dus dual talent op die priest (zodat ik kan healen en solowen)

Maar daar heb ik natuurlijk geen geld voor
Dus me vraag;
Wie ken een goeie goedkope gold seller
Ik heb gisteren in een halve dag door wat openstaande quests in Icecrown en de dailies rond de 1,5k gold opgehaald.
pi_69059419
Dat werkt het beste idd, ga alle quests doen in northrend die je nog niet hebt gedaan. Of roll een DK en level hem door outland en verkoop alle quest rewards en gear. En je krijgt nog een berg gold voor de quests zelf.
pi_69060067
Me priest is net level 60 dus die quests lijken me niet de oplossing.
Er voor werken in wow kost me dagen. Er voor werken in real life maar even
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')