Had ik ook moeten doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:09 schreef Salatrel het volgende:
toen ik nog actief raide op mijn hunter had ik alles gefixed om zo goedkoop mogelijk te raiden
met wardrobe addon een outfit aangemaakt waarin alle armor en wapens in mijn bags zat en ik dus naakt was... bij wipe fd > out of combat -> outfit naked en dood gaan.
sunwell wipe raids met minimale repaircosts ftw... vaak zelfs nog gecombineerd met pet recall en dismiss zodat die geen happiness verloor en ik niet hoefde te voeren..
macro hequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Aivac het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen![]()
Volgens mij moet je dat dan wel ontzettend snel doen op fights zoals M'uru![]()
Op brutallus was het nog wel makkelijk te doen.
Ik kreeg altijd Burn als ik het probeerde. Altijdquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Aivac het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen![]()
Volgens mij moet je dat dan wel ontzettend snel doen op fights zoals M'uru![]()
Op brutallus was het nog wel makkelijk te doen.
was/is een bug ^^quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat maar heeeeeeeeeeeeel af en toe voorkomt (ik heb er iig nog niet van gehoord). En zou dat niet ook gebeuren als die hunter tijdens het gevecht FD gebruikt?
Als dat keer op keer gebeurt voor je guild, verbied je het voor dat gevecht. Om het dan overal verboden te maken is stom.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:25 schreef dontcare het volgende:
[..]
was/is een bug ^^
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=16474260268&sid=1
Is alleen als het een wipe is en iemand wiped niet , ook niet elke keer maar kan gebeuren ^^
Vandaar dat ik zeg , soms is er een goede reden ;p
Correctquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef vogelkooi het volgende:
Hit rating is waardeloos voor een healer toch?
Gaat me weer wat gold kosten en wat nieuwe gear voor me off-specc.quote:
Ik heb gisteren in een halve dag door wat openstaande quests in Icecrown en de dailies rond de 1,5k gold opgehaald.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:30 schreef Moozzie het volgende:
Ik heb een priest op stormscale allies (verders alleen horde) en nu wil ik dus dual talent op die priest (zodat ik kan healen en solowen)
Maar daar heb ik natuurlijk geen geld voor
Dus me vraag;
Wie ken een goeie goedkope gold seller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |