Dat gaat nog lastig worden dan als je van de zomer 2 weken lang gaat kamperenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hebben daar gewoon NIET gedouched en gisteren meteen als eerste thuis onder de douche gekropen
Dat is inderdaad heel vervelendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet nog iets dat kuit is: iets willen kopen en erachter komen dat er te weinig op je rekening staat. Ik krijg geen salaris meer, en stufi komt de 26e oid pas weer. Nu moet ik een maand wachten met het kopen van een nieuwe lens!
I'm with you, sister. Dure maand gehad, vakantie, wat afrekeningen en een dure reparatie aan de auto, bruiloften... Ik heb de komende weken een boodschappenbudgetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet nog iets dat kuit is: iets willen kopen en erachter komen dat er te weinig op je rekening staat. Ik krijg geen salaris meer, en stufi komt de 26e oid pas weer. Nu moet ik een maand wachten met het kopen van een nieuwe lens!
Ik denk dat Chica een lens voor haar camera bedoelt? Slechts 1 lens kopen voor je ogen lijkt me nogal raarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel vervelendHeb je een bril voor de tussenperiode?
Mijn daglijstje:
o. grote bak brinta
t. aardbeien
l. rode bietjes + 2 augurken + groene appel + zure haring + eetlepel roomsaus
t. ijswafel
t. 3 kaasstengels
t. nog een appel (ik heb alleen nog maar ananas en appel) + een boterham met pindakaas ofzo
d. waarschijnlijk uit eten, anders gebakken varkenshaas + oesterzwammen in roomsaus + doperwten
Overigens eet ik -vandaag uitgezonderd- altijd het grootste gedeelte van mijn kcal in de periode tot 13.00 uur. Dan eet ik om 16.00 uur en als diner nog wat lichts en dan dan is het klaar. Werkt voor mij prima, omdat ik vooral 's morgens trek heb. 's Morgens goed eten = de hele dag niet snoepen bij mij.
ik was 'het' nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Jee, wat gaan jullie weer snel.
Even de was ophangen, kom ik terug, topic vol.
@ moblo (volgens mij was jij het tenminste): welke soorten fruit kun je niet eten? Ik ben allergisch voor appels (echt heel vervelend, want die vind ik heerlijk), kiwi, perziken/pruimen/nectarines e.d., en alle soorten tropisch fruit (dus mango, avocado enzovoort).
Alleen aardbeien en citrusvruchten kan ik echt goed eten, maar die zijn meestal weer zo duur.. Behalve mandarijnen, maar die zijn alleen in oktober/november echt lekker.
Volgens mij bedoelt Chico een lens voor haar cameraquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:29 schreef Ewelina het volgende:
Huh, waar is m'n plaatje in de OP gebleven?
Nu aardbeien eten dus! De Hollandse/Belgische zijn heerlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Alleen aardbeien en citrusvruchten kan ik echt goed eten, maar die zijn meestal weer zo duur.. Behalve mandarijnen, maar die zijn alleen in oktober/november echt lekker.
*meedoet*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I'm with you, sister. Dure maand gehad, vakantie, wat afrekeningen en een dure reparatie aan de auto, bruiloften... Ik heb de komende weken een boodschappenbudget
Ik dacht ook aan een lens voor je ogen, m'n zus heeft er ook maar 1 nodig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat Chica een lens voor haar camera bedoelt? Slechts 1 lens kopen voor je ogen lijkt me nogal raar
Ja dat ook, maar deze lens is inderdaad voor mn cameraquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik regelmatig als ik er eentje kwijt benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat Chica een lens voor haar camera bedoelt? Slechts 1 lens kopen voor je ogen lijkt me nogal raar
Ik was het eeheeeeeerst whoo!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja das makkelijk als het antwoord al gegeven is.
Over bijbaantjes gesproken, ik weet van iemand dat ze bij de Hornbach ging werken tijdens de verbouwing, bij de IKEA toen ze meubels nodig had en zo nu en dan bij kledingzaken. En dan met korting inkopen. Misschien een handige tip voor iemand hier.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef SiTu het volgende:
[..]
*meedoet*Ik ben as we speak een weekmenu aan het opstellen waarvan ik hopelijk het grootste gedeelte bij de lidl kan vinden. Hopelijk krijg ik het vakantiebaantje bij de Sligro waar ik op ga solliciteren, anders heb ik straks 2,5 maand vrij waarbij ik niet eens een weekendje weg kan doen
Als MoBlo op wereldreis gaat draagt ze een setje kleren net zo lang tot ze versleten zijn, dus ik denk dat ze maar beter vast kan oefenen met wennen aan de stankquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:24 schreef Blurred86 het volgende:
hehe
[..]
Dat gaat nog lastig worden dan als je van de zomer 2 weken lang gaat kamperen
Ik kreeg er laatst gewoon eentje bij Pearlequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik regelmatig als ik er eentje kwijt ben
Nee, deze, maar ik zie al dat de link waarmee ik 'm geplaatst heb niet meer werkt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje.
Was het een vagina? Consistent met de TT.
Jaa, aardbeien eet ik al steeds - maarja, 500 gram eet ik achter elkaar op, en als ik elke dag aardbeien zou eten, zou dat 3500 gram, dus minimaal 14,- zijn - vind ik toch een beetje duurquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu aardbeien eten dus! De Hollandse/Belgische zijn heerlijkEn even zoeken welke handsinaasappels lekker zijn; sommige supermarkten/groenteboeren hebben alleen maar van die muffe droge, maar ik trof laatst toevallig een netje superzoete, sappige sinaasappels. Een bitch om te pellen, maar goed
Appels, kun je die ook niet eten na verwarming? Dat scheelt vaak veel.
voor de stank hebben we deoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als MoBlo op wereldreis gaat draagt ze een setje kleren net zo lang tot ze versleten zijn, dus ik denk dat ze maar beter vast kan oefenen met wennen aan de stank.
Petsjquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:31 schreef Syrena het volgende:
Ik was vanmorgen bijna 65WTF?! Het is wel de tijd van de maand, maar toch. Djiezus. En over twee weken gaan we naar Frankrijk. Bikini....
Vanmorgen vroeg opgestaan, afwas gedaan, alle was gestrekenen nu ga ik nog even snel stofzuigen enzo.
O: Brinta (maar het was al 11 uur eer ik honger kreeg)
L: Smoothie van sinaasappel en ananas
T: Knackebrot met geitenkaas
D: Uit eten
Bij welke fotowinkel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:37 schreef Phaidra het volgende:
Maar 1 lens voor in je ogen kan wel! Mijn schoonmoeder heeft het, ene oog -3 ofzo, andere oog prima... Hoewel ik denk dat Chica idd een lens voor de camera bedoeld!![]()
Ik heb vorige week 2 lenzen gekregen van mijn lief voor mijn afstuderen!Ik zou er eigenlijk 1 krijgen en de ander zelf betalen, maar ze waren in de aanbieding bij de locale fotowinkel (zelfs goedkoper dan ik op internet kon vinden!) dus kreeg ik ze allebei!! Niet echt de meest profi lenzen (18-50 mm, f/4-5.6 en 55-200 mm, f/4-5.6), maar dit is pas mijn eerste digicamera dus ik ga eerst veel leren en daarna pas een wat duurdere lens aanschaffen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
voor de stank hebben we deo![]()
het enige vervelende (échte vervelende) vind ik vet haar
als we nog een dag waren gebleven (vandaag terugkomen) dan had ik gisteren wel even gedouched hoor
Ik en normaal is contradictio in terminisquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alsof ik m'n haar ga afscherendoe normaal mens!
Lush heeft van die 'droge' shampoo, misschien die meenemen? Voor als je dagje zonder water zit en toch 'frissig' haar wil.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als we nog een dag waren gebleven (vandaag terugkomen) dan had ik gisteren wel even gedouched hoor
Huuuuuuu. Ik ben blij dat ik niet naast jou hoef te slapen danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je heb wel poedershampoo die overtollig vuil en vet uit je haar haalt. Instrooien en daarna uitborstelen, scheelt je weer een douchequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alsof ik m'n haar ga afscherendoe normaal mens!
Oeh, bedankt! Als Sligro niks wordt, doe ik dat, lijkt me ook prima. Alleen wil ik relatief veel uren maken, ik moet mijn banksaldo even flink omhoogschroeven tijdens de vakantiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:36 schreef Muis006 het volgende:
Ze zoeken bij IKEA Eindhoven ook mensen.
Dus alle mensen omgeving Ehv die nog werk zoeken, sla je slag!
Ál het vuil en vet in m'n haar is overtolligquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je heb wel poedershampoo die overtollig vuil en vet uit je haar haalt. Instrooien en daarna uitborstelen, scheelt je weer een douche
Overigens wil ik wel altijd douchen. Oud zweet laat zich niet makkelijk wegspuiten door deodorant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |