Dat gaat nog lastig worden dan als je van de zomer 2 weken lang gaat kamperenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hebben daar gewoon NIET gedouched en gisteren meteen als eerste thuis onder de douche gekropen
Dat is inderdaad heel vervelendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet nog iets dat kuit is: iets willen kopen en erachter komen dat er te weinig op je rekening staat. Ik krijg geen salaris meer, en stufi komt de 26e oid pas weer. Nu moet ik een maand wachten met het kopen van een nieuwe lens!
I'm with you, sister. Dure maand gehad, vakantie, wat afrekeningen en een dure reparatie aan de auto, bruiloften... Ik heb de komende weken een boodschappenbudgetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet nog iets dat kuit is: iets willen kopen en erachter komen dat er te weinig op je rekening staat. Ik krijg geen salaris meer, en stufi komt de 26e oid pas weer. Nu moet ik een maand wachten met het kopen van een nieuwe lens!
Ik denk dat Chica een lens voor haar camera bedoelt? Slechts 1 lens kopen voor je ogen lijkt me nogal raarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel vervelendHeb je een bril voor de tussenperiode?
Mijn daglijstje:
o. grote bak brinta
t. aardbeien
l. rode bietjes + 2 augurken + groene appel + zure haring + eetlepel roomsaus
t. ijswafel
t. 3 kaasstengels
t. nog een appel (ik heb alleen nog maar ananas en appel) + een boterham met pindakaas ofzo
d. waarschijnlijk uit eten, anders gebakken varkenshaas + oesterzwammen in roomsaus + doperwten
Overigens eet ik -vandaag uitgezonderd- altijd het grootste gedeelte van mijn kcal in de periode tot 13.00 uur. Dan eet ik om 16.00 uur en als diner nog wat lichts en dan dan is het klaar. Werkt voor mij prima, omdat ik vooral 's morgens trek heb. 's Morgens goed eten = de hele dag niet snoepen bij mij.
ik was 'het' nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Jee, wat gaan jullie weer snel.
Even de was ophangen, kom ik terug, topic vol.
@ moblo (volgens mij was jij het tenminste): welke soorten fruit kun je niet eten? Ik ben allergisch voor appels (echt heel vervelend, want die vind ik heerlijk), kiwi, perziken/pruimen/nectarines e.d., en alle soorten tropisch fruit (dus mango, avocado enzovoort).
Alleen aardbeien en citrusvruchten kan ik echt goed eten, maar die zijn meestal weer zo duur.. Behalve mandarijnen, maar die zijn alleen in oktober/november echt lekker.
Volgens mij bedoelt Chico een lens voor haar cameraquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:29 schreef Ewelina het volgende:
Huh, waar is m'n plaatje in de OP gebleven?
Nu aardbeien eten dus! De Hollandse/Belgische zijn heerlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Alleen aardbeien en citrusvruchten kan ik echt goed eten, maar die zijn meestal weer zo duur.. Behalve mandarijnen, maar die zijn alleen in oktober/november echt lekker.
*meedoet*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I'm with you, sister. Dure maand gehad, vakantie, wat afrekeningen en een dure reparatie aan de auto, bruiloften... Ik heb de komende weken een boodschappenbudget
Ik dacht ook aan een lens voor je ogen, m'n zus heeft er ook maar 1 nodig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat Chica een lens voor haar camera bedoelt? Slechts 1 lens kopen voor je ogen lijkt me nogal raar
Ja dat ook, maar deze lens is inderdaad voor mn cameraquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik regelmatig als ik er eentje kwijt benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat Chica een lens voor haar camera bedoelt? Slechts 1 lens kopen voor je ogen lijkt me nogal raar
Ik was het eeheeeeeerst whoo!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja das makkelijk als het antwoord al gegeven is.
Over bijbaantjes gesproken, ik weet van iemand dat ze bij de Hornbach ging werken tijdens de verbouwing, bij de IKEA toen ze meubels nodig had en zo nu en dan bij kledingzaken. En dan met korting inkopen. Misschien een handige tip voor iemand hier.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef SiTu het volgende:
[..]
*meedoet*Ik ben as we speak een weekmenu aan het opstellen waarvan ik hopelijk het grootste gedeelte bij de lidl kan vinden. Hopelijk krijg ik het vakantiebaantje bij de Sligro waar ik op ga solliciteren, anders heb ik straks 2,5 maand vrij waarbij ik niet eens een weekendje weg kan doen
Als MoBlo op wereldreis gaat draagt ze een setje kleren net zo lang tot ze versleten zijn, dus ik denk dat ze maar beter vast kan oefenen met wennen aan de stankquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef Blurred86 het volgende:
hehe
[..]
Dat gaat nog lastig worden dan als je van de zomer 2 weken lang gaat kamperen
Ik kreeg er laatst gewoon eentje bij Pearlequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik regelmatig als ik er eentje kwijt ben
Nee, deze, maar ik zie al dat de link waarmee ik 'm geplaatst heb niet meer werkt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje.
Was het een vagina? Consistent met de TT.
Jaa, aardbeien eet ik al steeds - maarja, 500 gram eet ik achter elkaar op, en als ik elke dag aardbeien zou eten, zou dat 3500 gram, dus minimaal 14,- zijn - vind ik toch een beetje duurquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu aardbeien eten dus! De Hollandse/Belgische zijn heerlijkEn even zoeken welke handsinaasappels lekker zijn; sommige supermarkten/groenteboeren hebben alleen maar van die muffe droge, maar ik trof laatst toevallig een netje superzoete, sappige sinaasappels. Een bitch om te pellen, maar goed
Appels, kun je die ook niet eten na verwarming? Dat scheelt vaak veel.
voor de stank hebben we deoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als MoBlo op wereldreis gaat draagt ze een setje kleren net zo lang tot ze versleten zijn, dus ik denk dat ze maar beter vast kan oefenen met wennen aan de stank.
Petsjquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef Syrena het volgende:
Ik was vanmorgen bijna 65WTF?! Het is wel de tijd van de maand, maar toch. Djiezus. En over twee weken gaan we naar Frankrijk. Bikini....
Vanmorgen vroeg opgestaan, afwas gedaan, alle was gestrekenen nu ga ik nog even snel stofzuigen enzo.
O: Brinta (maar het was al 11 uur eer ik honger kreeg)
L: Smoothie van sinaasappel en ananas
T: Knackebrot met geitenkaas
D: Uit eten
Bij welke fotowinkel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:37 schreef Phaidra het volgende:
Maar 1 lens voor in je ogen kan wel! Mijn schoonmoeder heeft het, ene oog -3 ofzo, andere oog prima... Hoewel ik denk dat Chica idd een lens voor de camera bedoeld!![]()
Ik heb vorige week 2 lenzen gekregen van mijn lief voor mijn afstuderen!Ik zou er eigenlijk 1 krijgen en de ander zelf betalen, maar ze waren in de aanbieding bij de locale fotowinkel (zelfs goedkoper dan ik op internet kon vinden!) dus kreeg ik ze allebei!! Niet echt de meest profi lenzen (18-50 mm, f/4-5.6 en 55-200 mm, f/4-5.6), maar dit is pas mijn eerste digicamera dus ik ga eerst veel leren en daarna pas een wat duurdere lens aanschaffen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
voor de stank hebben we deo![]()
het enige vervelende (échte vervelende) vind ik vet haar
als we nog een dag waren gebleven (vandaag terugkomen) dan had ik gisteren wel even gedouched hoor
Ik en normaal is contradictio in terminisquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alsof ik m'n haar ga afscherendoe normaal mens!
Lush heeft van die 'droge' shampoo, misschien die meenemen? Voor als je dagje zonder water zit en toch 'frissig' haar wil.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als we nog een dag waren gebleven (vandaag terugkomen) dan had ik gisteren wel even gedouched hoor
Huuuuuuu. Ik ben blij dat ik niet naast jou hoef te slapen danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je heb wel poedershampoo die overtollig vuil en vet uit je haar haalt. Instrooien en daarna uitborstelen, scheelt je weer een douchequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alsof ik m'n haar ga afscherendoe normaal mens!
Oeh, bedankt! Als Sligro niks wordt, doe ik dat, lijkt me ook prima. Alleen wil ik relatief veel uren maken, ik moet mijn banksaldo even flink omhoogschroeven tijdens de vakantiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:36 schreef Muis006 het volgende:
Ze zoeken bij IKEA Eindhoven ook mensen.
Dus alle mensen omgeving Ehv die nog werk zoeken, sla je slag!
Ál het vuil en vet in m'n haar is overtolligquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je heb wel poedershampoo die overtollig vuil en vet uit je haar haalt. Instrooien en daarna uitborstelen, scheelt je weer een douche
Overigens wil ik wel altijd douchen. Oud zweet laat zich niet makkelijk wegspuiten door deodorant.
op motorvakantie doe ik niet zo moeilijk, vooral niet op de campingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je heb wel poedershampoo die overtollig vuil en vet uit je haar haalt. Instrooien en daarna uitborstelen, scheelt je weer een douche
Overigens wil ik wel altijd douchen. Oud zweet laat zich niet makkelijk wegspuiten door deodorant.
Volgens mij zijn ze daar bij IKEA alleen maar blij mee, want dan hoeven ze minder personeel aan te nemen voor de zomervakantiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef SiTu het volgende:
[..]
Oeh, bedankt! Als Sligro niks wordt, doe ik dat, lijkt me ook prima. Alleen wil ik relatief veel uren maken, ik moet mijn banksaldo even flink omhoogschroeven tijdens de vakantie
Daar wen je wel aan als je maanden in dezelfde helm zit. En deo tegen de stank van maanden in dezelfde jas zitten? Right.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik las dit ook maar in het Lush topic hier op Fokquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
hm, da's hendig! Lush.... da's toch die hippe make-up-en-douche-meuk?
Ik weet wel die droge shampoo bars, maar die moet je alsnog met water gebruiken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lush heeft van die 'droge' shampoo, misschien die meenemen? Voor als je dagje zonder water zit en toch 'frissig' haar wil.
Vier minuten is lang genoeg, hoor. Ik sta altijd te dromen onder de douche, maar als ik dat niet zou doen was ik ook binnen 5 mins klaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op motorvakantie doe ik niet zo moeilijk, vooral niet op de campingdouchen in zo'n hokje met een muntje, 4 minuten maar
![]()
dan maar om de dag douchen
ik heb 't dan ook nu niet over een grote reis, maar gewoon over ons weekendje weg van dit weekend. Alsof ik niet weet dat ingekoekt zweet in jassen en helmen niet verdwijnt/gecamoufleerd wordt met deoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar wen je wel aan als je maanden in dezelfde helm zit. En deo tegen de stank van maanden in dezelfde jas zitten? Right.![]()
Ach, als je dan nog knus tegen Rene aankruipt, weet je dat het echt goed zit tussen jullie.
Ik kan wel tegen aardbeien en citrusvruchten en appel alleen gekookt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Jee, wat gaan jullie weer snel.
Even de was ophangen, kom ik terug, topic vol.
@ moblo (volgens mij was jij het tenminste): welke soorten fruit kun je niet eten? Ik ben allergisch voor appels (echt heel vervelend, want die vind ik heerlijk), kiwi, perziken/pruimen/nectarines e.d., en alle soorten tropisch fruit (dus mango, avocado enzovoort).
De winkel stinkt wel, maar dat is omdat alle luchten dan door elkaar gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik las dit ook maar in het Lush topic hier op Fok. De winkel stinkt me te erg om ooit naar binnen te lopen
. Greyssie is er wel dol op trouwens! Lush.
René stinkt zelf ook, dus ze merken het op den duur niet eens meer, denk ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar wen je wel aan als je maanden in dezelfde helm zit. En deo tegen de stank van maanden in dezelfde jas zitten? Right.![]()
Ach, als je dan nog knus tegen Rene aankruipt, weet je dat het echt goed zit tussen jullie.
Leuk kleurtje erin?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga wel naar de kapper, later deze week. Was eigenlijk van plan om het te laten groeien, maar ik zie er steeds vaker verlept uit, dus ik ga gewoon voor een pittig, kort koppie.
/carequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
René stinkt zelf ook, dus ze merken het op den duur niet eens meer, denk ik.
En wel raar kijken als iedereen met een boog om hen heen loopt.
Oh help, ik hoor het al, ik heb het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet wel die droge shampoo bars, maar die moet je alsnog met water gebruiken.
Is er ook poeder dan? Dat zou ik op zich wel handig vinden voor als mijn pony wat piekig is geworden na één dag maar de rest van mijn haar nog gewoon droog is
Volgens mij is er ook wel poedershampoo van een ander merk, gewoon bij de drogist. Van Schwarzkopf ofzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De winkel stinkt wel, maar dat is omdat alle luchten dan door elkaar gaan
Vandaag of morgen komt mijn nieuwste bestelling weer uit de UK binnen! Zelfs Heer G is fan!
Ik wist alleen niet van die droge poedershampoo!
Van Schwartzkopf hadden ze droogshampo in een spuitbus. Handiger dan los poeder en makkelijker te doseren. Werking: je doet poeder in je haar en borstelt het er (grotendeels) uit, als het goed is neem je ook wat vet mee. Niet echt geweldig spul.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet wel die droge shampoo bars, maar die moet je alsnog met water gebruiken.
Is er ook poeder dan? Dat zou ik op zich wel handig vinden voor als mijn pony wat piekig is geworden na één dag maar de rest van mijn haar nog gewoon droog is
tjek, gaan vanmiddag toch nog de stad in, als ik 'r aan denk zal ik eens even kijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook wel poedershampoo van een ander merk, gewoon bij de drogist. Van Schwarzkopf ofzo.
^QFT^quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog wel een busje poedershampoo staan. Wat een drama dat spul. Je moet het op relatief schoon haar gebruiken en dan heeeeeeeeeeel lang borstelen en het liefst ook nog föhnen en dan ziet je haar er nog uit alsof je aan het klussen bent geweest.
Oh. Klinkt als iets wat ik ga overslaan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog wel een busje poedershampoo staan. Wat een drama dat spul. Je moet het op relatief schoon haar gebruiken en dan heeeeeeeeeeel lang borstelen en het liefst ook nog föhnen en dan ziet je haar er nog uit alsof je aan het klussen bent geweest.
Late reactie ivm brood met ozzewoz etenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, ik heb even gekeken. Special K natuur: 2,5 g vezels per 100 gram, 75 g carbs per 100 gram (17 g suiker). Ordinaire muesli: 8.5 g vezels per 100 gram, 66 g carbs per 100 gram.
Ik zou het wel wetenMaar ik ben dan ook zo'n geitenwollensok dat ik echte muesli lekkerder vind (de Natuurwinkel, mueslivreters bij uitstek, heeft echt lekkere varianten!).
Oh, ik weet niet precies wát het is waar ik allergisch voor ben, alleen dat ik er niet tegen kanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen aardbeien en citrusvruchten en appel alleen gekookt.
De rest niet. Vooral bananen, kiwi, avocado en mango reageer ik heel heftig op.
Latexallergie in mjin geval. Bij jou ook misschien?
Neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoi! Gooi hem er maar in, je eetlijst voor vandaag!
Bij de Etos hebben ze een busje van het huismerk, waarschijnlijk goedkoper dan Schwarzkopf en het werkt even goed. Het nadeel van dat spul is inderdaad het grijzige haar wat je eraan overhoudt, maar dat valt te overzien als je je haar met je hoofd ondersteboven met je vingers "losschudt" (föhnen en borstelen hielp bij mij iig niet). Je hebt er bovendien relatief veel van nodig, dat is ook wel een nadeel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tjek, gaan vanmiddag toch nog de stad in, als ik 'r aan denk zal ik eens even kijken
OMG, ik zie nu je icon pas, sorryquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef everlast08 het volgende:
Thanks voor alle welkom.
@ SiTu - ik boks. Nou ja, het is meer boksconditietraining van 1,5 uur met buik- en rugspieroefeningen. Ik sla dus niet echt mensen op hun kin, maar op de handschoen of de zak. Gelukkig maar, want anders mochten ze mij ook op mijn neus slaan en daar heb ik dus niet zo'n zin in.
En ik doe thuis aan krachttraining met een setje verstelbare dumbbels, en aan yoga maar dat is beiden nu ook al maanden geleden![]()
Bij mij is het of ik ben megafanatiek of ik laat alles versloffen en blijf hangen en uitbuiken (letterlijk) op de bank voor de buis met een grote zak chips.
Jeez, wat gaat het hier snel trouwens, ik zat nog in het vorige topic bij te lezennou ja Fokken en werken tegelijk is ook niet altijd handig
Varkensharen borstel met een panty erover, dat werkt het beste.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:53 schreef SiTu het volgende:
[..]
Bij de Etos hebben ze een busje van het huismerk, waarschijnlijk goedkoper dan Schwarzkopf en het werkt even goed. Het nadeel van dat spul is inderdaad het grijzige haar wat je eraan overhoudt, maar dat valt te overzien als je je haar met je hoofd ondersteboven met je vingers "losschudt" (föhnen en borstelen hielp bij mij iig niet). Je hebt er bovendien relatief veel van nodig, dat is ook wel een nadeel.
Kiwi Gold! Oh, dat is net snoep, zó lekker!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Gele kiwi's?. Bestaan die ook dan?
Hoe merk je dat overgevoelig bent voor ananas, Phaidra? Ik krijg er zelf pijnlijke mondhoeken van!
Ik vind Kate Moss daar niet erg dun ofzo, maar ze heeft wel een smerige navel zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Overigens, misschien nog een leuke website voor jullie:
http://theskinnywebsite.com
Is een site die foto's plaats van bekende mensen die erg dun zijn, of juist in gewicht schommelen. Vooral Amerikaanse mensen, maar Doutzen Kroes komt bijvoorbeeld ook af en toe langs.
Ik vind het altijd leuk om daar naar te kijken, vooral hoe eng dun sommigen zijn - dan ben ik weer blij met mijn gezonde 63 kilo.
Ja Kiwi Goldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Gele kiwi's?. Bestaan die ook dan?
Hoe merk je dat overgevoelig bent voor ananas, Phaidra? Ik krijg er zelf pijnlijke mondhoeken van!
Haha, vond ik ook al. Ze is idd niet zo erg dun op die foto, je ziet zelfs een beetje een buikjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind Kate Moss daar niet erg dun ofzo, maar ze heeft wel een smerige navel zeg. Je kunt er midgetgolf op spelen
.
quote:De Zespri Gold kiwi is een echte zomervrucht, verkrijgbaar van begin juni tot en met eind september. En het grote voordeel is dat zij altijd rijp en klaar voor gebruik is. Daarom kan Zespri Gold het best in de koelkast bewaard worden. Zo blijft ze het langst lekker.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Varkensharen borstel met een panty erover, dat werkt het beste.
Eva Longoria is wel echt heel mooi zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:01 schreef Daph_ het volgende:
Op p2 heeft Eva Longoria echt een niet flatterende rok aanHet lijkt net alsof ze ieniemienie beentjes heeft
Geen van beiden!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zieeeee, ik zieeee.....
Crackers!
En yoghurt!
Am I close?
Ja nu je het zegt ! Maar het komt denk ik vooral omdat ze slippers er onder aan heeft, ipv pumps.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:01 schreef Daph_ het volgende:
Op p2 heeft Eva Longoria echt een niet flatterende rok aanHet lijkt net alsof ze ieniemienie beentjes heeft
Hier ook, of fanatiek, of het tegenovergestelde en alles vreten wat los en vast zit. Op het werk hebben we altijd allerlei snoep en koeken staan, als ik 1 ding ergens van neem dan denk ik nu is het toch al te laat en eet ik de hele dag door. Ik ben een mens van uiterstenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef everlast08 het volgende:
Thanks voor alle welkom.
@ SiTu - ik boks. Nou ja, het is meer boksconditietraining van 1,5 uur met buik- en rugspieroefeningen. Ik sla dus niet echt mensen op hun kin, maar op de handschoen of de zak. Gelukkig maar, want anders mochten ze mij ook op mijn neus slaan en daar heb ik dus niet zo'n zin in.
En ik doe thuis aan krachttraining met een setje verstelbare dumbbels, en aan yoga maar dat is beiden nu ook al maanden geleden![]()
Bij mij is het of ik ben megafanatiek of ik laat alles versloffen en blijf hangen en uitbuiken (letterlijk) op de bank voor de buis met een grote zak chips.
Jeez, wat gaat het hier snel trouwens, ik zat nog in het vorige topic bij te lezennou ja Fokken en werken tegelijk is ook niet altijd handig
De toneelbewerking? Met Jeroen Krabbé?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En vanavond komt de goede Anne Frank.
Nee niet de toneelbewerking. Het is Anne Frank: The Whole Story, dus het hele verhaal over het achterhuis, en daarna in Bergen-Belsen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De toneelbewerking? Met Jeroen Krabbé?
Ik heb ook nog eens een film gezien over Anne en Margot in Bergen Belsen.
Dus nadat ze opgepakt waren.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:11 schreef Vivi het volgende:
Ik krijg bijna zin om een parkiet op te knagen als borrelhap. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
2 appels voor ontbijt? Een eierkoek! Een plakje ontbijtkoek anders.
Ik gok op een parkiet! Gewoon, omdat het kan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, nee, en ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dan is het die laatste die ik bedoel die ik al gezien heb. Maar ik ga nog wel kijken vanavond denk ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee niet de toneelbewerking. Het is Anne Frank: The Whole Story, dus het hele verhaal over het achterhuis, en daarna in Bergen-Belsen.
Wel eentje die chemo had gehad dan he, dat bespaarde haar het plukken!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Ik mag vast Vivi wel even qouten uit een f&f-topic![]()
![]()
[..]
Metquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee niet de toneelbewerking. Het is Anne Frank: The Whole Story, dus het hele verhaal over het achterhuis, en daarna in Bergen-Belsen.
die heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik ook niet...quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
Kwak!
Je weet zeker dat je ineens álle gevoel voor hem hebt uitgeschakeld? Ik zou het knap vinden. En een beetje ongeloofwaardigMaar ik zeg het alleen omdat ik hoop dat zo lang je vrienden met McEx bent, je alsjeblieft ook open staat voor andere leuke meneren.
Bij mij werkt het welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook niet...
In het algemeen, niet jij specifiek. Gewoon dat vrienden zijn met een ex meestal niet werkt.
Kan best, ik ben met twee exen nog heel lang bevriend gebleven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:32 schreef loveli het volgende:
Ik ook niet...
In het algemeen, niet jij specifiek. Gewoon dat vrienden zijn met een ex meestal niet werkt.
Staat die docu ergens online? Zou ik ook graag willen zien, tweede wereldoorlog heeft me altijd erg gefascineerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop dat je er na vanavond nog steeds zo over denkt, kwak...
Ik ga zo even boodschappen doen en dan een 6 uur durende docu over Auschwitz kijken (Shoah). Ik ben heel erg met die oorlog bezig, momenteel.
hij heeft een nieuwe vriendin, dus er gaat sowieso niks gebeuren. praktisch gezien. ik voel nog wel iets voor hem, maar niet meer of iets anders dan voor andere vrienden...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
Kwak!
Je weet zeker dat je ineens álle gevoel voor hem hebt uitgeschakeld? Ik zou het knap vinden. En een beetje ongeloofwaardigMaar ik zeg het alleen omdat ik hoop dat zo lang je vrienden met McEx bent, je alsjeblieft ook open staat voor andere leuke meneren.
Hij woont niet in mijn woonplaats dus dat is wel positief. Verder emailadres veranderen, geen contact meer hebben met gezamenlijke kennissen en hem mijn nieuwe telefoonnummer niet gevenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:43 schreef Ewelina het volgende:
Een stalker? Getver.... hoe ben je er uiteindelijk vanaf gekomen?
Een voormalig aanbidder van me maakt maandelijks 1 euro aan me over. Al meer dan 2 jaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:41 schreef Muis006 het volgende:
Bij mij werkt het niet. De ene stalkte me dus die vermijd ik bewust. De ander durft me niet meer aan te kijken en zegt niks terug als ik hoi zeg.
watzijzegtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Knap als je dat echt kunt Kwak, leuk met je ex omgaan. Ik hoop voor je dat het lukt vanavond.
Huh?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Een voormalig aanbidder van me maakt maandelijks 1 euro aan me over. Al meer dan 2 jaar.
Why??????quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Een voormalig aanbidder van me maakt maandelijks 1 euro aan me over. Al meer dan 2 jaar.
Wtfquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Iemand met wel wat meer problemen dan alleen een automatische overschrijving.quote:
nee niet gesproken, wel uitgebreid op msn. hij is heel direkt en communicatief, dat is echt een verademing (ook al is t nu alleen nog op scherm). maar we gaan wel afspreken binnenkort.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
Klinkt goed doordacht Kwak! Ik gun je een geweldige meneer voor jou alleen, dus ik hoopte gewoon dat je er niet teveel energie in gaat steken 'meer dan alleen vrienden' zeg maar. Niet dat je toch nog hoopt dat als jij alles uit de kast trekt dat hij dan alsnog kiest voor jou. Zonde van je tijd!
Had je McGroningen nou al eens gesproken aan de telefoon? Zijn stem gehoord? Ik ben zo benieuwd
da's wel een goeie!quote:
Oeh ik wil ook (weer) boxenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef everlast08 het volgende:
Thanks voor alle welkom.
Je kan het wel een maandje laten zitten volgens mij? Ik weet niet of je haar er heel erg mooi van wordtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's wel een goeie!maar ben benieuwd hoe dat
a) staat
b) zit onder een helm
c) blijft zitten onder een helm
d) meegaat qua tijd sowieso?
Gewoon een keer proberen vantevoren (je hebt nog 2 jaar de tijdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
a) staat
b) zit onder een helm
Als je zo'n pantydingetje op je hoofd doet blijft het best zitten hoor in een helmquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
a) staat
b) zit onder een helm
Mooi zo! En ik las dat je bestelling er ook was! Ik ben heel benieuwd naar je eerste creatie!quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Mijn "ex" is mijn beste vriend! We hebben een week een beetje gezoend.. Daarna was ik hem zat. Stalkte hij mij drie maanden. Kreeg hij een vriendinnetje. En daarna werden we vrienden. En ik ben heel goed bevriend met zijn vriendinnetje en met hem ook. En dat is vandaag precies 4 jaar geleden begonnen bedenk ik nu opeens!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kan ook niet goed tegen vet haar! Ik was normaliter mn haar om de dag, en als ik het een keer uitstel denk ik meteen "AAAAH KRIEBELKOP, KRIEBELKOOOOP!" en moet ik zsm douchen
![]()
Ik ben geen held
Ja ik ga nu aan de slag! Ohjeequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mooi zo! En ik las dat je bestelling er ook was! Ik ben heel benieuwd naar je eerste creatie!
Oeh, nare-wijvenblog! Het commentaar op Doutzen Kroes in een onflatteuze broek is echt allesvernietigend!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Overigens, misschien nog een leuke website voor jullie:
http://theskinnywebsite.com
*jaloers*!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:26 schreef P.F het volgende:
Ik heb een keer gekeken hoe lang het duurde voordat mijn haar vet werd (in een zomervakantie) na 15 dagen gaf ik het op
Portoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef Ek-Mei het volgende:
Net bij het reisbureau even wat vakantiegidsen gehaald, van portugal, turkije en griekenland, waarschijnlijk gaat het portugal worden, iemand tips waar we wel of zeker niet heen moeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Groen? Hij wordt roze met rood!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Krijgen we wel de foto's te zien van een muis met groen fondant in het haar?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Porto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke plaats ben je geweest?
Porto dusquote:
Zet het kapsel straks nog wel even zolang mogelijk in de vriezer, tussendoor! Anders kruimelt 'ie onder je handen uit elkaar, straks bij het doorsnijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Groen? Hij wordt roze met rood!
Kapsel staat in de oven en ik ga nu de lemon curd maken.
Okee, dankje! Hij moet nog 20 mins., ik neem aan dat ik hem moet laten afkoelen voor ik hem in de vriezer zet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zet het kapsel straks nog wel even zolang mogelijk in de vriezer, tussendoor! Anders kruimelt 'ie onder je handen uit elkaar, straks bij het doorsnijden.
Jij maakt je lemon curd zelf?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Groen? Hij wordt roze met rood!
Kapsel staat in de oven en ik ga nu de lemon curd maken.
oh daar keek ik over heen denk ik!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Porto dus![]()
In het Engels ook wel bekend als Oporto!
Dicht bij de kust = strand indien gewenst
Niet zo groot als Lissabon, maar genoeg leuks/moois om te zien
Leuke sfeer![]()
Ik weet alleen niet wat je wilt en hoe lang je gaat natuurlijkAls je meer veel wilt feesten enzo denk ik dat je in Porto niet helemaal goed zit
Ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij maakt je lemon curd zelf?
*sleurt Muis aan haren naar CUL
Ja, dat commentaar is idd niet echt leuk - alleen heeft ze ook wel een érg onflatteuze broek aan, want ze heeft juist een heel mooi lichaam.. niet zo vreselijk mager iig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, nare-wijvenblog! Het commentaar op Doutzen Kroes in een onflatteuze broek is echt allesvernietigend!
Op die foto's van Christina Ricci zie je trouwens wel hoe mooi je lijf wordt van PilatesCheck die taille!
115 gram boter, 200 gram suiker, 3 citroenen (geraspt en geschild), 2 losgeklopte eierenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Citroen, boter, eieren... geef eens een recept?
Ja, dat wel. Eerst even in je vorm, dan omdraaien op een taartrooster, en dan weer even laten afkoelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee, dankje! Hij moet nog 20 mins., ik neem aan dat ik hem moet laten afkoelen voor ik hem in de vriezer zet?
Ik heb net de vaatwasser ingeruimd en 2 crackers met rosbief voor mezelf gemaakt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:27 schreef kwakveense het volgende:
ugh ugh ughik ben bíjna door de huishoudelijke klusjes heen... alleen nog de kamer stofzuigen en dan boodschappen doen
Nee joh, boodschappen doen en daarna lekker uitpakken, dat is leukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij stofzuigen heb je wel eer van je werk. Nouja, ik wel, met 2 katten
. Boodschappen doen suckt. Succes kwak!
Dat vind ik ook geweldig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, boodschappen doen en daarna lekker uitpakken, dat is leukIk heb een hekel aan stofzuigen, juist; het is zo weer vies
Foei toch, DaD!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat je je lemon curd zelf maakt joh! Dat koop ik gewoon in een potje hoor..
Greys, je vergeet wat!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net de vaatwasser ingeruimd en 2 crackers met rosbief voor mezelf gemaakt.
En de diertjes gevoerd.
Moet nog:
- post uitzoeken
- tafels afnemen
- stoffen en stofzuigen
- een wasje draaien
- de badkamer doen
-strijken
Oh Elisa, je minstrels zijn op de post!
*hand schudt*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net de vaatwasser ingeruimd en 2 crackers met rosbief voor mezelf gemaakt.
En de diertjes gevoerd.
Moet nog:
- post uitzoeken
- tafels afnemen
- stoffen en stofzuigen
- een wasje draaien
- de badkamer doen
Oh Elisa, je minstrels zijn op de post!
Saaaaaaaaaiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foei toch, DaD!
Maar ik mag niks zeggen, want ik koop m'n taarten.
Ik vraag vanavond welk overhemd Heer G morgen aan wil en dan strijk ik alleen dat ene overhemd...quote:
Nee, nog nooit!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Saaaaaaaaai
DaD, heb je al eens tarte tatin gemaakt? Zo makkelijk, en zoooo lekker!
Ik weet op voorhand al dat het gaat mislukken als ik culinairs doe, dus ik begin er al niet eens meer aan. Ik zoek wel een vrouw die van koken houdt. Ik heb genoeg andere talentenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Saaaaaaaaai
DaD, heb je al eens tarte tatin gemaakt? Zo makkelijk, en zoooo lekker!
Ik zal eraan denken als ik volgend jaar januari weer eens jarig benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, nog nooit!
Oh Vikje, als je eens een taart moet, weet je me te vinden hè?. Ik denk echt dat ik wel eens een bestelling zou willen proberen. Misschien kan ik dat wel al.
Tenzij Vik haar taarten bij een banketbakker haalt is de jouwe vast lekkerder dan een gekochte taart. Ze zien er in elk geval een stuk mooier uit!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, nog nooit!
Oh Vikje, als je eens een taart moet, weet je me te vinden hè?. Ik denk echt dat ik wel eens een bestelling zou willen proberen. Misschien kan ik dat wel al.
Ik ga vanavond het chocoladecakereceptding overtikken; als je daar nou 's mee begint?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet op voorhand al dat het gaat mislukken als ik culinairs doe, dus ik begin er al niet eens meer aan. Ik zoek wel een vrouw die van koken houdt. Ik heb genoeg andere talenten.
Joh, ik koop nooit taarten, hoor, dat was een grapjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tenzij Vik haar taarten bij een banketbakker haalt is de jouwe vast lekkerder dan een gekochte taart. Ze zien er in elk geval een stuk mooier uit!
Ik zit hier om af te vallen, hoor, niet om aan te komenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga vanavond het chocoladecakereceptding overtikken; als je daar nou 's mee begint?
Ik zag laatst een heel boekje met 86 variaties op de klassieke TT. Hebbuhhhhquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Tarte tatin staat ook al op mijn repertoireik zal er straks een foto van uploaden!
Mijn vriend is even aan het roeren want ik kreeg een lamme arm
Als 'ie de pensioensgerechtigde leeftijd heeft bereikt gaat 'ie met pensioen en als 'ie al eerder stopt, gaat 'ie met de VUT (vervroegde uittreding). Hoe oud is je pa?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag vanavond welk overhemd Heer G morgen aan wil en dan strijk ik alleen dat ene overhemd...
Morgen heeft mijn vader een afscheidsreceptie van zijn werk, hij gaat met eh... VUT? Pensioen?
Ik weet dat nooit
Ik val nog steeds af, hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit hier om af te vallen, hoor, niet om aan te komen![]()
.
62quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als 'ie de pensioensgerechtigde leeftijd heeft bereikt gaat 'ie met pensioen en als 'ie al eerder stopt, gaat 'ie met de VUT (vervroegde uittreding). Hoe oud is je pa?
En je dacht Laat ik die CI meteen to the max testen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Rammstein komt naar Nederland in december. Whoeoeoeoeh! Daar ga ik naartoe
. M'n eerste concert met CI
.
VUT dus.quote:
Rammstein!quote:En je dacht Laat ik die CI meteen to the max testen?
Rammstein
In Arnhem toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:Rammstein komt naar Nederland in december. Whoeoeoeoeh! Daar ga ik naartoe
. M'n eerste concert met CI
.
In Arnhem jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In Arnhem toch?
Kom je dan gezellig buurten?
Inderdaad, want ik heb ook nog een hoorapparaat in m'n andere oorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef Phaidra het volgende:
Volgens mij hoor je rammstein ook nog wel zonder CI*rent hard weg*
Mark mag ook wel komen buurten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Viking84 het volgende:
In Arnhem ja. En wie weet.
Maar Mark gaat ws ook mee.
Ah, een lichaam is een raar ding. Eigenlijk zou je in excel een grafiek moeten bijhouden; elke dag je gewicht van die ochtend. Met verschillende kleurtjes voor de hoeveelheden kcal van de dag ervoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
CF ik ben altijd afgevallen na van die bunkerverjaardagenAls ik mijn best doe kom ik aan
Ik ben al eens naar Rammstein geweest, in de Ahoyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Laat ze maar praten hoor Vik, ik vind Rammstein ook leuk.Heb ze een paar jaar geleden op Pinkpop gezien, ze hebben echt een hele show! Ik zou alleen niet te dicht bij de speakers gaan staan...
Kan je CI daar eigenlijk gewoon tegen, of gaat het dan vervormen ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al eens naar Rammstein geweest, in de Ahoy. En bedankt voor de speakertip, maar er valt weinig meer te verknallen aan mijn gehoor
.
Daar kan ik je niet mee helpen, Greysie... Ze gebruiken wel héél vaak muziek van Bon Iver, dus dat zou ik wel herkennen, maar dit dus weer net niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
Weet iemand toevallig of dit een bestaand pianostukje is?
Het zit achter een scene van Grey's Anatomy en ik wil graag weten of het speciaal gecomponeerd is, of dat het een bestaand stuk is. Iedereen kan dit aanklikken trouwens zonder spoilers, want het is iemand die het nagespeeld heeft dus je ziet geen GA beelden.
Ik kan geen gehoorschade meer oplopen aan mijn CI-oor, want dat is al 'kapot'. Ik weet niet hoe het gaat klinken met CI, maar ik neem mijn hoorapparaat ook mee en dat oor kan natuurlijk nog wel kapot, dus ik pas wel een beetje op met herriequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kan je CI daar eigenlijk gewoon tegen, of gaat het dan vervormen ofzo?
Voor ons waren sommige dingen op Pinkpop in elk geval zo hard dat het niet fijn meer was om naar te luisteren, afgezien van latere gehoorschade.
Ik ga straks thuis even luisteren!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
Weet iemand toevallig of dit een bestaand pianostukje is?
Het zit achter een scene van Grey's Anatomy en ik wil graag weten of het speciaal gecomponeerd is, of dat het een bestaand stuk is. Iedereen kan dit aanklikken trouwens zonder spoilers, want het is iemand die het nagespeeld heeft dus je ziet geen GA beelden.
Ik bedoelde eigenlijk op het moment dat je ernaar luistert, of het dan gewoon goed blijft klinken maar dan harder, of dat het onplezierig of vervormd gaat klinken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan geen gehoorschade meer oplopen aan mijn CI-oor, want dat is al 'kapot'. Ik weet niet hoe het gaat klinken met CI, maar ik neem mijn hoorapparaat ook mee en dat oor kan natuurlijk nog wel kapot, dus ik pas wel een beetje op met herrie.
Teveel moeitequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, een lichaam is een raar ding. Eigenlijk zou je in excel een grafiek moeten bijhouden; elke dag je gewicht van die ochtend. Met verschillende kleurtjes voor de hoeveelheden kcal van de dag ervoor
Ja, dat weet ik dus nog nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk op het moment dat je ernaar luistert, of het dan gewoon goed blijft klinken maar dan harder, of dat het onplezierig of vervormd gaat klinken.
Nee, ik heb echt ontzettende zin in zoetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Speciaal voor joe dan, veggie pie![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het zelf eigenlijk wel een intrigerend idee! Want ik val dus juist ook af van slechte dagen!quote:
Ik at dat vroeger altijd met curry en een beetje mayoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Yum, ham met ketchup en mosterd smaakt met een beetje fantasie net als een hotdog.
Druiven! Dat is een van de weinige dingen die het doet bij mij, als zoetvervanger.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt ontzettende zin in zoetIemand een idee voor iets zoets wat toch gezond is?
Wat leuk! Ik ga even een kaartje sturenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
FOTO achter linkje
OPROEPJE
Het meisje op deze foto kan blij gemaakt worden met een kaartje. Via Fok!-user oh-oh zijn we al op de hoogte gehouden van haar toestand en wie wil kan oh-oh een PM sturen voor het adres van het meisje waar de kaartjes naar toe kunnen. Dus als iemand haar sterkte zou willen wensen dan kan dat, het meisje zal er erg blij mee zijn. Het liefst dierenkaartjes, want daar houdt ze zo van. Ze wordt op 8 mei 9 jaar!
Ze heeft koninklijk bezoek gehad in het ziekenhuis en er is haar zelfs een leuke verrassing in het vooruitzicht gesteld door dit koninklijk bezoek.
Dus niemand is uiteraard iets verplicht, maar mocht er iemand zijn die een leuk dierenkaartje heeft liggen en dit naar het meisje wil sturen, graag
Bij mij werkt dat helaas niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Druiven! Dat is een van de weinige dingen die het doet bij mij, als zoetvervanger.
Is het ook wel, maar ik vind het teveel moeitequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het zelf eigenlijk wel een intrigerend idee! Want ik val dus juist ook af van slechte dagen!
Ik ga het bijhouden
Tof van je!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik ga even een kaartje sturen.
Waar kan ik lezen over het herstel van het meisje?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof van je!
Er is het meisje in het vooruitzicht gesteld dat als ze is hersteld (en ze heeft nog een lange weg te gaan...) dat ze dan naar de dierentuin mag met haar koninklijk bezoek!
Ik zal het voor je opzoeken, dat staat verspreid door de NWS topics.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen over het herstel van het meisje?
En met de koninklijke familie naar de dierentuin?. Wow!
Ik wil ook een kaartje sturen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het voor je opzoeken, dat staat verspreid door de NWS topics.
Oh wacht, ik vraag wel even of oh-oh het komt zeggen hier
In het 'ramp'topic is het me veel te druk met complottheorieen, ik zou een samenvatting van haar situatie ook fijn vinden. Vroeg me echt af hoe het met haar ging ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen over het herstel van het meisje?
En met de koninklijke familie naar de dierentuin?. Wow!
Gewoon in vershoudfolie is prima.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil ook een kaartje sturen!
En DaD, als ik het kapsel in de vriezer zet, waar moet ik hem dan in verpakken?
Ik ga een leuke uitzoeken vrijdag als ik laat moet werkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
FOTO achter linkje
OPROEPJE
Het meisje op deze foto kan blij gemaakt worden met een kaartje. Via Fok!-user oh-oh zijn we al op de hoogte gehouden van haar toestand en wie wil kan oh-oh een PM sturen voor het adres van het meisje waar de kaartjes naar toe kunnen. Dus als iemand haar sterkte zou willen wensen dan kan dat, het meisje zal er erg blij mee zijn. Het liefst dierenkaartjes, want daar houdt ze zo van. Ze wordt op 8 mei 9 jaar!
Ze heeft koninklijk bezoek gehad in het ziekenhuis en er is haar zelfs een leuke verrassing in het vooruitzicht gesteld door dit koninklijk bezoek.
Dus niemand is uiteraard iets verplicht, maar mocht er iemand zijn die een leuk dierenkaartje heeft liggen en dit naar het meisje wil sturen, graag
Weer?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komt Rammstein weer??!?!?!?!?!?!?!? O*O**O*O*O*O*O*O*OO*O*O
( O*O*O*O*
*
Daar MOET ik heen!!!
Wordt dan 3e keer dat ik ze live zie.
Ze zegt toch ook niet alweer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weer?
Het is al een hele tijd geleden dat ze hier waren hoor(2005 ofzo?).
Doorgaan! Poedersuiker toevoegen en door blijven kneden! Uiteindelijk komt het goed, heb ik gelezen. Zelf koop ik gewoon kant-en-klare marsepein en fondant, namelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
Hier is Mister Muis,
Muis staat te worstelen met het MMF. Heeft DaD misschien een tip? Want de marshmallows plakken aan de handen en de poedersuiker aan de schaal.
Alvast bedankt van Muis
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
Hier is Mister Muis,
Muis staat te worstelen met het MMF. Heeft DaD misschien een tip? Want de marshmallows plakken aan de handen en de poedersuiker aan de schaal.
Alvast bedankt van Muis
Jij dacht dat wij allemaal spichtige hindes zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Wrijf t dr maar in Greys
![]()
Nah, alles voor het goede doel , en wat een hoop respons al!
Jullie zijn kanjers.
Uhm, niet letterlijk maar ook niet letterlijk figuurlijk.
Damn, wat een woordkeuze![]()
Thnx allemaal
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Doorgaan! Poedersuiker toevoegen en door blijven kneden! Uiteindelijk komt het goed, heb ik gelezen. Zelf koop ik gewoon kant-en-klare marsepein en fondant, namelijk..
Dat is een afkorting voor marshmellowfondant: fondant die je zelf maakt door marshmellows te smelten en door te kneden met poedersuiker.quote:
Maar ze heeft wel gelijkquote:
Hier geen draden! Muis zegt dat ze niet voor niets MightyMouse heet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef SiTu het volgende:
Wow Muis, zelf MMF maken, moedig
Voor mij was het 1 keer en nooit weer. Die roze draden overalMaar het komt inderdaad vanzelf goed met genoeg poedersuiker.
Niet piepen en doorkneden tot je vingers pijn doen, jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Doorgaan! Poedersuiker toevoegen en door blijven kneden! Uiteindelijk komt het goed, heb ik gelezen. Zelf koop ik gewoon kant-en-klare marsepein en fondant, namelijk..
True, truequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier geen draden! Muis zegt dat ze niet voor niets MightyMouse heet!
Kap eens met dat kattegejankquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moeten wij nu zeggen: "Hey, het is nog middag hoor!"?
Goede tip! Het is echter al gelukt, stevig doorkneden en dan gaat het vanzelf los! Nu zijn de handschoenen aan en gaat de kleurstof er doorheen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet piepen en doorkneden tot je vingers pijn doen, ja
MrMuis, misschien kun je af en toe even de kleverige kek van mevrouws handenschrapen met een houten lepel? Dan gaat het sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |