op motorvakantie doe ik niet zo moeilijk, vooral niet op de campingquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je heb wel poedershampoo die overtollig vuil en vet uit je haar haalt. Instrooien en daarna uitborstelen, scheelt je weer een douche
Overigens wil ik wel altijd douchen. Oud zweet laat zich niet makkelijk wegspuiten door deodorant.
Volgens mij zijn ze daar bij IKEA alleen maar blij mee, want dan hoeven ze minder personeel aan te nemen voor de zomervakantiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef SiTu het volgende:
[..]
Oeh, bedankt! Als Sligro niks wordt, doe ik dat, lijkt me ook prima. Alleen wil ik relatief veel uren maken, ik moet mijn banksaldo even flink omhoogschroeven tijdens de vakantie
Daar wen je wel aan als je maanden in dezelfde helm zit. En deo tegen de stank van maanden in dezelfde jas zitten? Right.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
voor de stank hebben we deo![]()
het enige vervelende (échte vervelende) vind ik vet haar
Ik las dit ook maar in het Lush topic hier op Fokquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
hm, da's hendig! Lush.... da's toch die hippe make-up-en-douche-meuk?
Ik weet wel die droge shampoo bars, maar die moet je alsnog met water gebruiken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lush heeft van die 'droge' shampoo, misschien die meenemen? Voor als je dagje zonder water zit en toch 'frissig' haar wil.
Vier minuten is lang genoeg, hoor. Ik sta altijd te dromen onder de douche, maar als ik dat niet zou doen was ik ook binnen 5 mins klaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op motorvakantie doe ik niet zo moeilijk, vooral niet op de campingdouchen in zo'n hokje met een muntje, 4 minuten maar
![]()
dan maar om de dag douchen
ik heb 't dan ook nu niet over een grote reis, maar gewoon over ons weekendje weg van dit weekend. Alsof ik niet weet dat ingekoekt zweet in jassen en helmen niet verdwijnt/gecamoufleerd wordt met deoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar wen je wel aan als je maanden in dezelfde helm zit. En deo tegen de stank van maanden in dezelfde jas zitten? Right.![]()
Ach, als je dan nog knus tegen Rene aankruipt, weet je dat het echt goed zit tussen jullie.
Ik kan wel tegen aardbeien en citrusvruchten en appel alleen gekookt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Jee, wat gaan jullie weer snel.
Even de was ophangen, kom ik terug, topic vol.
@ moblo (volgens mij was jij het tenminste): welke soorten fruit kun je niet eten? Ik ben allergisch voor appels (echt heel vervelend, want die vind ik heerlijk), kiwi, perziken/pruimen/nectarines e.d., en alle soorten tropisch fruit (dus mango, avocado enzovoort).
Alleen aardbeien en citrusvruchten kan ik echt goed eten, maar die zijn meestal weer zo duur.. Behalve mandarijnen, maar die zijn alleen in oktober/november echt lekker.
De winkel stinkt wel, maar dat is omdat alle luchten dan door elkaar gaanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik las dit ook maar in het Lush topic hier op Fok. De winkel stinkt me te erg om ooit naar binnen te lopen
. Greyssie is er wel dol op trouwens! Lush.
René stinkt zelf ook, dus ze merken het op den duur niet eens meer, denk ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar wen je wel aan als je maanden in dezelfde helm zit. En deo tegen de stank van maanden in dezelfde jas zitten? Right.![]()
Ach, als je dan nog knus tegen Rene aankruipt, weet je dat het echt goed zit tussen jullie.
Leuk kleurtje erin?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga wel naar de kapper, later deze week. Was eigenlijk van plan om het te laten groeien, maar ik zie er steeds vaker verlept uit, dus ik ga gewoon voor een pittig, kort koppie.
/carequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
René stinkt zelf ook, dus ze merken het op den duur niet eens meer, denk ik.
En wel raar kijken als iedereen met een boog om hen heen loopt.
Oh help, ik hoor het al, ik heb het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet wel die droge shampoo bars, maar die moet je alsnog met water gebruiken.
Is er ook poeder dan? Dat zou ik op zich wel handig vinden voor als mijn pony wat piekig is geworden na één dag maar de rest van mijn haar nog gewoon droog is
Volgens mij is er ook wel poedershampoo van een ander merk, gewoon bij de drogist. Van Schwarzkopf ofzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De winkel stinkt wel, maar dat is omdat alle luchten dan door elkaar gaan
Vandaag of morgen komt mijn nieuwste bestelling weer uit de UK binnen! Zelfs Heer G is fan!
Ik wist alleen niet van die droge poedershampoo!
Van Schwartzkopf hadden ze droogshampo in een spuitbus. Handiger dan los poeder en makkelijker te doseren. Werking: je doet poeder in je haar en borstelt het er (grotendeels) uit, als het goed is neem je ook wat vet mee. Niet echt geweldig spul.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet wel die droge shampoo bars, maar die moet je alsnog met water gebruiken.
Is er ook poeder dan? Dat zou ik op zich wel handig vinden voor als mijn pony wat piekig is geworden na één dag maar de rest van mijn haar nog gewoon droog is
tjek, gaan vanmiddag toch nog de stad in, als ik 'r aan denk zal ik eens even kijkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook wel poedershampoo van een ander merk, gewoon bij de drogist. Van Schwarzkopf ofzo.
^QFT^quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog wel een busje poedershampoo staan. Wat een drama dat spul. Je moet het op relatief schoon haar gebruiken en dan heeeeeeeeeeel lang borstelen en het liefst ook nog föhnen en dan ziet je haar er nog uit alsof je aan het klussen bent geweest.
Oh. Klinkt als iets wat ik ga overslaan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog wel een busje poedershampoo staan. Wat een drama dat spul. Je moet het op relatief schoon haar gebruiken en dan heeeeeeeeeeel lang borstelen en het liefst ook nog föhnen en dan ziet je haar er nog uit alsof je aan het klussen bent geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |